Anneli ei ansaitse korvauksia!

nau-ret-ta-vaa

Pistää vihaksi kun murhaaja-raiskaaja-Anneli vaatii naurettavia korvauksia, jotka me veronmaksajat joudumme maksamaan. Ja kaiken lisäksi vielä valittaa ettei saa tarpeeksi rahaa, yhyy! Ahne ämmä.
Pitääkö tästä lähtien jokaiselle murhaajalle ja lasten hyväksikäyttäjälle maksaa älyttömiä korvauksia?

70

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähempikinriittäis

      Syytön on, mutta aika aika suuria korvauksia vaatii.

      • 00530

        Ennemmänkin ansaitsisi, ja varmaan saakin, jos vie asian käräjille. Kiitos näiden tämänkin palstan huru-ukkojen ja -akkojen, jotka eivät vieläkään näytä ymmärtävän, että myös täällä vuodesta toiseen jatkuneet - ja jatkuvat - törkykirjoitukset ovat peruste korvauksen kasvamiselle. Veronmaksajathan sen korvauksen maksavat, harmi vain, että nämä täkäläiset suunpieksäjät ovat kovin tulotonta porukkaa, joten nuo korvaukset eivät heidän pussissaan näy laisinkaan.


      • Pikkulieska

        Minusta puolustuksen arvioimat kärsimyskorvaukset ovat aivan kohtuulliset siihen nähden, että alunperin virkamieskoneisto on käynnistänyt aikanaan Annelin syylliseksi kirjoittamisen. On erittäin suuri loukkaus väittää kamalan veriteon silminnäkijää oman rakkaansa murhaajaksi.

        Kuinka määrität hinnan sille, että maineesi on totaalisesti pilattu ja yritystoimintasi harjoittaminen tehty hyvin hankalaksi? Minkä hintalapun laitat kolmelle menetetylle lapselle? Minkä arvoiseksi määrität Annelin ja sijaisvanhempien välien rikkomisen? Paljonko kärsimyskorvauksia pitäisi saada yhtä herjaavaa lehtijuttua tai yhtä loukkaavaa nettikirjoitusta kohden?

        Oletko itse valmis vuosien ajaksi koko kansan syntipukiksi ja sylkykupiksi niin, että joudut omin voimin peräämään kaikkia menetettyjä oikeuksiasi yksitellen takaisin? Vaihtaisitko Annelin kanssa paikkaa edes siitä kolmesta miljoonasta?


      • VoiVoiAnnelille
        Pikkulieska kirjoitti:

        Minusta puolustuksen arvioimat kärsimyskorvaukset ovat aivan kohtuulliset siihen nähden, että alunperin virkamieskoneisto on käynnistänyt aikanaan Annelin syylliseksi kirjoittamisen. On erittäin suuri loukkaus väittää kamalan veriteon silminnäkijää oman rakkaansa murhaajaksi.

        Kuinka määrität hinnan sille, että maineesi on totaalisesti pilattu ja yritystoimintasi harjoittaminen tehty hyvin hankalaksi? Minkä hintalapun laitat kolmelle menetetylle lapselle? Minkä arvoiseksi määrität Annelin ja sijaisvanhempien välien rikkomisen? Paljonko kärsimyskorvauksia pitäisi saada yhtä herjaavaa lehtijuttua tai yhtä loukkaavaa nettikirjoitusta kohden?

        Oletko itse valmis vuosien ajaksi koko kansan syntipukiksi ja sylkykupiksi niin, että joudut omin voimin peräämään kaikkia menetettyjä oikeuksiasi yksitellen takaisin? Vaihtaisitko Annelin kanssa paikkaa edes siitä kolmesta miljoonasta?

        Anneli syyttää kaikesta muita, eikä ota itse vastuuta edes tekemistään rikoksista. Annelin oma vika, että maine ja perhe meni. Se on vaan voi voi Annelille.


      • totuuspaljastuuviel

        Juridisesti syytteet kumottu, mutta todellinen syyllisyys on 99% varmaa ja luulisi omatunnon kolkuttavan elämän loppuun, niin kauan kunnes tunnustaa. Uskon, että totuus tullaan vielä kuulemaan ja näkemään.


      • oletoikeassa
        00530 kirjoitti:

        Ennemmänkin ansaitsisi, ja varmaan saakin, jos vie asian käräjille. Kiitos näiden tämänkin palstan huru-ukkojen ja -akkojen, jotka eivät vieläkään näytä ymmärtävän, että myös täällä vuodesta toiseen jatkuneet - ja jatkuvat - törkykirjoitukset ovat peruste korvauksen kasvamiselle. Veronmaksajathan sen korvauksen maksavat, harmi vain, että nämä täkäläiset suunpieksäjät ovat kovin tulotonta porukkaa, joten nuo korvaukset eivät heidän pussissaan näy laisinkaan.

        Vähintään 10 miljoonaa täytyy annulistien ja auerskan maksaa korvauksia lapsille ja kaikille asianosaisille vuosia jatkuneesta herjaamisesta.


      • voitilaaaaa
        totuuspaljastuuviel kirjoitti:

        Juridisesti syytteet kumottu, mutta todellinen syyllisyys on 99% varmaa ja luulisi omatunnon kolkuttavan elämän loppuun, niin kauan kunnes tunnustaa. Uskon, että totuus tullaan vielä kuulemaan ja näkemään.

        voi s......n puupää eikö mee jakeluun,että nyt saat vähän itekin maksella korvauksia perättömistä jutuistasi oikeus on puhunut ja sillä sipuli
        Anneli on syytön piste


      • JUANKOROTE12345
        oletoikeassa kirjoitti:

        Vähintään 10 miljoonaa täytyy annulistien ja auerskan maksaa korvauksia lapsille ja kaikille asianosaisille vuosia jatkuneesta herjaamisesta.

        oletoikeassa Eikös nämä tarinankertojat saa melkein 100.000 e per vuosi.Eli enemmän kuin Anneli koskaan,tätä rahaahan tulee kunnes ovat 18 täyttänitä


      • varmaanenemmän
        JUANKOROTE12345 kirjoitti:

        oletoikeassa Eikös nämä tarinankertojat saa melkein 100.000 e per vuosi.Eli enemmän kuin Anneli koskaan,tätä rahaahan tulee kunnes ovat 18 täyttänitä

        Eiköhän hovinarreilla ole isompi palkka ja ahne sika manner laskuttaa moninkertaisesti, palstan annulistit taitaa olla kaikki työttömiä.


    • vika.löytyi

      Aloittajan korvien välissä on vika.

      • Pieni.Korjaus

        *Annelistien korvien välissä


      • vainpiipittääsiitä

        Olisi varmaan Auerin eduksi se, että hän toden teolla vaatisi poliisia selvittämään, kuka murhasi sen hänen rakkaansa.


      • onseniinvaikeeta

        Harmi,että meni niin kauan aikaa ennenkuin huomasivat, että syytönhän se.

        Tytär kertonut hätäkeskus puhelun aikana tapahtumista:
        Ku mä tulin sinne taas vähän ajan päästä, mä näin kun se mies pakeni ikkunasta.
        - - -
        (Lapinniemi: Muistak sä sitä tilannet sen tarkemmin, et ko äiti oli puhelimessa, ni mitä sää teit sillon, mis kohtii sää olit?)

        Mää odotin, et äiti sais puhelun, sit iskä alko just huutaa siel sitä jotai, ku mä sanoin, et se sato sitä mmmmm. Ni enne sitä se alko huutaa jotain, mut emmää kuullu sitä kunnol, ni äiti meni kattoon. Sil aikaa mää odotin siel puhelimes...
        - - -
        mä sanon äitil, et sua tarvitaa puhelimee, Ni sit mä menin kattoo sinne ulos, ni mä en nähny siel mitää.

        Edelleen tyttären kertomaa:
        ...mä en ihan varmaks meninks mä sillon puhelimeen ku iskä oli murhattu vai menik mä sillon puhelimeen ku iskä oli viel hengis vai sillon kun iskä oli melkein kuollu ehkä sillon ku se oli melkein...

        Hätäkeskuspuhelun jälkeen Auerille soitti Poliisi ja tästä asiasta kerrotaan:
        ” Hetkeä myöhemmin yk Laakkonen soitti numeroon ja puhelun alkuvaiheessa Anneli Auerin mukaan makuuhuoneessa vielä tapeltiin. Puhelun alkuvaiheessa Laakkonen kuuli taustalta hälinää. Puhelun loppuvaiheessa Anneli Auerin mielestä tunkeutuja poistui asunnosta.”

        Jos on paljonkin tuollaista juttua niin ihmekös tuo, että saattoivat päättäjät tehdä vääriäkin päätöksiä.


      • näinsemeni
        onseniinvaikeeta kirjoitti:

        Harmi,että meni niin kauan aikaa ennenkuin huomasivat, että syytönhän se.

        Tytär kertonut hätäkeskus puhelun aikana tapahtumista:
        Ku mä tulin sinne taas vähän ajan päästä, mä näin kun se mies pakeni ikkunasta.
        - - -
        (Lapinniemi: Muistak sä sitä tilannet sen tarkemmin, et ko äiti oli puhelimessa, ni mitä sää teit sillon, mis kohtii sää olit?)

        Mää odotin, et äiti sais puhelun, sit iskä alko just huutaa siel sitä jotai, ku mä sanoin, et se sato sitä mmmmm. Ni enne sitä se alko huutaa jotain, mut emmää kuullu sitä kunnol, ni äiti meni kattoon. Sil aikaa mää odotin siel puhelimes...
        - - -
        mä sanon äitil, et sua tarvitaa puhelimee, Ni sit mä menin kattoo sinne ulos, ni mä en nähny siel mitää.

        Edelleen tyttären kertomaa:
        ...mä en ihan varmaks meninks mä sillon puhelimeen ku iskä oli murhattu vai menik mä sillon puhelimeen ku iskä oli viel hengis vai sillon kun iskä oli melkein kuollu ehkä sillon ku se oli melkein...

        Hätäkeskuspuhelun jälkeen Auerille soitti Poliisi ja tästä asiasta kerrotaan:
        ” Hetkeä myöhemmin yk Laakkonen soitti numeroon ja puhelun alkuvaiheessa Anneli Auerin mukaan makuuhuoneessa vielä tapeltiin. Puhelun alkuvaiheessa Laakkonen kuuli taustalta hälinää. Puhelun loppuvaiheessa Anneli Auerin mielestä tunkeutuja poistui asunnosta.”

        Jos on paljonkin tuollaista juttua niin ihmekös tuo, että saattoivat päättäjät tehdä vääriäkin päätöksiä.

        Mää odotin, et äiti sais puhelun, sit iskä alko just huutaa siel sitä jotai, ku mä sanoin, et se sato sitä mmmmm. Ni enne sitä se alko huutaa jotain, mut emmää kuullu sitä kunnol, ni äiti meni hiljentämään. Sil aikaa mää odotin siel puhelimes...
        Nyt hiljeni, sanoi auerska kun oli iskenyt Jukalta kallon hajalle. Hei hei!


      • JUANKOROTE123456
        näinsemeni kirjoitti:

        Mää odotin, et äiti sais puhelun, sit iskä alko just huutaa siel sitä jotai, ku mä sanoin, et se sato sitä mmmmm. Ni enne sitä se alko huutaa jotain, mut emmää kuullu sitä kunnol, ni äiti meni hiljentämään. Sil aikaa mää odotin siel puhelimes...
        Nyt hiljeni, sanoi auerska kun oli iskenyt Jukalta kallon hajalle. Hei hei!

        Oletko aikoinaan jutussa esiintynyt munamies,kun asiasta varma olet. Jos et ole kyseinen henkilö tai paikalla ollut,syylistyt rikokseen


      • terapeuttiStråle
        JUANKOROTE123456 kirjoitti:

        Oletko aikoinaan jutussa esiintynyt munamies,kun asiasta varma olet. Jos et ole kyseinen henkilö tai paikalla ollut,syylistyt rikokseen

        Kaikki mitä mieleen juolahtaa, puhuu sen puolesta että tosiaan, olemme entisen "munamiehen" tässä taas viime yönä kohdanneet. Testatkaa itse: minua ei kukaan määrää, oli yksi toteamuksista noin 3-4 vuotta sitten tältä samalta nuorelta miehenalulta.


    • Näinköhänvaan

      En hyväksy pedofiliaa, ihmettelen, miten lainvoimaisen tuomion saanut pedofiili ja lastensa pahoinpitelystä tuomittu saa noinkin paljon sympatiaa joltain hännystelijöiltä. Oletteko kieli pitkänä rahan perään vai mikä on vaikuttimenne?

      • errarehumanum.est

        Me ymmärrämme että ihminen ei ole Jumala. Ihminen erehtyy. Ymmärrätkö sinä että ihminen voi erehtyä?


      • Pikkulieska

        En minäkään hyväksy pedofiliaa, mutta en myöskään hyväksy sitä, että ihmiset tietämättömyyttään haukkuvat syyttömiä ihmisiä pedofiileiksi. Millaisia ihmisiä ovat ne, jotka törkeästi loukkaavat heille itselleen tuntemattomia ihmisiä? Miltä heistä itsestään tuntuisi, jos joku tuntematon kohdistaisi vastaavia ilkeyksiä ja huonoa käytöstä heille tärkeisiin ihmisiin (sisaruksiin, vanhempiin, isovanhempiin, lapsiin, ystäviin jne.)?


      • JaksatVielä
        Pikkulieska kirjoitti:

        En minäkään hyväksy pedofiliaa, mutta en myöskään hyväksy sitä, että ihmiset tietämättömyyttään haukkuvat syyttömiä ihmisiä pedofiileiksi. Millaisia ihmisiä ovat ne, jotka törkeästi loukkaavat heille itselleen tuntemattomia ihmisiä? Miltä heistä itsestään tuntuisi, jos joku tuntematon kohdistaisi vastaavia ilkeyksiä ja huonoa käytöstä heille tärkeisiin ihmisiin (sisaruksiin, vanhempiin, isovanhempiin, lapsiin, ystäviin jne.)?

        Jaksat edelleen jauhaa tuota samaa.


      • poliisi.112

        Miten jotkut edelleen jaksavat spekuloida v. 2006 tapahtunutta murhaa?


      • sairasvääns
        Pikkulieska kirjoitti:

        En minäkään hyväksy pedofiliaa, mutta en myöskään hyväksy sitä, että ihmiset tietämättömyyttään haukkuvat syyttömiä ihmisiä pedofiileiksi. Millaisia ihmisiä ovat ne, jotka törkeästi loukkaavat heille itselleen tuntemattomia ihmisiä? Miltä heistä itsestään tuntuisi, jos joku tuntematon kohdistaisi vastaavia ilkeyksiä ja huonoa käytöstä heille tärkeisiin ihmisiin (sisaruksiin, vanhempiin, isovanhempiin, lapsiin, ystäviin jne.)?

        Pedofiliasta tuomittu=pedofiili. Sinähän hyväksyt kommenteillasi nuo sairaat teot ja lasten kärsimykset Lainvoimainen tuomio, mitä siellä urputat vielä? Verirahojako kärkyt?


      • pikkulieauerska
        Pikkulieska kirjoitti:

        En minäkään hyväksy pedofiliaa, mutta en myöskään hyväksy sitä, että ihmiset tietämättömyyttään haukkuvat syyttömiä ihmisiä pedofiileiksi. Millaisia ihmisiä ovat ne, jotka törkeästi loukkaavat heille itselleen tuntemattomia ihmisiä? Miltä heistä itsestään tuntuisi, jos joku tuntematon kohdistaisi vastaavia ilkeyksiä ja huonoa käytöstä heille tärkeisiin ihmisiin (sisaruksiin, vanhempiin, isovanhempiin, lapsiin, ystäviin jne.)?

        Joo, ei naisia saa sanoa pedofiileiksi, ne antaa vaan äidillistä rakkautta seksiopetusta.


      • JUANKOROTE123
        sairasvääns kirjoitti:

        Pedofiliasta tuomittu=pedofiili. Sinähän hyväksyt kommenteillasi nuo sairaat teot ja lasten kärsimykset Lainvoimainen tuomio, mitä siellä urputat vielä? Verirahojako kärkyt?

        pikkulieska Tämä lasten hyväksikäyttö syyte tulee kaatumaan.Ihmettelen itsekkin kuinka lapset kertoivat asian vasta silloin kun Anneli vapautui vankilasta ensikerran .Olivathan olleet enonsa hoivissa useita kuukausia.Lisäksi ihmetystä herättää se etteivät saa tavata isovanhempiaan ja isosiskoaan


      • helloukullat
        sairasvääns kirjoitti:

        Pedofiliasta tuomittu=pedofiili. Sinähän hyväksyt kommenteillasi nuo sairaat teot ja lasten kärsimykset Lainvoimainen tuomio, mitä siellä urputat vielä? Verirahojako kärkyt?

        Juurikin näin, niin kuin julmassa muuramen pedofiili ringissä, missä oli yhteyksiä poriin. Siinä suomimuijapedo oli yksi päätekijä.
        Jengillä oli upee tönö, millähän rahoilla hankittu??


      • muahhhahaaaa
        helloukullat kirjoitti:

        Juurikin näin, niin kuin julmassa muuramen pedofiili ringissä, missä oli yhteyksiä poriin. Siinä suomimuijapedo oli yksi päätekijä.
        Jengillä oli upee tönö, millähän rahoilla hankittu??

        Muurame kase oli 2004-2008, taisi Jukka olla selvillä näistä jutuista ja oli aikaansa edellä. Annelistien kamuja.


      • näitäriittää

        Kuka muistaa SIR yhtiöt josta puhuttiin vuonna 2011 suureen ääneen, päiväkotiomistaja jäi kiinni pedofiliasta. Yhteyksiä oli Tampereelle.


      • MindMe

        Liittyikö SIR yhtiöt jotenkin Karoliina Kestin katoamiseen?


      • Helloukullat

        Myöhemmin on selvinnyt yhtä sun toista mielenkiintoista, vielä kun saatais jotakin kautta niistä henkilöistä koplattua J s Lahteen. SIR yhtiöt tarvinnu konsultointipalveluja vaikka.


      • huiahk
        Helloukullat kirjoitti:

        Myöhemmin on selvinnyt yhtä sun toista mielenkiintoista, vielä kun saatais jotakin kautta niistä henkilöistä koplattua J s Lahteen. SIR yhtiöt tarvinnu konsultointipalveluja vaikka.

        Anneli on tuomittu lastensa hyväksikäytöstä=Anneli on pedofiili.


    • oikeuttalapsille

      No lapsiaan rakastavana äitinä varmaan antaa lapsilleen koko summan.Nehän menettivät molemmat vanhemmat.
      Pajon kysymyksiä vieläkin:esim.
      -Jos Annu tietää murhaajan,niin varmasti asiaa saa jonkun tutkimaan,kun tämänkin homman hoitanut eli mahtava asianajaja.
      - Miksei lapset ole halunnut olla tekemisissä?Miksi 1 lapsista kuuli nauhurin jne?
      -Lapsiin sekaantumisista:jos hän siis syytön,niin mikä tämä taksisuhari,joka sai myös syytteet.Oliko suhde jo ennen tappoa?Ja jos tämä mies on syyllinen,niin?

      • Pikkulieska

        Anneli Auer ja Jens Kukka ovat täysin syyttömiä niihin rikoksiin, joista he tällä hetkellä suorittavat lainvoimaista tuomiota. Väärät tuomiot tullaan oikaisemaan, mikä vie oman aikansa. Toivottavasti poliisi herää viimeistään siinä vaiheessa toimimaan murhaajan kiinnisaamiseksi, kun seksuaalirikostuomiot on saatu purettua. Kaikkien Auerin syyttömyydestä vakuuttuneiden toivomus on, että poliisi alkaisi toimia mahdollisimman pian. Ei ole oikein, että syyttömästi tuomittu henkilö tukijoukkoineen laitetaan tekemään poliisille kuuluvat työt, vaikka poliisi resurssipulasta kärsiikin.


      • menehäpeämään
        Pikkulieska kirjoitti:

        Anneli Auer ja Jens Kukka ovat täysin syyttömiä niihin rikoksiin, joista he tällä hetkellä suorittavat lainvoimaista tuomiota. Väärät tuomiot tullaan oikaisemaan, mikä vie oman aikansa. Toivottavasti poliisi herää viimeistään siinä vaiheessa toimimaan murhaajan kiinnisaamiseksi, kun seksuaalirikostuomiot on saatu purettua. Kaikkien Auerin syyttömyydestä vakuuttuneiden toivomus on, että poliisi alkaisi toimia mahdollisimman pian. Ei ole oikein, että syyttömästi tuomittu henkilö tukijoukkoineen laitetaan tekemään poliisille kuuluvat työt, vaikka poliisi resurssipulasta kärsiikin.

        olet pedofiilien puolustaja! hyi vittu!


      • pikkulieauerska
        Pikkulieska kirjoitti:

        Anneli Auer ja Jens Kukka ovat täysin syyttömiä niihin rikoksiin, joista he tällä hetkellä suorittavat lainvoimaista tuomiota. Väärät tuomiot tullaan oikaisemaan, mikä vie oman aikansa. Toivottavasti poliisi herää viimeistään siinä vaiheessa toimimaan murhaajan kiinnisaamiseksi, kun seksuaalirikostuomiot on saatu purettua. Kaikkien Auerin syyttömyydestä vakuuttuneiden toivomus on, että poliisi alkaisi toimia mahdollisimman pian. Ei ole oikein, että syyttömästi tuomittu henkilö tukijoukkoineen laitetaan tekemään poliisille kuuluvat työt, vaikka poliisi resurssipulasta kärsiikin.

        Joo, vajaan 60 vuoden kuluttua voit alkaa purkaa, mutta et taida elää enää silloin ))))))))))))))))))


      • Lieneekin
        Pikkulieska kirjoitti:

        Anneli Auer ja Jens Kukka ovat täysin syyttömiä niihin rikoksiin, joista he tällä hetkellä suorittavat lainvoimaista tuomiota. Väärät tuomiot tullaan oikaisemaan, mikä vie oman aikansa. Toivottavasti poliisi herää viimeistään siinä vaiheessa toimimaan murhaajan kiinnisaamiseksi, kun seksuaalirikostuomiot on saatu purettua. Kaikkien Auerin syyttömyydestä vakuuttuneiden toivomus on, että poliisi alkaisi toimia mahdollisimman pian. Ei ole oikein, että syyttömästi tuomittu henkilö tukijoukkoineen laitetaan tekemään poliisille kuuluvat työt, vaikka poliisi resurssipulasta kärsiikin.

        Mitä poliisille kuuluvia töitä? Vihjailee ja syyttelee ihmisiä, jotka poliisi on tutkinut ja todennut syyttömiksi. Selailee paperinivaskaa ja tekee muistiinpanoja, yrittää opetella muistamaan, mitä on milloinkin missäkin kuulustelussa sanonut. Valheita on nääs vaikeempi muistaa kuin totuutta.


      • JUANKOROTE123456
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Joo, vajaan 60 vuoden kuluttua voit alkaa purkaa, mutta et taida elää enää silloin ))))))))))))))))))

        pikkulieauerska Tämä60 vuoden salassapito velvoite, voidaan purkaa jos tulee ilmi,että viranomaisia on johdettu harhaan.


      • wiki.liki
        menehäpeämään kirjoitti:

        olet pedofiilien puolustaja! hyi vittu!

        Et sitten taida olla lainkaan perillä tästä jutusta.Kannattaisi ajatuksella lukea Niskasaaren kirjoitus tästä Auerin seksuaalirikos tuomiosta.


      • harhaanjohdettu
        JUANKOROTE123456 kirjoitti:

        pikkulieauerska Tämä60 vuoden salassapito velvoite, voidaan purkaa jos tulee ilmi,että viranomaisia on johdettu harhaan.

        Tosiaan, auerska tulee saamaan murhatuomion kun oikeat henkilöt ottaa asian käsittelyyn ja pedotuomio pysyy ikuisesti.


      • Sijaishallitsija
        harhaanjohdettu kirjoitti:

        Tosiaan, auerska tulee saamaan murhatuomion kun oikeat henkilöt ottaa asian käsittelyyn ja pedotuomio pysyy ikuisesti.

        eu.arska jjää koht puolii satimee.


    • ttyghuuj

      Saahan suomalaiset maanviljelijätkin korvauksia vaikka myrkyttää ihmisiä glyfosaatilla ja eniten euroopassa elohopealla ja ylituotanto .tilanteessa

      • tääyksityiskohtaonouto

        Miksi se Auer pelkäsi, että se Seppo olisikin poliisi? Mitä pelättävää siinä olisi ollut? Olisi paremminkin olettanut tuollaisten kauheiden kokemusten jälkeen olleen tyytyväinen, jos olisi saanu rinnalleen poliisin.

        Sitten kun hän tuli poliisien jekuttamana siihen tulokseen, että Seppo ei voi olla poliisi, vaan on paremminkin linnanvenkuloiden jengiä, niin hän helpottuneena jatkoi seurusteluaan Sepon kanssa --- jos tuota nyt oikeesti seurusteluksikaan voisi sanoa.

        Luulisi, että kunnon perheen äiti ei olisi pelännyt poliisia.


      • Pikkulieska

        Taisi selvitä Annelille vasta elokuussa 2008, että Peite-Seppo oli poliisi, kun ex-miesystävää oli kuulusteltu ja vanhin tytär oli viety ilman huoltajan lupaa ja vastentahtoisesti poliisien puhutteluun. Sitä ennen perheessä oli kummeksuttu lähinnä sitä, kun Seppo niin kovasti halusi lainata Annelilta juuri sorkkarautaa ja vasaraa. Sepon tavaralainailuista innostuneena taisi poika sitten muutamaa vuotta myöhemmin sepittää kauhukertomukset vasaralla päähän lyömisestä.


      • pikkulieauerska
        Pikkulieska kirjoitti:

        Taisi selvitä Annelille vasta elokuussa 2008, että Peite-Seppo oli poliisi, kun ex-miesystävää oli kuulusteltu ja vanhin tytär oli viety ilman huoltajan lupaa ja vastentahtoisesti poliisien puhutteluun. Sitä ennen perheessä oli kummeksuttu lähinnä sitä, kun Seppo niin kovasti halusi lainata Annelilta juuri sorkkarautaa ja vasaraa. Sepon tavaralainailuista innostuneena taisi poika sitten muutamaa vuotta myöhemmin sepittää kauhukertomukset vasaralla päähän lyömisestä.

        Vieläkö viduttaa kun et sanutkaan seksiä Sepolta, etkä saa ikinä enää keneltäkään ))))))))))))))))))))


      • Pikkulieska
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Vieläkö viduttaa kun et sanutkaan seksiä Sepolta, etkä saa ikinä enää keneltäkään ))))))))))))))))))))

        Taidat olla oman mielikuvituksesi vanki, kun levittelet ihan höpöhöpö-juttuja. Minä en ole Peite-Seppoa koskaan nähnytkään, mutta mielelläni hänet tapaisin. Olisi nimittäin muutama kysymys hänelle esitettäväksi. Toivon, ettei Peite-Seppoa ole tapettu oikeasti.


      • PaljastumisenPelko
        Pikkulieska kirjoitti:

        Taisi selvitä Annelille vasta elokuussa 2008, että Peite-Seppo oli poliisi, kun ex-miesystävää oli kuulusteltu ja vanhin tytär oli viety ilman huoltajan lupaa ja vastentahtoisesti poliisien puhutteluun. Sitä ennen perheessä oli kummeksuttu lähinnä sitä, kun Seppo niin kovasti halusi lainata Annelilta juuri sorkkarautaa ja vasaraa. Sepon tavaralainailuista innostuneena taisi poika sitten muutamaa vuotta myöhemmin sepittää kauhukertomukset vasaralla päähän lyömisestä.

        Eiköhän se ollut Auer joka höpläytti Seppoa, eikä päinvastoin. Auer on kaikkea muuta kuin hyväuskoinen hölmö.

        Eikös myös ollut niin, että kun poliisi kertoi tyttärelle, että perhettä on kuunneltu, tytär sanoi, että he olivat kyllä arvanneetkin sen ?


      • OmenatPuusta
        PaljastumisenPelko kirjoitti:

        Eiköhän se ollut Auer joka höpläytti Seppoa, eikä päinvastoin. Auer on kaikkea muuta kuin hyväuskoinen hölmö.

        Eikös myös ollut niin, että kun poliisi kertoi tyttärelle, että perhettä on kuunneltu, tytär sanoi, että he olivat kyllä arvanneetkin sen ?

        Nii, muistelisin, että kaikkein nuorin sanoi tuolla tavalla, olisiko ollut silloin jo neljän vanha vai oliko sittenkin vielä kolmen? Annelilla on niin älykkäitä lapsia. Tulevat äitiinsä.


      • äiskäjatytär
        OmenatPuusta kirjoitti:

        Nii, muistelisin, että kaikkein nuorin sanoi tuolla tavalla, olisiko ollut silloin jo neljän vanha vai oliko sittenkin vielä kolmen? Annelilla on niin älykkäitä lapsia. Tulevat äitiinsä.

        Kuin kaksi marjaa, tekivät varmaan murhankin suunnitellusti yhdessä.


    • Dhkljddcnm

      Varmasti ollut riittävät näytöt lastensa hyväksikäytöistä mutta asiat ovat salassapidon alaisia... joten pulinat pois!!!!!! Toivottavasti ei enää yhdessäkään lehdessä tai telkkariohjelmassa nähdä tuota akkaa!!!!

      • julkisuusonrahastusta

        Ei sitä tiedä, kyllä Veitola itkunpiukealla äänellään oli niin kovin sympaattinen Auerin kovan kohtalon takia, että melkein olisi naurattanut. Ihmettelen, onko Veitola toimittaja vai onko näyttelijä, joka näyttelee toimittajaa.

        Joka tapauksessa - sen lauluja laulaa, jonka leipää syö. Hänkin.

        Mulla on sellainen käsitys, että Auerista yrittävät nyt tietyt tahot hyötyä rahalllisesti. Siksi he eivät välitä sen koommin pohtia mitään, mikä juttu tai tapaus tää on, vaan kaikki kelpaa. Kaikki, minkä voi muuttaa rahaksi.


      • aueronrahastusta
        julkisuusonrahastusta kirjoitti:

        Ei sitä tiedä, kyllä Veitola itkunpiukealla äänellään oli niin kovin sympaattinen Auerin kovan kohtalon takia, että melkein olisi naurattanut. Ihmettelen, onko Veitola toimittaja vai onko näyttelijä, joka näyttelee toimittajaa.

        Joka tapauksessa - sen lauluja laulaa, jonka leipää syö. Hänkin.

        Mulla on sellainen käsitys, että Auerista yrittävät nyt tietyt tahot hyötyä rahalllisesti. Siksi he eivät välitä sen koommin pohtia mitään, mikä juttu tai tapaus tää on, vaan kaikki kelpaa. Kaikki, minkä voi muuttaa rahaksi.

        Nyt Annelia hyväksikäytetään rahallisesti. Kerrankin siitä nartusta on hyötyä.


    • Kantapäänkauttaaaa

      Kukapa Annelin rahoista hyötyisi. Minulle sanoi yksi vakuutusasiamies, että kun ihminen perustaa yrityksen niin hyötyjiä riittää. No en mä ainakaan hyödyttänyt ketään ylimääräisiä ihmisiä. Starttiraha ja kohtalaisen pienet tulot meni tietty verottajalle ja muihin pakollisiin viranomais- ja muihin maksuihin. Mutta siinä tämä. jäppinen oli oikeassa, kun yritys tulee rekisteriin, niin ei eka soittaja ole suinkaan asiakas.

      • sanoisin11

        Anneli on ollut asianajajien rahasampo. Kyllä K-P Kyrö olisi paljon paremmin oikeutettu saamaan korvauksia 16 vuoden hirressä roikkumisesta, kuin taposta epäilty henkilö. Parhaimmillaan rikoskin siis kannattaa.


    • Fhklljgdsgkll

      Näin maallikkona on ylipäätään mahdotonta ymmärtää, että Auer olisi todettu ehdottoman syyttömäksi koska ei ole löytynyt sitä ihmeellistä lasin läpi lentänyttä huppupäälentäjää... eikä varmasti löydy. Eli jos tälläinen kummallinen otus löytyisi olisi Auer ehdottomasti syytön..... sitä odotellessa vaan... Auerhan on sanonut tietävänsä tyypin, siitä vaan sitten ilmoittelemaan.. tämä juttu on traaginen farssi Jukka Lahden vuoksi... ei edes oikeutta saa..

      • Faktaaaa

        Jukalle oli viritetty ansa, ei ollut poispääsyä paholaisen pesästä, mm. oli estetty pakoreitti kylppäristä ulko-oville, siksi kodinhoitohuone oli täynnä tavaraa.


      • avioliittoansa

        Ansa kasvoi vuosi vuodelta, liian myöhään Jukka tajusi millaisen pervon laiskimuksen nai.


      • aigauheeta

        Olihan tossa ohjelma friillä, pelolla johdetusta avioliitosta, eukko ei uskaltanu lähteä lätkimään, ilmiantamaan muutakun vasta poliisien silmien alla.


      • todellasurullinenkohtalo
        Faktaaaa kirjoitti:

        Jukalle oli viritetty ansa, ei ollut poispääsyä paholaisen pesästä, mm. oli estetty pakoreitti kylppäristä ulko-oville, siksi kodinhoitohuone oli täynnä tavaraa.

        Jukan olisi kannattanut jäädä iltaseurueeseen kuuluneiden luokse yöksi ja tulla vasta päivän valkealla kotiin. Olisi vaikka kerrankin rentoutunut kunnolla.

        Mutta ei. Miehen on täytynyt olla selvinpäin, kun on tullut kotiin omalla autollaan.

        Ei olisi pitänyt tulla ollenkaan kotiin sinä iltana.


      • tälleenmeni

        Kävi kuin Nelan tapauksessa, mut siinä ukko prässäs, soitteli koko ajan et mis oot? Kun Nela otti vapaata niin sitten pimahti.
        Jukan olis kannattanu jäädä siskonsa luokse. Mut ei tainnu sopia.


      • kovanlinjankokkitalossa
        todellasurullinenkohtalo kirjoitti:

        Jukan olisi kannattanut jäädä iltaseurueeseen kuuluneiden luokse yöksi ja tulla vasta päivän valkealla kotiin. Olisi vaikka kerrankin rentoutunut kunnolla.

        Mutta ei. Miehen on täytynyt olla selvinpäin, kun on tullut kotiin omalla autollaan.

        Ei olisi pitänyt tulla ollenkaan kotiin sinä iltana.

        sitä ei tiedä mitä turruttavaa tököttiä pullamamma on Jukalle iltateessä tarjonnut


    • Pässit

      Tämän takia käräjänoikeus ja hovioikeus tulee lakkauttaa, otetaan korkeimmanoikeuden päätös ja leimat paperiin. Loppuu asianajajien valittaminen seuraaviin oikeusasteisiin, rahan lypsäminen yhteiskunnalta ja saadaan asialle päätös, mikä on kaikkien osapuolien kannalta hyvä ja lopullinen.

      • toteutuisikin

        Käräjäoikeus tekee paljon järkevämpiä päätöksiä, hovinarrit täysin mielivaltaisia. Vain poikkeustapauksissa kuten Bodomin tapauksessa kannattaisi viedä korkeimpaan oikeuteen.


    • tapporahaa

      Ei niin, mut silti maksetaan tapporahaa murhaajahorolle.

    • Syyllinenkö

      Koko juttu haiskahtaa ja pahasti. Kiero nainen ja ahnekin vielä. Lipsahtiko, että voi itse joutua maksumieheksi? Miksi? Kun juttu tulee uudelleen esiin ja oikea murhaaja paljastuu.
      Näitä rahoja ei pitäisi maksaa, ellei murhaajaa löydy. Liian paljon jää auki, jotta olisi korvauksiin oikeutettu. Kylmä nainen, tunteeton.
      Koko juttu pitää tutkia yhtenä kokonaisuutena, koska niillä on selvä yhteys toisiinsa. Minkälainen on puolustajan moraali, rahavetoinen? Loppuisi oikeudenkäynnit, jos pitäisi itse maksaa. Toisaalta tuo pitäisi selvittää. Tytärhän oli äitinsä ohjauksessa ja lellikki. Samanhenkisiä. Poika oli selvillä äänien sovitteluista, mutta eihän lapsi vuosia vanhaa tarkkaan voi muistaa. Niillä tuoreilla tiedoilla on merkitys, koska siinä on totuus. Musiikin ammattilaiset taas huomaavat erot, joita tavis ei huomaa.

      • syytönonkiukkuinennyt

        Tässä se niksi on: Kun hän on syytön miehensä murhaan (todettu käräjäsalissa) niin hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hakea mahdollisimman isoja korvauksia. Niin kuin syytön nyt tekee.

        Jos suoralta kädeltä tyytyisi siihen mitä nyt on tarjottu, niin tunnetusti yksinkertaiset suomalaiset voisivat kuvitella, että onko se sittenkään syytön.

        Johan sekin, että hän esiintyy aina valkoisissa vaatteissa, kertoo viattomuudesta.
        On varmaan ihan luontaista pukeutua valkoisiin. Vaikka pyykinpesuahan se tietää, valkoinen on arka väri. Onpahan sitä aikaa pyykätä, jos ei ole työpaikkaakaan, missä tienata.


      • IHMISHIRVIÖ
        syytönonkiukkuinennyt kirjoitti:

        Tässä se niksi on: Kun hän on syytön miehensä murhaan (todettu käräjäsalissa) niin hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hakea mahdollisimman isoja korvauksia. Niin kuin syytön nyt tekee.

        Jos suoralta kädeltä tyytyisi siihen mitä nyt on tarjottu, niin tunnetusti yksinkertaiset suomalaiset voisivat kuvitella, että onko se sittenkään syytön.

        Johan sekin, että hän esiintyy aina valkoisissa vaatteissa, kertoo viattomuudesta.
        On varmaan ihan luontaista pukeutua valkoisiin. Vaikka pyykinpesuahan se tietää, valkoinen on arka väri. Onpahan sitä aikaa pyykätä, jos ei ole työpaikkaakaan, missä tienata.

        Anneli Auer on Suomen sairain ihmishirviö!


      • mustavalkoista
        syytönonkiukkuinennyt kirjoitti:

        Tässä se niksi on: Kun hän on syytön miehensä murhaan (todettu käräjäsalissa) niin hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hakea mahdollisimman isoja korvauksia. Niin kuin syytön nyt tekee.

        Jos suoralta kädeltä tyytyisi siihen mitä nyt on tarjottu, niin tunnetusti yksinkertaiset suomalaiset voisivat kuvitella, että onko se sittenkään syytön.

        Johan sekin, että hän esiintyy aina valkoisissa vaatteissa, kertoo viattomuudesta.
        On varmaan ihan luontaista pukeutua valkoisiin. Vaikka pyykinpesuahan se tietää, valkoinen on arka väri. Onpahan sitä aikaa pyykätä, jos ei ole työpaikkaakaan, missä tienata.

        Niin ja kaikki valkoisiin pukeutuneet morsiametkin ovat neitsyitä. Eikös vaan?


      • oletoikeassa
        syytönonkiukkuinennyt kirjoitti:

        Tässä se niksi on: Kun hän on syytön miehensä murhaan (todettu käräjäsalissa) niin hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hakea mahdollisimman isoja korvauksia. Niin kuin syytön nyt tekee.

        Jos suoralta kädeltä tyytyisi siihen mitä nyt on tarjottu, niin tunnetusti yksinkertaiset suomalaiset voisivat kuvitella, että onko se sittenkään syytön.

        Johan sekin, että hän esiintyy aina valkoisissa vaatteissa, kertoo viattomuudesta.
        On varmaan ihan luontaista pukeutua valkoisiin. Vaikka pyykinpesuahan se tietää, valkoinen on arka väri. Onpahan sitä aikaa pyykätä, jos ei ole työpaikkaakaan, missä tienata.

        Tyhmät epäilee, viissat tietää satavarmasti syylliseksi ja ahneeksi.


      • syyl-li-nen

        ^ Totta


    • eivanhene

      Eikö aueri pelkää murhaajan kostoa kun aika uskaliaasti esittelee omia epäilyksiään tekijästä.. ?

    • Annelionhuora

      Anneli on huora, saa rahaa huoraamalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3373
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2779
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2015
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1606
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1556
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe