Pettäjät kertovat miksi pysyvät suhteessaan!

Tietäjä_Vanha_V

82% ihmisistä ovat peloissaan avioeron tuomista taloudellisista vaikeuksista.
Neljä kymmenestä pettäjästä sanoo että yksinäisyyden pelko estää heitä eroamasta.
60% ihmisistä sanoo että he ovat pysyneet naimisissa koska he ovat 'parhaita ystäviä'.


Enemmistö avioliitoista ei pääty kuin saduissa, mutta uusimman kyselyn mukaan ystävinä pysyminen, yksinäisyyden pelko tai yhteinen pankkitili voi pelastaa avioliiton.

LUE KOKO JUTTU TÄÄLTÄ - http://www.miesasia.fi/2016/08/pettajat-sanovat-etta-naimisissa.html

5

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purenatural

      Entä sitten? Eroaminen kirpaisee taloudellisesti, se on tosiasia eikä mielipide. Ystävyyttäkään ei kannata väheksyä. Jos pettämisen sijasta satsaisi parisuhteen sisäiseen säpinään, niin sehän olisi totta kai paljon parempi.

    • Kukapettääketä

      Eiköhän suhteeseen jäädä kun on tunteita. Ei se omaisuus tai raha ratkaise. Vaikka nyt pettämisiä tulee ei ne kaikki johda eroon. Kullakin syynsä mitä tekee ja mitä päättää tehdä. Ois hirveää jos oma puoliso pelkäisi minua rahan tai omaisuuden takia. Huh ois hirveää. En kyllä suostuisi edes olemaan suhteessa jossa ei olisi tunteita. Hellyyttä ja rakkautta niitä kun on niin suhde kunnossa.

    • eivättiedäsiitämit

      Niin kertovat, mutta harva heistä tietää mitä ero on oikeasti. Se on paljon pahempaa ja lopullista. Ihmisen elämä ei riitä korjaamaan pettämisen aiheuttaneen eron aiheuttamia vahinkoja.

    • fklghljfklgh

      Ihan kiva tietysti, että joku julkaisee myös näitä Victoria Milanin kyselyitä. Ainakin sivustolle itselleen. Lisää klikkauksia, hinnalla millä hyvänsä.

    • seriittää

      Mekin avonaiseni kanssa yhdessä vaikka ollaan oltu jo pitempään "ystäviä"...ei siis seksiä tai ylipäänsä mitään intiimiä enää välillämme. Se osa alue löytyy vieraan kanssa vaikkakin hyvin satunnaisesti. Avopuoliso on tottunut elämään jo ilman seksiä ja läheisyyttä ja on sanonutkin ettei kaipaa sitä enää...olen kuunnellut hiljaa enkä ole viitsinut riitaa haastaa aiheesta vaan olen hoitanut tarpeeni kodin ulkopuolella. Meillä ei suhteessa pysytä rahan takia...kumpikin tulisi omillaan toimeen mutta tähän on kumpikin tottunut eikä ole muutosta halunut...jokaisella parilla oma tapa hoitaa asiansa...olen sitä mieltä, turha sitä on ruveta toisten suhteita tonkimaan kunhan pitää oman pihansa kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe