Mitä ovat suniportti, sunipulveri ja sunilaisuus

Ne kuuluvat tämän rajun eksytyksen raamattusanastoon, kun Saatana pistää uskollisimmat palvelijansa veren voimalla täydessä hurmoksessa herjaamaan Kristuksen pelastusohjelmaa.

183

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suniportti herjaa tätä:

      "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

      Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

      • "Vain harvat löytävät sen"

        Ja vaikka sen löytää, sei vielä takaa siitä sisään pääsyä. Monille käy myös niin, kuten entiselle ystävälleni, joka 14 vuotta rinnallani totuuden tietä kulki ja tarkoin tiesi, mitä ahtaassa portissa tapahtuu.

        Mutta sitten iski sama Saatanan pelkuruuden henki, joka Pietaristakin teki Saatanan palvelijan:

        "Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."


    • ei-lahkolain

      Saatana sai Paavalin, Pietarin,Luukaksen, joka kirjoitti puolustuspuneen Apostolien teon ja Luukaksen evankeliumin jne. palvelijoikseen ja Saatanan hengen kantajia. Ja kaikki muut evankelistat, paitsi Johanneksen, joka pakeni heitä Patmokselle.
      Uusi-Testamentti on siksi petollinen kirja lukea.

      Antaa Jumalan puhua suoraan harvan ja valitun sydämeen. Ja he kuulevat minun ääneni ja seuraavat minua. Pätee tänäkin päivänä.

      • Ei tämä meitä vielä totuudesta erota, kun sanon, ettei Uusi- eikä Vanha Testamenttikaan ole petollinen kirja valituille, jotka ovat jo Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneet, koska he tietävät Raamatun koko totuuden.

        Kristuksen ilmoittaman totuuden ja kaikki ne Saatanan petolliset valheet, joilla se on koko ihmiskunnan omakseen saanut.

        Tässä on se syy siihen, miksi minä olen tämän palstana vihatuin ja inhotuin ihminen, jonka kuolemaa monet odottavat suu vaahdossa.


      • ei-lahkolain
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei tämä meitä vielä totuudesta erota, kun sanon, ettei Uusi- eikä Vanha Testamenttikaan ole petollinen kirja valituille, jotka ovat jo Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneet, koska he tietävät Raamatun koko totuuden.

        Kristuksen ilmoittaman totuuden ja kaikki ne Saatanan petolliset valheet, joilla se on koko ihmiskunnan omakseen saanut.

        Tässä on se syy siihen, miksi minä olen tämän palstana vihatuin ja inhotuin ihminen, jonka kuolemaa monet odottavat suu vaahdossa.

        Tuo lisäys on paikallaan: jokainen Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut osaa erottaa, mikä on oikein ja mikä on väärin. Mikä leveys, pituus, korkeus ja syvyys on. Mikään eksytyksen muoto ei ole salattu niiltä, joilla on Pyhä Henki asuvaisena. Kuten sinulla Teuvo on.


      • tämäontotuus111
        ei-lahkolain kirjoitti:

        Tuo lisäys on paikallaan: jokainen Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut osaa erottaa, mikä on oikein ja mikä on väärin. Mikä leveys, pituus, korkeus ja syvyys on. Mikään eksytyksen muoto ei ole salattu niiltä, joilla on Pyhä Henki asuvaisena. Kuten sinulla Teuvo on.

        Tiedoksesi: Nimimerkki "TeuvoSuvoSunissa" ei ole Jumalan Pyhä Henki asuvaisena. Hän on oksana puussa, joka kantaa pahaa hedelmää.


      • ei-lahkolain kirjoitti:

        Tuo lisäys on paikallaan: jokainen Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut osaa erottaa, mikä on oikein ja mikä on väärin. Mikä leveys, pituus, korkeus ja syvyys on. Mikään eksytyksen muoto ei ole salattu niiltä, joilla on Pyhä Henki asuvaisena. Kuten sinulla Teuvo on.

        Harva tämäkään Kristuksen totuuden todeksi uskoo, vaikka tässä ei pitäisi olla mitään epäselvää:

        "Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden.

        Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.

        Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta.

        Kaikki, mikä on Isän, on myös minun. Siksi sanoin, että hän saa minulta sen, minkä hän teille ilmoittaa."

        Näin tämä lupaus on toiminut tälläkin palstalla jo 11 vuotta, kun jokainen kirjoitukseni ja vastaukseni ovat Pyhän Hengen ilmoittamia.

        Tämäkin!


    • ihanatenkeliolennot

      Teuvo on ollut enkelikilpikonnien opetuksessa ja tietää kuinka yksisarvisilla ratsastetaan :) Mutta on paatunut ratsastettuaan liikaa enkelipölyn vaikutuksen alaisena enkelikilpikonnilla pyhässä lähteessä ! viihdekäytön seurauksena on kallistunut pahan puolelle tietämättään :( Pyhän lähteen kautta kulkee tuntemuksen polku Teuvo .. käy siellä uudelleen niin löydät valoviitan suojaksi käydessäsi keskustelua viisaiden kilpikonnien kanssa . He tuovat sinut takaisin valoon pimeästä!

      • Totuus ei estä minua sanomasta sinulle suoraan:

        Helvettiin olet matkalla ihanien kilpikonniesi ja yksisarvisten kanssa. Siellä saat tanssia myös ihanien enkeliolioittesi seurassa.


      • ihanatenkeliolennot
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Totuus ei estä minua sanomasta sinulle suoraan:

        Helvettiin olet matkalla ihanien kilpikonniesi ja yksisarvisten kanssa. Siellä saat tanssia myös ihanien enkeliolioittesi seurassa.

        Kylläpä sinua kaikki hyvä ahdistaa :( Enkelikilpikonnat voivat oikeasti auttaa sinua jos annat heidän sen tehdä :) Keskustelun päätteeksi he neuvostona luovuttavat sinulle enkelipölyä taas sen verran että pääset hyvän makuun ja nousemaan pimeyksien rotkoista ! :) Yksisarviset tervehtivät sinua rotkon reunalla noustessasi kuin fenix lintu pimeydestä takaisin uuteen elämään ! :)


    • Pitkä_trippi

      Sunipulveria älä ainakaan ota enää, se sekottaa näköjään sun pääs täydellisesti.

    • sunipulveri tarkoittaa tätä:

      "Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät."

      "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

      Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

      Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."

      ""Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

    • Ei-lahkolain

      Pidän kyllä kovasti aggressiivisesta väkivaltaisesta ja rakkaudettomasta julistuksestasi Teuvo, mutta mielestäni olet väärässä kun halveksit kristuksen verta, luepa nämä Raamatunjakeet:

      1Joh. 1:7
      Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
      Rinnakkaisviitteet
      Hebr. 9:14 kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!
      1Piet. 1:18 tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne,
      1Piet. 1:19 vaan Kristuksen kalliilla verellä, niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan,
      Ilm. 1:5 ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

      • Tämä on Hartaanselän harhahenkien vl-johtomiehen, palstan suurimman nimimerkkivarkaan herjauskirjoitus.

        Sillä vain Saatana saa palvelijansa ylistämään verta, jonka hän sai Kristuksesta vuotamaan. Tämä murhaajan henki tuli häneen tältä mieheltä:

        "Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

        Devoit 25.11.2009

        Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aiKoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa ,paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan."

        Tuo kädenpaiskaus koitui hänelle kohtaloksi ahtaalla portilla:

        "Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."


      • Tämä vielä Jari Paakkoselle:

        1Joh. 1:7
        Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

        Milloin olet päässyt sisään ahtaasta portista, pois Saatanan pimeyden puskista valossa vaeltamaan, ja osalliseksi Pyhästä Hengestä?


      • Sunipulveri

        Teuvo, eikö sinulla ole lähimmäisiä jotka tuntisivat vastuunsa ja toimittaisivat sinut hoitoon? Tuo vainoharhainen parjauskampanjasi on jo puhtaasti rikollista touhua. Mutta lienet syyntakeeton ettei siitä tarvitse välittää.


      • Sunipulveri kirjoitti:

        Teuvo, eikö sinulla ole lähimmäisiä jotka tuntisivat vastuunsa ja toimittaisivat sinut hoitoon? Tuo vainoharhainen parjauskampanjasi on jo puhtaasti rikollista touhua. Mutta lienet syyntakeeton ettei siitä tarvitse välittää.

        Tämänkin varsin selvän totuuden on Saatana sinulta salannut:

        "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."

        Mitenkä haksahdit ottamaan vastaan tämän uuden nimen, jonka Saatanalta sait: Sunipulveri?

        Tästä palautui mieleen Vanhan liiton Job, joka antoi myös tyttärilleen varsin omituisia nimiä:

        "Yhdelle tyttärelle hän antoi nimeksi Jemima*, toiselle Kesia* ja kolmannelle Keren-Puk*. [Nimi Jemima merkitsee 'turturikyyhky', Kesia 'kassiapuu' ja Keren-Puk 'silmämaalirasia'.]"


      • Ei-lahkolain
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä vielä Jari Paakkoselle:

        1Joh. 1:7
        Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

        Milloin olet päässyt sisään ahtaasta portista, pois Saatanan pimeyden puskista valossa vaeltamaan, ja osalliseksi Pyhästä Hengestä?

        Surullista millainen olet Teuvo. Et siedä minkäänlaista kritiikkiä ja alat raivoillla ihmiselle jota en edes tunne. Tiedän että Devoit oli merkittävässä roolissa lahkosi tuhossa mutta etkö millään voisi päästä Devoit-traumastasi yli?


      • Kysyvätieltäeksy
        Ei-lahkolain kirjoitti:

        Surullista millainen olet Teuvo. Et siedä minkäänlaista kritiikkiä ja alat raivoillla ihmiselle jota en edes tunne. Tiedän että Devoit oli merkittävässä roolissa lahkosi tuhossa mutta etkö millään voisi päästä Devoit-traumastasi yli?

        On ihmisiä, jotka edelleen uskovat niinkuin teuvo kirjoittaa, he eivät vain ole täällä väittelemässä lahkolaisten kanssa.


      • Kysyvätieltäeksy kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka edelleen uskovat niinkuin teuvo kirjoittaa, he eivät vain ole täällä väittelemässä lahkolaisten kanssa.

        Ensiksi: Täällä on kaksi tällä samalla nimimerkillä kirjoittavaa, alkuperäinen, joka kulkee totuuden tiellä, ja sitten tämä entinen ystäväni, jonka totuuden tie päättyi pelosta vavisten ahtaan portin eteen.

        Vaikka opetukseni perusteella oli täysin selvillä siitä, että ahdas portti on se ainoa paikka, jossa Kristus valittunsa puhdistaa Saatanan synnin saastasta:

        "Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

        Tämän jälkeen Saatana teki hänestä Hartaanselän Herjauskeskuksen vl- johtajan ja monien pahojen henkien nimimerkeillä kirjoittavan itsetyydyttäjän.

        Kun nämä omat nimimerkit eivät enää tuo tarpeellista tyydytystä, hän käy vieraissa, ja varastaa heti rekisteröimättömän nimimerkin, jos sillä on kirjoitettu vaikkapa vain yksi sana totuutta.

        Henkisen sairautensa takia hän näkee edelleen mustien kissojen lentelevän autonsa edessä tien yli, ja tällä palstalla Teuvon olevan puskassa, jos joku kirjoittaa vaikkapa vain yhden sanan totuutta.

        Toiseksi: Uskon myös että näitä keskusteluja seuraa myös valittuja, jotka kaikessa rauhassa odottamat tätä samaa hetkeä, jossa Kristus ilmestyy ja ottaa opetuslapsekseen:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Minullehan tämä tapahtui juuri tässä elokuussa, sen 11. päivänä 31 vuotta sitten.


    • sunilaisuus tarkoittaa tätä Jeesuksen ilmoitusta Isälleen:

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.

      He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi ja tietävät nyt, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on tullut sinulta."

      Kaiken sen, minkä olet puhuttavakseni antanut, minä olen puhunut heille, ja he ovat ottaneet puheeni vastaan.

      Nyt he tietävät, että minä olen tullut sinun luotasi, ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt."

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

    • Narsisti, tällä herjataan tätä Jeesuksen ilmoitusta omistaan:

      "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

      Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

      "Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

      "Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

      Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

      Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."

    • ihanatenkeliolennot

      Teuvo! Sinun on kuunneltava Enkelikilpikonnien sanoma ennen kuin on liian myöhäistä ! Mahdollisuus on vielä nousta pimeydestä kohti valoa jossa yksisarviset antavat sinulle lopullisen voitelun !! Tarvitset enkelipölyä kiireen vilkkaa , näkeehän sen jo kirjoituksistasikin ! Kiirehdi !

      • Saatan sinulle kiireen pistää, koska sen aika on lyhyt:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat!
        Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
        Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. "


      • ihanatenkeliolennot
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatan sinulle kiireen pistää, koska sen aika on lyhyt:

        "Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat!
        Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
        Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. "

        Kuten jo aikaisemmin kerroin sinulle mahdollisuudesta nousta pimeyden kuilusta Enkelikilpikonnien avustuksella ! Siellähän sinä opiskelet ja näet pahuuden ! Sinun on mahdollista tulla valoon ! Yksisarviset odottavat sinua jo ! Kiirehdi !


      • Alkavatko Helvetin kiukaat jo jäähtyä, kun Saatanalla on noin kiire?

        Tämäkin Saatanan ilmoittama Raamatun opetus on sinun kohdalla jo täydellisesti toteutunut:

        "Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
        Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."

        "Vapaus syylliselle, tuomio syyttömälle, kumpaakin Herra kammoksuu."


    • "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."

      Kesällä 2007 tähän keskusteluun syöksyi raateleva susi, Saatanan kasteella helluntailaiseksi kastettu Semper.Fidelis - Saatanan uskollinen ystävä.

      Hän oli ilmeisesti korkealle korotettu helluntailaisten kellokas, kun mahtipontisesti ilmoitti tulleensa poistamaan Teuvo Sunin Raamattu-keskusteluista, koska totuus aiheutti hänessä ja ystävissään pelkoa, masennusta, ahdistusta ja kalseaa oloa

      Teuvo Sunia ei saanut poistetuksi, mutta itse häipyi jonnekin kesken herjaustensa, kuten exodus-lahkon johtaja.

      Näin hänen vihansa ja inhonsa pursui:

      Tällainen mies on Teuvo Suni:
      liikaa riehuva, paisunut, harhaoppinen, perkeleen lapsi, pahapietari
      Jatkuu...

    • Tällainen mies on Teuvo Suni:

      Helvetin luukkujen lonksuttelija, kiroaja, Helvettiin ohjaaja, säälittävä, Teuvo-parka
      Jatkuu

    • Tällainen mies on Teuvo Suni:

      soidinlentoaan lentävä epätoivoinen mies, tuomiokiihkoinen houkka, omissa mehuissaan teutaroiva, amok-juoksua juokseva uskonnollinen mies, herjaajahenki
      Jatkuu

    • ihanatenkeliolennot

      Liikaa Enkelipölyä?

    • Teuvo Suni on:

      höyryävä, valheprofeetta, röyhkeä, filistealainen syyttäjä, oppi-isä,

    • Teuvo Suni on:

      kiroaja, sunilainen, mutapainija, katkera, palavia nuolia ammuskeleva

    • Teuvo Suni on:

      Jumalan vastustaja, perkeleen apuri, kaupustelija, luopunut, pimeä

    • Teuvo Suni on:

      villipeto, ihmisparka, kouristunut, mentaaliongelmainen, rehvastelija,

    • Teuvo Suni on:

      omavanhurskas, teatraalinen, tuomitseva, mahtaileva, sumuttaja,

    • Pakana joka ei ymmärrä olevansa Pakana vaikka on syntynyt ja elänyt Pakanakansan keskuudessa , kaiketi kieltää oman kansansa samalla kun nostaa itsensä sen yläpuolelle ?

      • Pakanain apostoli Paavali jäi itsekin pakanaksi, ja siksi häntä kaikki nämä lopun ajan uskonlahkot rakastavat, koska ovat sidoksissa isiltä perittyjen syntien siteisiin:

        Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?

        Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.

        Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

        "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

        Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

        Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

        Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

        Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

        Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

        "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

        Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

        "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

        Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

        Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

        Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

        "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

        Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.

        Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."

        Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

        "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

        Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

        Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

        Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

        Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

        Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

        "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

        Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.

        Ei päästänyt Herra häntä Saatanan kurituksesta ja tuo valheen henki seuralaisena hän meni kuolemaan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Pakanain apostoli Paavali jäi itsekin pakanaksi, ja siksi häntä kaikki nämä lopun ajan uskonlahkot rakastavat, koska ovat sidoksissa isiltä perittyjen syntien siteisiin:

        Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?

        Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.

        Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

        "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

        Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

        Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

        Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

        Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

        Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

        "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

        Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.

        "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

        Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

        Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

        Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

        "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

        Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.

        Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."

        Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:

        "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.

        Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.

        Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.

        Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

        Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."

        Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

        "Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

        Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.

        Ei päästänyt Herra häntä Saatanan kurituksesta ja tuo valheen henki seuralaisena hän meni kuolemaan.

        Nyt ei ollut Paavalista kyse vaan sinusta mutta olkoot


    • Voisitko paljastaa, mikä uskonlahko on sinut saanut onnelliseksi tällä Saatanan Paavalille sanelemalla kolminaisuudella:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. "

      "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

      "Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

      Minäkin toistan, mikä näistä on sinun jumalasi huone?

      adventistit

      aglikaanit

      agrigolalaiset

      alfaTVläiset

      arkkimunkkilaiset

      armonkalliolaiset

      baalbeklaiset

      babtistit

      birkittalaissisaret

      branhamilaiset

      cityseurakuntalaiset

      dominikaanit

      elämänsanalaiset

      elämänlähdeläiset

      eläväsanalaiset

      ekumeeniset

      exoduslaiset

      gnostilaiset

      henotesläiset

      helluntailaiset

      hengenuudistuslaiset

      heränneet

      esikoiset

      ilmestysmajalaiset

      ilosanomalaiset

      israelinystävät

      Jarihotellilaiset

      Joosualaiset

      jehovalaiset

      Jeesuksen pyhän veren papit

      Jeesuksen ruumislaiset

      Jeesus on herralaiset

      kalamoslaiset

      katolilaiset kylväjät

      kansanraamattuseuralaiset

      kalleimman veren sisaret

      kansanlähetysläiset

      Kellonkartanolaiset

      koivuniemiläiset

      korpelalaisuus

      kotikirkkolaiset

      kulmakivenseurakuntalaiset

      kulmakiviseurakuntalaiset

      kuninkaansoturit

      kristilliset eläkeläiset

      kriisipalvelulaiset

      kotisatamalaiset

      liekkiläiset

      luterilaiset

      lähetysseurakuntalaiset

      luthersäätiöläiset

      lasarusveljet

      lähdekalliolaiset

      lännenhunttarilaiset

      maranatalaiset

      majakkalaiset

      metodistit

      missiomaailmalaiset

      mormoonit

      munkkiluostarin munkit

      nunnaluostarin nunnat

      nokialaismissiolaiset

      onewayhouselaiset

      ortodoksit

      pelastusarmeijalaiset

      patmoslaiset

      palatsiseurakuntalaiset

      paavalinsynodilaiset

      paratiisikotilaiset

      pikkuesikoiset

      priskillalaiset

      pyhänikolauslaiset

      perjantaikristuksellelaiset

      raamattupuhuulaiset

      radiodeiläiset

      rauhansanalaiset

      rauhanyhdistysläiset

      ristiinnaulitut

      risteyspaikkalaiset

      ristiretkeläiset

      ropolaiset

      rukouspalvelulaiset

      rukousystäväläiset

      ruusuristiläiset

      ristiinnaulittulaiset

      saalemilaiset

      sadonkorjuulaiset

      sanansaattajalaiset

      sanajaylistysläiset

      sauluslaiset

      savenvalajalaiset

      scientologilaiset

      siloalaiset

      slevy:n miespapit

      slevy:n naispapit

      stefanuslaiset

      suomenraamattuopistolaiset

      teologisetinstituuttilaiset

      tabernaakkelilaiset

      takeitnowlaiset

      teologisetistuuttilaiset

      Timoteusyhteisöläiset

      totisestiparannetut

      tuomasmessulaiset

      totuudenystäväläiset

      tunnustukselliset luterilaiset

      torontonsiunaajalaiset

      uusheränneet

      uusapostoliset

      uusitoivolaiset

      uusiviiniläiset

      valon enkelit

      vapaakirkolliset

      vanhauskoiset

      vapaamuurarit

      viadolorosalaiset

      vineyardilaiset

      yhteyskristuksessalaiset

      yhteysliikeläiset

      yeshualaiset

    • Totuus ei lahkoudu , ihmiset kyllä omien syyhyjensä mukaan

    • Jos olisit Totuuden Hengen saanut, et olisi sitä Paavalin hengeksi herjannut, kun siitä ensimmäisen kerran elämässäsi sait tältä palstalta lukea.

      Näin Saatana johdatti sinut ikuiseksi orjakseen:

      "Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

      • Kuten kaikki mielestäsi . Koetappa heräillä siihen totuuteen pikkuhiljaa äläkä pidä omista näkemyksistäsi kiinni siten että sekoitat ne totuuteen , kiitos .


      • HolyNumber3 kirjoitti:

        Kuten kaikki mielestäsi . Koetappa heräillä siihen totuuteen pikkuhiljaa äläkä pidä omista näkemyksistäsi kiinni siten että sekoitat ne totuuteen , kiitos .

        Jokaiselle kaltaisellesi Saatanan tekopyhittämälle Kristukselta tämäön tehtävän saanut esittää vain omia ajatuksiaan:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        "Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tästä johtuu, että Saatana saa sinutkin herjaamaan totuutta:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi. ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, kuten en minäkään kuulu."

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden."

        Siksi tästä ei tee poikkeusta myöskään tämä Saatanan 3. luokan tekopyhä kellokas HolyNumber3.


      • Ei sinullakaan varmasti helppoa ole elää houreissasi , Enkä minä Totuutta herjaa vaan ihmettelen miksi luulet Pakanana olevasi joku täysin muu . Samalla käännät selkäsi omalle kansallesi väittäen ties mitä ihmeellisyyksiä itsestäsi . Sinussahan ei mitään vikaa tietenkään ole vaan kaikissa muissa , jopa vanhemmissasi kirjoittamasi perusteella . Mutta saat toki elää luulotautisena houreissasi , niinhän täällä moni muukin tekee . Mutta tuo naurettava näyttelemisesi johon olet samaistunut on jo kaiken kruunu .


      • HolyNumber3 kirjoitti:

        Ei sinullakaan varmasti helppoa ole elää houreissasi , Enkä minä Totuutta herjaa vaan ihmettelen miksi luulet Pakanana olevasi joku täysin muu . Samalla käännät selkäsi omalle kansallesi väittäen ties mitä ihmeellisyyksiä itsestäsi . Sinussahan ei mitään vikaa tietenkään ole vaan kaikissa muissa , jopa vanhemmissasi kirjoittamasi perusteella . Mutta saat toki elää luulotautisena houreissasi , niinhän täällä moni muukin tekee . Mutta tuo naurettava näyttelemisesi johon olet samaistunut on jo kaiken kruunu .

        Siinäpä tuli taas sitä Saatanan ilosanomaa Kristuksen totuudesta, joka varamistaa sen, että minäkin saan julistaa totuutta vain todistukseksi:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Jeesuskin käänsi selkänsä omalle kansalleen, joten sama syy on myös hänen valituillaan:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden. "

        Tässä on se syy siihen, miksi sinäkään et usko totuutta.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Siinäpä tuli taas sitä Saatanan ilosanomaa Kristuksen totuudesta, joka varamistaa sen, että minäkin saan julistaa totuutta vain todistukseksi:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Jeesuskin käänsi selkänsä omalle kansalleen, joten sama syy on myös hänen valituillaan:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden. "

        Tässä on se syy siihen, miksi sinäkään et usko totuutta.

        En usko sinun harhaista Totuuttasi jota värittää Teuvon houreinen ja muita syyttävä asenne jolla sinä puhdistat omaa egoasi vetämällä jopa vanhempasi syyllisiksi omiin rikkomuksiisi . Et kykene ottamaan vastuuta ja oletkin päässyt vastuuta pakoon tuohon maailmaasi jonne vain sinulla on avaimet , siksi se onkin vain sinun henkilökohtainen houreinen valtakuntasi jossa koet olevasi puhdistettu yksinoikeudella . Täydellisesti yhdistymällä todellisuuteesi ihminen voi tulla kaltaiseksesi jota pidätkin jonkinasteisena "täydellistymisenä" . Mitä jos ottaisit vastuun teoistasi ?


      • HolyNumber3 kirjoitti:

        En usko sinun harhaista Totuuttasi jota värittää Teuvon houreinen ja muita syyttävä asenne jolla sinä puhdistat omaa egoasi vetämällä jopa vanhempasi syyllisiksi omiin rikkomuksiisi . Et kykene ottamaan vastuuta ja oletkin päässyt vastuuta pakoon tuohon maailmaasi jonne vain sinulla on avaimet , siksi se onkin vain sinun henkilökohtainen houreinen valtakuntasi jossa koet olevasi puhdistettu yksinoikeudella . Täydellisesti yhdistymällä todellisuuteesi ihminen voi tulla kaltaiseksesi jota pidätkin jonkinasteisena "täydellistymisenä" . Mitä jos ottaisit vastuun teoistasi ?

        Minusta kantaa vastuun hän, jota sinä herjaat:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. "

        Kaltaisillesi hän sanoo:

        "Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani."

        Montako kertaa sinun on vielä Kristuksen Totuutta herjattava, jotta pääsisit tekopyhien 1. luokkaan: HolyNumber1?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Minusta kantaa vastuun hän, jota sinä herjaat:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. "

        Kaltaisillesi hän sanoo:

        "Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani."

        Montako kertaa sinun on vielä Kristuksen Totuutta herjattava, jotta pääsisit tekopyhien 1. luokkaan: HolyNumber1?

        Eli voit syyttää kaikesta muita mukaanlukien vanhempiasi ? Voi ny .. Että sellainen Kristuksen Totuus . Ethän tietenkään ole eksynyt vaan ihan oikeilla raiteilla :D hehhhe . Onnea vaan hourailuihin ja omavalmisteisen valtakunnan haaveiluun :)


    • Teuvo Suni on:

      mytologi, fanaattinen löylynlyöjä, ahtaan portin mestari, sielunviholliselle haiseva

      • ihanatenkeliolennot

        Teuvo Suni on Enkelikilpikonnien suosiossa , Yksisarvisten ehdoton ykköskaveri kun hänellä on mukana Enkelipölyä . Vaahtokarkkimaan hallitsija sekä Pilvimaan puolustaja!!


      • ihanatenkeliolennot

        Tarkoittaako ahtaan portin mestari jotain pyllyyn liittyvää? Enkelikilpikonnat ovat järkyttyneitä jos näin on ! :(


      • ihanatenkeliolennot kirjoitti:

        Tarkoittaako ahtaan portin mestari jotain pyllyyn liittyvää? Enkelikilpikonnat ovat järkyttyneitä jos näin on ! :(

        Raju on todella tämä eksytys.

        Jeesus ilmoitti että monet tulevat hänen nimessään ja eksyttävät monia.

        Nyt Saatana lähettää jo omiaan kilpikonnien ja yksisarvisten nimissä, kun itsekin on sarvipää:

        "Sitten näin, kuinka toinen peto nousi maan uumenista. Sillä oli kaksi sarvea, kuin karitsan sarvet, mutta se puhui kuin lohikäärme."


      • ihanatenkeliolennot
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Raju on todella tämä eksytys.

        Jeesus ilmoitti että monet tulevat hänen nimessään ja eksyttävät monia.

        Nyt Saatana lähettää jo omiaan kilpikonnien ja yksisarvisten nimissä, kun itsekin on sarvipää:

        "Sitten näin, kuinka toinen peto nousi maan uumenista. Sillä oli kaksi sarvea, kuin karitsan sarvet, mutta se puhui kuin lohikäärme."

        Mikset vastaa? Kiertelet! Oletko käärme?



      • ei-lahkolain

        On todella Saatanalta keinot vähissä kun on Teuvo sinua vastaan lähettänyt yksisarvisen ja pyhäksi tekeytyneen kolmisarvisen pirun kuvatuksen tänne keskusteluihin.


      • ei-lahkolain kirjoitti:

        On todella Saatanalta keinot vähissä kun on Teuvo sinua vastaan lähettänyt yksisarvisen ja pyhäksi tekeytyneen kolmisarvisen pirun kuvatuksen tänne keskusteluihin.

        Ei onnistunut Totuuden poistaminen tältä palstalta Voitto Ramulta, Semper.Fidelikseltä, ja kymmeniltä muilta puskateologeilta, eikä Hartaanselän legioonalaiselta, vaikka sitä edelleen yrittää kymmenien henkiensä nimimerkeillä, ja kun nekään eivät auta, niin on varastanut vainoharhaisena sinunkin nimimerkkisi, kun raukka luulee, että siinä on Teuvo Suni puskassa.

        Saa nähdä, miten se onnistuu tältä Saatanan 3. luokan tekopyhältä ja tältä yksisarvisen ja kilpikonnien ihanalta enkelioliolta


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei onnistunut Totuuden poistaminen tältä palstalta Voitto Ramulta, Semper.Fidelikseltä, ja kymmeniltä muilta puskateologeilta, eikä Hartaanselän legioonalaiselta, vaikka sitä edelleen yrittää kymmenien henkiensä nimimerkeillä, ja kun nekään eivät auta, niin on varastanut vainoharhaisena sinunkin nimimerkkisi, kun raukka luulee, että siinä on Teuvo Suni puskassa.

        Saa nähdä, miten se onnistuu tältä Saatanan 3. luokan tekopyhältä ja tältä yksisarvisen ja kilpikonnien ihanalta enkelioliolta

        Totuuden poistaminen? Tuollainen valehtelu on kuvottavaa mitä täällä harjoitat julkisesti . Olisi mielenkiintoista nähdä mitä vastaat tuonne aloitukseen sinun mustista mönjistäsi joista olet valehdellut räikeästi . Muista TOTUUS kun sinne vastauksesi laitat selkeästi ilman kiertelyjä . Kiitos jo valmiiksi vaikket siihen kykenekkään .


      • Tottakai se on saatanan herjaus mielestäsi koska et kykene siihen valehtelematta vastaamaan . Totuutta vaadittaisiin nyt sinulta mutta taitaa jäädä toiveeksi vain ?


    • Yhtä tyhmä olet kuten kaikki muutkin kaltaisesi Saatanan sunnin orjuuteen iäksi jääneet.

      Kun luulette, että minä saan valehdella mielin määrin ilman Jumalan rangaistusta. Sillä jos olin näiden 28 vuoden aikana vaikkapa kerran väittänyt jotakin Jumalan ilmoitusta valheeksi, olisin varmasti, Paavalin tavoin, siellä Saatanan riettauden virrassa huutelemassa herjoja Kristuksesta.

      Kenties olisin sinunkin rakkain kaverisi. Mutta kun olen totuudessa pysynyt, niin tämä varjelus toimii edelleen, vaikka ympärilläni ei juuri muita ole kuin kaltaisiasi, tyhmyydellä tekopyhitettyjä 3. luokan synnin orjia:

      "Mutta Herra on kanssani kuin väkevä sankari, vihamieheni kaatuvat eivätkä voi minulle mitään. Heidän aikeensa epäonnistuvat, niin tyhmiä ne ovat, eikä sitä koskaan unohdeta, alinomaa he saavat kantaa häpeäänsä.

      "Mutta Herra on kanssani kuin väkevä sankari, vihamieheni kaatuvat eivätkä voi minulle mitään. Heidän aikeensa epäonnistuvat, niin tyhmiä ne ovat, eikä sitä koskaan unohdeta, alinomaa he saavat kantaa häpeäänsä."

      "Tyhmä istuu kädet ristissä ja kalvaa omaa lihaansa."

      • Nimititkö itsesi Kristukseksi ? Jumalan rangaistus on vasta tulossa Teuvo .


      • HolyNumber3 kirjoitti:

        Nimititkö itsesi Kristukseksi ? Jumalan rangaistus on vasta tulossa Teuvo .

        Usko sinä vaan Saatanan iloisia uutisia. Sinä itse täällä on hankkimassa itsellesi rangaistuksia rangaistusten perään:

        "Milloin pahaa tekoa ei pian seuraa rangaistus, ihmiset rohkaistuvat pahantekoon: moni syntinen tekee pahaa sata kertaa ja elää silti kauan.

        Tiedän kuitenkin, että Jumalaa pelkäävälle käy hyvin hänen jumalanpelkonsa johdosta, ja tiedän myös, että jumalattomalle ei käy hyvin: koska hän ei pelkää Jumalaa, hänen elinpäivänsä häipyvät kuin pakeneva varjo."

        Etkö ole säikähtänyt edes tämän herjaajan kohtalosta, joka kohtasi äökillisen kuoleman tietokoneen ääressä, viimeistä herjausta kirjoittaessaan;:

        "Valehtelija Teuvo Suni, Sinähän puhut täyttää sontaa ja valhetta ja tuota väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen.

        Armeijassa epäonnistuit, Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin.

        Seisot nyt elämäsi raunioilla."

        Tämän Pyhän Hengen herjauksen hän kirjoitti yli 10 vuotta sitten.


    • Teuvo Suni on:

      vihaaja, aggressiivinen, epätoivoinen, kiroava, verenhimoinen

    • Aamenaamenaamen

      Totta totisesti, niin oletkin.

      • Ole valppaana, tulet saamaan vielä monta helluntailaisen Semper.Fideliksen Pyhän Hengen herjausta.

        Toivottavasti jaksat jokaisen perään aameniasi huudella?


      • Äläpuhupaskaa

        Ajokortissasiko lukee Jeesus ja Pyhä Henki?


      • Äläpuhupaskaa kirjoitti:

        Ajokortissasiko lukee Jeesus ja Pyhä Henki?

        Ajokortissani lukee Teuvo Martti Suni

        Teuvo on suomalainen miehen nimi, joka tulee kreikan kielisestä nimestä Teodor (Theodor). Nimi tarkoittaa: Jumalan lahja!

        Martti juontuu sodanjumala Marsiin, joka merkitsee "sodanomainen, taiteleva luonne.

        Tämä nimi tarvittiin tätä tarkoitusta varten: "Miksi johdatit minut sotilaan ammattiin?"

        "Jotta tietäisi, mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ajokortissani lukee Teuvo Martti Suni

        Teuvo on suomalainen miehen nimi, joka tulee kreikan kielisestä nimestä Teodor (Theodor). Nimi tarkoittaa: Jumalan lahja!

        Martti juontuu sodanjumala Marsiin, joka merkitsee "sodanomainen, taiteleva luonne.

        Tämä nimi tarvittiin tätä tarkoitusta varten: "Miksi johdatit minut sotilaan ammattiin?"

        "Jotta tietäisi, mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."

        Korjaan kirjoitusvirheen:

        Martti juontuu sodanjumala Marsiin, joka merkitsee "sodanomainen", taisteleva luonne.


    • Teuvo Suni on:

      epätasapainoinen, epänormaali, sairaalloinen, orjuuttaja, täyskahjo

    • Teuvo Suni on:

      petollinen, ymmärrykseltään pimentynyt, äkseeraaja, elämäkertahorinansa kaupustelija

    • Teuvo Suni on:

      naurettava jankuttaja, julmuri, valehtelija, eksyttäjä, säälimätön

    • Teuvo Suni on:

      rakkaudeton, kastehitleristi, suni-evankelista, pahuudessa täysi-ikäinen, sanan ymmäryksessä sikiöasteella

    • fffffffdsa

      Pelkuri ja valehtelija .

      • Aamenaamenaamen

        Totta, pelkuri ja valehtelija hän on.


      • Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Totta, pelkuri ja valehtelija hän on.

        Eikö teitä synnin orjia yhtään kummeksuta se, miksi en kuitenkaan ole teidän seurassa siellä riettauden virrassa?


      • HuumormiesTeuvo

        Tiedän että olet suuri humoristi Teuvo mutta en jaksa kohteliaisuudestakaan enää nauraa tuolle kuluneelle vitsillesi. Kysypä Ruonansuulta ottaisko hän sinua koomikkopariksi ohjelmaansa.


      • HuumormiesTeuvo kirjoitti:

        Tiedän että olet suuri humoristi Teuvo mutta en jaksa kohteliaisuudestakaan enää nauraa tuolle kuluneelle vitsillesi. Kysypä Ruonansuulta ottaisko hän sinua koomikkopariksi ohjelmaansa.

        Eipä se nauruherätyskään sinussa kovin pitkään ehtinyt vaikuttaa.

        Voisitko kertoa, milloin uskot pääseväsi ahtaasta portista sisälle ja valossa vaeltamaan, jotta pääsisit kokemaan Veren puhdistuksen todellisessa elämässä, etkä vain huulten hokemassa?

        Tiedäthän sen, miten minut puhdistettiin synnin mustasta mönjästä?

        "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niin kuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."


    • Teuvo Suni on:

      vanhoissa rytkyissä kulkeva, mielivaltainen, ylpeä, tuomari, julkea pilkkaaja

    • Teuvo Suni on:

      maagikko, anekauppias, petkuttaja, haisevan ja oksettavan harhainen, makaaberi

    • Teuvo Suni on:

      porttisulkeisten pitäjä, höynäyttäjä, mafioso, remuaja, pilkkaaja,

      • Aamenaamenaamenaamen

        Aamen, kerrankin puhut totta Teuvo!


      • Aamenaamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen, kerrankin puhut totta Teuvo!

        Kiitos, että kerrankin tajusit edes sen, että Teuvo ei valehtele, koska tässäkin toisti rehellisesti helluntailaisen herjaajan vihaa Totuuden Henkeä kohtaan.

        Oletko yhtä onnellinen tästä seuraavasta hänen herjastaan?

        Teuvo Suni on:

        herhiläinen, nylkyri, vanha, äkäinen, raateleva susi

        Niin tyhmäksi oli Saatana tämänkin uskollisen ystävänänsä tehnyt, ettei hän ymmärtänyt enää sitäkään, ettei raateleva susi tule sutena, vaan:

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."


    • ööööööööö

      Pelkuruuden Henki ! Ei uskalla vastata esitettyihin kysymyksiin! Mustamönjä keskustelu/kysymys sinulle odottaa vieläkin!!

      • "" Siinä ahtaanportin tuskassa Pyhä Henki otti minut kiinni aviorikoksesta, eikä vaimoani.

        Kristuksen Hengen läsnäolo taksi sen, että pystyin tunnustamaan syntini ja kokemaan vaimon anteeksiannon.

        Vaikka hän ei olisikaan anteeksi antanut ei se olisi estänyt minulta Pyhän Hengen saamista.

        Hän jäi edelleen Saatanan synnin orjuuteen, jotta Kristuksen ilmoitus kävisi toteen:

        "Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Se ei ole minun vallassani, milloin Pyhä Henki ottaa hänet kiinni synneistään.

        Sinua ei Kristus tule koskaan ostamaan vapaaksi synnin orjuudesta, joten saat kantaa syntisi saastaa ikuiseen kuolemaan saakka. Kuten tämä rakas veljesikin:

        Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

        Sinunkin saatanalliset herjauksesi Totuuden Henkeä kohtaan ovat selvä todistus siitä, että olen Kristuksen valittu.""


      • Tämä piti vielä lisätä: Jos olisin samanlainen pelkuri kuin sinäkin, en varmasti kirjoittaisi omalla nimelläni, vaan saattaisin olla vaikkapa veljesi: ööööööööö2 siellä Hartaanselän Herjauskeskuksessa


    • Moi! Miten menee?

      • Kiitos kysymästä, hyvin menee, kun joka päivä saa Saatana jonkun synnin orjansa herjaamaan Kristuksen Pyhää Totuuden Henkeä, ja samma he tyhmyydessään kasvattavat taivastiliäni:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."

        "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

        Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

        "Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

        "Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

        Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."

        Oletko sinäkin tullut tänne Veren voimalla valmistautumaan Pyhän Hengen herjaukseen?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, hyvin menee, kun joka päivä saa Saatana jonkun synnin orjansa herjaamaan Kristuksen Pyhää Totuuden Henkeä, ja samma he tyhmyydessään kasvattavat taivastiliäni:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."

        "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

        Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

        "Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

        "Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

        Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."

        Oletko sinäkin tullut tänne Veren voimalla valmistautumaan Pyhän Hengen herjaukseen?

        Onko tarkoituksesi täällä ainoastaan kasvattaa taivastiliäsi?


      • TeuvoSunieikirj
        Johann3s kirjoitti:

        Onko tarkoituksesi täällä ainoastaan kasvattaa taivastiliäsi?

        Tätä tarkoitusta varten Kristus minulle Totuuden Henkensä antoi 31.1.1988 ja tehtävän 8.11.1988:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Elokuussa, 11.8. oli tullut 3 vuotta täyteen siitä, kun Jeesus Kristus ilmestyi ja otti opetuslapsekseen. Tänä aikana hän oli luettanut minulla Raamatun lävitse kolme kertaa, ja koko ajan Pyhä Henki toimi opettajana.

        Viimeiset kaksi kuukautta hän luetti vielä kerran profeettojen kirjoitukset, ja kun tämä tehtävä tuli olin edellisenä iltanakin lukenut Hesekielin kirjaa, ja tarkoin tiesin, minkälainen kohtalo hänen profeetoillaan oli ja on jatkossakin:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Siksi en tätä tehtävää iloiten vastaanottanut, vaikka oli sitä jo kovasti odottanut, vaan vastasin:
        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!"
        Ja niin olin todella luvannut jo silloin, kun hän minut opetuslapseksi otti ja paransi kaikki menneisyyden haavat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää: "Sinä lupasit!"
        Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että oli pakko huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"
        Ja tässä nyt olen, todistuksena sille, miten Jumalan valittua herjataan päivästä toiseen. Tänäkin aamuna, kun koneen käynnistin, sieltä loisti näkyvänä jälleen uusi Totuuden Hengen herjaus:

        "Saatana keskellämme on Teuvo" (Tämä viime vuoden isänpäivänä)


      • TeuvoSunieikirj kirjoitti:

        Tätä tarkoitusta varten Kristus minulle Totuuden Henkensä antoi 31.1.1988 ja tehtävän 8.11.1988:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Elokuussa, 11.8. oli tullut 3 vuotta täyteen siitä, kun Jeesus Kristus ilmestyi ja otti opetuslapsekseen. Tänä aikana hän oli luettanut minulla Raamatun lävitse kolme kertaa, ja koko ajan Pyhä Henki toimi opettajana.

        Viimeiset kaksi kuukautta hän luetti vielä kerran profeettojen kirjoitukset, ja kun tämä tehtävä tuli olin edellisenä iltanakin lukenut Hesekielin kirjaa, ja tarkoin tiesin, minkälainen kohtalo hänen profeetoillaan oli ja on jatkossakin:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Siksi en tätä tehtävää iloiten vastaanottanut, vaikka oli sitä jo kovasti odottanut, vaan vastasin:
        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!"
        Ja niin olin todella luvannut jo silloin, kun hän minut opetuslapseksi otti ja paransi kaikki menneisyyden haavat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää: "Sinä lupasit!"
        Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että oli pakko huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"
        Ja tässä nyt olen, todistuksena sille, miten Jumalan valittua herjataan päivästä toiseen. Tänäkin aamuna, kun koneen käynnistin, sieltä loisti näkyvänä jälleen uusi Totuuden Hengen herjaus:

        "Saatana keskellämme on Teuvo" (Tämä viime vuoden isänpäivänä)

        Mutta eihän ihminen ymmärrä sinun kirjoituksiasi jos ei ole "havahtunut" Totuudelle joten miksi sokeille silmille ja kuuroille korville tuot asiaa esille? .
        En itsekkään olisi ymmärtänyt vielä tovi sitten kirjoituksiasi mutta kokemus tuli ja muutti maailmankuvan totaalisesti, enään ei maailma määrää ja kaikesta on luovuttu ..jopa itsestäni hengen tultua paikalle . Reissu oli aikamoinen .
        Paljon tuli dataa jota en ole ehkä kyentynyt ymmärtämään oikealla tavalla kuten esimerkiksi johdattelut mutta eiköhän nämä asiat selviä ajan kanssa .


      • Johann3s kirjoitti:

        Mutta eihän ihminen ymmärrä sinun kirjoituksiasi jos ei ole "havahtunut" Totuudelle joten miksi sokeille silmille ja kuuroille korville tuot asiaa esille? .
        En itsekkään olisi ymmärtänyt vielä tovi sitten kirjoituksiasi mutta kokemus tuli ja muutti maailmankuvan totaalisesti, enään ei maailma määrää ja kaikesta on luovuttu ..jopa itsestäni hengen tultua paikalle . Reissu oli aikamoinen .
        Paljon tuli dataa jota en ole ehkä kyentynyt ymmärtämään oikealla tavalla kuten esimerkiksi johdattelut mutta eiköhän nämä asiat selviä ajan kanssa .

        Jos olet ymmärtänyt Rosvojen luolien tarkoituksen ja kaikki Saatanan Paavalille syöttämä valheet, olet jo pitkällä totuuden tiellä.

        Sillä jo alkuseurakunnat ajautuivat Paavalin valheilla Saatanan helmaan. Siksi totuutta vihataan, eikä sen uskota mitään pelastusta tuovan, koska koko ihmiskunta on saatettu Saatanan luoliin tällä kolminaisuudella:

        "Usko, toivo ja rakkaus."

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

        Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

        Tämän takia totuutta vihataan, inhotaan eikä siihen uskota:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos olet ymmärtänyt Rosvojen luolien tarkoituksen ja kaikki Saatanan Paavalille syöttämä valheet, olet jo pitkällä totuuden tiellä.

        Sillä jo alkuseurakunnat ajautuivat Paavalin valheilla Saatanan helmaan. Siksi totuutta vihataan, eikä sen uskota mitään pelastusta tuovan, koska koko ihmiskunta on saatettu Saatanan luoliin tällä kolminaisuudella:

        "Usko, toivo ja rakkaus."

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

        Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

        Tämän takia totuutta vihataan, inhotaan eikä siihen uskota:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

        Alan lukemaan rosvojen luolastoa nyt ajatuksen kanssa:)


      • Johann3s kirjoitti:

        Alan lukemaan rosvojen luolastoa nyt ajatuksen kanssa:)

        Pyydä Pyhää Henkeä avuksesi, jos et jotain itse usko todeksi.

        Tämän Jeesuksen Kristuksen ilmoituksen mukaan sinulla on hyvät mahdollisuudet päästä hänen opetuslapsekseen, kun hän taivaassa alkaa rukoilla puolestasi:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle."

        "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."


    • Teuvo Suni on:

      inkvisiittori, turhanpuhuja, niskuroija, poltinraudalla merkitty, tuhoon tuomittu

    • Teuvo Suni on:

      desperaado, ihmisraunio, valheveli, uhkarohkea, tökerö

    • Teuvo Suni on:

      kerskailija, pikku-Napoleon, sokea, miinoittaja, palstaterroristi

    • Teuvo Suni on:

      häirikkö, loruilija, huijari, paatunut, pääjehu

    • Teuvo Suni on:

      piruettimestari, Veljien syyttäjä, taikauskoinen, salakavala, pöyhkeilijä

    • Niin, Onko tarkoituksesi täällä ainoastaan taivastilisi kasvattaminen ?

      • Kristinuskossa kukaan ihminen ei voi omin toimin ansaita pelastusta, näin ollen ei myöskään kasvattaa taivastiliään. "Aarteiden kerääminen taivaaseen" pukeutuu nöyryyteen, jolloin hyvistä töistään ei itse pysty pitämään lukua.

        Niinpä, vaikka joku täällä pilkkaisikin Teuvoa ja kirjoituksiaan, kun pilkka syntyy Teuvon tekemästä provokaatiosta ja hänen suoranaisesta halustaan "oman taivastilinsä kasvattamiseen", Teuvon toiminnassa on kyse itsekkyydestä ja omavanhurskaudesta. Itsekkyys ja omavanhurskaus ei ole Jumalan mielen mukaista. Se on syntiä ja synnin palkkana on kuolema eli ikuinen ero Jumalasta.
        Tietenkin, myös pilkka on väärin.


      • ei-lahkolain

        Taivastilin kartuttaminen tulee Teuvolle kuin luontaisetuna siitä työstä, jota hän tekee Jumalalle Pyhän Hengen ohjaama. Mistään itsekkyydestä tai omavanhurskaudesta ei ole kysymys, kuten viestissäsi yrität ilkeillä.

        Mihin lahkoon muuten kuulut?


      • totuudentunteva

        Selvääkin selvempää on tämä:

        Kirjoittaja "2005astiseurannut" ei ilkeillyt eikä edes yrittänyt ilkeillä. Hän kirjoitti asiaa.

        Sinä sen sijaan heti ryhdyit pilkkaamaan ja ilkeilemään: "Mihin lahkoot muuten kuulut?"


      • ei-lahkolain kirjoitti:

        Taivastilin kartuttaminen tulee Teuvolle kuin luontaisetuna siitä työstä, jota hän tekee Jumalalle Pyhän Hengen ohjaama. Mistään itsekkyydestä tai omavanhurskaudesta ei ole kysymys, kuten viestissäsi yrität ilkeillä.

        Mihin lahkoon muuten kuulut?

        Hyvin tunnut tuntevan Teuvon. Miksei Teuvo itse vastaa ?

        Pitäisikö minun kuulua johonkin Lahkoon?


      • ei-lahkolain
        Johann3s kirjoitti:

        Hyvin tunnut tuntevan Teuvon. Miksei Teuvo itse vastaa ?

        Pitäisikö minun kuulua johonkin Lahkoon?

        Miksi kiemurtelet? Vastaa selkeään kysymykseeni: Mihin lahkoon kuulut?


      • Johann3s kirjoitti:

        Hyvin tunnut tuntevan Teuvon. Miksei Teuvo itse vastaa ?

        Pitäisikö minun kuulua johonkin Lahkoon?

        Todellinen ihme on, jos Pyhä Henki on varjellut sinua niin, että et ole ajautunut minkään Saatanan lahkon orjuuteen.

        Suurin osa näistä herjaajista ei ole koskaan ilmoittanut , minkä lahkon kellokkaana hän täällä esiintyy.

        He ovat ilmeisesti Saatanan irtolaisia, jotka ekumenian eli yhdessä eksyttämisen hengessä juoksevat jokaisen porton luokse. Luottaen Saatanan lupaukseen:

        "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

        Oletko lukenut Rosvojen luolaston?

        Onko se uskosi mukaan valhetta vain totta?


      • 2005astiseurannut kirjoitti:

        Kristinuskossa kukaan ihminen ei voi omin toimin ansaita pelastusta, näin ollen ei myöskään kasvattaa taivastiliään. "Aarteiden kerääminen taivaaseen" pukeutuu nöyryyteen, jolloin hyvistä töistään ei itse pysty pitämään lukua.

        Niinpä, vaikka joku täällä pilkkaisikin Teuvoa ja kirjoituksiaan, kun pilkka syntyy Teuvon tekemästä provokaatiosta ja hänen suoranaisesta halustaan "oman taivastilinsä kasvattamiseen", Teuvon toiminnassa on kyse itsekkyydestä ja omavanhurskaudesta. Itsekkyys ja omavanhurskaus ei ole Jumalan mielen mukaista. Se on syntiä ja synnin palkkana on kuolema eli ikuinen ero Jumalasta.
        Tietenkin, myös pilkka on väärin.

        Minunkin taivastiliäni kasvattaa suuri joukko entisen ystäväni johdolla toimiva Hartaanselän Herjauskeskuksen legioona, pahojen henkien joukko-osasto.

        Niin tyhmiä he ovat, etteivät usko tähän Kristuksen ilmoitukseen omilleen:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."

        "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

        Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

        "Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

        "Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

        Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."


      • ei-lahkolain kirjoitti:

        Miksi kiemurtelet? Vastaa selkeään kysymykseeni: Mihin lahkoon kuulut?

        Taisin vastata sinulle jo kysymykselläni


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Todellinen ihme on, jos Pyhä Henki on varjellut sinua niin, että et ole ajautunut minkään Saatanan lahkon orjuuteen.

        Suurin osa näistä herjaajista ei ole koskaan ilmoittanut , minkä lahkon kellokkaana hän täällä esiintyy.

        He ovat ilmeisesti Saatanan irtolaisia, jotka ekumenian eli yhdessä eksyttämisen hengessä juoksevat jokaisen porton luokse. Luottaen Saatanan lupaukseen:

        "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

        Oletko lukenut Rosvojen luolaston?

        Onko se uskosi mukaan valhetta vain totta?

        Et vieläkään vastannut kysymykseeni joka oli ;

        Onko tarkoituksesi täällä ainoastaan taivastilisi kasvattaminen ?

        Aloitkin analysoimaan minun tilaani/uskoani vaikka kyse oli sinusta. Miksi?


      • Ei-lahkolain
        Johann3s kirjoitti:

        Hyvin tunnut tuntevan Teuvon. Miksei Teuvo itse vastaa ?

        Pitäisikö minun kuulua johonkin Lahkoon?

        Pyydän anteeeksi sinulta Johan3s kun nuolin Teuvon takapuolta, perseestä se on koko ukko oppeineen.


      • Ei-lahkolain kirjoitti:

        Pyydän anteeeksi sinulta Johan3s kun nuolin Teuvon takapuolta, perseestä se on koko ukko oppeineen.

        Ihmeellisistä asioista pyydät minulta anteeksi ja tuot esille omaa kavaluuttasi avoimesti , hyväksytkö itsesi sellaisena kuin olet ?


      • Ei-lahkolain

        Teuvo minusta tällaisen teki, en tiedä hyväksynkö itseäni tällaisena kuin olen.


      • Kaksiasiaa

        Oletko harkinnut kahta asiaa Teuvo?
        1. Milloin haet apua vainoharhaasi?
        2. milloin kirjoitat jatko- osan satukirjaasi? Sinulla kun tuntuu satuja piisaavan.


      • Teuvoapitkääntarkkaillut
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minunkin taivastiliäni kasvattaa suuri joukko entisen ystäväni johdolla toimiva Hartaanselän Herjauskeskuksen legioona, pahojen henkien joukko-osasto.

        Niin tyhmiä he ovat, etteivät usko tähän Kristuksen ilmoitukseen omilleen:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."

        "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

        Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

        "Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

        "Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

        Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."

        Teuvo, herjaat viestissäsi kanssaihmisiä tyhmiksi. Mitä Raamattu varoittaa tyhmäksi herjaamisesta?


      • Kaksiasiaa kirjoitti:

        Oletko harkinnut kahta asiaa Teuvo?
        1. Milloin haet apua vainoharhaasi?
        2. milloin kirjoitat jatko- osan satukirjaasi? Sinulla kun tuntuu satuja piisaavan.

        Eiväthän lääkärit ole löytäneet lääkkeitä sinunkaan moniin harhoihisi, vaikka olet vuosikausia hoidoissa kulkenut.

        "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."

        Klikkaa julkista profiiliani, niin sieltä löydät yli 30 000 sivua Saatanan palvelijoiden inhoavaa totuutta.

        Siellä on mukana myös sinun omia herjojasi, monenlaisilla nimimerkeillä kirjoitettuna.

        http://www.suomi24.fi/profiili/TeuvoSuni


      • Teuvoapitkääntarkkaillut kirjoitti:

        Teuvo, herjaat viestissäsi kanssaihmisiä tyhmiksi. Mitä Raamattu varoittaa tyhmäksi herjaamisesta?

        Pyhä Henki on sinunkin tyhmyytesi paljastanut, eikä suinkaan Teuvo Suni:

        "Tyhmä se, joka toisia pilkkaa, ymmärtäväinen pysyy vaiti. "

        Ei viisas Totuuden Hnkeä pilkkaa, mutta tyhmä saa siitä Saatanalta ansaitun palkinnon:

        "Tyhmä uskoo kaiken minkä kuulee, järkevä harkitsee mitä tekee."

         "Tyhmä istuu kädet ristissä ja kalvaa omaa lihaansa."


    • Viikatenaien

      Teuvo Suni ravistelee terveellä tavalla muotojumalia palvovia. Olen alkuperäinen Pikakirjoittaja, mutta en nyt jaksa kirjautua. Älkää ruoskiko, ettei teitä ruoskittaisi.

      Hurskastelu on päivän nimi, ja kaikki; jotka eivät siihen antaudu, joutuvat myllytykseen, kuten Teuvo. Ja haukkumasanoja piisaa enemmän kuin konninsuolla. t. PK

      • Ei kai sinuun ole iskenyt velttouden henki, jota katolilainen portto pitää kuolemansyntinä?

        Saatanan tekopyhittämiä tämä keskusteluketjukin on tulvillaan. Uskovat veren voimalla valkeudessa vaeltavan, vaikka Saatanan antamilla nimillä riettauden virrasta herjojaan huutelevat.

        Kuten Kristus ilmoitti:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä."

        Suuri ihme se on, jos sinä et kuulu tuohon joukkoon?


    • Teuvo Suni on:

      egoisti, raakalainen, tyhjä, säälimätön, ruoskija

    • Teuvo Suni on:

      hirviö, loitsuja, juonija, itserakas, kiljuva jalopeura

      Joko aamenien huutajat ovat vetäneet riettauden virrasta vettä keuhkoihinsa?

      • Teuvoapitkääntarkkaillut

        Marttyyrinkaapua kun sovittelet näillä jatkuvilla lapsellisilla viesteilläsi, niin niiden sisältämä pilkka, kuten edellä, ei kyllä sinusta marttyyria tee eikä "taivastiliäsi kasvata". Omaa hautaasi vain kaivat ja itseäsi helvettiin valmistat. Voi sinua vanha mies, lapsellisissa provokaatioyrityksissäsi!


      • Teuvoapitkääntarkkaillut kirjoitti:

        Marttyyrinkaapua kun sovittelet näillä jatkuvilla lapsellisilla viesteilläsi, niin niiden sisältämä pilkka, kuten edellä, ei kyllä sinusta marttyyria tee eikä "taivastiliäsi kasvata". Omaa hautaasi vain kaivat ja itseäsi helvettiin valmistat. Voi sinua vanha mies, lapsellisissa provokaatioyrityksissäsi!

        Kiitos luuloistasi!

        "Moni luulee omaa tietään oikeaksi, vaikka se on kuoleman tie. "

        Tätä samaa herjasi myös rakas uskonveljesi:

        "Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota
        väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit.
        Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin,
        Seisot nyt elämäsi raunioilla!"

        Itse hän oli jo tuolloin oman syntisen elämänsä rauniolla:

        "Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksipesty syntinen."

        Eikä tuosta mennyt kuin muutama vuosi, kun kuolema kohtasi hänet äkisti, kun oli kirjoittamassa koneella viimeistä herjaansa.


      • Teuvoapitkääntarkkaillut

        Minulla ei ole luuloa vaan tieto.
        Sinä luulet omaa tietäsi oikeaksi, mutta kuljet väärää tietä kohti helvettiä.
        Olet ominut itsellesi raamatusta itseäsi hivelevät kohdat, mutta et huomaa, että kuka tahansa voi sovittaa itseesi samat oikeudet. Voi sinua raukkaa, Teuvo.


      • Jos sinulla olisi Kristukselta saatu totuus ja Henki, kirjoittaisit täällä omalla nimelläsi, etkä Saatanaa peläten hänen antamalla nimelläsi: "Teuvoapitkääntarkkaillut"

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."

        Kenties ne olisivat pysyneet piilossa kuolemaasi sakkaa, mutta onnettomuudeksesi, eksyit tänne, missä sai ensimmäisen kerran elämässäsi kuulla totuutta:

        "Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi."


        Saatana se on sinulle tiedon Totuuden Hengen herjauksesta antanut, ja näin saanut sinut ikuisesti omakseen, koska Kristuksen Hengen herjausta et tule ikinä anteeksi saamaan:

        "Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa Pyhää Henkeä, ei anteeksi anneta."

        Minäkin olen tuo Jeesuksen mainitsema ihmisen poika, jota et voinut herjata, sillä tuskin minua olet edes tavannut. Mutta Henkeäni herjasit ilomielin.


      • Teuvoapitkääntarkkaillut

        Nimim. TeuvoSuni:
        "Minäkin olen tuo Jeesuksen mainitsema ihmisen poika, jota et voinut herjata, sillä tuskin minua olet edes tavannut. Mutta Henkeäni herjasit ilomielin."

        Päinvastoin. Sinut olen kyllä tavannut. Kritisoin sinua, en herjaa. Myöskään Jumalan Pyhää Henkeä en herjaa, en ainakaan sinua kritisoimalla, eihän sinussa ole Jumalan Pyhää Henkeä!


      • Teuvoapitkääntarkkaillut kirjoitti:

        Nimim. TeuvoSuni:
        "Minäkin olen tuo Jeesuksen mainitsema ihmisen poika, jota et voinut herjata, sillä tuskin minua olet edes tavannut. Mutta Henkeäni herjasit ilomielin."

        Päinvastoin. Sinut olen kyllä tavannut. Kritisoin sinua, en herjaa. Myöskään Jumalan Pyhää Henkeä en herjaa, en ainakaan sinua kritisoimalla, eihän sinussa ole Jumalan Pyhää Henkeä!

        Tässäpä paljastit sen tyhmyyden, johon Saatana on veren voimalla sinut johdattanut:

        "eihän sinussa ole Jumalan Pyhää Henkeä!"

        Hyvin olet kaukaisten esi-isiesi saatanallisen hengen perinyt:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*(Pahojen henkien päämieheksi), kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Jos minussa ei sitä olisi, et sinäkään sitä pystyisi herjaamaan. Herjoillasi olet jo taannut ikuisen syntisen osan Saatanan sylissä.

        Vaikka sinä koko loppuelämäsi Totuuden Henkeä pimeyden puskista tarkkailet, ei Kristus tule koskaan sinua sieltä vapaaksi lunastamaan.


      • Teuvoapitkääntarkkaillut
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tässäpä paljastit sen tyhmyyden, johon Saatana on veren voimalla sinut johdattanut:

        "eihän sinussa ole Jumalan Pyhää Henkeä!"

        Hyvin olet kaukaisten esi-isiesi saatanallisen hengen perinyt:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*(Pahojen henkien päämieheksi), kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Jos minussa ei sitä olisi, et sinäkään sitä pystyisi herjaamaan. Herjoillasi olet jo taannut ikuisen syntisen osan Saatanan sylissä.

        Vaikka sinä koko loppuelämäsi Totuuden Henkeä pimeyden puskista tarkkailet, ei Kristus tule koskaan sinua sieltä vapaaksi lunastamaan.

        En muuten tarkasti ottaen todennut, onko sinussa jotakin. En siis nimittänyt sinua tai majasi päämiestä Belsebuliksi. Tyydyin vain toteamaan, mitä sinussa ei ole: Sinussa ei ole Jumalan Pyhää Henkeä. Hedelmät näyttävät, missä puussa kasvat.


      • Teuvoapitkääntarkkaillut kirjoitti:

        En muuten tarkasti ottaen todennut, onko sinussa jotakin. En siis nimittänyt sinua tai majasi päämiestä Belsebuliksi. Tyydyin vain toteamaan, mitä sinussa ei ole: Sinussa ei ole Jumalan Pyhää Henkeä. Hedelmät näyttävät, missä puussa kasvat.

        Minä kyllä uskon, että uskosi mukaan olet oikein tarkkaillut, kun olet tarkkaillut sillä Saatanan sokeaksi tekemällä silmällä, kuten ilmoitettu on:

        "Te sokeat oppaat! Hyttysen te siivilöitte, mutta nielaisette kamelin!"


    • Teuvo Suni on:

      sopankeittäjä, mellastaja, pikkunilkki, monotoninen, haaksirikkoutunut

    • Tämä vielä sinulle Johann3s:

      Sinuakin varten Kristus minut näihin keskusteluihin johdatti 10 vuotta sitten:

      "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle."

      "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun. "

      "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

      Totuuteen uskovat ovat todella harvassa: "Vain harvat löytävät sen."

      Mutta näitä Totuuden herjaajia on Saatanalla vielä tuhonkin hetkellä "kuin hiekkaa meren rannalla."

    • Saatanan palvelijan herjat jatkuvat:

      Teuvo Suni on:

      kulttipomo, uhkapeluri, karmea, vastenmielinen, herodesmainen styränki

    • Teuvo Suni on:

      kajahtanut, vihainen rakkikoira, kireäpipoinen, näyttelijä, diktaattori

      Ovatko riettauden virran herjaajat vetäneet vettä keuhkoihinsa, kun enää eivät tule huutelemaan aamenia heidän rakkaan helluntailaisen herjaajan herjoihin?

    • Teuvo Suni on:

      Teuvo-Il Sung, raivokas, megalomaaninen, porttifilosofi, väärämielinen

    • Teuvo Suni

      härkä, kärppä, kaappari, korppi, merkillinen mies

    • Teuvo Suni on

      väärä todistaja, itsekehuja, vähäjärkinen, saastainen, alhainen

    • Teuvo Suni on:

      tökerö, egosentrinen, huijari, väärentäjä, taruilija

    • Teuvo Suni on:

      aseiden paukuttelija, omissa mehuissaan isottelija, massapostittaja, hirmuvaltias, Gestapon otteita käyttävä

    • Teuvo Suni on:

      ihmissusi, Napoleon-syndroomasta kärsivä, kuolemankankea, jumalan varamies, Jeremia II

    • Teuvo Suni on:

      kuoleman kalman levittäjä, puskapelle, Pol Potin hengenheimolainen, sunologi, säälittävä

    • Teuvo Suni on:

      petetty, sepittäjä, itsensä ylentäjä, jumalaton, kenttäoikeuden päätuomari

    • Teuvo Suni on:

      luikertelija, epäkristillinen, mustan magian harjoittaja, vanha mies, vihollisen orja

    • Hienoaloitus

      Kunpa Teuvo totuutta rakastavana ihmisenä toisi aloituksen tekijän oikean nimen esille niin kuin hänen tyyliinsä kuuluu. Esille siksi että hän saisi aloituksesta hänelle kuuluvan kunnian.

    • Näinhän minä tämänkin ajattelin aloittaa:

      Teuvo Suni: Mitä ovat suniportti. sunipulveri ja sunilaisuus?
      Sille aloitukselle kävi näin:

      Teuvo Suni: Mitä ovat suniportti, sunipulveri ja

      Koska ylläpito ei enää suosi pitkiä aloituksen otsikoita piti nimi jättää pois, mutta on kuitenkin esillä sen jälkeen:

      TeuvoSuni
      30.7.2016 15:33
      Ne kuuluvat tämän rajun eksytyksen raamattusanastoon, kun Saatana pistää uskollisimmat palvelijansa veren voimalla täydessä hurmoksessa herjaamaan Kristuksen pelastusohjelmaa.

      Kyllä ylläpito sallisi sinunkin kirjoittaa omalla nimelläsi, mutta Saatanan pelko sen estää.

      Kun sadat omat nimimerkit eivät enää anna sinulle tarpeellista itsetyydytystä.

      Käy hakemassa lisää hurmosta toisten nimimerkkejä ryöstelemällä, varsin niiden, joiden kirjoituksista löytyy totuutta.

    • Teuvo Suni on:

      perkeleen saran kyntäjä, Baabelin profeetta, teutaroija, kylmä, hyytävä

    • Teuvo Suni on:

      raaka, kyseenalainen, mätä, koin syömä, korskea kuin Herodes

    • Teuvo Suni on:

      tunkion kukko, armon halveksuja, Suni&Co., aamukiroilija, kakkapuheinen,

    • Teuvo Suni on:

      Hitleriin verrattava, toivoton, häviäjä, amatööritason sääprofeetta, teosofisen humpuukin levittäjä

    • Teuvo Suni on:

      Ruukin rohveetta, maakuntasarjan painija, huuhaa-mies, Ruukin Mooses, verikoira

    • Teuvo Suni on:

      pyöveli, vaarallinen, häikäilemätön, estoton, sielunsa myynyt

    • Teuvo Suni on:

      vauhtisokea, vertahyytävä solvaaja, Ruukin Jeremia, narsisti, marttyyria esittävä

    • Teuvo Suni on:

      tyrkyttäjä, moraaliton sotilas, vihollisen vanki, vihollisen äänitorvi, hapattaja

    • Teuvo Suni on:

      valheen kylväjä, petturi, viekoittelija, mystikko, ideologi

      • Ei-lahkolain

        Tahallaan jätät listastasi pois että olet Sovitusveren vihaaja nr 1 ja Pyhän hengen pilkkaaja nr 1

        Lisäksi olet kristuksen seuraajien vainooja nr 1

        Unohtamatta että olet K-päiden kuningas nr 1 (itse ilmaisusi lanseerasit)


      • Ei-lahkolain kirjoitti:

        Tahallaan jätät listastasi pois että olet Sovitusveren vihaaja nr 1 ja Pyhän hengen pilkkaaja nr 1

        Lisäksi olet kristuksen seuraajien vainooja nr 1

        Unohtamatta että olet K-päiden kuningas nr 1 (itse ilmaisusi lanseerasit)

        Anna anteeksi, korjaan virheen mieliksesi:

        Viimeisin Hartaanselän vl-johtimiehen ja nimimerkkivarkaan Totuuden Hengen herjaukset:

        Sovitusveren vihaaja nr 1 ja Pyhän hengen pilkkaaja nr 1

        Lisäksi olet kristuksen seuraajien vainooja nr 1


      • Ei.lainkaan.paha

        K-pää tarkoittaa Kruunupäätä, ja kruunuhan kuuluukin kuninkaan päähän.


    • Teuvo Suni on:

      kapinen susi, vankeudessa viruva, torven töräyttäjä, sirkuspelle, pikku pelinappula

    • Teuvo Suni on:

      kirologi, valheen liemen litkijä, rappiolla, ilotulittaja, mönjän nakkaaja

    • Teuvo Suni on:

      porttisulkeisten pitäjä, paise, herhiläinen, runoilija, valhevärssyjen väsääjä

    • Teuvo Suni on:

      palstajulkimo, nujertaja, häpäisijä, halvaannuttaja, Ruukin karhu

    • Teuvo Suni on:

      julma, raateleva, kangastus, perkeleen perikuva, luhistuva persoona

    • Teuvo Suni on:

      uskonnollinen peluri, patologinen valehtelija, pelle-hermanni, sielunvihollisen apuri, porttivahti

    • Teuvo Suni on:

      empiristi, kiristäjä, fariseus, klovni, tyly

    • Teuvo Suni on:

      retostelija, lavertelija, satanisti, agitaattori, Havukka-ahon Teuvo

    • Teuvo Suni on:

      kireä, pakkosyöttäjä, mafioso, outo veikko, kaunainen

    • Teuvo Suni on:

      show-mies, säälittävä ikämies, oman kunnian etsijä, hörhö, horroksessa

    • Nyt olet suuresti erehtynyt parahin nimim. TeuvoSuni! Mutta autan sinua!

      Jeesuksen Kristuksen pelastussuunnitelmaan kuuluu erottamasti myös veri. Veren merkityksen mitätöinti tai halveksunta sen sijaan herjaa Kristuksen pelastussuunnitelmaa. Näin on:

      Biblia
      1. Joh. 5:
      6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
      7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
      8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

      Et kai ole repinyt jo apostoli Johannestakin pois raamatustasi?

    • Tyhmyytesi takia yrität selvitä taivaaseen ilman Kristuksen Henkeä, pelkän veden ja veren voimalla.

      Etkö todellakaan enää ymmärrä tätäkään totuutta:

      "Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

      Missä valossa vaeltaa kymmenien pahojen henkien nimimerkkivaras, kun ei uskalla tulla pimeydestä esiin omalla nimellään?

      Tiesihän rakas Paavali-veljesikin tämän, vaikka itse jäi hengestä osattomaksi:

      "Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."

      "Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus."

      Herra vaikuttaa Hengessä, ei vedessä eikä veressä:

      "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

      "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa", vaikka joka päivä saisi veren vuotamaan.

      • Palstaaseurannut

        Kakaiseppa nyt ulos Teuvo suoraan se että näytteletkö vai oletko oikeasti psykopaatti?


      • Muutamia vastauksia nimim. TeuvoSunin kysymyksiin ja väitteisiin.

        "Tyhmyytesi takia yrität selvitä taivaaseen ilman Kristuksen Henkeä, pelkän veden ja veren voimalla."

        Itse en pidäkään itseäni viisaana. Siksipä olen anonut viisautta ylhäältä, Jeesuksen Kristuksen pyhässä nimessä. Ja minussa on Pyhä Henki, joka on minua opettanut ja opettaa:

        Kaste, jonka olen saanut on yksi ja pyhä.

        Joh. 6:54
        Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.

        "Missä valossa vaeltaa kymmenien pahojen henkien nimimerkkivaras, kun ei uskalla tulla pimeydestä esiin omalla nimellään?"

        En tiedä, kenestä puhut. Minulla ei ole kymmeniä nimimerkkejä, enkä ole nimimerkkiäni keneltäkään toiselta varastanut. Jeesus Kristus on minut opetuslapsekseen kutsunut omalla nimelläni, ja minut pelastanut. Toisarvoista olisi kertoa nimeäni sinulle, pilkkaajalle. Sillä sinä vaellat nyt Perkeleen omana, et Jeesuksen omana.


      • 2005astiseurannut kirjoitti:

        Muutamia vastauksia nimim. TeuvoSunin kysymyksiin ja väitteisiin.

        "Tyhmyytesi takia yrität selvitä taivaaseen ilman Kristuksen Henkeä, pelkän veden ja veren voimalla."

        Itse en pidäkään itseäni viisaana. Siksipä olen anonut viisautta ylhäältä, Jeesuksen Kristuksen pyhässä nimessä. Ja minussa on Pyhä Henki, joka on minua opettanut ja opettaa:

        Kaste, jonka olen saanut on yksi ja pyhä.

        Joh. 6:54
        Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.

        "Missä valossa vaeltaa kymmenien pahojen henkien nimimerkkivaras, kun ei uskalla tulla pimeydestä esiin omalla nimellään?"

        En tiedä, kenestä puhut. Minulla ei ole kymmeniä nimimerkkejä, enkä ole nimimerkkiäni keneltäkään toiselta varastanut. Jeesus Kristus on minut opetuslapsekseen kutsunut omalla nimelläni, ja minut pelastanut. Toisarvoista olisi kertoa nimeäni sinulle, pilkkaajalle. Sillä sinä vaellat nyt Perkeleen omana, et Jeesuksen omana.

        Saatanan valheilla et Totuuden Henkeä petä.

        Saatanan pelko on tyhmyyden alku.

        Kristus ei varmasti lähetä ketään valittuaan Saatanan nimimerkeillä hänen Pyhää Totuuttaan herjaamaan.

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."


      • Palstaaseurannut kirjoitti:

        Kakaiseppa nyt ulos Teuvo suoraan se että näytteletkö vai oletko oikeasti psykopaatti?

        Psykopaatit pelkäävät Saatanaa ja siksi eivät uskalla tulla sen pimeydestä valon omalla nimellään, vaan Saatanan antamalla salanimellä.

        Kun Saatana on saanut sinutkin uskomaan, että hänen nimellä voit vapaasti herjata Pyhää Henkeä, koska Jumalakaan ei pääse selville oikeasta nimestäsi, kuten ilmoitettu on:

        "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan valheilla et Totuuden Henkeä petä.

        Saatanan pelko on tyhmyyden alku.

        Kristus ei varmasti lähetä ketään valittuaan Saatanan nimimerkeillä hänen Pyhää Totuuttaan herjaamaan.

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        Muutamia pieniä kommentteja nimim. TeuvoSunille.

        "Saatanan valheilla et Totuuden Henkeä petä."

        En ole kirjoittanutkaan saatanan valheita. Olen kirjoittanut Pyhän Hengen opettamana oikein sen mitä Jumalan sanassa Raamatussa sanotaan. Totuuden Henkeä ei voi pettää, siksipä en halua edes yrittää kirjoittaa sellaista, mikä ei ole totta. Sinussa nimim. TeuvoSuni ei ole Jumalan Pyhää Henkeä.

        "Kristus ei varmasti lähetä ketään valittuaan Saatanan nimimerkeillä hänen Pyhää Totuuttaan herjaamaan."

        Nimimerkkini ei ole saatanan sanelema eikä saatanan nimimerkki. Se on nimimerkki nimimerkkien joukossa tällä kaupallisella palstalla, kuten sinunkin nimimerkkisi TeuvoSuni on. Se on vain nimimerkki, ei sen enempää. Nimittäin, vaikka nimimerkiksesi ottaisit oman nimesi, se ei vielä kirjoituksia pyhitä yhtään sen paremmiksi. Nimimerkin käyttäminen on tämän palstan ylläpitäjän politiikka. Tobitin apokryfikirjan Raafael oli ihmisen asun ottanut enkeli. Toimiko Jumala siis väärin, kun ei kertonut muille ihmisille, että Raafaelin kohdatessanne kohtaattekin Jumalan enkelin? Ei toki. Samoin sinäkin nimimerkki TeuvoSuni saat nyt minun nimimerkilläni kuulla Jeesuksen Kristuksen Jumalan totuutta. Se sinulle on kelvattava. Mitä herjaan tulee, en herjaakaan Jumalan totuutta. En ylipäätään herjaa, sinuakaan. Nuhtelen sinua saatanan talutusnuorassa ja pettämänä, lihasi katkerissa kuohuissa kirjoittamistasi valheista ja antievankeliumista.

        Todellisen nimen ilmoittaminen kaltaisellesi ihmiselle ei siis ole Jumalan tarkoittamaa viisautta.


      • 2005astiseurannut kirjoitti:

        Muutamia pieniä kommentteja nimim. TeuvoSunille.

        "Saatanan valheilla et Totuuden Henkeä petä."

        En ole kirjoittanutkaan saatanan valheita. Olen kirjoittanut Pyhän Hengen opettamana oikein sen mitä Jumalan sanassa Raamatussa sanotaan. Totuuden Henkeä ei voi pettää, siksipä en halua edes yrittää kirjoittaa sellaista, mikä ei ole totta. Sinussa nimim. TeuvoSuni ei ole Jumalan Pyhää Henkeä.

        "Kristus ei varmasti lähetä ketään valittuaan Saatanan nimimerkeillä hänen Pyhää Totuuttaan herjaamaan."

        Nimimerkkini ei ole saatanan sanelema eikä saatanan nimimerkki. Se on nimimerkki nimimerkkien joukossa tällä kaupallisella palstalla, kuten sinunkin nimimerkkisi TeuvoSuni on. Se on vain nimimerkki, ei sen enempää. Nimittäin, vaikka nimimerkiksesi ottaisit oman nimesi, se ei vielä kirjoituksia pyhitä yhtään sen paremmiksi. Nimimerkin käyttäminen on tämän palstan ylläpitäjän politiikka. Tobitin apokryfikirjan Raafael oli ihmisen asun ottanut enkeli. Toimiko Jumala siis väärin, kun ei kertonut muille ihmisille, että Raafaelin kohdatessanne kohtaattekin Jumalan enkelin? Ei toki. Samoin sinäkin nimimerkki TeuvoSuni saat nyt minun nimimerkilläni kuulla Jeesuksen Kristuksen Jumalan totuutta. Se sinulle on kelvattava. Mitä herjaan tulee, en herjaakaan Jumalan totuutta. En ylipäätään herjaa, sinuakaan. Nuhtelen sinua saatanan talutusnuorassa ja pettämänä, lihasi katkerissa kuohuissa kirjoittamistasi valheista ja antievankeliumista.

        Todellisen nimen ilmoittaminen kaltaisellesi ihmiselle ei siis ole Jumalan tarkoittamaa viisautta.

        Se nimimerkeillä ihmisten pettäminen on sinun jumalasi Saatanan viisautta.

        Sinä kuulut tähän monien joukkoon:

        "Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia."

        Pyhän Hengen herjauksesi johtuvat siitä, kun et tätä Henkeä pysty kannattajaksesi saamaan.

        Teuvo Suni on väestörekisterissä oleva nimi eikä Saatanan rekisterissä oleva nimimerkki.

        Tällä nimellä ehdin kirjoittaa noin puoli vuotta, kunnes kaltaisesi alkoivat kirjoittaa valheita varastamalla nimelläni.

        Tammikuussa 2006, oli pakko rekisteröidä nimeni tähän muotoon Teuvo Suni.

        Olitko sinä jo silloin yksi noista varkaista, kun vuodesta 2005 alkaen olet Saatanaa seurannut?


      • Ja vieläkin muutamia kommentteja nimimerkki TeuvoSunn "kauniista" pyynnöstä.

        ""Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia."

        Väität minun kuuluvan tuohon joukkoon. Olet väärässä. Minä en ole Messias Jeesus Kristus. Olen armahdettu ja pelastettu syntinen kuolevainen ihminen, Jeesuksen Kristuksen opetuslapsi.

        "Pyhän Hengen herjauksesi johtuvat siitä, kun et tätä Henkeä pysty kannattajaksesi saamaan."

        Olet väärässä. Jumalan Pyhää Henkeä en ole koskaan herjannut. Jumalan Pyhä Henki on minussa ja ohjaa minua, kiitos ja kerskaus siitä Herralle.

        "Teuvo Suni on väestörekisterissä oleva nimi eikä Saatanan rekisterissä oleva nimimerkki."

        Olet väärässä siinä, että tietäisit, kenen nimi on kirjoitettu taivaassa elämän kirjaan ja kenen nimi sieltä puuttuu (eli kuuluisi mainitsemaasi "Saatanan rekisteriin"). Kukaan ihminen ei ole käynyt etukäteen tarkistamassa ja lukemassa tuota elämän kirjaa. Minullakin on väestörekisterissä oleva nimi ja sillä nimellä Jumala on minut kutsunut ja pelastanut. "Saatanan rekisteriin" en joudu sillä, että en Jumalan tahdosta kerro nimeäni herjaajalle eli sinulle.

        "Tällä nimellä ehdin kirjoittaa noin puoli vuotta, kunnes kaltaisesi alkoivat kirjoittaa valheita varastamalla nimelläni. Tammikuussa 2006, oli pakko rekisteröidä nimeni tähän muotoon Teuvo Suni."

        Olet väärässä. Nuo ihmiset eivät ole kaltaisiani eivätkä toimi tavallani. Olen pahoillani puolestasi. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että olet katkeroitunut. Sitä olet saanut niittää, mitä itse olet kylvänyt. Mainitsemastasi ajasta on kulunut jo yli kymmenen vuotta. Kokeilepa anteeksiantoa. Se saa ihmeitä aikaan.

        "Olitko sinä jo silloin yksi noista varkaista, kun vuodesta 2005 alkaen olet Saatanaa seurannut?"

        Olen jo aiemmin sinulle kirjoittanut, että en ole varastanut toisen nimimerkkiä. Nimimerkkini on 2005astiseurannut. Kuinkas sen luet? Luetko sen v:sta 2005 alkaen vai v:een 2005 saakka? Koska kirjoitusasu mahdollistaa kahdenlaisen tulkinnan, lukijan voi olla vaikeaa tietää tarkasti. Etkös sinä itsekin ole käyttänyt viesteissäsi kaksitulkintaisia lausumia?

        Saatanaa en ole seurannut. Seurasin/seuraan esim. erästä urheilulajia.


    • Teuvo Suni on:

      tyrmääjä, römeä seireeni, tyrmäystippojen tarjoaja, väärä tuomari, kalifi

    • Teuvo Suni on:

      käärme, myrkynkylväjä, yleinen syyttäjä, näkyjen näkijä, kameleontin henki

    • Teuvo Suni on:

      saatanan siteissä, kukko, rymistelijä, nettisaarnaaja, narsisti

      Tähän päättyivät tämän helluntaisen Totuuden Hengen herjaukset, samalla tavalla kuin haminalaisen lahkojohtajankin herjaukset.

      Kiitokset näistä vielä entiselle ystävälleni Kari-Henrikille, joka tämän listan kokosi:

      "Tällainen mies on Teuvo Suni, kristityn, lihansa kuolettaneen ja Jeesuksen veressä vaeltavan ja uskovien kasteella kastetun Semper.Fideliksen mielestä (luonnehdinnat poimittu hänen kirjoituksistaan 22.8.- 20.12.2007):"

      vl-lahkon johtomiesten ukaasin takia Kari-Henrik jätti tämän keskustelupalstan, samalla tavalla kuin piispa Rimpiläinen aikoinaan perui määräämänsä piispan yleisen tarkastuksen Ruukin seurakunnassa.

      • KHnpuolesta

        Haista pitkä paska valehtelija.


      • KHnpuolesta kirjoitti:

        Haista pitkä paska valehtelija.

        Hartaanselän pitkällä miehellä näyttää tuokin tuote olevan pitkää.


    • Omasta puolestani päätän tällä erää näiden Totuuden Hengen herjausten kirjaamisen  neljään viimeisimpään herjaukseen.

      Näistä selviää se, miten Saatanalla on kyky saada jotkut palvelijansa rakastamaan, haistelemaan, kenties maistelemaankin ja taltioimaan oman lihansa jätöksiä:

      "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

      "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

      "Haista pitkä paska valehtelija."

      "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

      Mahtaneeko tämän viimeisen herjan kirjoittaja merkata pierupurkkeihinsa parasta ennen päivämäärän?

      Ilmeisesti, koska tietää ettei toissavuotisessa pierussa enää ole paljon hajua jäljellä.

    • EiHartaanseläläinen

      Tämäkin kuuluu tänne:

      "Teuvo ja ahdas portto
      Ei-Teuvolainen
      5.9.2016 11:32
      Paljon olisi jäänyt tapahtumatta jos Teuvo ei olisi tutustunut ahtaaseen porttoon. Hän teki siitä kulttiuskonnon jossa kaikki on porttoa. On porttopapit ja kirkot.

      Onneksi Teuvon ahtaan porton oppi ei ottanut tulta ja hän jäi kulttinsa ainoaksi edustajaksi puskanimimerkkiensä kanssa."

      • Asioista.perillä.oleva

        Eihän toki, ei kellään tulisi mieleenkään, että olet Hartaanseläläinen, koska sellaista paikkaa ei ole olemassakaan, kuten ei tutka komppaniaakaan.
        Kyläpahanen (perukka) sen sijaan on kyllä olemassa, tälläkin palstalla kovasti edustettuna.


    • Nostanpa tämän esille, kun sunilaisuuttaa alettiin taas kaivata uudella aloituksella.

    • Nyt on sopiva hetki kokeilla tätä:

      "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe