Kaikki Skodalla ajavat ennen pitkää KUOLLEITA!!!!!

huhhhuh

Kamalaa, mutta kiistatta totta. Tieteellisten tutkimusten mukaan KAIKKI Skodalla ajavat joutuvat HAUTAAN ilman poikkeusta. Aivan hirveätä.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanttori-evlut

      Ei muuten ole niin varma asia. Koska skodisteista moni on entisiä tai nykyisiä kommunisteja on moni heistä näin ollen myös on ateisti eikä kuulu kirkkoon. Evankelisluterilainen kirkko on jo suunnitellut esitystä jonka mukaan kirkkoon kuulumattomat eivät saa automaattisesti hautapaikka oikeutta, joten voi olla, että skodistien "raadot" kärrätään lähimmälle tunkiolle haudan sijaan .

    • kjhhjkhjk

      Kirkon oppien mukaan ateistit joutuvat HELVETTIIN. Kannattaako siis ajaa Skodalla jos rangaistuksena on ikuinen kärsimys?

      Eikö kannatakin ajaa jollain Jumalalle mieluisalla merkillä ja teeskennellä uskovaa jotta pääsee taivaaseen?

      • ex-kirkkoherra_J.E

        Kyllä se on niin että skodisti on saanut jo niin paljon kärsiä elämässään että on jo lunastanut ilman muuta taivaspaikan kuoltuaan.


      • olisikosesopiva

        Volvon merkissä taitaa olla nuoli ylöspäin..


    • teron_vanteet

      Miksei kukaan mainitse Tojotaa?

    • kaksikaksi

      Kaikki me varmasti kuollaan ennen pitkään eikä se auta yhtään asiaa ajoi sitten minkä merkkisellä autolla tahansa. Kirjoittajalle tiedoksi ei kaikki Skodan omistajat ole komunisteja vaan heissä on paljon hyvin toimeentulevia muiden puolueiden kannattajia.

    • KyykmanSairastaa

      Kyykman, jihuu.

    • nielobmys

      Kaikki täältä nyykähtä kuka enemmin,kuka myöhemmin ei tänne kukaan jää yksin hortoilemaan ei kyykmannikaan

    • Fordtietäjä

      Ford kuskit ei kuole. He ovat tuomittuja ikuiseen kärsimykseen ja kukkaronkuivatukseen.

    • kugkggj

      Jospa Skodalla ajaminen on helvettiä edeltävä kiirastuli.

    • Uskovainenmiesss

      Ihan hauskaa läppää. Mut oikeesti Jeesukseen uskomalla pääsee vain varmasti taivaaseen. Ihan kiva on ajaa kyllä kivoilla autoillakin muttei se paljoa auta taivaan porteilla. Skodaa en kyllä silti halua:)

    • KassisenAino

      Minä edustan Suomen Parapsykologista Seura Ry:tä ja sen minä vain sanon, että skodauskovainen tulee vielä kuoleman jälkeenkin kummittelemaan astraaliolentona ja levitoi länsiautojen nokkien edessä heiluttaen Neuvostoliiton lippua ja Kommunistista Manifestia. Laulaa loilottaen vasemmiston työväenluokkalauluja aatteen huumassa. Ei siinä kerkeä skodisti lepäämään haudassa, taivaassa kuin helvetissäkään, niin luja on usko tuohon kippanaan että kuoltuaankaan ei rauhaa saa skodauskovainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe