Kummallinen olo eron jälkeen

asdfghjklx

Erosin aivan vasta poikaystävästäni, jonka todella uskon olevan paras mies jota koskaan tulen tapaamaan. Tavallaan sisälläni tuntuu ontolta ja äärimmäisen tyhjältä, kun tiedän ettei hän enää ole osa elämääni - hän siis oli mahdollisesti maailman tärkein henkilö minulle.
Kuitenkin, en osaa itkeä tai varsinaisesti kaivata häntä. Tyhjä olo on luonnollisesti häiritsevä ja hankaloittaa arkielämää, mutta varsinaista surua en tunne. Välillä tuntuu rintakipua jne. kun "suruaaltoja" tulee, mutta ne todella kestävät alle minuutin ja se menee ohi.
Tuntuu, että ylipääsy hidastuu tolkuttomasti, kun ei koe varsinaista surua. Tunne on aivan kamala, enkä osaa lakata ajattelemasta häntä.
Siispä kysymys kuuluu: miten tätä voisi helpottaa, missä se suru luuraa ja kuinka kauan tämä kestää? Kokemuksia kuulisin mielellään myös.

9

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HgÅg

      Et ole inhimillinen olento, tai muutoin nainen, jos näin. Meitä on moneksi, moneen junaan.

    • payp

      Ehkä olet vielä shokissa? Miten kauan tätä on kestänyt?

    • apihh

      Minkä takia ylipäätään erositte?

    • miksierositte

      Miksi erosit jos hän oli sulle se täydellinen mies? Etkö ollutkaan täydellinen hänelle?

    • Minuet_

      Eiköhän se suru ja itku sieltä vielä tule. Uskon että olet vielä sekaisin siitä mitä tapahtui, eikä aivosi vielä ole alkanut käsitellä eroa. Voi myös olla että olet shokin lisäksi "kieltämisvaiheessa", että kyllä se routa vielä porsaan kotiin tuo tai se oli vain pahauni.
      Eron ja surun kokeminen on myös subjektiivinen kokemus, joten kaikki kokee ne erilailla. Se että et vollota lattialla valtamerta ei tarkoita, että sinussa olisi jotain vikaa. Kaikki tyylillään.

    • nytkunkysyit

      Ehkäpä hän oli sinulle täydellinen vain idean tasolla, mutta kehosi tietää, ettei hän käytännössä ollutkaan sellainen rakastava kumppani, jota toivoit.

    • surullista

      6-12kk uskon näin

    • johkukk

      Joko helpottaa? Olisi mukava kuulla. Olen itse aivan rikki vastaavassa tilanteessa. Meidät oli tarkoitettu yhteen :(

    • jasyöt

      jumppa
      vettä
      lenkille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3520
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2024
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      160
      1684
    Aihe