Luteet tekivät vuokrakämpästä ison taakan

aiaiaiaiaiai

Sitä saa mitä tilaa, eli toisten jäljiltä repullisen luteita. Vuokra-asunnosta Helsingin Etelä-Haagassa löytyneet luteet veivät 27-vuotiaan opiskelijan Amir Amokranen ja hänen tyttöystävänsä viikkoja kestäneeseen epävarmuuteen ja katkeilevaan yhteydenpitoon asunnon vuokranneen asuntosijoitusyhtiö Saton kanssa.

– Eniten ottaa pannuun se, että vastuuta siirreltiin, ja asian lykkäämisellä yritettiin saada meidät unohtamaan koko juttu, hän sanoo.

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000001241519.html

18

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älykellomainos

      Vuokraako Sato siis yksityiseltä asunnonomistajalta asuntoja vuokratakseen asuntoja eteenpäin, vai miten tämä kuvio menee? Mitä tällaisen arvotalon muut asukit sanovat taloon livahtaneesta ludeongelmasta?

    • hullunkurinenperhesato

      Muutama asia tuossa on outoa. Ludekoira kävi ja siitä 3(?) viikkoa eteenpäin, olikin ludeongelma. Melko hyvä koira, kun ei löytänyt mitään, mutta olisko tuonut tullessaan?
      Toinen asia on se, että ludeongelmassa tulee toimia pian, ei ensiviikolla tai seuraavalla tai joskus sitten.
      Isännöitsijät satolla eivät oikein taida ymmärtää asioita.
      Ludehan leviääkin ja lisääntyy tuona aikana. Älkää tyytykö tuollaisiin isännöitsijöihin tai torjuntafirmoihin tai koiriin tms.
      Tuossa kaikki asiat ovat suunnilleen hoidettu huonosti, jos ollenkaan.
      Hyvä näitä on tuoda esille. Nuo koiraleikitkin ovat oma höpöhöpö juttu.
      Jos jalkoihin on purrut lude, ei se mitään koiria kaipaa. Se kaipaa ammattilaisia töihin, että ongelmat saadaan pois.

      • montaaonmatua

        matu etsii uutta kämppää. oli omissa romuissaan tuonut luteet edellisestä kämpästä johon ne itse kantoi. varokaa tuota hyypiötä tai sen akkaa vuokraavat eri nimillä


    • melkostahommaa
      • nyt750euroa

        Vuokrantantaja korotti julkisuuden jälkeen korvauksen määrää 750 euroon. Vähintäänkin kohtuullista, mutta on kerta kaikkiaan kyseenalaista hommaa vuokranantajalta tällainen menettely.


    • oksettavaa

      Luteet asunnossa tekee siitä kyllä helvetin eikä yhtään vähempää. Hyi helkkari, puistattaa, kun ajatteleekin, että nuo tulee imemään verta yölllä ja heräät aamulla iho täynnä kutisevia paukamia.

      • Kallion_Asukas

        Mikä ongelma? Kallion Slummissa kotieläimet sisältyvät vuokraan.


      • Eikä ole koskaan yksinäistä..


    • dghsdsgfhajdfgsvdfa

      Se, että kyseessä oli vuokra-asunto, ei tosin tarkoita mitään.
      Luteita esiintyy tiuhaan myös kanta-kaupungin arvotaloissa.
      Ludeongelman yhteinen nimittäjä on aina kt-asunto.

      • No, arvotaloissa asiaan varmasti puututaan heti, koska ei liene rahasta kiinni.
        Ennenvanhaan luteita taisi olla jokatorpassa, ja silloin jo, kun ei ollut kerrostaloja.
        Kyllä on asiat muuttuneet.


    • vaihtoonmenee

      Minä en kyllä asuis ludehelvetissä hetkeäkään. Ulkomaillakin vaihdetaan hotellia heti, jos on epäsiivoa tai näkyy epämääräisiä ötököitä.

      • Mikä on ulkomailla? Tallinna?
        Siksi se hotellien tähtiluokitus on tehty, että voit halutessasi maksaa hieman enemmän ettei tarvi torakoita metsästää huoneessa. Lämpimissä maissa kun tuppaa asustamaan jos jonkunlaista öttömönkijäistä, eikä aina 5tähden hotellissakaan saa olla rauhassa, varsinkaan jos on parveke.


      • vaihtoonmenee
        laupias60 kirjoitti:

        Mikä on ulkomailla? Tallinna?
        Siksi se hotellien tähtiluokitus on tehty, että voit halutessasi maksaa hieman enemmän ettei tarvi torakoita metsästää huoneessa. Lämpimissä maissa kun tuppaa asustamaan jos jonkunlaista öttömönkijäistä, eikä aina 5tähden hotellissakaan saa olla rauhassa, varsinkaan jos on parveke.

        Lomamatka Havannassa oli tällainen. Vaihdettiin hotellia aika pikaisesti.


      • ei.ne.tähdet
        laupias60 kirjoitti:

        Mikä on ulkomailla? Tallinna?
        Siksi se hotellien tähtiluokitus on tehty, että voit halutessasi maksaa hieman enemmän ettei tarvi torakoita metsästää huoneessa. Lämpimissä maissa kun tuppaa asustamaan jos jonkunlaista öttömönkijäistä, eikä aina 5tähden hotellissakaan saa olla rauhassa, varsinkaan jos on parveke.

        Eräs tunnettu palstalainenkin asui homehotellissa Puerto de la Cruzissa kokonaisen kuukauden, vaikka sillä on rahaa niin, että ranteita pakottaa.


      • tähdet_tähdet

        Tähdet tähdet, rauhaa mä tahtoisin jo
        Tähdet tähdet, silloin mun helpompi ois
        Tähdet tähdet, puremat mua kutittaa
        Tähdet tähdet, Suomeen mä kohta palaan

        Turha on rahaa panna säästöön
        turha on pankkitili iso
        jos jotain tuhlaa, vuokraläskiä lihottaa ja ainakin jonkun massi kasvaa
        aamulla taas herään paukamiin
        kohta on loma loppu tää
        kutisevat paukamat, pää alas taipuu
        kotisuomeen vuokraläskiä lihottamaan

        Tähdet tähdet, rauhaa mä tahtoisin jo
        Tähdet tähdet, silloin mun helpompi ois
        Tähdet tähdet, puremat mua kutittaa
        Tähdet tähdet, Suomeen mä kohta palaan


    • sehänonselvä

      Luteetkin imee vähemmän verta, kuin tavallinen vuokraloordi.

    • voittaja-ainesta

      En minä ainakaan ottaisi ludehelvettiä. Siksi asun omassa.

    • terkkuja_kassulle

      Tuossa "uutisessahan" EI sanottu että käsiteltiinkö siinä ongelman syynä lude-ludetta vai (ja aika todennäköisestikkin) oliko kyseessä kahdella jalalla kulkeva VUOKRA-LUDE. Nuo kahdella jalaksella liikkuvat ovat sitä tyhmintä ja vaarallisinta sorttia. Ko. possen tunnistaa siitä että se liikkuu myös nimellä KASARMI-KUORIAINEN.
      Näiden tuholaisten kanta isät ja äidit ovat useasti näilläkin palstoilla seikkailleet repe, ratto-ritu, mehmed ja ähmed sekä reiska. Tykkäävät postailla betoni-renkaan ja aaltopellin muodostaman erityisen viihtyisän ulkonautinta-alueen välittömässä läheisyydessä vaihtelevassa kunnossa ja vaihtelevalla äänen volyymillä.

      Hyvin ikäviä asukkaita ..........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe