C-mersu samankokoinen kuin vw golf

kunhan.kirjoottelen

Tänään katselin kun parkissa oli vierekkäin vw golf ja c-mersu niin nuohan on ihan samankokoisia autoja, golffia itseassa korkeempi. Mersussa saattaa olla keula pidempi että kokonaisuus pituus voi olla isompi kuin golffissa mutta en teknisiä tietoja katsellut.

Golffi paisunut niin paljon sitten ei ole enää mikään pikkuauto.
Olen myös katsellut tuossa moneen kertaan tätä vw up eihän tuo niin koppimopo edes ole, jos ei tartte kuin kaksi paikkaisen auton niin tollanen vw up todella oiva valinta.
AINOA JOO että vw on kai niin paska nykyään että voiko niitä enää hankkia, asia sitten erikseen.

12

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäihmettätaas

      Niin? Miten se Golfin "paisuminen" liittyy Mersuihin?

    • Nyttemmin_takavetomies

      Pitää paikkansa. Itse asiassa Golf Variantissa on tilaa enemmän kuin C-farkku-Mersussa.

      Tila ei onneksi ole kaikkein ratkaisevin tekijä. Vaihdoin vuosi sitten Golf Variantin (vm. 2008) C-Mersuun (vm. 2015, korimalli S205).

    • realismiaPeliin

      Ei kait ne ihan niin huonoja ole mitä röllit kertoo ja keksii, ei niitä myytäisi niin paljoa jos se olisi ihan paska.

      • exTsi

        Paljon löytyy röllejä valehtelemassa kun laittaa googleen vaikka hakusanaksi DSG TSI ongelmat.


    • ihan.sama.joo

      Esim C-Mersun akseliväli 284 cm ja Golfin 264 cm.

    • Hyundai_isompi_kuin_SLK

      Perheen kakkosautona on Hyundai i20. Se on huomattavasti korkeampi ja sisätiloiltaan tilavampi kuin omani (SLK). Ei kai niitä kannattaisikaan verrata.

      • werfg434343

        Keksi nyt parempi vertaus, ei se aloitus mikään provo ollut vaan rehellinen kirjoitus mutta ota nyt herne vaikka perseeseen jos noin ahdisti.


      • jopasvetäisit
        werfg434343 kirjoitti:

        Keksi nyt parempi vertaus, ei se aloitus mikään provo ollut vaan rehellinen kirjoitus mutta ota nyt herne vaikka perseeseen jos noin ahdisti.

        Jaahah.. kukas se herneen nenäänsä vetäisikään :D


    • ihmeJaKummaHurjaa

      Onneksi autoja on erikokoja ja erihintaisia. Muuten ei olisi ihmettelemistä ja väittelyä, puhumatta trollien kusipaisistä viesteistä.

    • määostaa

      Ei ole mese suuruudella pilattu, nakkiputka sikahintaan?

      • E220_CDI

        Jos valintakriteerinä on niin paljon peltiä kuin rahat riittävät, silloin minäkin suosittelen jotain muuta merkkiä.


    • Toisinajelija

      C-Mersu on varsin passelin kokoinen. Ei ihme, että se on M-B:n eniten myyty mallisarja.

      Ulkomittoihin en kaipaa yhtään senttiä lisää mihinkään suuntaan, olipa sitten kyse oman autokatoksen pilttuusta tai markettien pysäköintiruuduista. Sisätiloissa on ainakin minulla (175 cm) ja kakkoskuskilla (160 cm) varsin lokoisat oltavat, eivätkä satunnaiset takapenkkiläisetkään ole olojaan moitiskelleet, päinvastoin. Myös mökkikamat ovat kohtuudella kyytiin mahtuneet.

      Ajotuntumia en luonnehtisi pikkuautomaisiksi. Kyllä Ceetäkin ohjastaessaan tuntee sormenpäissään, takamuksessaan ja selkäytimen jatkeessaan takavetoisella Mersulla ajavansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe