Ihastunut, mutta onneton :(

onnetonihastunut

Olen hyvin ihastunut erääseen äärettömän ihanaan lesbonaiseen. Todella. Hän on ihana, hauska, sydämellinen..juuri sellainen nainen, jonka rinnalleni tahtoisin.
Tunne on molemminpuolinen. Ihastusta on ilmassa.

Mutta..niin se suuri mutta..

Kuinka kerron läheisilleni ja lapsilleni, että minä, kahden lapsen (8 & 16v) äiti, ennen miehen kanssa suhteessa ollut olen ihastunut naiseen?

En halua menettää tuota ihanuutta.

7

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whereareunow

      Samalla tavalla kuin kertoisit olevasi ihastunut mieheen, ei se sen erilaisempaa ole. Jos tulee kysymyksiä vastaat niihin niin kuin asiat ovat.

    • Kettuinsn

      Minkälainen suhde teillä on tämän naisen kanssa? Mitä kautta tunnette? :)
      Sinuna miettisin asiaa oman onnellisuuden kautta.. Jos haluat olla onnellinen keksit keinot asiasta kertomiseen.. Älä huoli, kaikki järjestyy aina..

    • hyvinsemenee

      Lapset ovat paljon ymmärtäväisempiä ja lojaalimpia kuin usein osataan edes odottaa. :) Äidin onni heijastuu lapsiin ja kaikilla on hyvä olla.

    • kolmepluskuusi

      Pahinta on on-off -suhde. Olin itse sellaisessa. Ollaan, ei olla, ollaan, ei olla, ollaan, ei olla, ollaan, ei olla. Hän muutti jatkuvasti mieltään. Ehkä sille on olemassa jokin diagnoosi. Kenties ei sitten kuitenkaan rakastanut minua tarpeeksi tai rakkautensa oli sellaista laatua, jota en käsittänyt parisuhteeseen kuuluvan. Aloittaja, harkitse tarkkaan, mutta älä liian kauan. Tee päätös ja pysy siinä. Älä veivaa edestakaisin.

    • Voi miten hyvin ymmärrän sinua! Minulle on käynyt samoin, eikä ole rohkeutta kertoa! Toisaalta nainen asuu eri maassa ja tulevaisuutta tuskin olisi yhdessä, mutta se tunne jonka tässä aikuisena naisena koin ja koen vieläkin on jotain uskomatonta! Enkä usko koskaan kokevani samaa ! Voimia sinulle!

    • eeiioooreiluuaaa

      Samoin...

      Tosin ei ole mitään kerrottavaa lapselle kun molemmat enemmän tai vähemmän vinokkaita, äiti tuli kaapista ku lapsi tuli kaapista :DD

      Mulla ongelma se että vaikka ihastuspolte molemminpuolinen niin toinen on varattu enkä varattuihin koske. Tilanne oli ja meni hiljattain mutta yli on vaikea päästä... kun ei sitä monta kertaa elämässä iske näin rajuja tunteita...

      Raaastavaaa. Mutta minkäs teet :( On sellainen olo että -pitää päästää irti- mutta aikansa tulee ottamaan, sen verran lähti jalat alta, pelkästä läsnäolosta, jutteluista ja katseista... aaarrghhh!

      Joudun/saan törmätä todennäköisesti jatkossakin yhteisen harrastuksen kautta harvakseltaan/satunnaisesti mutta tulee olemaan vaikeaa... Toisaalta, oli niin ihana ihminen että vilpittömästi toivoisin että saisi/pystyisi olemaan ihan vaan ystävä/kaveri... en tiedä onnistuisiko. Kenties sen jälkeen kun intohimoisista tunteista päässyt yli.

    • Sealkuperäisenlaittaja

      Minnes
      Samoin sinulle <3.
      On käsittämätöntä, miten joku voi kolahtaa niin täysillä.
      Näin aikuisena, ei enää halua mitään säätöä, vaan toivoisi että vierellä olisi se ihana ja rakas ihminen, forever. Mutta aina se ei mene niin =(.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      309
      3658
    2. 208
      3009
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2564
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1344
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe