Törkeä väkivallanteko Keskuskoulussa?

Tietoonvaltaa

Pitääkö paikkansa että kouluun kuulumaton käynyt pahoinpitelemässä oppilaan välitunnilla?

29

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surullista

      Valitettavasti pitää! Kesken koulupäivän lukioikäinen tullut koulun välitunnille ja hakannut 14 vuotiaan sairaalaan, viety ambulanssilla. Tekijä ei ollut 'kantaväestöä' mutta uhri oli. Suututtaa!! Mielestäni kaikilla kuitenkin oikeus käydä koulussa, turvallisesti.

      • onko.tosi

        Onko tottakaan? Varmasti olisi iltapäivälehtien sivuilla jos noin olisi käynyt?


      • Eivätjulkaise

        Lehdet tuollaista, koska pitää suvaita. Suurin tabu on ulkomaalaisten kouluissa harrastama kiusaaminen ja pahoinpitely!


    • hmmmmmmmmm

      Mitäpä koulun rehtori ja Kymen sanomat tiedottaa asiasta ?

    • Lopputällehulluudelle

      Tekijän etnisyys selville ja heti! Näitä on tapahtunut koko ajan mutta julkisuuteen ei hiiskuta! Omat lapset otan kohta kotiopetukseen kun ei enää ole kouluissa turvallista!!

      • Rehtori_

        No jo on kumma kun nuoret aikuiset käy pieksemässä lapsia välitunneilla.


    • True_that

      Jos olisi Suomalainen pahoinpidellyt matun olis KySan,hesarin ja iltsikoiden päätoimittajat satsit näppiksellä kirjoittamassa aiheesta, nyt hiljaisuus.

      Jotain rajaa lehdistön mielipiteen muokkaukseen joita uutisiksi kutsutaan.

      • Jennii1212

        Hmmmm. Eipä pysty KySa:n uutista kommentoimaan. Yleensä se jo kertoo jotain.


    • Arold

      Nyt on juttu Kymensanomissa! Mutta ei kerrota etnistä taustaa. Tekijän vanhemmat ei ole Venäläisiä!

      • Jannuuz

        Arold turkkilaiset vanhemmat (oon keskuskoulusta)


    • Samatlaitkaikille

      Hyssyttely kertoo kyllä että lapsenhakkaaja on ulkomaalaistaustainen. Jos skini tekisi saman niin täällä olisi jo kolme TV-kanavaa haastattelemassa oppilaita ja mielenosoitusmarssia masinoitaisi.

    • Keskuskoulunasema-aukio

      Asema-aukion tapausta on nyt uutisoitu joka kanavalla ja lehdissä monta päivää ja kuinka tekijä oli suomalainen väkivaltainen natsi. Mutta kun ulkomaalainen hyökkää koulun pihalle hakkaamaan kantasuomalaista paljon nuorempaa henkilöä niin mediaa ei kiinnosta. Tasapuolisuuden vuoksi poliisin on kerrottava hakkaajan tausta ihan kunnolla, koska myös suomalaisten taustat ja menneisyys kerrotaan läpikotaisin.

      • Jannuuz

        Pahin juttu on se ettei se suomalainen ole ollut väkivaltainen natsi ihan uskomatonta propagandaa mie oon keskuskoulusta ja tiiän sen tyypin jonka isosisko tuli hakkaamaan sen suomalaisen kyseessä oli semmoinen tilanne että se turkkilainen kebab pizzerian poika oli kiusannut sitä suomalaista (se kiusaa vieläkin keskuskoulussa muita) ja suomalainen oli antanut takasin niin jo oli isosiskot perässä.


    • hmmmmmmm

      Mv lehti kertoo kyllä asiasta ja sitten se uutisoidaan hyysärimediassa pakostakin..;)

    • Arold

      Tekijä oli toisen osapuolen sisko!

    • jeesus111196

      asia oli kuulemma mennyt niin että tekijän pikkuveljeä oltiin hakattu koulussa useita kertoja eikä kukaan opettaja puuttunut asiaan millään tavalla koska henkilö oli ulkomaalaistaustanen. sisko sai tarpeekseen asiasta kun joka päivä veli ottaa turpaan suomalaisilta vuotta vanhemmilta oppilailta.

      • Jannuuz

        Ei pidä paikkaansa mie oon keskuskoulusta ja tiiän sen . Ei sitä oltu hakattu (oon keskuskoulusta) tää ulkomaalainen on sen koulun pahin kiusaaja ja sillä on aina tapana kysyä iso siskoa tai isää/äitiä jos joku antaa sille takasin suomalainen oli kyllästynyt hänen kiusaamiseen niin hän antoi sille takasin ja sitten oli jo isosiskot perässä


    • kulttuuririkastuu

      No nyt saa sisko tuomion ja rekisterin ja pahimmassa tapauksessa selkäänsä pahoinpidellyn isoveljeltä..;)

    • 1900

      aivan oikein sitä mitä tilaa, kyllä turpiinsa saanut on kaikenlaista touhunnut. toivottavasti oppii

      • Jannuuz

        Eikä ole oikein oon keskuskoulusta ja lehdessä ei kerrota koko totuutta turkkilainen poika oli kiusannut suomalaista pitkään ja eräänä päivänä tämä suomalaisnainen ei enää jaksanut sitä ja antoi takaisin ja sitten turkkilainen kiusaaja menee kotiin itkemään ja saa isosiskon hyökkäämään keskuskoulussa tämä turkkilainen poika kiusaa muita oppilaita tälläkin hetkellä suomalaisia keskuskoulussa


    • heikatomua

      Itse tiedän tämän tytön joka kävi sen nuoren keskarilla hakkaamassa ja niinkuin aijemmin jo joku sanoi, niin tämä jonka hän kävi hakkaamassa niin oli itse hakannut tytön veljen ja muuta, eikä opettajat tehnyt asialle vissiin oikein mitään. Jos olisin itse kuulluut että joku pahoinpitelisi minun pikkuveljeäni eikä kukaan tee asialle mitään niin olisin ihan varmasti myös itse päättänyt puuttua asiaan ja kostaa kaiken vähintään samalla mitalla takaisin sille luuserille joka veljeni kimppuun olisikaan käynyt. Toisaalta siis ymmärrän tyttöä ja olisin itse tehnyt samoin ja olen -suomalainen- jos jotaan rasistisia kiinnostaa.

      • Jannuuz

        Eikä ole oikein oon keskuskoulusta ja lehdessä ei kerrota koko totuutta turkkilainen poika oli kiusannut suomalaista pitkään ja eräänä päivänä tämä suomalaisnainen ei enää jaksanut sitä ja antoi takaisin ja sitten turkkilainen kiusaaja menee kotiin itkemään ja saa isosiskon hyökkäämään keskuskoulussa tämä turkkilainen poika kiusaa muita oppilaita tälläkin hetkellä suomalaisia keskuskoulussa.


    • Arold

      Aika hyvää tietoa on, jos kirjoitetaan, että vissiin!
      Se on totta että poikien nahinointi oli alkanut jo ala-asteelta. Ennen pahoinpitelyä Oli tämä ulkomaalaistaustainen Äiti käynyt räyhäämässä koulussa, ja tämän jälkeen oli poika soittanut siskolle!

    • Melamasa

      Pippelini jöpöttää, onko mahtavampaa nähty?!!

    • kaffeplörö
    • HusseinRullahuuli

      Rikkautta ja rakkautta Kotkaankin <3 Vähän etnistä värinää tylsiin koulupäiviin :D

      • HaminanRouva

        Kotkalaista normi meininkiä hahaaa naatikaa sitä saa mitä olette tilanneet


    • Savolaistenameriiiiikka

      Juu ei olla tilattu. Mutta odota vaan, kyllä se Haminakin vielä siitä rikastuu ;-)

      • EiiHaminaanNeekereitä

        Kyllä olette tilanneet koska olette suvakkinne äänestäneet asioistanne päättämään.Haminaan ei tule koskaan mitään vokkia tai muutakaan leiriä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe