Tiesittekö, että mt-hoitajilla on oma keskustelupalsta, jossa he haukkuvat potilaita? Kyttäävät, ilkkuvat, kyllä on kivaa, kun potilailla menee huonosti. En olisi kuvitellut heidän saati kenenkään olevan niin alhaista pohjasakkaa, mutta totta se on.
mt-hoitajien keskustelupalsta
14
225
Vastaukset
- uliukiiiii
http://hoitajat.net/forums/forum/19-mielenterveys-kriisi-ja-päihdetyö/
Tämäkö?- kakskytäkaks
Ei tuo, tuohan on ihan asiallista keskustelua. Tarkoitan sitä piilotettua foorumia, jossa potilaita mollataan nimeltä mainiten.
- fenetre
Tuolla hoitajat.net:in palstalla on aikaisemmin myös aika selkeää hoitajien repostelua. Sieltä palstalta on myös lainattu paljon tavaraa esimerkiksi tänne Suomi24:ään. Kummasti on "keskustelu" hiljentynyt sillä palstalla.
- fenetre
kakskytäkaks kirjoitti:
Ei tuo, tuohan on ihan asiallista keskustelua. Tarkoitan sitä piilotettua foorumia, jossa potilaita mollataan nimeltä mainiten.
Ja taas on toinen hoitaja-trolli asialla, sotkemassa omia asioitaan.
- aaeeiioo
kakskytäkaks kirjoitti:
On siellä asiallista mutta on myös puheenvuoroja jotka selkeästi osoittavat joidenkin hoitajien täydellisen asiantuntemattomuuden ja potilasvihamielisyyden.
- koston_tielle
kakskytäkaks kirjoitti:
Pistä linkki siitä piilotetusta foorumista.
- kakskytäkaks
koston_tielle kirjoitti:
Pistä linkki siitä piilotetusta foorumista.
En pysty, sinne ei pääse kuin hoitajat.
- Läpäläää
kakskytäkaks kirjoitti:
En pysty, sinne ei pääse kuin hoitajat.
Miten niin et pysty? Kyllä linkin pystyy aina antamaan, vaikka sinne ei pääsisikään sisälle ilman jotain tunnuksia. Laita linkki, jos se kerran on olemassa. Jos et laita, tiedämme että kyseessä on taas joku omasta päästäsi keksitty juttu.
- dklsfkl
Joo toi hoitajat.net on kyllä sellasta paskaa että paremmasta väliä. Hoitajien oma MV.
Ei näytä TEHY:ä tai ketään muutakaan paljon kiinnostavan, että asiakkaita haukutaa ja naureskellaan ja suositellaan ikivanhoja menetelmiä ja taas nauretaan.- siksi.ei.kiinnosta
TEHY on osa AY-liikettä. Ay-liike on järjestö, se on rikollinen valtio Suomen valtion sisällä. Kuin mafia. Työtä tekevät saavat sitä enemmän palkkaa mitä enemmän sosiaalidemokraattinen syrjintäyhteiskunta syrjiin ihmisiä "yhteiskunnan ulkopuolelle".
Myös hoitajien motiivi on raha. Mielenterveysbisnes on vain yksi bisnes, jossa tahkotaan rahaa käyttämällä hyväksi ihmisuhreja. Se mikä tekee siitä pahalaatuisimman on kemiallinen väkivalta, joka psyykelääkkeiden käyttäjämääränkin takia, on verratavissa mihin tahansa kansanmurhaan.
- BatmanForever
Vittu mehän puhutaan mistä huvittaa, dillet.
- hähhäh
Onko siellä lesboilla oma tiedotusosasto?
- 213213
Kunhan kaikenlaiset viharyhmät kielletään niin hoitajat foorumikin sen jälkeen kielletään.
- työnnautintoeipaha
Olin Akuutti Teho Geriatrian akkuna Jalkarannansairaala J21 12-13pv hoidot alla pari vk
100 % somaattinen sairaus tajuttomuus tiettämättömyys 4 pv yksin kotona(kesäkuu)ilman ravintoa nestettä.Jos minun juttuilla hoitsut hehkuttavat niin OK olen ylpeä koska olen heidän kuullen sanonut lähiomaiselle.Paska turhaan sinäkin opiskelit hoitotyöhön etkä saa minua täältä "hullujenhuoneelta pois"olin ilmeisesti geriatrianpuolella,mutta olin jatkanut näin kertomusta omaiselleni,minulla on työpaikka ja aloitan työt heti ja tositasokas paikka johon pääsin strippariksi Jos hoitajat ovat( skitsoja saaneet tästä )kun olen 70 vuotias no= alanvalinta alatajuisestikin on minun kohdalla OK puhumattakaan itseironiasta josta pidän ja"neuvoksi ei tarvise muita moittia kun omaa edellämainitun"Opetelkaa tämä taito! Niin olen ollut sosiaalisella alalla 20 vuotta minut on kouluttanut siihen ehdottommasti Suomen ammattitaitoisemmat 2:si alanmiestä,kun olen sosiaalinen tämä sopi alavaihdokseen minulle,työ oli mielenkiitoista ja antoisaan.Terveisin erihoito yksiköille ja kiitos heille jotka olivat, asiallisia hoivaajia ,kuuntelevia! Hyvää jatkoa toivottaa Strippari mummo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746