Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Psykiatrian poliklinikka

VissiiApuu

Onko jotain kokemusta? Millasii tyyppei töissä?

19

2837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölkkääjä

      Hyvä paikka. Joskus kun alkoi oikein päkistämään ja meinasin kiivetä hyvään hyppypaikkaan, meninkin psykiatrianpolille Isolinnankadulle, pääsin sinne päiväsairaalaan viikoksi. Elämä alkoi uudestaan. Suuri kiitos heille. Alan ammattilaisille.

      • huijarit

        Älä valehtele. Selvää psykiatrian itse kirjoittamaa puolustuspuhetta.
        Psykiatria on edelleen lääketeollisuuden kanssa yhdessä kehitetty maailmanluokan huiputus.
        Tämä järjestäytyneen rikollisuuden kusetus on yksi törkeimpiä. Rahastetaan kelan kautta veronmaksajien rahat lääkekorvausten muodossa lääketeollisuuden hyvinvointiin.
        Huijataan ihmiset syömään lääkkeillä itsensä sairaaksi, kierrätetään raha kalliiksi huijattujen lääkekemikaalien avulla valtion veroista kelalle joka maksaa lääkkeet veronmaksajien rahoilla. Kela on osa tätä järjestelmää.
        Niin törkeää on kusetus, muutama kemikaalipilleri kuukaudessa maksaa muka tuhatkin euroa kuukaudessa, ja kela maksaa nämä käyttäjälle. Eli veronmaksajat.
        Järjestäytynyttä rahankierrätystä vaarantaen ihmishenkiä.


    • Potilas123

      Hoito on hyvää, asiantuntevaa. Voin suositella!

      • bonuspalkkaus

        Kenelle suosittelet? Kuka maksaa suosittelustasi? Orion pharma?


    • pipo_rispaa

      Onx hyvät ryynit kans?

      • tohtori-tolonen

        Kyllä täältä tarvittaessa kunnon mömmöt saa.


      • Anonyymi
        tohtori-tolonen kirjoitti:

        Kyllä täältä tarvittaessa kunnon mömmöt saa.

        Voi olla mutten usko


    • Happiapina

      Siellä 5. kerroksessa on joku jännittääväää laboratorioaasdpoasd. Älkää menennekkö

    • koiratutkapalomäki

      auto-auto puuppuup sijaintitieto, hähä-hähähähähääää

    • Anonyymi

      Ainoat hyvät lääkärit olivat nyt jo eläkkeelle siirtynyt Arto Rainerma, yksityiselle puolelle siirtynyt Marko Sorvaniemi ja Eva Sim. Mustatukkaiseksi itsensä värjännyt psykologi oli kuin kauhufilmistä, hyi helvetti. Kyllä lääkärit ovat erilaisia.

      • Anonyymi

        Aloittajalle vinkki, kysy punavihreiltä neuvoja, sillä heillä on eniten vakavia mielenterveysongelmia ja he käyttävät maassamme eniten mielenterveyspalveluja.


    • Anonyymi

      Kokemusta on. Hyviä "tyyppejä" siellä on hommissa. Selvitettiin asia ja taustat tarkkaan eikä tarjottu mitään troppeja heti. Pääsin viikoksi nk päiväsairaalaan ja siellä oli hyvät keskustelusessiot. Niistä oli paljon apua mieleni lukkojen avaamiseen.

    • Anonyymi

      Sanna Mariner on luultavasti komentaja tuollaisessa paikassa.

      • Anonyymi

        Jos sä tuollain mainostat palveluja, niin johan sinne syntyy ihan mahoton jono. Kaikkihan Sanna Marineerin komentoon halajavat.


      • Anonyymi

        Ja sinä olet tyhmä ja huonosti kasvatettu kakara.


    • Minä olin siellä lääkärinä vuoden 2016.

      Hoidin hommat.

      Loppuvuodesta siellä oli lisäkseni yksi erikoistuva, joka ramppasi puolet viikosta koulutuksissa.

      Siellä oli viisi sihteeriä. Jostain syystä...

      Minä en edes sanele tekstejäni.

      Ylilääkärit Rainerma ja Haapasalo-Pesu kuuluivat tähän Kankaanpään kulttiin, jossa "tykättiin lapsista".

      Minulla oli hyvät potilaat.

      Vaikka en ollut manipuloitavissa ja pompotettavissa, kuten Rainerma, niin potilaani (n. 50) antoivat minulle arvosanan 9,45.

      Siellä oli kliffaa - kunnes ei enää ollut.

    • Anonyymi

      Availevat kyllä ovienkin lukkoja tunkiessaan hiljentämään todistajia, joiden lausunnot vievät heidät linnaan, mutta ei itsenäisyyspäivän kutsuille.

      • Anonyymi

        On se näky kun Ville Haapasalo syö viiliä. Ja kokeemus.


      • Anonyymi

        Ei se ollu lääkäri, mää piarasin sun postiluukkuun.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe