Ehdinpäs tilaamaan Leonin 5 vuoden takuulla.

Autoseonseatkin

Sainpa viimein itseni tilaamaan uuden auton. Eli tilasin tänään Leonin yksilitraisella koneella kun oli niin hyvä hinta nyt ja viimeset hetket saada se 5 vuoden takuulla. Myyjä sai vakuuteltua, että kampanja oikeasti päättyy nyt kuun loppuun eli ensi viikolla tilatessa saa enää kahden vuoden takuun.

Eli te muutkin jahkaajat tilatkaa Seattinne viikonlopun aikana, sillä muuten se jää tilaamatta. Tuo takuuetu on mahtava, jos vaikka pitää autoa 3 vuotta, niin auto on paljon helpompi myydä kun siinä on vielä 2 vuotta takuuta jäljellä.

8

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käkäkäkäkäkäkä

      Hähä hää. Menit myyjän vipuun. Kampanja jatkuu myös elokuussa. Ja kun elokuu loppuu, niin tulee taas uusi kampanja.

    • Jamas

      Kyllähän se 5v/100000km takuu on voimassa tämän kuun loppuun tehtyihin sopimuksiin.Itsekin harkitsen Seatin hankkimista tuon pitkän takuun takia.Eiköhän TSI/DSG ongelmat ole selätetty...

    • siitinn

      Onko unelma vehe?

    • Autoseonseatkin

      Niinpä näytti jatkuvan. Myyjä kertoi, että on saanut niin hyvän nosteen myyntiin tuo 5v takuu, että maahantuoja päätti jatkaa sitä vielä elokuun. No saavatpahan mattimyöhäsetkin päättäjät vielä armon aikaa. Kannattaa todella tilata litranen Leon tai Leon ST nyt viimestään elokuun aikana kun siinä on takuukampanjan lisäksi vielä kampanjatarjoushintakin. On varmasti markkinoiden järkevin auto hintalaatusuhteeltaan tuossa hintaluokassa.

    • pureeVaareihinHyvin

      Mieluummin ottaisin reilut alennukset kuin takuun jolla ei luultavasti tee mitään, sillä vain todella marginaalisesti vikoja tulee alle 100.000km ajettuihin autoin merkistä riippumatta. Tuotevastuu korvaa kuitenkin suurimman osan vioista viiden vuoden ja 100.000km ajan.

      • VaariJaPureeHyvin

        Kyllähän alennukset olisivat kivoja.
        Seat ei kylläkään ole luokissaan lähelläkään kalleimpia autoja.
        Seatilla kun ei oikein ole mahdollista pitää ilmaa hinnoissa, koska se ei ole myyntitilastojen kärkipaikoilla kuin teknisesti identtinen sisarmerkki Skoda eikä statuskaan anna mahdollisuuksia ottaa lisähintaa niinkuin toinen niin ikään teknisesti identtinen sisarmerkki Volkkari puhumattakaan Audi.
        Ja kun sitä ilmaa ei oikein ole, niin hinnanalennusta ei kyetä pitämään kilpailuvalttina. On sitten päädytty pidentää takuuaikaa kilpailuvalttina.

        Sepä on totta, ettei uusissa autoissa juurikaan ole vikoja ensimmäiseen 100.000 km:ään eikä yleensä ihan heti sen jälkeenkään. Tästä minulla on muutamankin merkin osalta nykyisen jo toisen Seatin lisäksi ihan omakohtaisia kokemuksia, Citroen, Ford, Toyota ja Mazda. Näitä merkkejä olen ajanut uudesta alkaen.


      • Tietäjä1
        VaariJaPureeHyvin kirjoitti:

        Kyllähän alennukset olisivat kivoja.
        Seat ei kylläkään ole luokissaan lähelläkään kalleimpia autoja.
        Seatilla kun ei oikein ole mahdollista pitää ilmaa hinnoissa, koska se ei ole myyntitilastojen kärkipaikoilla kuin teknisesti identtinen sisarmerkki Skoda eikä statuskaan anna mahdollisuuksia ottaa lisähintaa niinkuin toinen niin ikään teknisesti identtinen sisarmerkki Volkkari puhumattakaan Audi.
        Ja kun sitä ilmaa ei oikein ole, niin hinnanalennusta ei kyetä pitämään kilpailuvalttina. On sitten päädytty pidentää takuuaikaa kilpailuvalttina.

        Sepä on totta, ettei uusissa autoissa juurikaan ole vikoja ensimmäiseen 100.000 km:ään eikä yleensä ihan heti sen jälkeenkään. Tästä minulla on muutamankin merkin osalta nykyisen jo toisen Seatin lisäksi ihan omakohtaisia kokemuksia, Citroen, Ford, Toyota ja Mazda. Näitä merkkejä olen ajanut uudesta alkaen.

        Kylläpä on alennettuja hintoja sekä alennuksia ja erityisesti Seatilla. Tämä 1,0 - malli on esimerkki siitä (vrt. 1,2 ja 1,4 tsi mallit) sama suorituskyky kuin isommissa koneissa, mutta hintaa on tuhansia vähemmän kuin esimerkiksi Saksassa.


    • Vagasiantuntija

      Sanoisin, että nykyään varsinkin VW-konsernin(niiden ongelmathan ovat yleisessä tiedossa) autossa tuo viiden vuoden takuu on loistava juttu jälleenmyyntiarvon kannalta. Eli jos nyt ostettavaa Seat Leonia, jossa siis tuo viiden takuu, myy kolmen vuoden päästä esim. 60tkm ajettuna, niin siitä saa taatusti saman verran kuin vastaavasta Golfista, sillä Golfissa ei ole takuusta enää tietoakaan ja Leonissa sitä on vielä 2 vuotta ja 40tkm jäjellä. Uutena Leon kuitenkin maksaa nyt todella monta tonnia vähemmän, joten se on uudeksi autoksi erinomainen valinta taloudellisessa mielessä. Muutenkin Seat merkkinä nostaa koko ajan arvostusta Suomessakin. Skodaan ja Volkkariin aletaan pikkuhiljaa kyllästyä niiden tylsyyden ja yleisyyden vuoksi. Seat ja Opel ovat seuraavat vuodet nousevia merkkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe