Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pitäisikö sen verran tapoja olla.

Että itsekunkin vanhemmat jätetään rauhaan vaikka ns. henkilökohtaisuuksiin mennäänkin. Vaikka sivistymätön moukka olisikin.

33

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalstanSelaaja

      Älä höpötä moukka. Itsehän tänne toit esille kehitysvammaisen sukulaisesi. Minä vain esitin aiheellisesti, että syynä älykkyytesi alhaiseen tasoon on sukurasite jonka seurauksina yksi sukulaisesi on kehitysvammainen ja sinä olet selkeästi älyllisesti jälkeenjäänyt.

      Ilmeisesti kalikka kolahti sinuun ja kovaa. Kerroppas nyt pojuseni, onko teidän suvussa kehitysvammaisuuden lisäksi taipumusta mielisairauksiin?

      • On_niillä

        Minä tiedän.


      • Minulla on lakimiestuttava. Joka on erikoistunut kunnianloukkauskanteisiin. Ja on erittäin hätki rahan perään. Josta minulla ei ole puutetta. Tämä ihan vain yleisesti tiedoksi.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Minulla on lakimiestuttava. Joka on erikoistunut kunnianloukkauskanteisiin. Ja on erittäin hätki rahan perään. Josta minulla ei ole puutetta. Tämä ihan vain yleisesti tiedoksi.

        Isäni on kuollut vuonna 1980 ollessani 12 vuotias. Äitini on 70-vuotias ja hyvissä voimissa sekä sata kertaa sinua terävämpi. Olet lievästi sanottuna ylittänyt sopivaisuuden rajat soittaessasi poskeasi vanhemmistani!


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Isäni on kuollut vuonna 1980 ollessani 12 vuotias. Äitini on 70-vuotias ja hyvissä voimissa sekä sata kertaa sinua terävämpi. Olet lievästi sanottuna ylittänyt sopivaisuuden rajat soittaessasi poskeasi vanhemmistani!

        Moukka. Annan nyt asian tämän kerran olla. Mutta katso ettet enää soita poskeasi vanhemmistani. Ystävällisenä neuvona.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Minulla on lakimiestuttava. Joka on erikoistunut kunnianloukkauskanteisiin. Ja on erittäin hätki rahan perään. Josta minulla ei ole puutetta. Tämä ihan vain yleisesti tiedoksi.

        Antaa palaa sitten, haluan tosiaankin saada esimerkkitapauksen, kuinka anonyymipaltalla loukataan tuntemattomaksi jäävien henkilöiden kunniaa ja hänen vanhempiaan !!


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Antaa palaa sitten, haluan tosiaankin saada esimerkkitapauksen, kuinka anonyymipaltalla loukataan tuntemattomaksi jäävien henkilöiden kunniaa ja hänen vanhempiaan !!

        Siedän omalta kohdaltani ihan mitä tahansa paskaa. Mutta sitä en saatana siedä että vanhemmistani puhutaan paskaa! Toivottavasti meni nyt kaikille jakeluun kertalaakista!


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Siedän omalta kohdaltani ihan mitä tahansa paskaa. Mutta sitä en saatana siedä että vanhemmistani puhutaan paskaa! Toivottavasti meni nyt kaikille jakeluun kertalaakista!

        Vanhempasi eivät kiinnosta hevonvitun vertaa, etkä kyllä sinäkään, mutta älä vedä vanhempiasi sekoiluihisi. Toivottavasti meni nyt kertaheitolla perille sinunkin kovaan kaaliisi.


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Vanhempasi eivät kiinnosta hevonvitun vertaa, etkä kyllä sinäkään, mutta älä vedä vanhempiasi sekoiluihisi. Toivottavasti meni nyt kertaheitolla perille sinunkin kovaan kaaliisi.

        Kysyinkö minä vittu sinun mielipidettä vanhemmistani. En kysynyt. Pidä sitten vittu pääsi kiinni. Menikö jakeluun!


      • vähänlöysäehkä
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Isäni on kuollut vuonna 1980 ollessani 12 vuotias. Äitini on 70-vuotias ja hyvissä voimissa sekä sata kertaa sinua terävämpi. Olet lievästi sanottuna ylittänyt sopivaisuuden rajat soittaessasi poskeasi vanhemmistani!

        Kyllä mutsillasi vielä nuoret pojat voi harjoitella.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kysyinkö minä vittu sinun mielipidettä vanhemmistani. En kysynyt. Pidä sitten vittu pääsi kiinni. Menikö jakeluun!

        Känniläisen riehuntaa ??


      • S24uomlaineN
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Siedän omalta kohdaltani ihan mitä tahansa paskaa. Mutta sitä en saatana siedä että vanhemmistani puhutaan paskaa! Toivottavasti meni nyt kaikille jakeluun kertalaakista!

        Antaa näiden mielipuolien jäädä muhimaan omaan saastaansa. He eivät ymmärrä mitä tekevät.


      • 11111111111111111
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kysyinkö minä vittu sinun mielipidettä vanhemmistani. En kysynyt. Pidä sitten vittu pääsi kiinni. Menikö jakeluun!

        Olet impesilli, on siinä vanhemmillasi tekemistä että olet tuollaiseksi tullut


      • S24uomlaineN kirjoitti:

        Antaa näiden mielipuolien jäädä muhimaan omaan saastaansa. He eivät ymmärrä mitä tekevät.

        Kiitos. Mutta jossain tosiaan menee raja.


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Känniläisen riehuntaa ??

        ...


      • vähänlöysäehkä kirjoitti:

        Kyllä mutsillasi vielä nuoret pojat voi harjoitella.

        Äitini vetelisi ympäri korvia kaltaistasi.


      • KoomistaTottaTosiaan
        S24uomlaineN kirjoitti:

        Antaa näiden mielipuolien jäädä muhimaan omaan saastaansa. He eivät ymmärrä mitä tekevät.

        Ehdottomastikin palstan "pätevin" kommentoimaan toisen nikkinsä sekopäisyyttä.


      • KoomistaTottaTosiaan kirjoitti:

        Ehdottomastikin palstan "pätevin" kommentoimaan toisen nikkinsä sekopäisyyttä.

        Meissä molemmissa on aika paljon enemmän selkärankaa kuin palstan pohjasakassa.


      • keneltäperitpöljyytesi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Äitini vetelisi ympäri korvia kaltaistasi.

        Onko se väkivaltainen? Eipä ihme, että sinäkin olet omaksunut varsin epädemokraattisia mielipiteitä 36 ikävuoteen mennessä.


      • JustiisaJuuNiinhänSe
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Meissä molemmissa on aika paljon enemmän selkärankaa kuin palstan pohjasakassa.

        ;))


      • onsetollo
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Siedän omalta kohdaltani ihan mitä tahansa paskaa. Mutta sitä en saatana siedä että vanhemmistani puhutaan paskaa! Toivottavasti meni nyt kaikille jakeluun kertalaakista!

        Eihän täällä kukaan edes tunne vanhempiasi. Enempää kuin sinuakaan.
        Kuka ties et itsekään ole varma vanhemmistasi.


      • puskaryssä
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kysyinkö minä vittu sinun mielipidettä vanhemmistani. En kysynyt. Pidä sitten vittu pääsi kiinni. Menikö jakeluun!

        Meneekö anonyymillä hermot?
        Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan. Kerro nyt tyhmyyksissäsi vielä lisää oletetuista vanhemmistasi, niin saat lisää tulta padan alle.


      • puskaryssä kirjoitti:

        Meneekö anonyymillä hermot?
        Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan. Kerro nyt tyhmyyksissäsi vielä lisää oletetuista vanhemmistasi, niin saat lisää tulta padan alle.

        Ei mene hermot. Vaan Reservin Upseerin kunnia ei kestä ihan mitä tahansa!


      • JustiisaJuuNiinhänSe kirjoitti:

        ;))

        Kyllä. Näin sanoin ja sitä tarkoitan.


      • ilmainen.neuvo
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ei mene hermot. Vaan Reservin Upseerin kunnia ei kestä ihan mitä tahansa!

        Älä sitten käyttäydy kuin mikäkin idiootti. Äitiskin sua häpee.


      • ilmainen.neuvo kirjoitti:

        Älä sitten käyttäydy kuin mikäkin idiootti. Äitiskin sua häpee.

        Idiootti ei ole se joka kunniaansa perää!


      • olet.naurettava
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Idiootti ei ole se joka kunniaansa perää!

        No, alapa perätä kunniaasi, ettet olisi idiootti. Vai katsotko lapsellisen uhoamisen anonyyminä nettipalstalla olevan kunniasi peräämistä?

        Omapa on asiasi ja mitäpä se minulle kuuluukaan, enempihän se kai on vanhempiesi ongelma ollut, että lapsestaan tuli noin tollakko.
        Ovathan he tietysti itsekin voineet olla samanlaisia ja olet saanut tollakon geeniperimän, mistäpä minä tiedän.

        :D


      • NoNytOnkinJännää
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Idiootti ei ole se joka kunniaansa perää!

        Miten se liittyy sinuun ? Kuten huomaat, olisi todellakin eduksi, että lupauksesi mukaisesti, painuisit vittuun palstaa sotkemasta, tässähän on taas menossa mallia OikeustoSosDem-twiittikommentointi.


      • missävoisitpäteä
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ei mene hermot. Vaan Reservin Upseerin kunnia ei kestä ihan mitä tahansa!

        Sinun täytyy pitää missukalle sulkeiset, että helpottaa, kun on kunniasi loukattu.
        Johonkin täytyy nyt kiukku purkaa.


      • jokumenipieleen
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Idiootti ei ole se joka kunniaansa perää!

        Oletko lähisukulaisten keskeisen rakkauden tuotos, vai muuten vain kovan onnen lapsi?


      • olet.naurettava kirjoitti:

        No, alapa perätä kunniaasi, ettet olisi idiootti. Vai katsotko lapsellisen uhoamisen anonyyminä nettipalstalla olevan kunniasi peräämistä?

        Omapa on asiasi ja mitäpä se minulle kuuluukaan, enempihän se kai on vanhempiesi ongelma ollut, että lapsestaan tuli noin tollakko.
        Ovathan he tietysti itsekin voineet olla samanlaisia ja olet saanut tollakon geeniperimän, mistäpä minä tiedän.

        :D

        Käymme lakimisestuttavani kanssa asiasta käydyn keskustelun perusteellisesti läpi.


      • buahhaahhaaaaa
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Käymme lakimisestuttavani kanssa asiasta käydyn keskustelun perusteellisesti läpi.

        >lakimisestuttavani<

        Kysy myös missin mielipidettä.


    • inkontinenssi.naidessa

      OikeistoSosDem. isäs ei voinna sille mittää että siltä liraht kusta sekkaa sinnuu tehessä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe