Uber Pop halpa?

hyvää_huomenta_pää

Eilen aamulla klo 8:30 hintakysely Hki Kapteeninkatu 2- Hki Vantaan lentoasema.
Uber 31-42 eur 1,9X kerroin eli todellinen hinta 58,90-79,80 ??!!
Taksi Hki (se marxilainen riistäjäkommaritaksi)39 eur
Näin toimii siis halvaksi kiitelty, joukkoistettu kimppakyyti :)
Joku täällä kyseli, että voisko Uber Black palvelua saada Suomessakin,
tässä sen hinta ko matkalle (ilman hintakerrointa)
Uber Black 61-80eur ,mutta sillä pääsee mustan bemarin kyytiin, ja saa vettä ja karamelleja matkan aikana .
**ttu ihmiset, ootte tyhmiä!

15

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmäkö

      Miten niin tyhmiä. Eikös se ole jokaisen ihmisen oma asia paljonko mistäkin palvelusta haluaa maksaa. Ja myös sen pitäisi olla jokaisen ihmisen oma asia, että saa päättää keneltä palvelut ostaa. Tähän ei nykyionen taksijärjestelmä kykene, mutta Uber kykenee. Päätänhän itse mistä ostan kaikki muutkin palvelut ja mitä niistä haluan maksaa, miksi siis en voisi päättää keneltä ostan kyytipalveluni?

      • PimeetäBrenkkuu

        Älä mee alkoon, osta multa pimeetä brenkkuu. Mitäs sä nyt virallisesta kaupasta hakisit? Vähän kalliimpaa se on, mut sähän tykkäät kalliimmasta.


      • tyhmäkö

        Voisin ostaakin. Mut kerro ensin, miten sun brenkkus on parempaa kun Alkossa? Tai palveletko paremmin kun Alko? Ja muista, nämä ovat makuasioita, ei faktoja. Itse päätän mikä brenkku on hyvää ja itse päätän mikä palvelu on hyvää! Joten kerro miten eroat Alkosta, niiden tuotteet ja palvelut tunnen ;)


      • HyvinToimii
        tyhmäkö kirjoitti:

        Voisin ostaakin. Mut kerro ensin, miten sun brenkkus on parempaa kun Alkossa? Tai palveletko paremmin kun Alko? Ja muista, nämä ovat makuasioita, ei faktoja. Itse päätän mikä brenkku on hyvää ja itse päätän mikä palvelu on hyvää! Joten kerro miten eroat Alkosta, niiden tuotteet ja palvelut tunnen ;)

        En maksa veroja. Viina on samaa ja myyn jurrisille. En anna kuittia. Palvelu hyvää, toimitan himaan saakka ja vien eläkkeesi ja sosiaalitukesi.


      • tyhmäkö

        Minua ei näin asiakkaana kiinnosta se, maksatko mikroyrityksestäsi yritystoiminnan veroja. Välilliset verot joudut kuitenkin maksamaan. Etpähän voi tehdä myöskään vähennyksiä hankinnoistasi, joten eipä yhteiskuntakaan juuri mitään menetä. (http://www.talouselama.fi/uutiset/teetko-jo-tyomatkasi-uber-taksilla-hs-verohallinnon-kasityksen-mukaan-6241001 ) Itsekin aloitin verojen välttelyn ja 80-luvun alussa tuomalla YK-joukoissa ollessani verovapaan Porschen tuliaisina. Jatkossakin olen osteskellut tavaroita aina, kun olen pystynyt, verovapaasti. Saksalaiset kaupat myyvät tavaroita pienemmällä alvilla. Puhumattakaan Viron matkoilta tuomistani verottomista tuliaisista. Eli maksatko verojasi ei minua kiinnosta, ne ovat vain ja ainoastaan sinun ja verottajan välisiä asioita, eivätkä vaikuta minun ostopäätöksiini.

        Se, että myyt samaa tuotetta, vaatii tietysti eroamaan palvelun osalta. Minulla ei ole tarvetta yrityksesi tuotteille silloin kun olen jurrissa, ostan etukäteen niin paljon, ettei lopu kesken. Eli tämä palvelu ei ole minua varten.

        Alkon kuitit heitän aina roskiin, minulla ei niille ole käyttöä. Eilen ostin torilta pehmisjäätelön, pari litraa kanttarelleja ja pihan siivousharjan. Kukaan ei tarjonnut, enkä minä pyytänyt, kuittia. Alkukesästä laitoin kesämökilleni uuden jätevesijärjestelmän ja paikallinen kaivurikuski ei tarjonnut kuittia, enkä minä pyytänyt. Viime lauantaina ajoin taksilla, ei tarjonnut kuittia enkä myöskään pyytänyt sitä. Mitä minä kuiteilla teen? Ainoastaan niissä tapauksissa, jossa tuotteella on takuu, tarvitsen kuitin. Eli jos koet sen puutteeksi yritystoiminnassasi, niin ei se minua haittaa. Tämä ei estä minua ostamasta palvelujasi.

        Minulle ei brenkkua tarvitse toimittaa kotiin. Minä nautin ostoksilla käynnistä, sosiaalinen tapahtuma ja näkee erilaisia ihmisiä. Tätä palvelua en siis tarvitse.

        Eläkkeen ja sosiaalitukeani et voi viedä, koska en niitä saa. Lapsetkin ovat jo niin vanhoja, että niistä saatu sosiaalituki on lakannut.

        Näyttää vahvasti siltä, että brenkkukauppasi ei ole keksinyt mitään sellaista palvelua, joka vaikuttaisi siihen, että minä siirtäisin hankintani sinun yritykseen. Mutta on hyvä tietää, että tarvittaessa on myös vaihtoehtoja. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka että Alkossa olisi niin pitkä jono, etten malta jonottaa. Tai, että autoni on rikki ja tarvitsen kotiinkuljetuspalvelujasi. Tosin saattaahan se olla, että jos kotiin kuljetukselle on niin paljon kysyntää, kun toivot, että myös Alko kehittää itselleen vastaavan palvelun. Kilpailu pitää yleensä yritykset notkeina parantaakseen palveluitaan ja pitääkseen asiakkaansa. Harvoin se onnistuu haukkumalla kilpailijaa.


      • QKEIEN

        Tyhmiä juuri siksi, että ajatte vapautta taksialalle tajuamatta, että sen koittaessa niitä 39 euron kenttäkyytejä ei tarjoa enää kukaan. Hintasäännöstely on ollut asiakkaita suojelemassa, ja sen poistuessa aletaan ottaa markkinahintaa, vai oletko NIIN tyhmä, että kuvittelet että perinteinen taksi on sitten vapaudden koittaessa se luotettava takaportti säänneltyine hintoineen.


      • tyhmäkö

        On aivan pakko kysyä, että miten ihmeessä olet sitä mieltä, että markkinahinta on korkeampi, kuin nykyinen hinta? Markkinahinta on juuri se hinta, minkä asiakas on valmis maksamaan palvelusta/tuotteesta. Ja silloin kuin kysymys on palvelusta, niin asiakkaan maku ratkaisee palvelun laadun ja siten sen hinnan minkä hän on siitä valmis maksamaan. Samoin tuotteesta. Toinen ostaa mersun ja toinen ladan. Molemmat ovat sama tuote, auto. Toinen vain maksaa enemmän kuin toinen ja tarjoaa rahalle vastinetta. Toiset valitsevat kuitenkin ladan ja eivät (pysty/) halua maksaa paremmasta (=makuasia) tuotteesta.

        Suomalaisen taksin suurin ajatusvirhe on se, että asiakas on jatkossa valmis maksamaan korkeampaa hintaa nykyisestä palvelusta hinnoittelun mahdollisesti vapautuessa. Todennäköisesti näin ei käy, ja taksitolpat käyvät ahtaiksi! Vanha totuus on se, että aina joku myy halvemmalla! Yleensä se halvemmalla myynyt ei olekaan se, joka häviää markkinoilta, vaan se kalliimpi myyjä. Tiedäthän eron Stockmannin ja Tokmannin välillä, kumpi voi paremmin?


      • juu_olet_vähän
        tyhmäkö kirjoitti:

        On aivan pakko kysyä, että miten ihmeessä olet sitä mieltä, että markkinahinta on korkeampi, kuin nykyinen hinta? Markkinahinta on juuri se hinta, minkä asiakas on valmis maksamaan palvelusta/tuotteesta. Ja silloin kuin kysymys on palvelusta, niin asiakkaan maku ratkaisee palvelun laadun ja siten sen hinnan minkä hän on siitä valmis maksamaan. Samoin tuotteesta. Toinen ostaa mersun ja toinen ladan. Molemmat ovat sama tuote, auto. Toinen vain maksaa enemmän kuin toinen ja tarjoaa rahalle vastinetta. Toiset valitsevat kuitenkin ladan ja eivät (pysty/) halua maksaa paremmasta (=makuasia) tuotteesta.

        Suomalaisen taksin suurin ajatusvirhe on se, että asiakas on jatkossa valmis maksamaan korkeampaa hintaa nykyisestä palvelusta hinnoittelun mahdollisesti vapautuessa. Todennäköisesti näin ei käy, ja taksitolpat käyvät ahtaiksi! Vanha totuus on se, että aina joku myy halvemmalla! Yleensä se halvemmalla myynyt ei olekaan se, joka häviää markkinoilta, vaan se kalliimpi myyjä. Tiedäthän eron Stockmannin ja Tokmannin välillä, kumpi voi paremmin?

        Voi hyvää päivää... miksi jotain rajoitetaan?? Varmaan siksi, että ilman hintakattoa taksit ottaisivat sen markkinahinnan.
        Uberhan ottaa sen markkinahinnan, itse asiassa joka arkiaamu, kun niillä hinnat on 1,9 kertaiset heidän normaalihintoihin verrattuna.
        Onko tuo sinusta sitä hyvää palvelua, kun firmalta loppuu kapasiteetti, niin aletaan "pudottamaan " asiakkaita veks nostamalla hintoja.
        Edelleen **ttu että ihmiset menee halpaan.


    • kaikkisallittua

      Mulla ois myynnissä huumeita ,naisia tai lapsia kiinostaako?

      • tyhmäkö

        Näitä tuotteita en tarvitse, joten sinulta en palveluita osta.


    • ViidenTähdenRoboUber

      Parempi palvelu maksaa. Mene sillä perinteisellä taksilla jos ei ole varaa parempien ihmisten palveluihin. Läskipäät kyllä mielellään kuskaa sua.

      • ViidenTähdenNollaJakomäk

        Sun äitisi on tuttu näky Jakomäen tolpalla. Pissat housussa hän ei pääse kyytiin. On aina aika kiukkuinen. Itsehän sinä et taksia käytä kun ei ole tuloja millä maksaa kyyti. Sosiaalitukesi menevät makeisiin ja kiljun tekoon, pullukka kaljupää.


      • ViidenTähdenRoboUber
        ViidenTähdenNollaJakomäk kirjoitti:

        Sun äitisi on tuttu näky Jakomäen tolpalla. Pissat housussa hän ei pääse kyytiin. On aina aika kiukkuinen. Itsehän sinä et taksia käytä kun ei ole tuloja millä maksaa kyyti. Sosiaalitukesi menevät makeisiin ja kiljun tekoon, pullukka kaljupää.

        Totta. Näin äidille käy usein. Sillä on pidätysvaikeuksia. Minullakin on, öisin. Vuode aina märkänä.33


    • Klientsi

      Onko siis olemassa joku fixed fee stadi-lentokenttä 39e?

      En ole tiennyt tällaisesta tarjouksesta, siksi olen käyttänyt airport taxia

      • provideri

        Ei ole enää mitään fixef feetä. Sitten kun Anne saa tahtonsa läpi, voit lukea tilausappsista Uberin tutuksi tekemän tekstin, jossa kerrotaan, että "saadaksemme lisää takseja liikenteeseen, olemme kolminkertaistaneet taksan, ja fixed fee stadi -lentoasema = 39X3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe