Rakas taivaallinen Isä!
Otan kutsusi vastaan ja tulen luoksesi Poikasi Jeesuksen nimessä. Tunnustan, että olen syntinen ja tarvitsen Sinua. Anna anteeksi syntini. Tuon sinulle myös kipuni ja heikkouteni. Käännyn pois pahuudestani sinua kohti, Jeesus. Uskon ja turvaan Sinuun. Uskon koko sydämestäni, että Sinä olet minun Vapahtajani, minun Herrani ja minun Jumalani. Kiitos että olet ottanut minut lapseksesi. Avaan sydämeni Pyhälle Hengellesi ja seuraan Sinua koko elämäni. Aamen !
Ota Jeesus Kristus vastaan sydämmeesi !
21
165
Vastaukset
- ei.kiitos
En todellakaan ota.
- Johanneskolmejakuusitois
No silloin teet valtavan virheen, jota tulet kerran katumaan, aivan varmasti.
Nimittäin:
Sillä niin on Jumala sinua rakastanut, että antoi ainoan Poikansa, ettet sinä uskomalla Häneen joutuisi kadotukseen, vaan sinulla olisi iankaikkinen elämä. - hourejumala
En minäkään. Nuo ovat vain olevaisen houretta!
- Setä.neuvoo
Pelastusta ei saada teoilla, Ef 2. Eli jos hölmöläisten talosta puuttuu se uskon ikkuna, niin turha on kantaa auringon valoa sisälle omien ratkaisuiden säkeillä.
- JeesusKutsuuMeitä
Niin alhaalla ei kukaan kulje, ettei siellä Jeesus ois,
Hän ei ketään luotansa sulje, eikä karkoita yhtään pois!
https://www.youtube.com/watch?v=b_2S7N5BmE8 - Setä.neuvoo
Jonkunlaista okkultistista näkökulmaa Jeesukseen tässä keskustelussa on julistettu. Avata sydämensä, höpöhöpö.
Minä en ole helluntailainen. Olen arvostellut helluntailaisten Hölmölän oppia. Kun ovat jotain olevinaan. Minä en ole mitään olevinani. Mutta te, jotka jotain olette olevinaan, pitäisi pystyä julistamaan oikeaa pelastusoppia. Sitä en ole kovin paljon huomannut tässä keskustelussa vielä. Ei sanaakaan mistään verestä, eikä ristiinnaulitsemisesta. Vaan jotain Hölmölän lässyttelyä, että avaa sydämesi, tee ratkaisu, tee tätä ja tuota, sano näin ja sano noin Jeesukselle.
Surkeaa saatanan räpellystä.- pentecostalshiting
Setä puhuu asiaa. En tiedä, mitä tuumaat, mutta kerron kuitenkin. Helluntait huvittelevat asialla, milloin tehdä parannus. Nämä veijarit tekevät valinnan halujensa mukaan, unohtaen , mitä Raamattu sanoo. Jumala on se, joka valitsee.
- LuetaanSanasta
Markus 16:15-16
" Ja Jeesus sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."
- KTS--
Jeesus on ok ja Hänet tunnetaan täälpäin mutta mikä on tää vippaslössi?
- HoseeHalapenjo
Lausu perässä tämä ja *PLIM* olet kristitty!
Tai sitten tämä: ÄSH-HÄDU (todistan) ÄN LÄÄ-ILÄÄHÄ (ettei ole muuta Jumalaa) ILLA-ALLAAH (kuin Allah), WA ÄSH-HÄDU (ja todistan) ÄNNÄÄ MUHÄMMADAN RASUL-ALLAAH (että Muhammed on Hänen sanansaattajansa) ja *PLIM* olet muslimi! - Räyh_räyh
Niin, paikallaan oleva huomio, että jotkut valehtelijat ovat yrittäneet käyttää uskontunnustuksia tai "ratkaisuja" kuin loitsuina.
Taikoa itsensä taivasten valtakuntaan. Ikään kuin avaimena olisi omalla suulla lausuttu jokin simsalabim tai Sesam aukene. Että avaa nyt Herra Jeesus perkkele se ovi minulle, kun mie en TAHOO jäähä tänne maailmaan.- LuetaanpaSanasta
Lueppa Room 10 luku, tässä pari jaetta siitä:
9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
- Setä.neuvoo
Pelastusta ei saada teoilla, Ef 2. Eli uskova on jo pelastuksen putkessa ja puhuu mitä puhuu. Ei sinne putkeen teoilla päästä.
- kysytään
Onko setä ollut putkessa syntymästä asti vai miten pääsit pelastuksen putkeen.Kiinnostaa tietää kun täällä helluntai luukussa mielestäsi asiat on yleensä väärin?
- pilkunviilaaja
Sydämeesi.. sydämeen ei mahdu kahta ämmää sano äidinkielen ope aikoinaan :)
- pidettiin.orgiat
Mutta makuukamariin mahtuu ainakin kaksi! ;)
- niinseonkuitenkin
On ihan Raamatullista, että otamme Jeesuksen Kristuksen vastaan sydämeemme.
Ilmestyskirja 3
20. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
21. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
22. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.
Roomalaisille 10
6. Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano SYDÄMESSÄSI: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
7. tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
8. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot SYDÄMESSÄSI, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä SYDÄMEN uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12. Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu". - PasiToivonen
Ei siinä loitsua tarvita.
- Setä.neuvoo
Uskonratkaisu on uskon kieltämistä, jos tarkoituksena on vihjailla että pelastus saadaan teoilla. Raamatun mukaan pelastusta ei saada teoilla, Ef 2.
Aloitusviestin lupailu vie ihmistä lain alle. Raamatussa on laki lupauksista, 4. Moos 30. Eli jos uskonratkaisusi on, että lupailet seurailla Jeesusta (taivaaseen), niin se on sama kuin lupaisit pelastaa itsesi. Ja jos et lupausta täytä, se lasketaan synniksi, 4. Moos 30.
http://biblehub.com/pr38/numbers/30.htm
Ei tuo laki velvoita lupailemaan mitään. Mutta ratkaisukristillisillä näyttää olevan jokin omituinen luulo, että lupailu on se, joka pelastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192422Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2682254Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.231459Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451256- 1021236
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1641234- 821231
Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e901194