Miten saada viha loppumaan?

TyttöIhq14v

Mua vituttaa niin saatanasti kun vanhemmat pakottaa mua tekemään kaikkea paskaa ja sitten ku vituttaa se että koulu alkaa pian, menee niin hermot oikeasti. Ei vittuakaan kiinnosta tää paska elämä

8

118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 244544

      Tapa ittes, ole hyvä.

      • /\
        Malliesimerkki hyvästä kommentista. Jatka samaan malliin!


    • kwiwo

      Tossa iässä saattaa tuntua tolta välillä, kyllä se vanhemmiten helpottaa.

    • 1.hoitsu

      Elämänhallintakurssille mars!

    • Hei

      Otat tärkeän asian esille. Ehkä vihan käsittelyssä helpottaisi jos voisit jutella jonkin mukavan ja luotettavan ihmisen kanssa. Löytyisikö lähipiiristäsi sellaista? Monesti vihan takana piileskelee myös monia muita tunteita kuten vaikka pelko, ahdistus, suru, ikävystyminen, apeus...

      Viha ja kiukku voi siis olla sellainen yleistunne kaiken muun päällä. Olisi tärkeää saada purettua sitä mitä kaikkea se pitää sisällään.
      Voisitko ottaa asiat puheeksi vanhustesi kanssa?

      Lämmöllä, tsemppiterkuin
      Pappi Elisabet

      • Kylmät__kädet____

        Moi Elisabet. Haluaisin toivottaa sinulle hyvää ja aurinkoista kesää ja hienoa, että työnskentelet täällä nuorten parissa.


      • Hei

        Lämmin kiitos ihanasta viestistäsi. Tällä palstalla harvoin saa kiitosta, yleensä kirotaan alimpaan kattilaan. Tuntuupa tosi mukavalta!

        Iloa ja valoa sinunkin kesääsi!

        Elisabet


      • Repesin tuolle "Tällä palstalla harvoin saa kiitosta, YLEENSÄ KIROTAAN ALIMPAAN KATTILAAN" Eli isolla kirjoitettu nauratti : D Ja minustakin on hienoa kun työskentelet täällä Suomi24 - palstoilla nuorten kanssa. Mukavaa ja aurinkoista kesää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe