Kokemuksia kaivataan

Leikkimielellätosissaan

Olemme pariskuntana tulleet siihen tulokseen, että haluaisimme kokeilla kimppakivaa. Ajatuksella 2m 1n. Jos kokeily tuntuu hyvältä niin myöhemmin ehkä toinen pariskunta.
Kysymykseni onkin, että mistä olette löytäneet ulkopuolisen mukaan?
Mies haluaisi täysin tuntemattoman. Itse haluaisin tietyt ns"laatuvaatimukset".
Tietenkin järkeäkin myös mukana.
Onko kukaan löytänyt esim. Netin kautta. Chat? Joku hyvä sivusto?
Vai ravintolaan pokaamaan.
Ikäluokka n. 40-50

18

1672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi
      Kyllä noita eri sivustoja on..toiset maksullisia..
      Iskuri(no se mennyt tosi alaspäin..)sieltä minä parin kyllä löysin.
      Toki sex chatissa..joitain pareja on hakemassa seuraa..
      Ja suomi24 treffien puolelle voitte tehdä ilmon..
      Ja onnea tekoon..

    • cuminenpamppu

      Olisko 4-5v. parempi koska ikä on numero ja vankila paikka.

    • Itseäni myös tuollainen kimppakiva kiinnostaa. Mies 47v. 180/84.

      • Olen kyllä, laitan viestiä...


    • Nina696969

      Olemme n. 35-vee pariskunta ja tuttavapariskunnan kanssa kokeiltu kimppaa eli 2n 2m. Oltiin rivarissa naapureita, siellä ei vielä sekstailtu mutta kun tapailtiin myöhemmin silloin tällöin niin erään kerran vinihuuruissa asiasta keskusteltiin pilke silmäkulmassa. Tästä meni muutama viikko ja sitten mietittiin tosissaan mitä jos...

      No, eräällä mökkireissulla pantiin homma toteen. Saunassa suukoteltiin ensin oman ja sitten vieraan puoliskon kanssa. Miehet saatiin villeiksi kun pukkarissa tyttöjen kesken pusuteltiin ja hierottiin. Sitten suuseksin kautta itse asiaan...ongelmana oli alussa se että miehet tulivat todella nopeasti, kaks kiimaista neitoa sai nesteet herkästi liikkeelle. Ratkaisu oli siniset pillerit, niillä kalut olivat nopeasti kivukovia laukeamisen jälkeen.

      Viitisen kertaa kokeiltiin, sitten tuli lapsen tekeminen meille eli ei mitään riskejä otettu isästä.

      Suosittelen kokeilemaan. 😊

    • Olisi mukava kokeilla kimppakiva olen 53v mies. Ottaka yhteyttä jos kiinnostaa

      • Ei-mahdollista

        Sori vaan, mutta profiiliin ei uudistuksen jälkeen ole voinut jättää viestiä.


      • Pallohukkunut

        Miksköhän ylläpito on poistanut viesti joissa yhteystietoa, mutta tämä lista , joka toistuu useimmin saa olla?
        Ylläpidolle tämä kysymys?


      • Kutsuni---
        Pallohukkunut kirjoitti:

        Miksköhän ylläpito on poistanut viesti joissa yhteystietoa, mutta tämä lista , joka toistuu useimmin saa olla?
        Ylläpidolle tämä kysymys?

        No mietihän sitä!

        Vihje: katso mitä löytyy "Ilmianna" sisältä.
        Samaa kuin säännöistäkin.

        Siinä syytä!


      • Pallohukkunut kirjoitti:

        Miksköhän ylläpito on poistanut viesti joissa yhteystietoa, mutta tämä lista , joka toistuu useimmin saa olla?
        Ylläpidolle tämä kysymys?

        Eiköhän tuo johdu säännöistä, seksiseuraa täällä ei saa tarjota, muuta seuraa kyllä kai. Eli jos mä lainaan sulle työkalua ja sinä lainaat mulle sun työkalupakkia, niin se on ilmeisesti ok, ja yhteystiedot saa näkyä. Mutta tuo mitä "kutsuni.." Tekee, lisää perään herjauksen, on outoa miksi se saa olla, saannöissä ei solvaamista sitten kielletä.
        Muutoin toi lista on oiva tietopankki, kun ei jälkikommenttia huomioi.


    • piiskuri666
    • Aapetus

      Moi

      Mulla on profiili Finswingersissä, nimimerkillä estotonmies.

      Sitä kautta oon saanu heposti parien seuraa.

    • Leikkimielellätosissaan

      Sen verran asiassa edettiin, että mies oli ottanut yhteyttä erään saitin kautta. Piti olla mulle yllätys, mutta paljasti. Kuvatkin vaihdettiin. Sovittiin tällit. Mutta tää kolmas pyörä ei saapunut paikalle. Ulkonäöllisesti ollaan ihan passelin näkösiä. Sopusuhtasia jne. Mies tosin pohti, että oli aiemmin tuttujensa kanssa istunut ja samannäköinen heppu oli lähistöllä käynyt. Mieheni vieressä istunut oli aika isokokoinen ja vanhempi nainen. Liekö sitten luullut minuksi. Tai sitten tämä tyyppi on tuntenut jollain lailla mieheni. Jokatapauksessa yhteydenpito loppui vaikka paikan sopimiseen oli ollut ihan asialinjalla.
      Tuli väjän näihin nettityyppeihin kumma olo. Meinattiin kokeilla baarista pokaamista.

    • Moikka
      Täällä olisi pari tarjollla jos kuitenkin parin seura kelpaisi...

      • Moi kiinnostaa kyllä..jos miehen seuraa haette?


    • Raaka.pano

      Meillä on ihan omia kavereita suurin osa reissussa on vieraat mutta ravintolasta tulee monta kertaa tuttavia ja vieraita mukaan välillä viikoittain ja joskus jopa useampi kerrallaan joskus mutta harvemmin on ollut 1N eli vaimo ja 5 miestä mutta silloin meni koko yö kun aina kiihoittui kun katsoi kun vaimoa pantiin miehet oli ihan raukeita ja vaimo täynnä spermaa

    • eeanco

      Tarjolla seuraksi pareille elämässään kohtuudella menestynyt mies, positiivinen sosiaalinen, iloinen, elämälle janoinen,kokemusta hakeva,... ei niin ihan olympiauimarivartaloinen !
      Ole rohkea ja tartu mahdollisuuteen! Jos synkkaa kirjeenvaihdossa, niin voidaan vaikka kokeilla tavata.
      Hittolainen! Eka ilmo ikinä. Kauheeta tajunnanvirtaa ilman mitään harkintaa ... katsotaan kuin käy.
      Muuten olen aikamies, mutta sehän tuo vain turvallisuutta.Mielestäni on vain hyviä, vielä parempia ja nirvanan sessioita.
      eac

    • viitakonykä

      Omasta ystäväpiiristä on löytynyt kimppailu kavereita meille, riippuu kaveripiiristä miten onnistuu kenelläkin, meillä ollut tosi mukavaa kyllä.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe