Millainen on "unelmanaisesi"?Millainen itse olet?

rhorgvn

Eli millainen on "unelmanaisesi"? Unelmanainen on ehkä vähän hassu sanavalinta, mutta siis millaisia piirteitä toivoisit seurustelukumppanissasi olevan, mitä piirteitä arvostat yms.? Voit myös kertoa, millä asioilla ei ole väliä.

Entä millainen sinä itse olet? Sana on vapaa.

(Täällä oli jo joskus aiemmin vastaava ketju, ja sitä oli kiva lukea, mutta katsotaanpa mielenkiinnosta, minkälaista porukkaa ja unelmia täällä tällä hetkellä pyörii.)

55

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unicorn01

      Mun unelmien nainen olisi ulkoapäin: ruskeet/ tummat hiukset (pitkät tai edes olkapäähän yltävät), vihreät tai ruskeat silmät, söpö naama, hyvä kroppa ( ei tarvii olla mikään fitnes, saa olla vähän jotain mistä saa kii) kivat tissit (ei liian isot, mut ei mikään lautakaan) hyvä peppu, vähän pitempi ku mä, vaatteet semmoset kivat (kertoopa paljon) mut ei mikään tomboy ( en näe mitään tytöissä jotka näyttää pojalta) tatuointeja, muija jolla olis kädet täynä tatuointeja olis niin hot, sit tärkein eli sisältäpäin: luonne olis kiltti, mut osais olla bitch ja pistää vastaan samallamitalla, hauska, vähä hupsu, hyvä huumorintaju, ei ottais kaikkee itseensä, ei olis liian mustit, luottaa, rehellinen, tykkäis syödä :3, haluis kokeilla aina jotain uutta, lähtis mukaan asioihin mitkä kuullostais tyhmältä, tykkäis matkustaa, olis itsevarma, ei pelkäis uusia asioita. Tos oli jotain, mut ei en odota tulevalta tyttöystävältä näitä asioita. Tämähän on siis vain mun unelmientyttö :3

    • Mää en ulkonäöllisesti vastaa varmaan kovin monen unelmanaista, mutta muilta ominaisuuksilta olen ainakin itseni mielestä aika hyvä tyyppi. Kuitenkaan tähän päivään mennessä ei noilla naisilla ole oikein ollut uskallusta lähteä yrittämään mun kanssa, vaikka olen yhtä vähän pelottava kuin kissanpentu. Vaatii kai aika paljon rohkeutta et alkais olla mun kaltasen kanssa, joka ei ole ulkonäöllisesti mikään rotunainen ja näyttää vielä ikäistään paljon nuoremmalta, joidenkin mielestä teini-ikäiseltäkin, jopa 15-vuotiaalta(kerran joku nainen luuli et oon 15-v.).Mua on eräitäkin kertoja kehuttu mukavaksi, ihanaksi ja ainutlaatuseksi naiseksi, mutta kukaan ei korjaa pois kuleksimasta. Oon 150 cm ja kaikin puolin muutenkin pienikokoinen. Luonteeltani olen mm. rehellinen,ystävällinen, en ole pitkävihainen(en ole koskaan ollut, en aina edes tiedä mitä se sana tarkoittaa), olen huumorintajuinen(ainakin omasta mielestäni =D), olen herkkä eli itken ja nauran helposti ja tunnen syvästi, ajattelen aika paljon eri asioita. Lisäksi olen ruuanlaittotaitoinen, onnistuu mm. karjalanpaisti, kinkkukiusaus, makaronilaatikko, lasagne, makkarakeitto, kasvisgratiini, perunamuussi, lanttu,-porkkana- ja perunalaatikot, graavilohi ja pullataikinan teko ja porkkanakakku eri versioina (tämä ruuanlaittotaito ansaitsee erityishuomion, koska nykyään monet tuntuu olevan mikrotason kokkeja, tosin paistan minäkin joskus uunissa pakastepitsan eikä se ole aina 100% sanottu että mun kaikki ruuat onnistuu just täydellisesti, en ole kuitenkaan mikään Jamie Oliver =) Tosin pakastepitsan lämmittämistä uunissa tapahtuu aika harvoin, mutta tapahtuu kuitenkin aina joskus). Mulle myös kaikki ihmiset on samanarvoisia huolimatta mm. isästä, sukupuolisesta-ja seksuaalisesta suuntautumisesta, ihon väristä ja kansalaisuudesta ja vammisuudesta ja ei-vammaisuudesta. Mulle ei myöskään ole väliä sillä millä alalla ihminen työskentelee vai joutuuko olemaan työttömänä, sillä työttömyys ei monesti ole ihmisen itsensä vika.

      Voishan sitä kirjottaa pitkän litanien siitä millainen unelmanainen olisi, mutta se ei välttämättä vastaa todellisuutta, koska todellisuus ja kuvitelmat on kuitenkin eri asia. Sitä paitsi, jos aina vaan jonkun listan mukaan ettii itelleen tyttöystävää/puolisoa, niin saattaa jäädä joku sellainenkin ihminen huomiotta, joka ei ulkonäöllisesti olisi kritteereitten mukainen, mutta luonteeltaan tosi mahtava tyyppi. Et kannattaa antaa monenlaisille ihmisille mahdollisuus, ei vaan niille tietynlaisille, koska saattaa olla, että jos aina vaan ettii sitä tietynlaista, ettei sitä oikeaa koskaan löydäkään ja on voinut siinä ettiessä tulla kulkeneeksi monta kertaa onnensa ohi, kun ei ole koskaan tullut ajatelleeksi, että se yks tosi mukava tyyppi, jonka kanssa kerran jutteli saattais olla se oikea luonteen perusteella, mutta kun ulkonäkö ei oikein natsannu, oli väärän väriset silmät, liian lyhyt tai liian pitkä tukka, liian nuoren näkönen, liian lyhyt tai liian pitkä, väärän tyyliset vaatteet jne. Tietysti jokainen ensisijaisesti kiinnostuu tietynlaisista, mutta kannattaa myös antaa niille kriteereitten ja ensisijaisten kiinnostusten kohteiden ulkopuolella olevillekin mahdollisuus. Ei tiedä, vaikka saattaisi yllättyä positiivisesti ja huomata, että se oikea löytyikin, vaikka ei ollut ihan sitä mun ominta tyyppiä eikä täytä kaikkia ulkoisia kriteereitä, jos mitään.

      • Ketjun_aloittaja

        "Voishan sitä kirjottaa pitkän litanien siitä millainen unelmanainen olisi, mutta se ei välttämättä vastaa todellisuutta, koska todellisuus ja kuvitelmat on kuitenkin eri asia. -- Tietysti jokainen ensisijaisesti kiinnostuu tietynlaisista, mutta kannattaa myös antaa niille kriteereitten ja ensisijaisten kiinnostusten kohteiden ulkopuolella olevillekin mahdollisuus."

        Olinki varma, et joku mainitsee tän. Hyvä et tuli heti alussa, koska tärkee juttu. Tällänen listailuhan on vaan jotain suuntaa antavaa, joka kuvaa sun mieltymyksiä, mutta ei ole silleen absoluuttinen vaatimuslista, jonka kaikki kohdat pitäisi täyttää ja jonka pitäis oikeasti toteutua kokonaisuudessaan. Varmaan usein onkin niin, ettei se säväyttävä ihminen ei oo joku listan täyttävä, mutta ehkä niissä säväyttävissä ihmisissä on usein joku sama piirre. Ja jokaisella on ehkä myös joku tietty piirre, jonka olemassaolosta ei halua joustaa, esim kumppanin luotettavuus.


      • Tarkoitin ulkoisia ominaisuuksia kuten että pitää olla ruskeet/vihreet/siniset silmät, lyhyt/pitkä tukka, mieluiten sen ja sen pituinen ja painoinen, isot/pienet rinnat, Megan Foxin/Jennifer Lopezin/Natalie Portmanin/L-koodin Shanen näkönen jne. Tietysti kumppanin pitää olla luotettava ja turvallinen. Sehän on selviö, ettei tartte pelätä että hän lähtee toisen matkaan kun silmä välttää tai et varastaa sun pankkikortin tai ettei juo liikaa alkoholii jne. Ja kyllä ulkonäkö sen verran on tärkee, että kumppani säväyttää seksuaalisessa mielessä, koska kyllä se seksikin suhteeseen kuuluu, vaikka ei olisi se päällimmäinen asia ja haluaahan ihminen, että viehättää toista seksuaalisestikin.

        Ja jos vielä listaisin omia hyviä ulkonäöllisiä puoliani, vaikka kuten olen jo sanonut en ole mikään rotunainen ja tosiaan aika nuoren näköinen, niin toki niitä minustakin löytyy. Minulla on kissamaiset silmät(väri taitaa olla ehkä harmaanvihreä, jossa hieman ruskeaa joukossa), pienet käteen sopivat rinnat, hoikka vyötärö jonka ympärille kädet hyvin sopii, pienikokoisena olen hyvin kainaloon sopiva, mulla on sirot kädet ja jalat ja jos mulla on joskus mahdollisuus vähän enemmän panostaa itteeni, niin kyllä mun naamataulustakin ihan söpön saa jos kevyesti ehostais ja kivat ja kivanväriset vaatteet laittais päälle. Nytkin ehkä vois, mut pitäis vähän enemmän säästää ja pitemmällä aikavälillä, kun haluisin käyttää jonkun hyvän luonnonkosmetiikkamerkin meikkejä ja voiteita(esim Dr Hauchka) ja vaatepuolella haluisin enemmän suosia laadukkaista materiaaleista tehtyjä vaatteita ja kenkiä, jotka kestäis vuosia(nytkin yritän sen verran ku pystyn, mut aina ei pysty ja mitään ihan rimpulatuotteita en haluu ostaa). Tosin myös kirpputoreilla tulen käymään varmaan aina, vaikka olis joskus enemmän rahaa käytössä.


    • Anteeksi virhe, huolimatta mm. iästä ei isästä =D

      • Sulla on oikee asenne elämään ,vitsi nainen,Kaunista tekstiä,oikeesti,


    • Vielä lisäksi: En polta tupakkaa, en juo paljon alkoholia(humalahakuinen juominen ei ole mua varten tai ainakaan kovin humalahakuinen enkä myöskään roiku kauheesti baareissa), tykkään aika paljon brittihuumorista kuten Mister Bean, Monthy Python, Pokka pitää ja Kyllä Jeeves hoitaa, mieliartistejani on mm. Boy George(kuuntelen aika paljon ns.homoikonimusiikkia tai olen ajan saatossa huomannut että oho, monet mun lempi artisteista ja bändeistä lukeutuu ns.homoikonimusiikkiin kuten toi Boy George, Tegan ja Sara, Whitney Houston, Shirley Bassey, Celine Dion, Mariah Carrey ja Dusty Springfield, mutta kuuntelen mää myös muutakin kuten AC/DC ja Genesis/Phil Collins), katon aina Euroviisut ja Oscar-gaalan suorana ja käyn kuntosalilla jumppaamassa ja venyttelemässä(tai ainakin yritän käydä, välillä on vähän jäänny vähemmälle). Olikohan siinä jo tarpeeks tällä erää?=D No, jos jotain ei oo, niin profiilissa on jotain lisää ja on samojakin juttuja =)

    • Lapsirakas, eläinrakas, huumorintajuinen (ei lapsellinen kuitenkaan), rehellinen, lojaali, söpö, naisellinen tai tyttömäinen, normaalipainoinen (ei väliä oikein koolla, mutta kunhan mennään terveissä rajoissa), herkkä, aistikas, optimistinen, syvällinen, elämänkokemusta omaava, empaattinen, keskustelutaitoinen, kosketuksesta nauttiva ja uskollinen.

      Tässäpä varmaan pähkinänkuoressa unelmani. Itsestäni taitaa löytyä samoja piirteitä. :)

      • Ainiin, ja unelmanaiseni ei polta ja osaa juoda kohtuudella. Hän osaa muutenkin elää suht terveellä tavalla ja osaa arvostaa itseään ja muita.


      • Mun unelmanainen on persoonallinen, naisellinen ja tietää ilman googlea mitä on tahini ja fado. Mun unelmanainen osaa myös käyttää googlea.

        Löysin yhden sellaisen, mutta väärään aikaan - tietenkin.


      • Tahini on seesaminsiemenistä tehty vaaleanruskea tahna ja fadolaulu-ja tanssi ovat kotoisin portugalista ja fadolaulun sanat on usein surumielisiä ja monesti niiden laulaja on nainen. Osaan myös käyttää googlea kuten myös perinteistä painettua tietosanakirjaa =) Harva se päivä googletan jotain ja onpahan tuolla kirjastossakin tullut elämän varrella pyörittyä aika paljon, joten paperisia tietosanakirjojakin on tullut plärättyä. Itsekin olen vähän kuin tietosanakirja, ainakin jotkut on sanonu et olen kuin kävelevä tietosanakirja =) Johtuu kai siitä, kun mun päähän jää aika helposti kaikenlainen tieto. Esim.jos katon jotain ruuanlaitto-ohjelmaa, niin jos haluan kokeilla sitä kyseistä ruokaa jota siinä tehtiin, niin muistan melko hyvin ohjeen, ei tartte ruveta ettii keittokirjoista, sen kun vaan imitoi perässä(tosin ihan 100% samanlaista ei tule, ku eihän sitä kaikkia samoja aineksia ole välttämättä saatavilla eikä ihan kaikkee aina muista, mut näin olen oppinut laittamaan ruokaa aikoinaan ja kattomalla lapsena ku äiti ja isoäidit laittoi ruokaa ja seuraamalla erilaisia kokkausohjelmia teeveestä ja vielä nykyäänkin pätee se, et jos seuraan jonkun muun ruuanlaittoa, niin saatan oppia saman ruuan tekemisen sillä tavalla).

        Naisellisuuden asteita on sitten aika monia ja itse kullekin naisellisuus tarkoittaa eri asioita. Naisellinen voi olla tyttömäinen kuten Saara Aalto tai supernaisellinen kuten burlesktaiteilija Dita von Teese tai näyttelijä Sophia Loren, jonkun mielestä taas rouhea rokkimimmi on naisellinen tai vaikka Tarja Turunen, joku taas pitää naisellisena sporttista ja timmin vartalon omaavaa naista. Et naisellisuutta ei ole vaan yhtä lajia. Naisellisuuteen kuuluu perinteisesti mekot, hameet, naiselliset kengät ja korut ja pitkä tukka ja hempeät pastellisävyt ja muut raikkaat värit, mutta naisellinen voi olla myös housut jalassa ja lyhyellä tukalla ja tummissa väreissä.

        Itse pidän raikkaista väreistä(suosikkeja vihreän ja puanisen eri sävyt, punaisista erityisesti mansikkajäätelönpunainen, pinkki eli aniliininpunainen ja kirkkaanpunainen), pidän paljon hameita, tykkään koruista ja varsinkin korvakoruista ja kun tukka tästä kasvaa tarpeeks, niin leikkautan polkkatukan. Tyylini ei tällä hetkellä ole 100% sellainen kuin haluisin, kun ei aina ole mahollisuutta panostaa iteensä niin paljon kuin haluisin, mut toivon et joskus tulevaisuudessa on. Korkokenkiä en käytä, kun on niin pieni jalka(kengän koko yleensä 34, talvikengissä voi olla myös 36), mutta ehkä joskus haluisin jossain juhlissa tai jos menee teatteriin yms. En myöskään tykkää olla täydessä tällingissä jatkuvasti eli koko ajan paljon meikkii kasvoilla(yleensä olen ilman, mutta haluisin joskus jos mahollisuus panostaa enemmän, niin käyttää jonkun luonnonkosmetiikkamerkin voiteita ja meikkejä ja ehostaa kevyesti, ainakim joskus) ja aina korkokengissä, koska voin ihan hyvin joskus lompsia vaikka tuulipuku päällä jonnekin, vaika kahvilaan tai voisin myös mennä joku kaunis mekko ja korut päällä. Et fiiliksen mukaan. Ja mulle ulkonäköä enemmän merkkaa ihmisen sisisn eli ajatukset, arvomaailma ja luonne, tosin ulkonäöllä on sen verran väliä kuitenkin, et toinen kiinnostaa myös seksuaalisesti ja et vaikka ei aina pystyis ostamaan uusii vaatteita, et kuitenkin vaatteet olis ihan siistejä ja puhtaita, oli minkä tyylisiä tahansa ja vaikka jo hieman kuluneitakin. Ja tärkeetä on myös se, et ihmisellä on haaveita ja unelmia ja vaikka tulis takaiskujakin ja välillä itkis ettei mikään asia edisty ja on surullinen, niin ei luovu toivosta ja yrittämisestä.


      • Itse välillä juurikin itken, ettei mikään edisty ja etten halua vanheta ja kuolla yksin jne.mutta taas seuraavana päivänä tai jo seuraavana hetkenä kun olen syönyt jotain tai hörpännyt kupin kahvia ja mieli on taas vähän piristynyt saatan yrittää vielä enemmän. Laittaa enemmän työhakemuksia tai viedä enemmän ansioluetteloita yrityksiin, katella enemmän naisia, jopa ottaa kontaktia juttelun muodossa. Ja kun taas tulee joku takaisku tai aattelen, ettei mikään edisty ja itken yksin illan pimennossa tai metsän siimeksessä, niin aikana itkettyäni lähen taas liikenteeseen. Et koskaan en halua kuopua toivosta, sillä haluan elää tätä elämää ja mennä eteenpäin.


      • arkkiina kirjoitti:

        Mun unelmanainen on persoonallinen, naisellinen ja tietää ilman googlea mitä on tahini ja fado. Mun unelmanainen osaa myös käyttää googlea.

        Löysin yhden sellaisen, mutta väärään aikaan - tietenkin.

        Arkkiina, kun sydän on sitä mieltä, että aika on oikea, niin silloin se on. Kyllä sydän tietää ja tunnistaa omansa. Se on sitten eri asia kuunteleeko järki.


      • arkkiina kirjoitti:

        Mun unelmanainen on persoonallinen, naisellinen ja tietää ilman googlea mitä on tahini ja fado. Mun unelmanainen osaa myös käyttää googlea.

        Löysin yhden sellaisen, mutta väärään aikaan - tietenkin.

        Minä muuten kans kohtasin taannoin yhden joka vaikutti unelmaltani, mutta hän pelkäsi kai liikaa ottaa selvää voisiko se olla niin. Jossain sydämen sopukoissa se kirpaisi.


      • arkkii_a
        arkkiina kirjoitti:

        Mun unelmanainen on persoonallinen, naisellinen ja tietää ilman googlea mitä on tahini ja fado. Mun unelmanainen osaa myös käyttää googlea.

        Löysin yhden sellaisen, mutta väärään aikaan - tietenkin.

        Erehdyin - luulin löytäneeni.


    • jebulisjee

      Pidän naisista, jotka ovat jotain maskuliinisen ja feminiinisen välimaastoa, ehkä himpun maskuulinisempaan päin ja jotka pitävät pienistä ja tyttömäisistä tytöistä. :)

      • dkgplxykg

        Jebulisjee - mitähän ikäluokkaa mahdat olla ? Lyhyt kuvauksesi pätee muhun, mutta taidan kuitenkin mennä vielä enemmän (liikaa ?) sinne maskuliiniseen. Mitenkäs muut asiat, luonne, kiinnostuksen kohteet, asuinmuoto ja -paikka, työ, jne. ?


      • jebulisjee

        Äh, en tiedä huomaatko tätä enää kun olin unohtanut jo koko ketjun mutta no, kiinnostukset vois olla esim. taide (piirtäminen, kirjoittaminen, musiikki..) niinkuin minullakin. Luonne voisi olla vakaa, ystävällinen, hauska ja intohimoinen. Vähän sellainen "hulivili" mutta kuitenkin pohjimmiltaan sitoutuva. Ymmärtää mun herkkyyttä (mua pitää osata tulkita vaikka olenkin aika helppo tyyppi tulla toimeen). Asumismuodolla ja työllä ei välttämättä ole niin väliä.. Helpointa varmaan jos asuu yksin mutta tämän maan talous nyt on sellaisessa jamassa kuin on niin monellakaan ei ymmärrettävästi ole siihen varaa... Voisi tykätä esimerkiksi autoista ja tekniikasta (mulle vähän vastapainoa). Ja myös ututkia kaikenlaisia paikkoja. Tässä ei oo varmaan mitään järkee mutta...


      • jebulisjee

        Niin joo ja ikäluokkaa 27. Hui kamala kun aika rientää...


    • Mymmeliruu

      Hän näkisi minussa jotain mitä ei ole koskaan kenessäkään toisessa nähnyt ja myös osoittaisi sen. Hän uskoisi omiin unelmiinsa ja jakaisi ne kanssani. Hän olisi kiinnostunut kuulemaan mitä minä ajattelen ja haluaisi myös jakaa omia ajatuksiaan. Hän olisi fiksu, osaisi keskustella ja ajatella ja osaisi puolustaa omia näkemyksiään. Huumorintajuinen. Hauska. Saisi minut nauramaan niin kovaa että vatsalihakset kipeytyisi. Aikaansaava ja energinen. Hän ei pelkäisi tunteita, ei omiaan, eikä muiden. Hänellä olisi palavaa intohimoa joihinkin omiin asioihin, kuten tietty harrastus tms jonka hän haluaisi pitää täysin omanaan, mutta saisin kuunneella kuinka hän puhuisi siitä silmät loistaen (rakastan katella/kuunnella ihmisiä jotka kertovat intohimoisesti jostain heille tärkeästä). Hän pystyisi näkemään asioissa monia puolia ja myös tarvittaessa päivittämään näkemyksiään. Hän kunnioittaisi toisten rajoja. Hän olisi empaattinen. Hän olisi hyvä suutelija. Hän käyttäisi minusta jotain itsekeksimää hellyttelynimeä. Hän huolehtisi aina että tekee tasavertaisesti oman osansa parisuhteen eteen. Häneen voisin luottaa vaikka kaikki muu menisi päin helvettiä. Hän olisi ihminen jolle haluaisin sanoa "tahdon".

      Ulkonäkö on sivuseikka, mutta itse olen liikunnallinen, joten olisi kiva jos toinenkin olisi. :)

      • Ihana kuvaus. Siinäpä se, kiteytettynä.


    • marsipaanielain

      Mulla ei oo varsinaista unelmanaista, mutta jos eksien ja muiden ihastusten ulkonäköä katsoo, niin kaikilla on ollut tumma pitkä tukka ja vihreät/siniset/harmaat silmät. Ja kaikki on ollu mua pidempiä. Voisi siis sanoa että mulla on tyyppi ja vastakohdat viehättää, kun oon ite melko vaalee tappi. :D Mymmeruun mainitsema hellittelynimen käyttö kolahtaa muhunkin. Ja ne tulevat usein ihan jossain oudoissa yhteyksissä ja jäävät elämään omana sisäpiirinvitsinä. Itse olen aika perus tallukka. Kunnon kånkenkin, maihinnousutakin ja bootsien käyttäjä, mutta vedän kyllä baarissa sitten viimeisen päälle tällättynä mekossa, sukkiksissa ja korkeissa koroissa.

    • jotainheräsi

      Mymmeliruu, meidän pitäisi selvästikin sopia treffit ;-)

    • lena33

      Elämäniloinen, kärsivällinen ja empaattinen. Urheilullinen, ei tarvitsisi olla mikään supertimmi, riittää että tykkää liikkua ja pysyy mun perässä lenkillä ja muutenkin ;)

      Oli sit tyyliltään mitä oli niin antaisi mun olla työttömäinen.
      Ulkonäöstä vain sen verran että olisi pitkä kun itsekin olen, enkä jaksaisi aina kumarrella halauksiin..

      Ehkä tärkein olis kuitenkin se, että olis lempee ja positiivinen, että ei roikkuisi elämän syrjällä. Olis valmis sitoutumaan ja perustamaan perheen.

    • älykäsfemme

      Älykäs, ei-julkisuuden hakuinen hömppätaitelija tms., vaan korkeasti koulutettu, positiivinen, naisellinen biologinen nainen (kuten minäkin), sympaattinen, luja, mutta lämmin ja hellä, sydämellinen, intohimoinen, ei polta, ei rikostaustaa, ei huumeita tai väkivaltaa.

    • LArmour

      Tumma tai vaalea (tummiin oon tähän saakka langennut), lyhyt/lyhyehkö tukka. Ehkä androgyynin oloinen tai sit femme. Ei butch. Kapeat kasvot, voimakkaat kasvonpiirteet. Pitkät raajat ja muutenkin saa olla pitkä.

      Luonne ilkikurinen, älykäs. Tykkää tarttua toimeen eikä ole ihan peukalo keskellä kämmentä. Tykkää olla lähellä mutta ei ripustaudu. Tulee toimeen omillaan. On perusluonteeltaan kiltti.

      • Vuhvuhhau

        Kuulostaa ihan koirarodulta.


      • lomallevaan
        Vuhvuhhau kirjoitti:

        Kuulostaa ihan koirarodulta.

        Kannattaisko vaan jäädä lomalle jos ei ammatissaan jaksa kuin vittuilla, päteä ja kiusata viattomia ihmisiä?


      • Koirasulle

        Toi oli hauska kommentti. REPS. Taitaa toi tyttö koiran haluta mieluummin kuin naisen.


      • fghfgh04000400
        Koirasulle kirjoitti:

        Toi oli hauska kommentti. REPS. Taitaa toi tyttö koiran haluta mieluummin kuin naisen.

        Enpä usko. Tuskinpa täällä alaikäisiin ja eläimiin sekaantujia on. En ainakaan minä.


      • öhhöö
        lomallevaan kirjoitti:

        Kannattaisko vaan jäädä lomalle jos ei ammatissaan jaksa kuin vittuilla, päteä ja kiusata viattomia ihmisiä?

        Tuota - tähän väliin vaan - niin MISSÄ AMMATISSA ? Meitsi tipahti ...


    • o0oO0o

      Unelmanaiseni: rehellinen ja luotettava, ehdottoman huumorintajuinen, älykäs / älyään käyttävä, empaattinen, herkkä, uskaltaa näyttää tunteet. Jo maailmaa ja elämää jonkin verran nähnyt, ts. osaa nähdä erilaisia kontrasteja eikä säikähdä ihan pikkujutuista (selitäpä tämä nyt niin, että edes yksi mun lisäksi tajuaisi :D). Lapsenmielinen aikuinen. Nainen, jolle mä kelpaan omana itsenäni. Ei mikään fanaatikko missään asiassa. Mieluummin ekstrovertti tai edes sitä lähempänä, nimittäin esim. puhumattomuudesta tulee aikaa myöten iso ongelma.
      Femme, pehmoinen, lämpöinen (sisältä & päältä). Lyhyempi kuin mä. Ei "täydellinen", muhun on aina iskenyt JUST se epätäydellisyys !

      Mä taas: butch, jolla on bläkkändekker ihan keskellä kämmentä :) Mutta oikeesti, tykkään ns. "miesten töistä". Autot, autoilu, moottoripyörät ja kaikki moottorivehkeet ovat lähellä sydäntä, mutteivät koskaan lähempänä kuin sä ! Teoreetikko kuitenkin enemmän. Verbaliikkaa hyödynnän, keskustelen asiasta kuin asiasta, tai vaikka asian vierestä, kunhan jätetään alapäävitsit pois.
      En polta, en juo (kuin ehkä muutaman kerran vuodessa). Eläinihminen olen myös henkeen ja vereen, mutta en kasvissyöjä. Temperamenttia löytyy, puolustan myös aina perhettäni. Ja nopea käänteissäni muutenkin (ihmisuhteet ovat aina olleet The juttu, joista pidän kiinni niin kauan kuin pystyn). Materialisti en ole, enkä liioin kovin fyysinen tyyppi. Mutta puhun kyllä ja pussaankin, vaikka halaaminenkin on kyllä kivaa <3
      Olen tehnyt isoja elämänmuutoksia tässä kuluneina vuosina, mutta niistä lisää seur. nrossa ;)

      Tässä minä - mutta missä sinä ?!

      • Tää juttu oli hyvä =)


      • Oijjoii

        Kuulostatpa ihanalta :)


    • Naiset jotka osaa korjailla kaikenlaista <3

      • Siis vaikka remontoida, rassailla autoa, asentaa kaikenlaisia koneita ja laitteita yms.


      • o0oO0o

        Sateenkaarenalla, HUOM. Kirjoitin tuossa, että "bläkkändekker ihan keskellä kämmentä" :D Tähän ikään olen oppinut jo jotain, mutta koko elämä kokonaisuudessaan on jatkuvaa oppimista ... Mun mentorista on aika jättänyt jo kauan sitten, joten jos on jotain mitä en tiedä tai osaa, katson netistä. Koska ketään ei ole tullut tilalle, heteromiesten kanssa voisi värkätä noiden menopelien kanssa, mutta kyllä se edelleen on niin, että esim. mun paras hetskumieskaverini mieluummin tekee "mulle" jonkun jutun, ei ikinä "mun kanssa". Mä oon luopunut noista autorassaushaaveista jonkin toisen kanssa varmaan jo 10-15 vuotta sitten. Lähimmät lepakkokamut, joita moiset hommat kiinnostavat, asuvat 200 km päässä, joten on sekin "hiukan" mahdoton yhtälö ...
        Sähkötyöt lähinnä sydäntä, mutta niitä kohtuudella, kun ei ole sähköasentajan koulutusta ;) Tai, tietokoneet oikeastaan, mutta harvalla on enää pc:tä, ja johonkin läppäriin ei pysty juuri muuta tekemään kuin muistikampoja lisäämään. Ainakaan ilman, että takuu menee ... Mutta käytännön ihminen en tosiaankaan ole - mutta jos tarvitset remppa-apua, niin lähden kahvi- ja bensapalkalla :) Mullakin on vähän isompi projekti ensi kesäksi. Itse asiassa montakin, mutta yhden niistä ehdin toteuttaa, kunhan saan edes yhden ihmisen vähän jelppimään

        Mutta ... Miten on särkyneen sydämen laita ?

        Martin Ilmoni lauloi aikoinaan:

        "Jos on väsynyt vieteri sydämen, beibi mä korjaan sen
        Jos on rattaissa ruostetta kyynelten, oota vain hetkisen
        Kello rakkauden ei käy tikitellen, beibi mä korjaan sen
        korjaan sen.

        Suukotusta ja samppanjaa plus lämmin olkapää
        Lemmenlääkettä läikkyvää niin kipu häviää
        Tuu lähemmäs, ethän pelkää
        Tänne vaan, tänne vaan niin katsotaan

        Jos on väsynyt vieteri sydämen, beibi mä korjaan sen
        Jos on rattaissa ruostetta kyynelten, oota vain hetkisen
        Kello rakkauden ei käy tikitellen, beibi mä korjaan sen
        korjaan sen.
        Tuu lähemmäs, ethän pelkää"


    • Heheheheheh

      Unelmanainen: lämmin, empaattinen, läheisyyttä rakastava, huumorintajuinen, heittäytyvä, luontoihminen, liikunnallinen
      Itse luonnollisesti kaikkea samaa :D

    • Hän on tottakai mun silmiin kauneinta maailmassa ja hän osaa toimii mun tarviimalla tavalla ja mä toimin hänen terviimalla tavalla.Siinäpä yksinkertaisuudessaan kaikki,ilman pitkii kirjoituksia.

    • sateenkaarenalla,laita mulle yksityis juttu?

    • suchamooncreature

      Seksuaalinen, intensiivinen, hauska mukava, kiltti, suht puhelias, pomo. ;)

      Minä: Rauhalinnen, herkkä, hauska, puhelias, seksuaalinen, voimakas, käytännöllinen ja tyttömäinen

      ... Onkohan turhaa hakea kenestäkään mailiseuraa täällä..?

    • minäolentäällä

      Unelmanainen olisi huomioonottava ja kohtelias. Poikamainen ja normaalipainoisen rajoissa oleva. Pääasia, että on jollain tavalla itseäni maskuliinisempi. Tunneälykkyys ja tilannetaju ovat tärkeitä, ja halu keskustella asioista. Elämänilo, huumorintaju ja lapsenmielisyys kolahtavat aina. Ihan perustyyppi, joka osaa jättää rasistiset ja muut ala-arvoiset jutut laukomatta. Ruoanlaittotaito plussaa, koska itse varaan kaikki siivousvuorot enkä astu keittiöön jalallakaan :'D. Joku, jonka kanssa söpöillä ja kävellä käsi kädessä. Joku, jonka kanssa jakaa ilot, surut, kävelylenkit ja viinipullon. Iällä ei niin väliä, jostain kakskolmosesta kolmekutoseen. Itse olen pieni ja suhteellisen tyttömäinen, en mikään superneiti kuitenkaan, ystäviäni suuresti rakastava yliopisto-opiskelija.

    • SkinOnSkin

      Mun unelmanaiseni tällä hetkellä on sellainen joka haluaa nähdä kasvotusten useammin kuin kerran kolmessa kuukaudessa ja jolta ei tarvitse kinuta tapaamisia. Netistä löytynyt lähinnä näitä aseksuaalisia "kirjekavereita" :/

      • jhjoj

        Onpa mälsää, kannattaa mennä treffeille mahdollisimman pian.


      • Turhautunut11

        Kyllä samaa mieltä kanssasi SkinOnSkin.
        Ajanhukkaa etsiä ainakaan täältä ketään,"leikittelijöitä" riittää.


      • SkinaOnSkin
        jhjoj kirjoitti:

        Onpa mälsää, kannattaa mennä treffeille mahdollisimman pian.

        Valitettavasti edes nopeat ensitreffit eivät aina auta, pari ekaa kertaa nää ihmiset on skarppina ja ilmestyy paikalle mutta sen jälkeen ote löystyy ja yhteydenpito muuttuu tekstailuksi (väittävät tosin silti olevansa "kiinnostuneita" :D)


    • Misootmisuni

      Hei "bläkkändekkernainen", sinua juuri tarvitsisin monella tavalla ;-). Olisin sun lämmin pieni pehmoinen....

      • Eläköitynytmisu

        Mummelisi istuu keinutuolissa kutomassa sukkaa. Porakone lojuu ruostuneena vajassa.


    • Ihanasöpöläinen

      Unelmanaiseni on ihana, joka sanoo minulle "riität juuri tuollaisena". Hän arvostaa samantyyppisiä asioita kuin minä ja niistä jutellaan paljon. Hän järjestää kahdenkeskistä aikaa, tykkää hullutella ja nauraa kanssani. Hän pitää läheisyydestä ja kosketuksesta. Hän on naisellinen tai voi olla jkv poikamainenkin. On hän myös kiltti ja luotettava.
      Itse olen sellainen joka jo tietää mitä elämältä haluaa.

    • Etsimässä_sua

      Tykkään poikamaisista naisista. Yi 160cm pitkä, hauska, heittäytyvä, itse kun ole ehkä liiankin rauhallinen.
      Ei takertuja, joka ensitapaamisen jälkeen ei enää koskaan osaa olla yksin.
      Hellä, kiltti, huumorintajuinen.
      Nainen, joka tykkää seksistä ja kosketuksesta.
      Luotettava, vieraissa kävijät ovat syvältä.
      Nainen, joka ei etsi vain seksikaveria, vaan kestävää suhdetta.

    • Poikamainenyksi

      Unelmanaiseni on naisellinen ja oman arvon tuntoinen ihana, jolla on paljon tärkeitä juttuja ja mielenkiinnon kohteita. Vahvakin hän on. Tarpeeksi vahva myös myöntämään että "tarvitsee" minuakin ja suhdettamme, josta haaveilen.

      Meidän ei tarvitsisi tehdä mitään erityisiä roolijakoja, mutta luonnostaan saisin olla se, joka tuo kukkia ja korjaa juttuja ;).

      • ihmetyttääainatuo__

        Mitä tarkoitat "vahvuudella"?


      • Poikamainenyksi

        Vahvaa luonnetta :)


      • Poika_mainen

        Poikamainenyksi
        Vaikutat aivan ihanalta <3. Wow!


      • tämätällänen

        No mulla on ainakin semmoinen luonne, että en helposti ainakaan aluksi näytä tunteita vaan mut täytyy "voittaa", toisinsanoen pääsee sisinpääni ja paljastaa herkkyyteni ja sitten oonkin sen toisen... vaikka mitä. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe