MaailmanLoppu VAIN Jumalan Haluamaa

HirveätValtiaat

MaailmanLoppu, Lopun Ajat, Apocalyptiset VALEET, Antirkistukset Kolmekin kpl, Harmageddon, Keski-Aika Noita-vainoineen, 9 kpl Ristiretkiä n. 200 vuotta YHTÄ soittoa, Hirveät Antikristus-Jumalat itse OVAT kaikki Jumalien ja Jeesusten haluamia, Heidän kaikkien aikaansaamisia, TARKOITUKSELLA tänne rakentamia.

Heillä, Herroilla VAI lupa, Oikeus täällä tuhota miltei koko Maapallo? Pelkästään jo ENNEN Noita-vainoja, ja sieltä Ristiretkiin asti, n. 900 vuodessa OLI jo koko MaailmanLoppu aikaansaatu, Herrojen TAHTOMANA, aikaansaamana. Jos olisi silloin ihmisillä ollut räjähteitä, niin ne ihmiset, kaikessa kauhussa, epätoivossa (Noita-rovioiden aikaan) olisivat jo räjäyttäneet koko Planeetan, koska EIVÄT kestäneet sitä desperado-epätoivoa.

Jumalat, Valtiaat olivat päättäneet, TAHTONEET jo v. n. 400 jKr. Ilmestyskirjassaan Raamatussa, että KAIKEN ton TUHON, MaailmaLoppuineen Herrat, Jumalat tulevat ITSE tänne VALMISTAMAAN. Vieläkö KELPAA teille tavalliselle kansalaiselle tollaiset Hirmu-Valtiaat, Hirveät Jumalat Kamaline, kataline Jeesuksineen (Judaksia). Vieläkö uskallatte mennä vaikka LIKI Jumaliakin, että uskoisitte, luottavaisesti ETTEI Herrat Jumalat Jeesuksineen siellä räjähdä KIUKUSTA, vihasta? Sillä ÄKKIÄ muuttuvat AINA Herrojen tuulet, mielialasta, ja mielipiteet, HETKESSÄ voi Yksi Jumala RÄJÄHTÄÄ vihasta, raivosta kuin Tulivuori!

5

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rg3gr

      Maaimanloppua ei tule vaan kyseessä on aikakausien vaihtuminen jota tukevat nousevat energiat maapallolla.

    • rght4h

      Aloittaja Arto Lauri, syö skitsofrenialääkkeesi.

    • paju4

      On huomioitava että on vain yksi Jumala,ei ole muita jotka pitävän koossa maailman kaikeutta. Turha selaisia ajatuksi pitää mielessä.

    • Kuorssaan

      Tutki vanhoja maailmanlopun ennustuksia ovat ihan kaikki olleet väärässä. Nuku hyvin.

    • poorfeetete

      maailman loppu tarkoittanee nykyisen järjestelmän ja jo koettujen jäjestelmien ajautumista kaaokseen ja tätähän raamattu on tarkoittanut kun se antoi meille ajat.....se joka ymmärtää niin ymmärtää kyllä ja se väärän profeetan tuleminen väkivaltaisine oppineen vrt islam...jne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4816
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3404
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3192
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3037
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2975
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2836
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2727
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      236
      2530
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2306
    10. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2296
    Aihe