Destia yllättää muoniolaiset

Väärälläänminnesattuu

oikasemalla ja korjaamalla KAIKKI rikki tai kallellaan olevat tienvarsikyltit, pysäkit ja viitat Kolarin rajalta saakka koko Muonion alueelta.
Luvattu on tänään 27.07.2016. Nyt ootellaan koska miehet töissä.

4

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luvatontarakentamista

      Nyt sinä käännät puheeaiheen. Destia ei hoida mitään Muoniossa otahan asioista selvää

    • pikkusenmyöhässä

      Destia on loppunut aika päiviä sitte

    • Tyhmättaasrassaa

      Näkyy taas joku typerä saivartelija olevan kirjoittajana. Kyllä kaikki varmasti tietää, että Destia on urakoitsija ja ELY-Keskuksen Liikennepalvelu asiaa hoitaa.
      Varsinaisen korjaustyönhän tekee ehkä paikallinen ja useamman kunnan yhteinen urakoitsija. Suurimmissa paikoissa urakoita tekee se Destia.
      Soita Saivartelija sieki sinne

      Tienkäyttäjälinjalle numeroon 02002100. Sano samalla, että Muonion pään urakoitsija jolle asiat kuuluisi hoitaa ei ole ainakaan vinksallaan tai irti olevien kylttien perusteella tehnyt vuosiin yhtään mitään ainakaan Muonion kunnan alueella.

      • Silmätaukikulkeva

        Nyt täytyy kehua: Kannatti soittaa minun "Tyhmättaasrassaa " kirjoittajana tuonne antamaani numeroon 02002100 ja kertoa ettei ainakaan Muonion pään urakoitsija ole hoitanut hommiaan.
        Tänään kaikki näkevät, että "linjurimerkit" on pystyssä ja suorassa ja kyltit paikoillaan. Heti "Kurritien " jälkeen oleva merkkiteline oikaistu/korjattu ja kyltti kiinitetty ja melkein kaikki muutin kirkonkylän kyltit ojennuksessa.
        Paitsi Lehdon-tien "Kurritien) kyltti kadonnut. Onkin Muonion kunnan omia juttuja ja siksi hoitamatta.
        Kyläkuva parani hieman tällä yhdellä soitolla.
        Vieläkö joku neropatti menisi virastotalon pihalla olevien lajitteluastioden eteen ja todella lukisi mitä niissä ja seinässä olevassa tekstissä oikein lukeekaan. Varsinkin ykkösmolokissa. Ohjeet ja molokin ohjeet eivät kyllä täsmää. Siinä lukee sekajäte ,kun ohje kertoo olevan palavajäte. Siis ykkösmolokin ohje vaihdettava vastaamaan seinässä olevia ohjeita. Sitten taas parempi kuva siitä filunkifirma Lapeskosta ja Muonion kunnasta.
        Näin kyläkuva vain paranee!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe