Tukiaisen profetioista

Markus16_9-20

Johanna Tukiaisen on toisessa ketjussa kerrottu saanee profetian armolahjan.

Minua kiinnostaisi tietää mitä profetioita Tukiainen on saanut ja ovatko ne julkisia ja tällä palstalle sopivia kerrottaviksi?

Eniten minua kiinnostaisi Armageddonia tai tempausta koskevat profetiat.
Jos ne profetiat ovat henkilökohtaisia niin sitten en ole niistä kiinnostunut.

29

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valotpäälle

      Hei nyt vähän lähdekritiikkiä siellä päässä ruutua! Miten voit edes kuvitella, että Johanna Tukiainen olisi luotettava profeetta? Muistuttaako hän sinusta elintavoiltaan ja pyhyydeltään ainoatakaan Raamatun profeettaa?

      • Markus16_9-20

        Tiedän mikä hän oli. En tiedä mikä hän on nyt.


    • Jarmo__EiKirj

      Vannomatta ja tuomitsematta paras. Jumala voi tehdä mistä tahansa mitä tahansa.
      Tuntuu vain erikoistalta että nainen joka on elämänsä uhrannut julkisuudenhakuun, saa sitten julkisuutta helluntaipiireissä ja uudet fanit. Se ie kuulosta minusta Jumalan tekemältä työltä. Olen pahoillani, koska ajattelen näin.

      • armostapelastuu

        Sen koko perhe on helluntailaisia . Eikä Maan päällä yhtäkään synnitöntä . Mutta profetian henki on Jeesuksen henki . Se kuules kirkastaa sovitusta ristillä niin ettei ristiä tehdä tyhjäksi . Ettei Jeesus turhaan kuollut.


    • Kirjakääröt

      1Kor.13:9. Biblia. Sillä me ymmärrämme puolittain, ja propheteeraamme puolittain.

    • KekkavaLikka

      En tiedä enkä ymmärrä muuta kuin että jonkun pitäisi sanoa J T:lle, että ei voi olla yhtäaikaa evankelista ja mennä kuviin, joissa esiintyy rinnat paljaina.

      Jos hän ei itse sitä ymmärrä.

      • Ja mikä estää? Mikä olet sinä maan matonen antamaan mielipiteesi, vai eikö mielikuvitusjumalasi tahto tapahdukaan niin maan päällä kuin taivaassa?

        Ilmeisesti tahallasi pilkkaat mielikuvitusjumalaasi, koska tiedät hänen olevan olematon.


      • kuhansanon

        Todennäköisyys Johanna Tukiaisen olemiselle Jumalallisten viestien välittäjä on yhtä suuri kuin kenen tahansa kohdalla.

        Voit lukea jostakin saarnaajasta, joka on saanut unessa näyn ja kun hän jakaa mitä on unessa nähnyt niin se voi olla profetia mutta se voi olla vain tavallinen uni.

        Me kaikki näemme unia, jotka liittyvät asioihin joita mietimme valveilla olossa. Koska aivot tekevät työtä edelleen levossakin. Jos luet ja mietit Raamattuun ja tulevaisuuteen liittyviä asioita niin on todennäköistä, että unissasi jatkat asioiden miettimistä.

        Ne voivat olla profetioita mutta ne voivat olla vain tavallisia unia.
        Et voi tietää vain siksi, että sinulla on tunne niiden olevan profetioita.

        Julkaistujen "profetioiden" ja oikeiden profetioiden suhde on aika pieni.


      • AhdasmielinenPikkusielu

        1. Tim. 2:9 niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla,

        1. Tim. 2:15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä.

        Tit. 2:5 olemaan siveitä, puhtaita, kotinsa hoitajia, hyviä, miehilleen alamaisia, ettei Jumalan sana pilkatuksi tulisi.

        Tit. 2:12 ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa,

        Siveyttä Jumala vaatii kaikilta omiltaan. Onko joku sitä mieltä, että Raamattu on
        väärässä ja oma mielipide oikeassa, tai että alastonkuvat eivät ole siveettömiä?


      • arabiasiinailla
        he-ma kirjoitti:

        Ja mikä estää? Mikä olet sinä maan matonen antamaan mielipiteesi, vai eikö mielikuvitusjumalasi tahto tapahdukaan niin maan päällä kuin taivaassa?

        Ilmeisesti tahallasi pilkkaat mielikuvitusjumalaasi, koska tiedät hänen olevan olematon.

        Matkusta kuule Israeliin ota halvat lennot . Painele siellä Raamatun paikoille missä Jeesus vaelsi niinku Betlehemiin . Siellä on vastavoimatkin paikalla .


      • jeesusnousikuolleista
        he-ma kirjoitti:

        Ja mikä estää? Mikä olet sinä maan matonen antamaan mielipiteesi, vai eikö mielikuvitusjumalasi tahto tapahdukaan niin maan päällä kuin taivaassa?

        Ilmeisesti tahallasi pilkkaat mielikuvitusjumalaasi, koska tiedät hänen olevan olematon.

        On Ne sitten muutkin jumalat olemattomia . Kuvia ja kiviä palvotaan.


      • arabiasiinailla kirjoitti:

        Matkusta kuule Israeliin ota halvat lennot . Painele siellä Raamatun paikoille missä Jeesus vaelsi niinku Betlehemiin . Siellä on vastavoimatkin paikalla .

        Miksi matkustaisin?

        Jeesusta ei koskaan ollut olemassakaan, koko tarina on väärennös.


    • dadadadada

      Jos Jumalalla on yhtään huumorintajua niin...

    • Totuudessa6677814

      Uskovainen ei voi elää synnissä, koska se erottaa meidän Jumalasta. Tässä linkissä raitista julistusta, ja siinä vaiuttaa Pyhä Henki, joka antaa voimaa elää voitollisesti tässä lopunajassa.

      • biologia

        Onko puhuja todella vai vertauskuvallisesti sitä mieltä, että sydämessä asuu usko?
        Sydän on lihas, pumppu.


      • jokutyyppivantaalta

        Sun sydämessä asuukin vaan pelkkä pumppu.


      • uskosinutpelastanut

        Mutta kun Jeesus sovitti Ne. Roomalaiskirjeet sanoo ettei mikään erota Jeesuksesta ees kuolema.


    • orvokkki

      eikös kaikki suuret profeetat ole jotenkin outoja - Nokian profeettakoulun pitäjäkin tais pitää pojista

      pitää kai ajatella, että jokainen profeetta on jotenkin vinksahtanut - mutta eii niin pahasti, että hoitolaitoksesta löytyisi pysyvä paikka. varmaan aika moni on käyny ovella...

    • mitävaaditaan

      Minkälaisen profetian Johanna Tukiaisen pitäisi antaa, että voisitte uskoa hänen saavan profetiansa suoraan Jumalalta?

      • Koetelkaa_henget

        John Nelson Darby:lla oli ikioma naisprofeetta Margaret Macdonald. Näistä sai alkunsa eräs lopunaikojen pahin eksytys
        Kuka sitten toimii Tukiaisen mentorina, en osaa sanoa, mutta näiden ennustelujen päämäärä on vihanlietsonta. Kristitystä ei ole tukiaisessa kyse joten nämä ennustuksetkin ovat pahan hengestä.
        Kehoitan karttamaan!


    • Kirjakääröt

      Ps.94:11. Biblia. Mutta Herra tietää ihmisten ajatukset, että ne turhat on.

    • Jarmo__EiKirj

      Kuulin, tai pikemminkin luin että http://www.jouko-piho.fi/211357866 Johanna Tukiasen kaikki "keikat" on peruttu ja käsitin myös että siinä tapahtui juuri se mistä epäilinkin.

      Nyt on niin, että nämä Jouko Piho ja tämän taustahenkilöt ovat vastuussa Johannan elämästä, koska he ovat mitä ilmeisimmin luoneet tälle kiusauksen, joka oli lajiaan paljon Johannan kantokyvyn yläpuolella.

      Toivottavasti Jouko Piho nyt ymmärtää mikä vastuu tässä hänelle tulee. Kas kun Johannaa ei missään nimessä olisi pitänyt päästää "tähdeksi" taas. Hän lankeaa siihen... se on hyvät ihmiset hänen helmasyntinsä, kuin juopolla viina. Sitä tarjottiin hänelle kuin narkomaanille ainetta josta tämän pitää päästä irti.

      Vetoan nyt TODELLAKIN Jouko Pihoon ja tämän kavereihin, jotka ovat järkyttäneet Johanna Tukiaisen päätä kiusauksella, joka johtaa mittavaan ja jopa hengenvaaralliseen putkeen lisää syntistä elämää.

      HERÄTKÄÄ AJATTELMAAN!!!

    • mvlehdestä

      Kaatuiko Johanna Tukiaisen ura evankelistana? – Jouko Piho irtisanoutui jo suojatistaan Jo eilen evankelistat Seppo Nissinen ja Jouko Piho ojensivat Facebookissa känniääliöivää Tuksua tiukkasanaisesti.

      Nyt toimenpide oli radikaalimpi.

      lisää linkissä!

      http://mvlehti.net/2016/07/28/kaatuiko-johanna-tukiaisen-ura-evankelistana-jouko-piho-irtisanoutui-jo-suojatistaan/

      28.07.2016

      Johanna Tukiainen ilmoitti toissayönä känni-bentso-päissään, että Jeesus tulee ottamaan hänet morsiamekseen:

      Ehkä Tuksun olisi kannattanut pitää suhde Jeesukseen salasuhteena?

      Siihen loppui hyvin ansaitsevan evankelistan ura, ennen kuin ehti alkaakaan.

      Jouko Piho, jonka oli tarkoitus ottaa Tuksu siipiensä suojaan ja kasvattaa tästä uusi evankelista, ilmoitti juuri antaneensa Tuksulle kenkää saarnakiertuekuvioista:

      Jouko Pihon päivitys ja siinä oleva pitkä keskustelu löytyvät osoitteesta: https://www.facebook.com/jouko.piho.9/posts/10154406681252996?pnref=story

      Video, jolla Tuksu ja koko juopponarkkiskööri ovat suhteellisen kuutamolla:

      Myös Tuksun juhannuksena kastanut pastori Seppo Nissinen on paheksunut Tuksun sekoiluja Facebookissa.

      Eivät tienneet uskonmiehet mihin kätensä pistivät, kun Tuksun kelkkaan lähtivät. Jokainen joka niin tekee, huomaa hyvin nopeasti, että kädet haisevat sille itselleen!

      Nissinen ja Piho tuskin ovat mielissään Tuksun ansiosta saamastaan julkisuudesta.

    • pihonsivulta

      12.3.2012

      Liisa Nuutisen näky

      Varoitus Jumalan kansalle

      Näin näyssä leijonan, joka istui jyrkänteellä katsoen tasangolle. Ihmiset palvoivat sitä Juudan leijonana, vaikka se oli musta. Se näytti oikealta Juudan leijonalta, muttei ollut. Se koostui tuhansista mustista pisteistä, jotka olivat koko ajan liikkeessä. Ne saivat leijonan muuttamaan muotoaan, välillä se oli leopardi, välillä karhu.

      Kohta leijonan muoto hajosi näiden mustien pisteiden lähtiessä lentämään kaikkialle. Ne olivat demoneita. Ilma oli sakeanaan niitä. Ne kasvoivat näyttäen inhottavilta linnuilta ja lepakoilta. Ne hyökkäsivät kaikkien tasangolla olevien ihmisten kimppuun. Toisiin ne menivät sisälle riivaten ja raastaen heitä. Ne, joihin demonit olivat menneet, sairastuivat vakavasti, toiset kokivat suuria tuskia ja jotkut kuolivat tähän koettelemukseen.

      ”Peto, jonka näin, muistutti leopardia, mutta sillä oli jalat kuin karhulla ja sen kita oli kuin leijonan kita. Lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.”(Ilm.13:2)

      Jumala puhui minulle tästä aiheesta myös Sanansa kautta. Se, mitä olen nähnyt ja josta Jumala antoi minulle tehtävän varoittaa seurakuntaa, kauhistuttaa minua.

      Jumala rankaisee langennutta seurakuntaa

      Jumala on rankaiseva seurakuntaa sen luopumuksen tähden, jota sen keskuudessa esiintyy.

      Monet eivät tee parannusta, vaan elävät synnissä kuin maailman ihmiset.

      Herra näytti minulle, että rangaistuksena syntielämästä Jumala lähettää seurakuntiin rajun eksytyksen, valeherätyksen. Se tulee kaikkiin seurakuntiin, joissa ihmiset eivät tee parannusta ja seuraavat vääriä oppeja.

      On tullut tuomion aika, ja tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Mutta jos se alkaa meistä, mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan evankeliumia? Jos hurskas pelastuu vaivoin, miten käykään jumalattoman ja syntisen!(1.Piet.4:17-18)

      Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.(2.Tess.2:11-12)

      Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytääkö hän uskoa maan päältä?(Luuk.18:8)

      Ei Jeesus ollut huolissaan siitä, olisiko Hänen paluunsa aikaan enää uskovia maan päällä, hän oli huolissaan omiensa uskon tilasta!

      Miksi valeherätys tulee

      Valeherätys, joka on Jumalan läsnäolon kirkkaudeksi naamioitunut demoniparvi, tulee joihinkin seurakuntiin. Asettuakseen ihmisiin tai paikkoihin demonit tarvitsevat synnin kautta tulevan oikeutuksen. Näitä synnin portteja demoneille seurakuntiin ovat uskovien syntielämä ja saarnattavat väärät opit. Näitä ovat mm. väärä vanhurskausoppi, menestysteologia ja hengessä juopuminen sekä se, ettei parannuksenteosta, synnistä ja helvetistä saarnata.

      Väärä vanhurskaus

      ”Me olemme jo täydellisiä Kristuksessa. Jeesuksen vanhurskaus riittää meille”, julistaa tämä oppi, eikä vaadi parannuksentekoa. Se antaa luvan elää synnissä, sillä ”kaiken saamme anteeksi Jeesuksen sovitustyön kautta.”

      Jeesus kuitenkin julisti meille: ”Tehkää parannus ja kääntykää pahoilta teiltänne!”

      "Sano nyt Juudan ja Jerusalemin asukkaille: Näin sanoo Herra: Minulla on suunnitelma teitä vastaan, minä valmistan teille onnettomuutta. Kääntykää siis kaikki pahoilta teiltänne, tehkää hyvää ja eläkää oikein!(Jer.18:11)

      "Sardeksen seurakunnan enkelille kirjoita: "Näin sanoo hän, jolla on Jumalan seitsemän henkeä ja seitsemän tähteä: "Minä tiedän sinun tekosi. Sinä olet elävien kirjoissa, mutta sinä olet kuollut.

      Herää ja vahvista sitä, mikä vielä on jäljellä, sitä, mikä jo oli kuolemaisillaan. Olen havainnut, että tekosi eivät täytä minun Jumalani vaatimusta.

      Muista, kuinka kuulit sanan ja otit sen vastaan, tarkkaa sitä ja tee parannus. Ellet ole hereillä, minä tulen kuin varas, yllätän sinut hetkellä, jota et aavista.

      "Muutamia sinulla sentään on Sardeksessa, jotka eivät ole tahranneet vaatteitaan. He saavat käyskennellä minun seurassani valkeissa vaatteissa; he ovat sen arvoisia.

      Se, joka voittaa, saa ylleen valkeat vaatteet, enkä minä pyyhi hänen nimeään elämän kirjasta, vaan tunnustan hänet omakseni Isäni ja hänen enkeliensä edessä.(Ilm.3:1-5)

      Jae paljastaa, että on seurakuntia, joiden teot eivät täytä Jumalan vaatimusta. He elävät synnissä eivätkä tee, mitä Jumala vaatii. Kuitenkin näissäkin seurakunnissa on niitä, jotka eivät ole tahranneet vaatteitaan, eli elä synnissä. Vain he saavat käyskennellä Taivaassa Herran seurassa. Herra varoittaa, että ainoastaan niiden, jotka voittavat, nimiä ei pyyhitä elämän kirjasta! On siis uskovia, joiden nimet pyyhitään elämän kirjasta!

      Raamattu varoittaa, että pelastus voidaan menettää. Jos pelastuksen vastaanottamisen jälkeen jatkaa tietoista synnintekoa, uskovakin joutuu kadotukseen!

      jatkuu...

      • pihonsivulta

        Minä pyyhin kirjastani kaikkien niiden nimet, jotka tekevät syntiä minua vastaan.(2.Moos.32:33)

        Jos me näet teemme syntiä ehdoin tahdoin, senkin jälkeen, kun olemme oppineet tuntemaan totuuden, ei ole enää mitään uhria syntiemme sovitukseksi. Ei ole muuta kuin kauhea tuomion odotus ja ahnas tuli, joka nielee Jumalaa uhmaavat.(Hepr.10:26-27)

        Jos vanhurskas tekee syntiä, ei hänen vanhurskautensa silloin pelasta häntä. Ja jos jumalaton luopuu jumalattomuudestaan, ei hänen jumalaton elämänsä vie häntä tuhoon. Vanhurskas taas ei syntiä tehdessään enää voi turvata vanhurskauteensa.(Hes.33:12)

        "Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?" Jeesus vastasi: "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

        "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

        Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'

        Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'
        (Luuk.13:23-27)

        Menestysteologia

        ”Jumala tekee sinut rikkaaksi, kun kylvät tämän opettajan tai seurakunnan työhön. Mitä uhraat Jumalalle, Jumala antaa satakertaisesti takaisin” sanoo tämä oppi.

        ”Olemme Jumalan lapsia ja Jumalan perintöosa kuuluu meille! Meillä on oikeus vaatia osamme Isän perinnöstä!”

        Kuka vaatikaan oman osuutensa isänsä perinnöstä? Tuhlaajapoika! Ja saatuaan osansa perinnöstä hän ajautui hyvin kauas isästään.

        Jumala on luvannut antaa meille kaiken, mitä tarvitsemme. Raamattu ei lupaa, että Jumala tekisi meistä rikkaita. Jeesus sanoi, että rikkaiden on hyvin vaikeaa päästä Taivasten valtakuntaan.

        Karttakaa tarkoin kaikenlaista ahneutta. Ei kukaan voi rakentaa elämäänsä omaisuuden varaan, vaikka sitä olisi kuinka paljon tahansa.(Luuk.12:15)

        "Totisesti: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan. Minä sanon teille: helpompi on kamelin mennä neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."(Matt.19:23-24)

        Yksikään palvelija ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän on liittynyt toiseen, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.(Luuk.16:13)

        Ne, jotka tahtovat rikastua, joutuvat kiusaukseen ja lankeavat ansaan, monenlaisten järjettömien ja
        vahingollisten halujen valtaan, jotka syöksevät ihmiset tuhoon ja perikatoon.

        Rahanhimo on kaiken pahan alkujuuri. Rahaa havitellessaan monet ovat eksyneet pois uskosta ja tuottaneet itselleen monenlaista kärsimystä.(1.Tim. 6:9-10)

        Kylvö ohdakkeisiin tarkoittaa ihmistä, joka kuulee sanan mutta jossa sana ei tuota satoa, koska tämän maailman huolet ja rikkauden viettelys tukahduttavat sen.(Matt.13:22)

        Haudatkaa siis se, mikä teissä on maallista: siveettömyys, saastaisuus, intohimot, pahat halut ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta. Niiden vuoksi Jumalan viha kohtaa tottelemattomia ihmisiä. (Kol.3:5-6)

        Hengessä juopottelu

        ”Jumala haluaa juottaa meidät Pyhän Hengen viinillä juovuksiin ja pitää meille juhlat.”

        Tässä liikkeessä opetetaan pyytämään Herralta Pyhän Hengen viiniä, joka juovuttaa.

        Olen nähnyt ihmisten ”juopuessaan hengestä” kaatuvan niin, että heihin sattuu, tai kaatuvan muiden päälle satuttaen heitä. Ystäväni kertoi minulle, kuinka lattiaan kaaduttuaan jokin henki kouristi häntä niin, että hänen päänsä hakkasi lattiaan kipeästi. Olen nähnyt, kuinka hengestä juopuneita ihmisiä täytyy pitää kiinni, kun nämä hoippuessaan kuin näkymättömän voiman ohjaamina ovat koko ajan kaatumassa muiden päälle. Pyhä Henki ei toimi näin. Pyhä Henki ei aiheuta kipua ja vaaratilanteita!

        Olen myös nähnyt, kuinka hengen voimasta kaatuneet ihmiset kiemurtelevat maassa kuin käärmeet ja sähisevät!
        Jotkut nauraa käkättävät rumasti ja tuo nauru kuulostaa aivan pirujen räkätykseltä.

        "Kaikki, joita sydämeni kauhistuu, sinä kutsuit tänne kuin juhlaan. Herran vihan päivänä ei ollut pelastunutta, kukaan ei päässyt pakoon. Voi lapsiani, jotka synnytin ja kasvatin! Vihollinen teki heistä lopun."(Val.2:22)

        Tulkoon heidän pitopöytänsä heille ansaksi ja satimeksi, kompastukoot he siihen ja saakoot rangaistuksensa.
        (Room.11:9)

        Kun he ovat hurjimmillaan, minä järjestän heille pidot, juotan heidät juovuksiin, niin että he ratkeavat hillittömään riemuun. Sitten he vaipuvat uneen, josta eivät koskaan herää, sanoo Herra..(Jer.51:39)

        Kaiken loppu on lähellä. Olkaa siis ymmärtäväiset ja raittiit voidaksenne rukoilla.(1.Piet.4:7)

        Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno, vaan antakaa Hengen täyttää itsenne.(Ef.5:18)

        Pitäkää varanne, etteivät juopottelu ja päihtymys tai jokapäiväisen elämän huolet turruta teitä, niin että se päivä yllättää teidät niin kuin ansa. Sitä päivää ei vältä yksikään, joka maan päällä elää.(Luuk.21:34-35)

        jatkuu...


      • pihonsivulta

        Kuka voivottaa, kuka vaikertaa? Kuka rettelöi, kuka haastaa riitaa? Kuka hankkii kolhuja syyttä suotta? Kuka katsoo harottavin silmin?

        Se, joka viipyy viinin ääressä, se, joka etsii maustejuomaa.

        Älä katsele viinin hehkuvaa punaa, älä katso sen välkettä maljassa. Helposti se valahtaa kurkusta alas, mutta perästäpäin se puree kuin käärme, iskee myrkkyhampaillaan kuin kyy. Silmäsi näkevät outoja, puheesi ovat hullun houreita. Olet kuin aalloilla keskellä merta, kuin maston nenässä mainingeilla. "Minut piestiin, mutta en tuntenut mitään, minut hakattiin, mutta en tiennyt mitään. Milloin pääni selviää? Pitäisi päästä hakemaan lisää."(Snl.23:29-35)

        Jae kuvaa suoraan kokemuksiani eräässä seurakunnassa. Monet todella kolhivat itseään, olivat riitaisia, käyttäytyivät ja näyttivät samalta kuin oikeasti juopuneet.

        Vaikka kokouksissa oli hauskaa, aina jälkeenpäin minulla oli pitkään paha olo. Uskon sen johtuvan siitä, että valeherätyksen demonit todellakin purevat perästäpäin kuin kyy. Olin myös fyysisesti niin kipeä näiden kokousten
        jälkeen, että monille valittelin oloni olevan kuin minut olisi pesäpallomailalla hakattu! Uskon, että demonit olivat todellakin minut piesseet tietämättäni.

        Ketkä joutuvat eksytykseen?

        Tähän eksytykseen hukkuvat ne, jotka eivät todella seuraa Jeesusta. Jeesuksen oikeaan seuraamiseen kuuluu jatkuva parannuksenteko, itselleen kuoleminen, täydellinen kuuliaisuus Jumalalle ja Sanalle.

        Jos etsit Jumalan tarjoamaa rikastumista, hauskanpitoa ja siunauksia, eksyt. Jos etsit itsellesi lisää voitelua, kykyä tehdä ihmeitä päästäksesi esille, eksyt. Jos etsit jotain muuta kuin Herraa itseään, eksyt.

        Miten välttää eksytys?

        Etsi vain Herraa itseään! Silloin Jumala suojelee sinut, avaa silmäsi näkemään ja tarvittaessa ohjaa pois vaarallisista seurakunnista.

        Ole nopea katumaan. Tarkkaile rehellisesti itseäsi. Aina, kun sinussa nousee negatiivisia tunteita tai ajatuksia, pyydä niitä Herralta anteeksi ja pyydä Jeesusta poistamaan nämä pahat taipumuksesi! Esim. kun huomaat, että ylpeys sinussa nostaa päätään tai vihastut, pyydä Jeesusta puhdistamaan sinusta kaikki ylpeys ja viha.

        Valeherätys eksyttää monet, sillä se tarjoaa hauskanpitoa ilman ikävää saarnaa synnistä ja helvetistä.

        Kuitenkin tämä voima, mitä luullaan Jumalan kirkkaudeksi, on valtava demoniparvi. Demonit menevät kaikkiin, jotka osallistuvat näihin väärässä hengessä tapahtuviin kokouksiin ja hyväksyvät sen opit.

        Tämä ilmenee uskovissa lihallisuuden voimistumisena. Uskovissa alkaa esiintyä riitaisuutta, kilpailunhalua, vihamielisyyttä, erilaisia pahoja himoja, kaikenlaisen negatiivisuuden huomattavaa kasvua. Demonit vahvistavat synnillisiä ajatuksia, tunteita ja haluja saaden monet lankeamaan. Kauhistuttavinta tässä on se, että jolleivät uskovat elinaikanaan tee parannusta näistä synneistä, tämä väärä herätys vie heidät kadotukseen!

        Kun valeherätys on levinnyt maailmanlaajuisesti kaikkiin tuomittaviin seurakuntiin, Jumalan tuomio iskee. Babylon sortuu yhdessä yössä.

        Yhtenä päivänä maailmanlaajuisesti nämä demonit manifestoituvat avoimesti ja alkavat piinaamaan eksytykseen menneitä kristittyjä. Heidän lihansa luovutetaan Saatanan kuritettavaksi. Monet sairastuvat vaikeisiin ja tuskallisiin sairauksiin ja ne, jotka ovat paatuneet niin, etteivät rikkimurrettuinakaan tekisi parannusta, kuolevat tähän vitsaukseen.

        Tuo mies on luovutettava Saatanalle ja niin annettava hänen ruumiinsa tuhoutua, jotta hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.(1.Kor.5:5)

        Jae kertoo, että Herra voi luovuttaa synnissä elävien kehot Saatanan tuhottaviksi, jotta heidän sielunsa voisi pelastua.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        "Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.

        Tehkää hänelle niin kuin hän on tehnyt muille, maksakaa kaksin verroin hänen teoistaan. Siihen maljaan, johon hän on toisille juomansa sekoittanut, sekoittakaa häntä itseään varten kahta katkerampi juoma.

        Minkä hän on mainetta ja rikkautta ahnehtinut, saman verran antakaa hänelle tuskaa ja murhetta. Hän vakuuttelee yhä itselleen: 'Minä olen kuningatar ja istun valtaistuimella. Leski en ole, surua en ikinä koe.'

        Sen tähden häneen iskevät yhtenä ja samana päivänä kaikki hänelle langetetut vitsaukset, rutto, murhe ja nälkä,
        ja hänet poltetaan tuhkaksi. Väkevä on Herra Jumala, joka hänet on tuominnut!(Ilm.18:4-8)

        Jae varoittaa luopuneesta seurakunnasta, Babyloniasta. Se kehottaa jättämään langenneet seurakunnat, ettei joutuisi osalliseksi niiden tulevasta tuomiosta!

        jatkuu...


      • pihonsivulta

        Valeherätys on lähtöisin ns. Toronto-ilmiöstä. Tämän valeherätyksen piiriin kuuluvat kaikki liikkeet ja saarnaajat, jotka ovat olleet Toronton seurakunnan kanssa yhteydessä. Tai tekemisissä sellaisen henkilön kanssa, joka on ollut yhteydessä Toronton seurakunnan tai sen kanssa tekemisissä olleen henkilön kanssa. Sillä tämän ”herätyksen” takana on henkivalta, joka tarttuu ihmisestä toiseen, kun henkilö joutuu tämän ”voitelun alle”.

        Raamatussa on myös kerrottu, kuinka AINA, kun Jumalan kansa on elänyt synnissä, Jumala on lähettänyt rangaistuksen, jossa suuri osa Israelin kansasta on kuollut syntiensä tähden! Sama on tapahtuva meidän päivinämme, nyt vain koko Jumalan kansalle, johon me kristityt kuulumme.

        Varoitus epäjumalien palvelemisesta

        Veljet, haluan teidän tietävän, että isämme vaelsivat kaikki pilven johdattamina ja kulkivat meren poikki.

        Kaikki he saivat pilvessä ja meressä kasteen Mooseksen seuraajiksi.

        Kaikki he söivät samaa hengellistä ruokaa ja joivat samaa hengellistä juomaa. Hehän joivat siitä hengellisestä
        kalliosta, joka kulki heidän mukanaan; tämä kallio oli Kristus.

        Mutta useimmat heistä Jumala hylkäsi, kohtasihan heidät tuho autiomaassa.

        Näin heistä tuli meille varoittavia esimerkkejä: meidän ei pidä himoita pahaa, niin kuin he tekivät.

        Älkää ruvetko palvelemaan epäjumalia niin kuin jotkut heistä. Kirjoituksissa kerrotaan: "He istuivat syömään ja
        juomaan, ja sitten he nousivat tanssimaan."

        Älkäämme antautuko siveettömyyteen niin kuin jotkut heistä; heitä kuoli yhtenä päivänä kaksikymmentäkolmetuhatta.

        Meidän ei myöskään tule koetella Herran kärsivällisyyttä, niin kuin jotkut heistä tekivät; he kuolivat käärmeenpuremiin.

        Älkää liioin nurisko niin kuin jotkut heistä; he saivat surmansa kuolemanenkelin kädestä.

        Nämä tapahtumat ovat varoittavia esimerkkejä, ja ne on kerrottu ojennukseksi meille, joiden osana on elää lopun aikoja.

        Joka luulee seisovansa, katsokoon, ettei kaadu.(1.Kor.10:1-12)

        Laulu viinitarhasta

        Ystävästäni minä tahdon laulaa, laulun rakkaasta ystävästäni ja hänen viinitarhastaan. Ystävälläni oli viinitarha
        hedelmällisellä rinnemaalla.

        Hän muokkasi sen, perkasi puhtaaksi kivistä ja istutti sinne jaloa viiniköynnöstä, hän rakensi sen keskelle vartiotornin ja louhi kallioon viinikuurnan. Hän odotti makeiden rypäleiden satoa, mutta tarha kasvoi villimarjoja.

        Ja nyt, Jerusalemin asukkaat ja Juudan miehet, ratkaiskaa minun ja viinitarhani asia!

        Mitä pitäisi vielä tehdä viinitarhalleni? Mitä jäi tekemättä? Minä odotin siltä rypäleitä, miksi se kasvoi villimarjoja?

        Nyt kerron teille, mitä teen viinitarhalleni. Minä revin aidan sen ympäriltä, ja se jää eläinten laitumeksi, minä hajotan sen muurin, ja se jää kaikkien tallattavaksi

        Minä jätän tarhani hylkymaaksi. Sitä ei enää kitketä, ei karsita, siihen nousee ohdaketta ja orjantappuraa. Minä kiellän pilviä sille vettä satamasta.

        Herran Sebaotin viinitarha on Israelin kansa ja Juudan heimo se köynnös, josta hän iloitsi. Hän odotti oikeuden valtaa, mutta kaikki oli mielivaltaa, hän tahtoi vanhurskasta hallitusta, mutta kuuli vain katkeraa valitusta.(Jes.5:1-7)

        Ystävä on Jeesus, viinitarha seurakunta. Hän odotti meidän tekevän hyvää hedelmää, mutta villimarjat kuvaavat syntistä seurakuntaa.

        Minä revin aidan sen ympäriltä, ja se jää eläinten laitumeksi, minä hajotan sen muurin, ja se jää kaikkien tallattavaksi kuvaa tästä seuraavaa rangaistusta: suojelu vedetään seurakunnalta pois, mitä muurin hajotus kuvaa. Seurakunnasta tulee eläinten laidunmaa, eli demonit tulevat tuhoamaan sitä.

        Kieltäessään pilviä vettä satamasta Jumala ottaa siunauksensa pois, Pyhän Hengen sateita ei tule. Ohdake ja orjantappura kuvaavat vääriä opettajia ja opetuksia, sekä näiden hyväksymisen seurauksena demonisoituvia ihmisiä.

        Lisää aiheesta varoittavia kohtia:

        Jer. 8:4-17

        Jer. 25:4-9

        Jes. 5:8-30

        Joel 1:2-20

        Hes. 33:1-20


      • sanotaahansanassa

        Joh.6:60-71

        60 Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?"
        61 Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä?
        62 Mitä sitten, jos saatte nähdä Ihmisen Pojan nousevan sinne, missä hän oli ennen!
        63 Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.
        64 Mutta teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet, ja kuka se oli, joka oli kavaltava hänet.
        65 Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna".
        66 Tämän tähden monet hänen opetuslapsistaan vetäytyivät pois eivätkä enää vaeltaneet hänen kanssansa.
        67 Niin Jeesus sanoi niille kahdelletoista: "Tahdotteko tekin mennä pois?"
        68 Simon Pietari vastasi hänelle: "Herra, kenen tykö me menisimme? Sinulla on iankaikkisen elämän sanat;
        69 ja me uskomme ja ymmärrämme, että sinä olet Jumalan Pyhä."
        70 Jeesus vastasi heille: "Enkö minä ole valinnut teitä, te kaksitoista? Ja yksi teistä on perkele."
        71 Mutta sen hän sanoi Juudaasta, Simon Iskariotin pojasta; sillä tämä oli hänet kavaltava ja oli yksi niistä kahdestatoista.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

        Luuk. 22:3

        Niin saatana meni Juudaaseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi ja joka oli yksi niistä kahdestatoista.

        Ap. t. 5:3

        Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?

        Matteus 24:8-13

        8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
        10 silloin monet luopuvat uskosta sekä kavaltavat ja vihaavat toisiaan
        11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
        13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe