Opettajan työ on kamalaa

erkiperkele

Minä en alkaisi opettajaksi mistään hinnasta.
Opettajan työ on kamalinta, mitä maa päällään kantaa. Koululaitos on menettänyt täydellisesti auktoriteettinsa ja toimii tänäpäivänä vain ilman rajoja kasvaneiden suomalaisten penskojen säilytyspaikkana. Toki myönnän sen, että joukossa on varmasti muutamia hyvin kasvatettuja ihmislapsia mutta kaikki muut ovat sitten niitä kitkeriä kärpässieniä joita tulee käsitellä erittäin varoen ettei vain päädy julkisesti häväistyksi ja tuomituksi.

Mutta mitä välii ja ei vois vähempää kiinnostaa

2

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omahyväisyys

      omahyväisyys on pahinta. puhutaan kaverin päälle eikä anneta edes kaverin jatkaa loppuun sanomistaan... ei ole kyse auktoriteetistä vaan siitä, ettei kunnioita muita vaan minäminäminä-asenne...

    • ex.ope

      Ihan kaikissa kouluissa opettajan työ ei ole kurjaa. Liian kauan kestää ennenkuin asioihin tulee korjaus. Arvaan, että muutos alkaa vastuullisten vanhempien ylläpitämistä yksityiskouluista.
      Nopein korjaus saataisiin aikaan vanhempien tuloon kytketyllä progressiivisella rikemaksulla (sakko). Usein pahimmat häiriköt on rikkaiden lapsia joita ei voi rankaista ”suhteiden” vuoksi.
      Nopeimmin ongelmasta päästäisiin antamalla opettajille rajaton valta luokassa ja välitunneilla (ilman valitusoikeutta). Tuota olisi helppo kokeilla jos poliittista tahtoa olisi. Ongelman ydin ei ole koulussa vaan Helsingin herroissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2648
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1446
    Aihe