mt-hoitajien keskustelupalsta

kakskytäkaks

Tiesittekö, että mt-hoitajilla on oma keskustelupalsta, jossa he haukkuvat potilaita? Kyttäävät, ilkkuvat, kyllä on kivaa, kun potilailla menee huonosti. En olisi kuvitellut heidän saati kenenkään olevan niin alhaista pohjasakkaa, mutta totta se on.

14

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uliukiiiii
      • kakskytäkaks

        Ei tuo, tuohan on ihan asiallista keskustelua. Tarkoitan sitä piilotettua foorumia, jossa potilaita mollataan nimeltä mainiten.


      • fenetre

        Tuolla hoitajat.net:in palstalla on aikaisemmin myös aika selkeää hoitajien repostelua. Sieltä palstalta on myös lainattu paljon tavaraa esimerkiksi tänne Suomi24:ään. Kummasti on "keskustelu" hiljentynyt sillä palstalla.


      • fenetre
        kakskytäkaks kirjoitti:

        Ei tuo, tuohan on ihan asiallista keskustelua. Tarkoitan sitä piilotettua foorumia, jossa potilaita mollataan nimeltä mainiten.

        Ja taas on toinen hoitaja-trolli asialla, sotkemassa omia asioitaan.


      • aaeeiioo
        kakskytäkaks kirjoitti:

        Ei tuo, tuohan on ihan asiallista keskustelua. Tarkoitan sitä piilotettua foorumia, jossa potilaita mollataan nimeltä mainiten.

        On siellä asiallista mutta on myös puheenvuoroja jotka selkeästi osoittavat joidenkin hoitajien täydellisen asiantuntemattomuuden ja potilasvihamielisyyden.


      • koston_tielle
        kakskytäkaks kirjoitti:

        Ei tuo, tuohan on ihan asiallista keskustelua. Tarkoitan sitä piilotettua foorumia, jossa potilaita mollataan nimeltä mainiten.

        Pistä linkki siitä piilotetusta foorumista.


      • kakskytäkaks
        koston_tielle kirjoitti:

        Pistä linkki siitä piilotetusta foorumista.

        En pysty, sinne ei pääse kuin hoitajat.


      • Läpäläää
        kakskytäkaks kirjoitti:

        En pysty, sinne ei pääse kuin hoitajat.

        Miten niin et pysty? Kyllä linkin pystyy aina antamaan, vaikka sinne ei pääsisikään sisälle ilman jotain tunnuksia. Laita linkki, jos se kerran on olemassa. Jos et laita, tiedämme että kyseessä on taas joku omasta päästäsi keksitty juttu.


    • dklsfkl

      Joo toi hoitajat.net on kyllä sellasta paskaa että paremmasta väliä. Hoitajien oma MV.

      Ei näytä TEHY:ä tai ketään muutakaan paljon kiinnostavan, että asiakkaita haukutaa ja naureskellaan ja suositellaan ikivanhoja menetelmiä ja taas nauretaan.

      • siksi.ei.kiinnosta

        TEHY on osa AY-liikettä. Ay-liike on järjestö, se on rikollinen valtio Suomen valtion sisällä. Kuin mafia. Työtä tekevät saavat sitä enemmän palkkaa mitä enemmän sosiaalidemokraattinen syrjintäyhteiskunta syrjiin ihmisiä "yhteiskunnan ulkopuolelle".

        Myös hoitajien motiivi on raha. Mielenterveysbisnes on vain yksi bisnes, jossa tahkotaan rahaa käyttämällä hyväksi ihmisuhreja. Se mikä tekee siitä pahalaatuisimman on kemiallinen väkivalta, joka psyykelääkkeiden käyttäjämääränkin takia, on verratavissa mihin tahansa kansanmurhaan.


    • BatmanForever

      Vittu mehän puhutaan mistä huvittaa, dillet.

    • hähhäh

      Onko siellä lesboilla oma tiedotusosasto?

    • 213213

      Kunhan kaikenlaiset viharyhmät kielletään niin hoitajat foorumikin sen jälkeen kielletään.

    • työnnautintoeipaha

      Olin Akuutti Teho Geriatrian akkuna Jalkarannansairaala J21 12-13pv hoidot alla pari vk
      100 % somaattinen sairaus tajuttomuus tiettämättömyys 4 pv yksin kotona(kesäkuu)ilman ravintoa nestettä.Jos minun juttuilla hoitsut hehkuttavat niin OK olen ylpeä koska olen heidän kuullen sanonut lähiomaiselle.Paska turhaan sinäkin opiskelit hoitotyöhön etkä saa minua täältä "hullujenhuoneelta pois"olin ilmeisesti geriatrianpuolella,mutta olin jatkanut näin kertomusta omaiselleni,minulla on työpaikka ja aloitan työt heti ja tositasokas paikka johon pääsin strippariksi Jos hoitajat ovat( skitsoja saaneet tästä )kun olen 70 vuotias no= alanvalinta alatajuisestikin on minun kohdalla OK puhumattakaan itseironiasta josta pidän ja"neuvoksi ei tarvise muita moittia kun omaa edellämainitun"Opetelkaa tämä taito! Niin olen ollut sosiaalisella alalla 20 vuotta minut on kouluttanut siihen ehdottommasti Suomen ammattitaitoisemmat 2:si alanmiestä,kun olen sosiaalinen tämä sopi alavaihdokseen minulle,työ oli mielenkiitoista ja antoisaan.Terveisin erihoito yksiköille ja kiitos heille jotka olivat, asiallisia hoivaajia ,kuuntelevia! Hyvää jatkoa toivottaa Strippari mummo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe