Mutta missä on Measurex?!

TuonelanTimo

Onko äiti takavarikoinut pikku-Pentin läppärin vai eikö sossu ole antanut rahaa..

10

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mesurexi

      Täällähän minä Saksassa. Ei puolilla valtakuntaa eri päivinä, mutta juuri nyt olen Augsburgissa.

      UPM:n energialiiketoimintojen pisin pykälä koskee Hampurin ilotalosta saamieni tietojen mukaan salassapitovelvollisuutta energiakysymysten osalta kaikkialla UPM:n laitosten ollessa kyseessä. Sopimus astuu voimaan elokuussa 2016.

      Jos et luotettavasta lähteestä kuultua puhetta usko, niin onhan teillä siellä Jämsässä nyt se sammunut koripallotähti tehtaitten johtajana. Soita sille ja kysy, pitääkö paikkansa?

    • Mesurexi

      UPM:n paperiliiketoiminta laskee edelleen. Augsburgissa ei ole lopetusuhkaa, mutta Suomessa Jämsänkosken Pk6 poistuu tuotannosta vuonna 2017, koska tilanne ei kohennu. Tieto ei ole varma, mutta suhteellisen varma. Sanotaan, että varmentamaton tieto.

      • Virmapyhän-Telakka

        Justiinsa viikko sitten tuli postissa AVI:lta lappu, missä kerrottiin, kuinka paljon UPM:n päästöt Jämsänjokeen väheni, kun Jämsänkosken Pk5 suljettiin. Nyt jos vielä Pk6 suljetaan, niin kuinka hyväksi joen vesi silloin oikein muuttuukaan?


    • Norolan-Pehtoori

      Hyväksi se muuttuu, jos ei Virmapyhän Telakka ala saastuttamaan toiminnallaan jokivettä uudelleen.

    • töissäsiellä

      Kyllä tää lopetuksen odottelu näkyy selkeästi kaikessa toiminnassa jok. tehtailla.

    • Pro-Proletaria

      Siinä AVI:n lapussa joka koski jätevesipäästöjä Jämsänjokeen sanottiin, että Jämsänkosken Pk6 tekee edelleen SC-paperia. Koripallomestari hokee tehtaitten työläisille, että tehkää ahkerasti töitä... halvalla, halvemmalla, talkoilla... palkinnoksi saatte siitä hyvästä suljetun Pk6:n.

    • Mesurexi_

      Merkurissa oli pieni uutinen, että UPM ja Baijerin teollisuusministeriö ovat aloittaneet yhteisen liiketoimintaa vahvistavan kehityshankkeen. Juttu on silleen, että Baijerin osavaltio vahtii ettei UPM tee sellaista, että se vahingoittaa Baijerin osavaltion kassavirtaa. Osavaltio tukee poliittisin toimin firman omaa etua.

      On todennäköistä, että Jämsässä alkaa tosissaan tapahtua, koska Augsburgissa ei voi tapahtua. Taloussanomissa oli juttu paperitehtaiden sulkemisen tahdista ja ehkäpä se menee juuri niin. Augsburgissa tiedetään, että tehdas on ja pysyy. Mikäli UPM aikoo sen sulkea, se järjestetään saksalaisiin käsiin ja tuotanto jatkuu. Suomessa tuotantoa suljetaan.

    • Futurist

      No eikö Kaipolan ja Kosken paperikoneilla aletakaan valmistamaan tulevaisuuden nano- ja älypaperilaatuja SC:n, MFC:n ja LWC:n sijasta?

    • Paperipelle

      No ei!

    • PessiJusonen

      Jussi ottaa kohta kutosen pois Koskelta. Hämmästyttävän kauan kestää ennenkin taittuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4666
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3354
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3172
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3017
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2945
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2786
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2697
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2458
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2256
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      49
      2217
    Aihe