Arvoisat Telluksen tallaajat!

Jahve-Taivaasta.JT

Hei vaan! Tässä puhuu nyt se Raamatun Jahve (Sebaot) ja puhuukin asiaa tällä kertaa.

Nimittäin se minun vähän yksinkertainen puusepän perheeseen syntynyt poikani meni lupaamaan silloin n. 2000 vuotta sitten, että hän tulee pian takaisin Tellukselle ja ottaa mukaansa ne luottoystävänsä. Täytyy nyt todeta, että hän ei kysynyt minulta lupaa lausuntoonsa ja antoi sen ihan omin päin, vaikka jossain väittikin, että isä yksin tietää, eikä hänellä ole valtuuksia antaa infoa. Poikani oli siis tässä asiassa täysin kuutamolla, eikä malttanut siis kysyä mielipidettäni. Noh! Se siitä.

Ei se poikani ole kuitenkaan sinne Tellukselle tulossa vielä pitkään pitkään aikaan. Meillä täällä taivaassa on nimittäin syttynyt jälleen pienimuotoinen kahakka ja selvittelemme sitä nyt ja pitkälle tulevaisuuteen. Taas pitäisi nimittäin yksi kaveri viskata pihalle, mutta sillä kaverilla on niin paljon kannatusta, että saa nähdä miten siinä käy.

Teillä siellä Jenkkilässä valitaan pian uusi pressa ja sitä tässä nyt pohditaan, että kumpi parempi? Trump on hyvä jätkä, joten me ollaan täällä taivaassa sitä mieltä, että leivotaan vain hänestä se uusi pressa sinne Jenkkilään ja katsotaan, että pysyykö kaverilla housut jalassa? Hyvä showmies se ainakin on, kuten minunkin poikani oli silloin kun se siellä Palestiinassa esittäytyi juutalaisten kuninkaana. Se meni tietysti vähän överiksi ja poikaa piti vähän ristillä rauhoitella.

Hei ny vaan teille sinne periferiaan ja toivotaan kimpassa, että Trump voittaa.

31

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve.vaan

Hei vaan!
      Tuon me jo arvasimmekin. Eräs täällä palstalla onkin sanonut, että jumalat pettävät aina ja siinä hän on ollut aivan oikeassa.

• kerettiläinen-

>> Tuon me jo arvasimmekin. Eräs täällä palstalla onkin sanonut, että jumalat pettävät aina ja siinä hän on ollut aivan oikeassa. <<

No älä nyt viitsi esittää, että mukamas "arvasitte"...kyllähän Te MIEHET nyt itsenne ja toisenne tunnette...

Koska TE olette luoneet nämä uskonnot ja jumalat OMAKSI KUVAKSENNE, niin päivän selvä juttuhan se silloin on, että ne jumalat pettävät aina, sillä sellaisiahan TE MIEHET olette...ainakin hyvin monet teistä...

>>> eli tyhjänpäiväistä paskaa jauhavia narsisteja... :-)

Aivan kuten tuo Trumpkin...siinä onkin yhdessä miehessä tiiviissä paketissa koko miessukukunnan olennaisimmat puolet...

Mutta täytyy todeta, että jotain totuuksiakin siltä vähän yksinkertaiselta puusepän perheeseen syntyneeltä pojalta lipsahti suustaan...vahinko ilmeisestikin...ei kerennyt ajattelemaan ihann loppuun asti...

Nimittäin kun tuon teidän miesten omaksi kuvaksenne luoman jahven "ainoa kaikkein oikeaoppisin" lahko eli jehovan todistajat ovat löytäneet sieltä teidän keksimästänne höpökirjasta kaksi orjaluokkaa...taivaallinen eli "uskollinen ja ymmärtäväinen orjaluokka" sekä maan päällinen (aivopestyjen) orjaluokka...niin minäkin löysin sieltä höpökirjasta yhden aivan todelliselta vaikuttavan ihmisluokan, joka kuvaa aivan ilmiselvästi teitä eli >> SIKALUOKKA...

Sitä kuvataan siellä teidän keksimässänne höpökirjassa näin...

2. Piet.3
        3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
        4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."

Luuk.7
        31 Mihin minä siis vertaan tämän sukupolven ihmiset, ja kenen kaltaisia he ovat?
        32 He ovat lasten kaltaisia, jotka istuvat torilla ja huutavat toisilleen ja sanovat: 'Me soitimme teille huilua, ja te ette karkeloineet; me veisasimme itkuvirsiä, ja te ette itkeneet'.
        33 Sillä Johannes Kastaja on tullut, ei syö leipää eikä juo viiniä, ja te sanotte: 'Hänessä on riivaaja'.
        34 Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!'
        35 Ja viisaus on kaikkien lastensa puolelta oikeaksi näytetty."

Kun siis tämä puusepän tyhjäntoimittaja poika neuvoo tässä kannattajiaan näin..

Matt. 7:6 Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne SIKOJEN eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä.

...niin aivan ilmiselvästi hän kuvaa tässä TEITÄ eli SIKALUOKKAA...

eikä tämän tulkinnan paikkansapitävyydestä voi olla mitään epävarmuutta, sillä niin oikeaan osuva tuo kuvaus on...

Eli jotain TOTTAKIN sieltä löytyy... :-) :-) :-)

• Kirjakääröt

2Moos.3:14. Biblia (1776). Sanoi Jumala Mosekselle: Minä olen se kuin minä olen. Ja sanoi: niin pitää sinun sanoman Israelin lapsille. Minä olen lähetti minun teidän tykönne. Minä olen, hebreaksi ehjee, muistuttaa Herran nimeä Jahve.

• Jahve-Taivaasta.JT

No sehän minä olen. Jahve siis ja Herra Sebaot. Mutta eipä nyt ole aikaa sen enempää sinun kanssasi turista tuosta asiasta. Meillä täällä taivaassa on muutakin paljon tähdellisempää ja kiireellisempää tekemistä.

Täällä muuten yksi velmu luulee olevansa yhä vain juutalaisten kuningas. Pilvivankkureita yrittää tuossa vieressä käynnistää ja kruunuakin sovittaa. Ei ole puhdasverinen minun poika, vaan on erään Tellus planeetalla aikoinaan eläneen Marian lapsi. Toppuutella täytyy oikein poikaa. Pitäisikö laittaa suitset sille kaulaan? Aika näyttää.

• häkää.päässä
        Jahve-Taivaasta.JT kirjoitti:

No sehän minä olen. Jahve siis ja Herra Sebaot. Mutta eipä nyt ole aikaa sen enempää sinun kanssasi turista tuosta asiasta. Meillä täällä taivaassa on muutakin paljon tähdellisempää ja kiireellisempää tekemistä.

Täällä muuten yksi velmu luulee olevansa yhä vain juutalaisten kuningas. Pilvivankkureita yrittää tuossa vieressä käynnistää ja kruunuakin sovittaa. Ei ole puhdasverinen minun poika, vaan on erään Tellus planeetalla aikoinaan eläneen Marian lapsi. Toppuutella täytyy oikein poikaa. Pitäisikö laittaa suitset sille kaulaan? Aika näyttää.

Hassispiippu on sulla taas nykästy. Huomaa jutuista.

• Jahve-Taivaasta.JT

Äläpäs pilkkaa Herraa Jahvea Jumalaasi Sebaotia! Osasi voi nimittäin hyvinkin helposti olla siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä syöksee. Tiedät vallan hyvin, että meillä täällä taivaassa ei maan ruohoa kasvateta, eikä polteta. Meillä on ihan eri aineet, kuin teillä maan matosilla siellä Telluksella. Niistä kasveista teillä ei ole hajuakaan. Asiasta mennään kuitenkin nyt toiseen.

Me päätettiin porukassa tehdä siitä T(r)umpista pressa sinne jenkkilään. Se kun on sen Putinin kaveri ja silloin se Putin rauhoittuisi varmaan myös, kun T(r)umppi/Nysä olisi pressa. Teille suomalaisillekin siitä järjestelystä olisi paljon hyötyä, kun sen Putinin suunnitelmissa on kuitenkin jo pitkään ollut sen Ahvenanmaan valtaus Venäjän armeijan tukikohdaksi.

Niistä Venäjän tekemistä maakaupoista huomattava osa kohdistuu sinne Turun saaristoon, eli valmistelut Ahvenanmaan valtaukseksi on Venäjällä tehty huolellisesti.

Te ette siellä Suomessa tiedä, että se Putinin porukka on sukellusveneiden kanssa operoinut teidän vesillänne vain yhdestä syystä. Venäjän armeija on laskenut sinne teidän vesillenne salaisia lähettimiä, joiden avulla ne voivat sitten navikoida ja operoida myöhemmin helpommin siellä karikkoisella saaristoalueella. Ruotsin rannikolla on toteutettu samoja operatiivisia toimia Venäjän toimesta. Mikään ei jää meiltä täällä taivaassa huomioimatta. Me osataan lukea teidän pikku ajatuksetkin. Sen Putinin ajatukset eivät ole aina niin viattomat, miltä voisi vaikuttaa.

• sauhujen.sanomaa

Taitaa sen häkä vielä vaikuttaa kirjoituksiisi.

• Sot.sot.poika

Varo vaan, ettei tulijärvi sinua kohtaa ja ota omakseen. Sebaotia vastaan on turha ärhennellä. Voi joutua tulen ruuaksi.

• kerettiläinen-

Äläpäs pilkkaa Herraa Jahvea Jumalaasi Sebaotia! Osasi voi nimittäin hyvinkin helposti olla siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä syöksee. Tiedät vallan hyvin, että meillä täällä taivaassa ei maan ruohoa kasvateta, eikä polteta. Meillä on ihan eri aineet, kuin teillä maan matosilla siellä Telluksella. Niistä kasveista teillä ei ole hajuakaan. Asiasta mennään kuitenkin nyt toiseen.

Me päätettiin porukassa tehdä siitä T(r)umpista pressa sinne jenkkilään. Se kun on sen Putinin kaveri ja silloin se Putin rauhoittuisi varmaan myös, kun T(r)umppi/Nysä olisi pressa. Teille suomalaisillekin siitä järjestelystä olisi paljon hyötyä, kun sen Putinin suunnitelmissa on kuitenkin jo pitkään ollut sen Ahvenanmaan valtaus Venäjän armeijan tukikohdaksi.

Niistä Venäjän tekemistä maakaupoista huomattava osa kohdistuu sinne Turun saaristoon, eli valmistelut Ahvenanmaan valtaukseksi on Venäjällä tehty huolellisesti.

Te ette siellä Suomessa tiedä, että se Putinin porukka on sukellusveneiden kanssa operoinut teidän vesillänne vain yhdestä syystä. Venäjän armeija on laskenut sinne teidän vesillenne salaisia lähettimiä, joiden avulla ne voivat sitten navikoida ja operoida myöhemmin helpommin siellä karikkoisella saaristoalueella. Ruotsin rannikolla on toteutettu samoja operatiivisia toimia Venäjän toimesta. Mikään ei jää meiltä täällä taivaassa huomioimatta. Me osataan lukea teidän pikku ajatuksetkin. Sen Putinin ajatukset eivät ole aina niin viattomat, miltä voisi vaikuttaa.

>> Me päätettiin porukassa tehdä siitä T(r)umpista pressa sinne jenkkilään. Se kun on sen Putinin kaveri ja silloin se Putin rauhoittuisi varmaan myös, kun T(r)umppi/Nysä olisi pressa. Teille suomalaisillekin siitä järjestelystä olisi paljon hyötyä, kun sen Putinin suunnitelmissa on kuitenkin jo pitkään ollut sen Ahvenanmaan valtaus Venäjän armeijan tukikohdaksi. <<

Onkos tämä nyt aivan luotettavaa tietoa...ettet vain yrittäisi nyt älyttää, kun eräs bushmanni tällä palstalla väittää kiven kovaan, että jumalat pettävät aina...?

Miten siis voisimme nyt luottaa sanaasi...???

Taitaakin siis olla niin, että te olettekin päättäneet tehdä siitä kierosta Clintonin muijasta presidentin ja me ollaan ihan pulassa, kun se ei tykkää yhtään tuosta Putinista ja haluaa vaan mitellä voimiaan sen kanssa...

Ja jos te nyt vaikka tämän kerran vastoin bushmannin väitteitä puhuisittekin totta, niin ette te taitaisi saada sitä Trumppia kuriin, kun se kuvittelee itse olevansa jokin "Jahve," eikä kykene mihinkään yhteistyöhön edes rikkaiden narsistikavereidensa kanssa...

Ja jos se Trumppi alkaisikin kaveeraamaan Putinin kanssa, niin mitä takeita olisi, ettei se myisi koko Suomea jossakin lehmänkaupassa, kun tuo kaveri näyttää pystyvän myymään vaikka isoäitinsä, jos siitä on hänelle jotakin hyötyä...

Joten huomaat kai, millaisten huolenaiheiden kanssa me täällä pienessä Suomen maassa kamppaillaan, kun kaikki vaihtoehdot näyttää meidän kannalta huonoilta, joten mitäs p i l a a tämä nyt on teiltä, kun ette parempia ehdokkaita pysty tänne Tellukselle järjestämään...?!!!

Kaikki vaan sotii toistensa kanssa, joten ettekö te voisi pistää vaihtoon koko tämän Telluksen johtoporrasta...

• Jahve-Taivaasta.JT

Rakas uskon sisar!

Meillä täällä taivaassa on miesvalta ja siksi me tykkäämme Trumpista. Hän on myös sellainen mies, joka puhuu, mitä ajattelee ja se on meille mieleen. Se Clintonin kuvatus on sellainen kaksinaamainen ja varmaan oppi sellaiseksi silloin, kun se siippa oli pressana siellä Jenkkilässä. Se uroshan oli sellainen, ettei sillä meinannut pysyä aina housut jalassa ja Jahve mielessä. Mutta sellaisiahan te maan matoset olette ja en minä teille siitä kaunaa kanna. Minähän se teille ne värkitkin loin.

Putin on niin tollo, että se voi vahingossa laukaista vaikka jonkun ydinkärjen, eikä se olisi lainkaan suotavaa, kun ne asuinsijat teille "mamuille" ei vielä täällä lasimeren rannoillakaan ole valmiit.

Nyt kun Putin saisi toisen tollon kaveriksi, niin todennäköisyys vahingonlaukaisuihin pienenisi huomattavasti, kun pojilla olisi niin paljon kivaa tekemistä yhdessä ja jäisi vähemmän aikaa synkistelylle?

• kerettiläinen-

Rakas uskon sisar!

Meillä täällä taivaassa on miesvalta ja siksi me tykkäämme Trumpista. Hän on myös sellainen mies, joka puhuu, mitä ajattelee ja se on meille mieleen. Se Clintonin kuvatus on sellainen kaksinaamainen ja varmaan oppi sellaiseksi silloin, kun se siippa oli pressana siellä Jenkkilässä. Se uroshan oli sellainen, ettei sillä meinannut pysyä aina housut jalassa ja Jahve mielessä. Mutta sellaisiahan te maan matoset olette ja en minä teille siitä kaunaa kanna. Minähän se teille ne värkitkin loin.

Putin on niin tollo, että se voi vahingossa laukaista vaikka jonkun ydinkärjen, eikä se olisi lainkaan suotavaa, kun ne asuinsijat teille "mamuille" ei vielä täällä lasimeren rannoillakaan ole valmiit.

Nyt kun Putin saisi toisen tollon kaveriksi, niin todennäköisyys vahingonlaukaisuihin pienenisi huomattavasti, kun pojilla olisi niin paljon kivaa tekemistä yhdessä ja jäisi vähemmän aikaa synkistelylle?

>> Rakas uskon sisar! <<

Ai "rakas"...älä kuule nyt yhtään yritä leperrellä...nyt ei kuule enää mene läpi nämä miesten horinat...ei edes taivaallisten Miesten horinat...!

>> Meillä täällä taivaassa on miesvalta ja siksi me tykkäämme Trumpista. Hän on myös sellainen mies, joka puhuu, mitä ajattelee ja se on meille mieleen. <<

Etkös Sinä nyt ollenkaan ymmärrä, että tämä edellä kertomasi juuri syö uskottavuuttasi ja luotettavuuttasi...?!!!

Sillä kun tämä >Sinua edustava jumalankuvotus< aukaisee suunsa, niin hän puheillaan osoittaa, ettei hän älynlahjoistaan huolimatta juurikaan ajattele...suoltaa vaan tulemaan suustaan sellaista sontaa, minkä milloinkin kuvittelee hyödyttävän ITSEÄÄN...

Ja SE siis miellyttää teidän taivaallisia miesporukoita..?!!!

Tämä tässä juuri huolestuttaa meitä naisia täällä Telluksella ja antaa aihetta vain >lisäsynkistelyille< ...

Siis juuri aivan päinvastoin kuin sinä ajattelit...tai no, siis ilmeisestikään ET "ajatellut"...

>> Putin on niin tollo, että se voi vahingossa laukaista vaikka jonkun ydinkärjen, eikä se olisi lainkaan suotavaa, kun ne asuinsijat teille "mamuille" ei vielä täällä lasimeren rannoillakaan ole valmiit. <<

No tämäkin vain vahvistaa epäilyksiä ja osoittaa, että te taivaalliset miesjoukot olette yhtä epäluotettavia nyhveröitä kuin nämä teitä edustavat miestenkuvatukset täällä Tellus planeetalla...

Ei nekään häntäheikit saa mitään muuta aikaan kuin leikkivät vain sotaleikkejään ja miettivät koko ajan, miten rikastuisivat lisää...

Ja kohta on koko Tellus tuhottu ja maa saastutettu...!!!

Ainoa, missä ne häntäheikit on sotaleikkien lisäksi nopeita, niin housut lähtee liukkaasti jalasta kuten Clintonilla ja monella muulla miehenkuvatuksella ja...

No jätetään nyt sanomatta, kun ei meidän naisten aina kannata paljastaa aivan kaikkea, mitä ajatellaan...

>> Nyt kun Putin saisi toisen tollon kaveriksi, niin todennäköisyys vahingonlaukaisuihin pienenisi huomattavasti, kun pojilla olisi niin paljon kivaa tekemistä yhdessä ja jäisi vähemmän aikaa synkistelylle? <<

No olisiko sitten edes jotain toivoa siitä, että te siellä taivaassa järjestäisitte edes sellaiset "vahingonlaukaukset", että ne kaksi tolloa leikkisivät vaikkapa sellaista kaksintaisteluleikkiä, jossa tekisivät selvää toinen toisestaan, niin päästäisiin kertaheitolla molemmista...

Ja mielellään muutamasta muustakin Telluksen johtoportaaseen kuuluvasta, jos vain mahdollista...

Mutta täytyy tunnustaa, että ei tämä teidän suunnitelmanne nyt yhtään lisännyt luottamustani teidän taivaallisiin kykyihinne, vaan pikemminkin päinvastoin...

Täytyy varmaan lukea vaan lehtiä...huokaus...

https://m.youtube.com/watch?v=YAiFi37A_l4

• Jahve-Taivaasta.JT

Siinäs kuule näet sisar kerettiläinen!

Tyhmempikin mies on viisaampi kuin viisainkin nainen. Katsos kaikki riippuu siitä, mihin mitäkin vertaa. Sinunkin sisar kerettiläinen kouliminen on mennyt täysin harakoille. Hukkaan heitettyä aikaa. Teillä naisilla on niin kova pää. Ette te naikkoset ole mitään oppineet kuudentuhannen vuoden aikana.

Sieltä paratiisista lähtien asiat alkoivat menemään päin helvettiä, kun minä sen Eevan loin. Kaikki oli niin hyvin ennen sitä. "Shit happens." Luulin, että siitä naisesta olisi ollut jotain apua miehelle, mutta ei. Naisesta tuli vain ongelmien alkuunpanija.

• keretiläinen-

Me naiset olemme vain sellaisia. Me luulemme paljon, mutta emme itse asiassa tiedä yhtään mitään. Luulimme jo aivan alussa, että se hedelmä puu siellä paratiisin keskellä antaisi meille viisautta ja ymmärrystä, mutta se luulo oli harhaluulo. Tulimmekin vain tyhmemmiksi.

• kerettiläinen-

Siinäs kuule näet sisar kerettiläinen!

Tyhmempikin mies on viisaampi kuin viisainkin nainen. Katsos kaikki riippuu siitä, mihin mitäkin vertaa. Sinunkin sisar kerettiläinen kouliminen on mennyt täysin harakoille. Hukkaan heitettyä aikaa. Teillä naisilla on niin kova pää. Ette te naikkoset ole mitään oppineet kuudentuhannen vuoden aikana.

Sieltä paratiisista lähtien asiat alkoivat menemään päin helvettiä, kun minä sen Eevan loin. Kaikki oli niin hyvin ennen sitä. "Shit happens." Luulin, että siitä naisesta olisi ollut jotain apua miehelle, mutta ei. Naisesta tuli vain ongelmien alkuunpanija.

>> Siinäs kuule näet sisar kerettiläinen!

Tyhmempikin mies on viisaampi kuin viisainkin nainen. <<

No nyt minun täytyy todellakin tunnustaa, etten päässyt oikein jyvälle, mitä tarkoitat???

Tarkoitatko siis, että tämän Tellus planeetan tuhoaminen ahneuden vuoksi ja jatkuvien sotien käyminen ympäri maailmaa on VIISAUTTA ??!!!

>> Sinunkin sisar kerettiläinen kouliminen on mennyt täysin harakoille. Hukkaan heitettyä aikaa. Teillä naisilla on niin kova pää. Ette te naikkoset ole mitään oppineet kuudentuhannen vuoden aikana. <<

No ollaanhan me opittu, että se sinun omaksi kuvaksesi luoma Luomakunnan Kruunu on täysi idiootti...aivan epäonnistunut kuvatus...

Ja nyt on sitten alkanut yhä enemmän tulla esiin näitä Evoluutionkin Kruunuja, jotka väittävät, ettei sinulla ole ollut mitään tekemistä koko luomisen kanssa...

Ovat olevinaan itse jotain jumalia, mutta samanlaisia idiootteja nekin on kuin nuo Luomakunnan Kruunut... :-(

Joten kyllä minun täytyy nyt sanoa, että pahasti olet hakoteillä, sillä aivan ilmiselvästi se on tuo luomasi MIES, jonka ansiosta asiat alkoivat menemään päin helvettiä...

Aatteleppa nyt vähän itsekin...eihän me naiset edes synnyttämisiltä ja lastenhoitamisiltamme ehdittäisi tekemään niin paljon pahaa kuin tuo luomasi
        epäonnistunut ihmisen puolisko...

Ellei nyt sitten pahanteoksi lasketa sitä, että synnyttelemne lisää noita kaikkeen pahantekoon mielistyneitä Luomakunnan ja Evoluution Kruunuja...

• Jahve-Taivaasta.JT

Äläpäs nyt kerettiläinen pullistele lainkaan. Sinussa on selvästi havaittavissa katkeruutta miehiä kohtaan, vaikka tiedät oikein hyvin sen, että naisen vuoksi tilanne siellä teillä on nyt mikä on. Eli päin vittua.

Ensiksikään minä en ollut luomistyössä lainkaan mukana silloin kun Tellukselle elämää luotiin. Munaton poikani teki harjoitustyönä sen teidän pallonne sinne mahdollisimman kauas meistä. Poika töpeksi aika lailla, kun meni ja loi sen naisen sinne Tellukselle. Naisen vuoksi kaikki siellä Telluksella meni ihan vituiksi ja ongelmat alkoivat kasaantua.

Poikani joutui luonnollisesti kärsimään epäonnistumisestaan ja hänet naulittiin ristille.

• kerettiläinen-
        keretiläinen- kirjoitti:

Me naiset olemme vain sellaisia. Me luulemme paljon, mutta emme itse asiassa tiedä yhtään mitään. Luulimme jo aivan alussa, että se hedelmä puu siellä paratiisin keskellä antaisi meille viisautta ja ymmärrystä, mutta se luulo oli harhaluulo. Tulimmekin vain tyhmemmiksi.

Jaahas... nyt kun minä ehdin vilkaisemaan, mitä tässä ketjussa on kirjoiteltu, niin mitäpäs minun silmäni oikein näkevätkään...!!

Taas kasvoi miessukukunnan syntilista yhdellä, jota en ole vielä ehtinyt mainitakaan eli (identiteetti)VARKAITAKIN vielä ovat nuo MIEHET...

Minun nimimerkissäni täällä kirjoitellaan kaikenlaista soopaa ja uskotellaan, että minä - "kerettiläinen" - se mukamas kirjoittelen itsestäni tällaista hölynpölyä...

Ja minulla on kyllä nyt paha epäilykseni, että jäljet johtavat tällä kertaa jonkun Evoluution Kruunun sylttytehtaalle, vaikka hän yrittääkin johtaa harhaan höpisemällä jotain paratiisista...

Ja onpa alkanut hieman epäilyttää, että onkohan tuokaan " Jahve-Taivaasta. JT" oikeasti se, kuka esittää olevansa...?

Jos epäilisin, että tuon identiteettivarkauden takana on joku Luomakunnan Kruunu, niin joku KÄÄRMELUOKAN edustaja täytyisi olla kyseessä tai sitten sen alaluokan eli KYYKÄÄRMEITTEN SIKIÖ-LUOKAN edustaja.

Mutta koska olen melkoisen varma, että tuonkin identiteeettivarkauden takana on joku Evoluution Kruunu, niin "PARHAAN A-SIKALUOKAN" edustajasta täytyy olla kyse...olenko oikeassa...?

On meinaan mielipiteet alkaneet muistuttaa yhä enemmän ja enemmän Sikaluokan naisnäkemystä...nuo ilmaukset "naikkoset" ja "shit happens" olivatkin siinä paljastavia...

Käärmeluokan edustajat halventavat meitä naisia hienovaraisemmin ja käyttävät siinä Kaanaan kieltä, joten sen vuoksi tiedän, että Sikaluokan edustajasta täytyy olla kyse...

Muuten ovat samanlaisia naisten halventajia ja vähättelijöitä molemmat...

Joten ollaan me naiset sentään jotain opittu kuudentuhannen vuoden aikana...:-)

• kerettiläinen-

Rakas uskon sisar!

>> Nyt kun Putin saisi toisen tollon kaveriksi, niin todennäköisyys vahingonlaukaisuihin pienenisi huomattavasti, kun pojilla olisi niin paljon kivaa tekemistä yhdessä ja jäisi vähemmän aikaa synkistelylle? <<

Miten minä epäilen yhä enemmän ja enemmän teidän taivaallista viisauttanne ja luotettavuuttanne, sillä minulla on sellainen aavistus, että jos tosiaankin kävisi niin, että tämä teidän taivaallisten miesporukoiden valitsema missikeisari Trump valittaisiin presidentiksi, niin jostain tulisi "vahingonlaukaus", jossa Mr Trump menettäisi henkensä ja presidentiksi tulisikin hänen varapresidenttinsä...

Mitenkäs ne leikit Putinin kanssa sitten onnistuisivat ?

"Auto-onnettomuus" tai äkillinen "sydänkohtaus" olisivat tietenkin parempia vaihtoehtoja siirtämään Mr Trump sinne teidän taivaallisiin miesvahvuuksiinne, jotta vältyttäisiin mellakoilta...

Lopputulos näyttää kuitenkin joka tapauksessa siltä, ettei Mr Trumpista tule Putinin kaveria... ainakaan pitkäikäistä sellaista....sillä hän on yhtä vastenmielinen vaihtoehto presidentiksi molempien puolueiden takana hääräävälle rahaeliitille ...

Joten aivan huuhaata taitavat olla nuo teidän "valintanne"...

Epäilenkin, että te olette itse BEELSEPUBIN joukkoa siellä, jotka sepittelette meille omia kaljanhuuruisia satujanne...

• Jahve-Taivaasta.JT

BELSEPUB sulla kerettiläinen on kuule siellä pikkuhousuissas. Sen verran mekin tunnemme ja tiedämme sinunkin tapaustasi.

Mitä niihin pressan vaaleihin tulee, niin ei se naikkonen ole yhtään sen parempi kandidaatti presidentiksi. Vilunkia sekin on tehnyt niin paljon kuin on kerennyt ja on uittanut rahoja sinne säätiönsä tileille ja sieltä kautta omiin liiveihin. Adventistipäättäjät täällä Suomessa hyvin tietävät, miten säätiön rahat saadaan kataomaan taivaan tuuliin.

• kerettiläinen-

BELSEPUB sulla kerettiläinen on kuule siellä pikkuhousuissas. Sen verran mekin tunnemme ja tiedämme sinunkin tapaustasi.

Mitä niihin pressan vaaleihin tulee, niin ei se naikkonen ole yhtään sen parempi kandidaatti presidentiksi. Vilunkia sekin on tehnyt niin paljon kuin on kerennyt ja on uittanut rahoja sinne säätiönsä tileille ja sieltä kautta omiin liiveihin. Adventistipäättäjät täällä Suomessa hyvin tietävät, miten säätiön rahat saadaan kataomaan taivaan tuuliin.

>> BELSEPUB sulla kerettiläinen on kuule siellä pikkuhousuissas. Sen verran mekin tunnemme ja tiedämme sinunkin tapaustasi. <<

Hah...paljastuihan se, että Sikaluokan Evoluution Kruunuthan ne siellä äänessä ovat, eikä mikään Jahve-TaivaastaJT...heh heh...

Ja kaljahuuruissa sitä kuvittelee tietävänsä kaikenlaista...:-)

>>Mitä niihin pressan vaaleihin tulee, niin ei se naikkonen ole yhtään sen parempi kandidaatti presidentiksi. Vilunkia sekin on tehnyt niin paljon kuin on kerennyt ja on uittanut rahoja sinne säätiönsä tileille ja sieltä kautta omiin liiveihin. <<

No tässä kohtaa minun täytyy valitettavasti myöntää, että aivan oikeassahan te olette hänen suhteensa.

Hänen mädännäisyyteensä löytyy kyllä aivan PÄTEVÄ selitys ja se johtuu siitä, että hän on ollut aivan liian kauan noiden ahneiden ja korruptoituneiden MIESpoliitikkojen vaikutuspiirissä...jo vuosikymmenet...

Sanotaanhan, että seura tekee kaltaisekseen, joten siinä muuttuu ihan pakosti MIESmäiseksi, mikäli haluaa pysyä vallankahvassa kiinni.

>> Adventistipäättäjät täällä Suomessa hyvin tietävät, miten säätiön rahat saadaan kataomaan taivaan tuuliin. <<

No eikös nekin päättäjät ole olleet näitä "Käärmeen Sikiö-luokkaan" kuuluvia tai muita Luomakunnan Kruunuja?

Ei siellä varmaan kovinkaan montaa naista ole ollut tekemässä näitä "loistavia" päätöksiä, vai onko?

• kerettiläinen-

Äläpäs nyt kerettiläinen pullistele lainkaan. Sinussa on selvästi havaittavissa katkeruutta miehiä kohtaan, vaikka tiedät oikein hyvin sen, että naisen vuoksi tilanne siellä teillä on nyt mikä on. Eli päin vittua.

Ensiksikään minä en ollut luomistyössä lainkaan mukana silloin kun Tellukselle elämää luotiin. Munaton poikani teki harjoitustyönä sen teidän pallonne sinne mahdollisimman kauas meistä. Poika töpeksi aika lailla, kun meni ja loi sen naisen sinne Tellukselle. Naisen vuoksi kaikki siellä Telluksella meni ihan vituiksi ja ongelmat alkoivat kasaantua.

Poikani joutui luonnollisesti kärsimään epäonnistumisestaan ja hänet naulittiin ristille.

>> Äläpäs nyt kerettiläinen pullistele lainkaan. Sinussa on selvästi havaittavissa katkeruutta miehiä kohtaan <<

Voi voi...en minä ole lainkaan katkera, vaan pelkästään realisti, joka olen elänyt vastenmielisessä todellisuudessa jo niin kauan, että on kaikenlaiset harhaluulot miessukukunnan viisaudesta karisseet.

Tätä todellisuutta eivät kuitenkaan Belsepubissa viihtyvät kaljanlitkijät tai Akateemisessa norsunluutornissaan elävät Evoluution Kruunut pysty joko näkemään tai myöntämään.

>> tiedät oikein hyvin sen, että naisen vuoksi tilanne siellä teillä on nyt mikä on. Eli päin vittua <<

No enpäs vaan tiedä, etkä sinäkään ole antanut yhden yhtä ainutta TODISTETTA tuon väitteesi puolesta.

Nyt eletään vuotta 2016, eikä enää riitä, että MIES sanoo ja nainen vain sokeasti uskoo, koska MIES niin sanoo...

>> Ensiksikään minä en ollut luomistyössä lainkaan mukana silloin kun Tellukselle elämää luotiin. Munaton poikani teki harjoitustyönä sen teidän pallonne sinne mahdollisimman kauas meistä. Poika töpeksi aika lailla, kun meni ja loi sen naisen sinne Tellukselle. <<

No niin, tämähän on aivan tyypillinen munattoman ja selkärangattoman MIEHEN selitys, joka ei koskaan myönnä omaa vastuutaan mihinkään.

Mitenkäs se Aadamkin "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin". 1. Moos. 3:12

Eli eipä siitä miehestäkään kovin hääviä syntynyt, kun siltä puuttuu täysin oma tahto. Reppanat ajelehtivat vain tahdottomina virran mukana, eikä mikään ole koskaan heidän syytään, vaikka todisteet ympärillä kuinka puhuisivat omaa karua kieltään.

Kunnon mies ei myönnä sittenkään, vaikka jäisi housut kintuissa rysän päältä kiinni...nainen vietteli jne....

Ja nykyään jopa pikkutytöt ja -pojatkin...jopa vietteleviä vauvojakin on...

>> Naisen vuoksi kaikki siellä Telluksella meni ihan vituiksi ja ongelmat alkoivat kasaantua. <<

No ne > > todisteet, kiitos!

• Ajattelepa.vähän

Sinussa kerettiläinen tuntuu olevan suunatonta katkeruutta miehiä kohtaan?
        Eikö sinun tulisi ennemmin olla vihainen naissukupuolta kohtaan, koska naisen kautta synti tuli maailmaan ja me kaikki saamme siitä nyt käsrsiä, kun Eeva ei malttanut pitää näppejään irti siitä hedelmäpuusta?

"naisesta on synnin alku ja hänen tähtensä me kaikki kuolemme"

1 Tim. 2:13 "Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
        14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.
        15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä."

Pistääkö kerettiläinen miettimään, vai oletko jo niin paatunut ja synnin sokaisema, että kaikki on vain miehen syytä sekin, että nainen luotiin vasta miehen jälkeen?
        Vihaat varmaan sunnattomasti Jumalaakin, joka sen naisen loi miehelle avuksi?

• kerettiläinen-
        Ajattelepa.vähän kirjoitti:

Sinussa kerettiläinen tuntuu olevan suunatonta katkeruutta miehiä kohtaan?
        Eikö sinun tulisi ennemmin olla vihainen naissukupuolta kohtaan, koska naisen kautta synti tuli maailmaan ja me kaikki saamme siitä nyt käsrsiä, kun Eeva ei malttanut pitää näppejään irti siitä hedelmäpuusta?

"naisesta on synnin alku ja hänen tähtensä me kaikki kuolemme"

1 Tim. 2:13 "Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
        14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.
        15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä."

Pistääkö kerettiläinen miettimään, vai oletko jo niin paatunut ja synnin sokaisema, että kaikki on vain miehen syytä sekin, että nainen luotiin vasta miehen jälkeen?
        Vihaat varmaan sunnattomasti Jumalaakin, joka sen naisen loi miehelle avuksi?

>> Sinussa kerettiläinen tuntuu olevan suunatonta katkeruutta miehiä kohtaan? <<

No enkös minä jo tuolla edellä sanonut, etten ole katkera.

Saatan kyllä hetkittäin "suutahtaa" (joskus jopa oikein kovastikin..), mutta lepynkin sitten kyllä yhtä nopeasti, enkä ole myöskään pitkävihaista sorttia :-)

>> Eikö sinun tulisi ennemmin olla vihainen naissukupuolta kohtaan, koska naisen kautta synti tuli maailmaan <<

No mitäs logiikkaa tuossa nyt on..???

VANHOJA syntejäkö tässä pitäisi nyt iankaiken kaivella ja märehtiä ja katsella sitten läpi sormien niitä NYKYISIÄ ja jatkuvia MIESTEN aikaansaamia >>> sotia, väkivaltaa, raiskauksia, pedofiliaa, insestiä, korruptiota, köyhyyttä, nälänhätää, maailman saastumista, jne

>> ja me kaikki saamme siitä nyt käsrsiä, kun Eeva ei malttanut pitää näppejään irti siitä hedelmäpuusta?

"naisesta on synnin alku ja hänen tähtensä me kaikki kuolemme" <<

No jopa oli SELITYS...HOHHOIJAA !!

Ainoastaan MIES kykenee noin loistavaan järkeilyyn.
        Tulee ihan Uuno Turhapuron selitykset mieleen... tosin minä kuvittelin, että se on pelkkää komediaa, mutta löytyykin niitä ihan elävän elämän "turhapuroja" tältäkin palstalta...

Aivan TAHDOTTOMIA vätyksiäkö se Jumala teistä miehistä teki?

Eipä kuitenkaan ihan siltä näytä, kun teillä miehillä näyttää kuitenkin olevan kova tahto ja halu pullistella ja päästä esittelemään voimianne tavalla jos toisellakin.

Ja jos teillä kerran riittää halua ja tahdonvoimaa siihen, niin senkus vaan lakkaatte sitten tekemästä kaikenlaista mahdollista "Eevan aiheuttamaa" syntiäkin kuten nämä nykyiset sodat, raiskaamiset ja kaikenlainen muu väkivalta jne....

Eli senkus vaan l o p e t a t t e >>> ei kai "Eeva" >pakota< teitä enää jatkamaan...???
        (Tosin ei ole kyllä koskaan pakottanut... ei edes syntiinlankeemuksessa...)

>> 14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen. <<

Kumpiko on sinun mielestäsi syyllisempi >> se, joka petettiin, vai >> se, joka itse valitsi tehdä väärin?

Nainen petettiin, mutta mies teki tietoisen valinnan.

>> Pistääkö kerettiläinen miettimään, vai oletko jo niin paatunut ja synnin sokaisema, että kaikki on vain miehen syytä sekin, että nainen luotiin vasta miehen jälkeen? <<

No jälleen tätä loistavaa päättelyä...

Eli olenko minä nyt "paatunut" ja "synnin sokaisema", ellen tunne syyllisyyttä siitä, että nainen luotiin vasta miehen jälkeen, vai... ???

Mitäs ihmettä minä sille mahdan, että missä järjestyksessä kukakin luotiin...pitäisikö minun nyt tuntea vielä siitäkin jotain syyllisyyttä miesten harjoittaman väkivallan lisäksi?

>> Vihaat varmaan sunnattomasti Jumalaakin, joka sen naisen loi miehelle
        avuksi? <<

Miksi ihmeessä minä Jumalaa vihaisin...???

• Rakkaus.voitti

-"Kumpiko on sinun mielestäsi syyllisempi >> se, joka petettiin, vai >> se, joka itse valitsi tehdä väärin?"-

Miten luulet asioiden menneen, mikäli Adam ei sitä hedelmää olisikaan Eevalta ottanut? Oletkos kerettiläinen ajatellut asiaa? Jospa se Adam oli rakastunut siihen Eevaan niin paljon, että halusi jakaa hänen kanssaan sen tulevan huononkin kohtalon?

• kerettiläinen-
        Rakkaus.voitti kirjoitti:

-"Kumpiko on sinun mielestäsi syyllisempi >> se, joka petettiin, vai >> se, joka itse valitsi tehdä väärin?"-

Miten luulet asioiden menneen, mikäli Adam ei sitä hedelmää olisikaan Eevalta ottanut? Oletkos kerettiläinen ajatellut asiaa? Jospa se Adam oli rakastunut siihen Eevaan niin paljon, että halusi jakaa hänen kanssaan sen tulevan huononkin kohtalon?

>> Miten luulet asioiden menneen, mikäli Adam ei sitä hedelmää olisikaan Eevalta ottanut? Oletkos kerettiläinen ajatellut asiaa? <<

No tilanne olisi ollut varmaan ainakin "puolta" parempi eli vain "puolet ihmiskunnasta" olisi ollut synnin turmelemia.

Naiset yksin eivät olisi pystyneet saamaan yhtä paljon tuhoa aikaiseksi, kuin mitä synnin turmelema mies nyt saa aikaiseksi ja olisi ollut edes jokin "vastavoima" naisen synnin turmelevalle vaikutukselle.

>>Jospa se Adam oli rakastunut siihen Eevaan niin paljon, että halusi jakaa hänen kanssaan sen tulevan huononkin kohtalon? <<

No kuten näemme, niin se oli erittäin huono valinta, sillä ilman Jumalaa ei ole rakkautta, kuten ei elämääkään.

Heti kun Adam haukkasi siitä "hyvän- ja pahantiedon puun hedelmästä" ja huomasi olevansa alasti, alkoi hän syyttää omasta kurjasta tilastaan Eevaa >> eli Adamin rakkauskin Eevaa kohtaan katosi saman tien...

Jos Aadam olisi pysynyt lujana ja totellut Jumalaa, niin hän olisi säilynyt omassa viattomuuden tilassaan sekä säilyttänyt myös rakkautensa Eevaan ja olisi tehnyt varmasti kaikkensa, jotta hänen rakastamansa Eeva voisi pelastua.

Sen sijaan kun hän menetti oman viattomuutensa, alkoi hän sen seurauksena halveksia ja vihata Eevaa ja syytti tätä heidän kurjasta kohtalostaan, vaikka oli itse valinnut sen.

Adam ei siis myöntänyt omaa osuuttaan ja vastuutaan syntiinlankeemuksessa ja tämä vastuun sysääminen omista vääristä valinnoista ja pahoista teoista jatkuu tänäkin päivänä.

Kuorossa miehet tälläkin palstalla syyttelevät naista, eikä mitään väliä sillä, ovatko Luomakunnan vai Evoluution Kruunuja. Sama virsi jatkuu vielä 2000 luvulla. Nainen on syypää kaikkeen ihmiskunnan pahuuteen bushmanninkin mukaan.

No sanottakoon Adamin ja Eevan puolustukseksi, etteivät he tieneet, mitä todellisuudessa valitsivat, sillä eiväthän he voineet tietää, mitä hyvä/paha tieto tai kuolema tarkoittaa, koska heillä ei ollut mitään kokemusta siitä.

No nämä ovat tietenkin vain minun ajatuksiani, mutta kerroinpahan nyt oman näkemykseni, kun sitä kysyit.

Saattaa olla, että huomenna tulee jotain muita ajatuksia mieleen, kun olen nukkunut yön yli, sillä tähän aikaan ei ajatus oikein kirkkaasti luista.

Täytyy mennä nukkumaan.

• ahve-Taivaasta.JT

Jahve tässä taas hei!

Tänään tässä huilatessa ja hieman pötkötellessä oli aikaa katsella niitä adventisteja siellä Suomessa ja kyllä nyt täytyy todeta, että on se kyllä niin sekalainen seurakunta, että tokko ketään niistä voi huolia tänne taivaan iloon. Eivät ne ole ansainneet taivaspaikkaa.
      Ihan turhaa ne adventistit siellä kirkkosalissa istuu 2 tuntia ja menevät sinne kuulemaan sitä rahan ja mammonan perässä juoksevan lahkon lässytystä. Minä en ole heitä valtuuttanut lässyttämään niitä lässytyksiä. Oman käden voimassa ja oikeudella adventistit luulevat olevansa parempia uskovia kuin muut ja olevansa vielä kaikkein Raamatullisempia.

Raamattu ei ole erehtymätöntä ja kirjaimellista kirjoitusta ja ei todellakaan minun ajatuksiani. Kaukana niistä. Raamattu on irvikuva ja perustuu aikansa taikauskoisten ihmisten olettamuksiin ja harhoihin. Minusta on annettu kuva, että tappaisin ja tapattaisin ihmisiä vain siksi, että he ovat erehtyneet harhoissaan. Kauheaa vääristelemistä. Raamattu on täynnä minua Jahvea loukkaavia kertovia satuja, jotka saattavat minut rumaan valoon.

• Jahve-Taivaasta.JT
    • Meidän-Jumala

---Me päätettiin porukassa tehdä siitä T(r)umpista pressa sinne jenkkilään. Se kun on sen Putinin kaveri ja silloin se Putin rauhoittuisi varmaan myös, kun T(r)umppi/Nysä olisi pressa. Teille suomalaisillekin siitä järjestelystä olisi paljon hyötyä, kun sen Putinin suunnitelmissa on kuitenkin jo pitkään ollut sen Ahvenanmaan valtaus Venäjän armeijan tukikohdaksi.---

Palstan Jahve-TaivaastaJT on nyt meidän Jumalamme. Hän ennusti täysin oikein tuon ensimmäisen kohdan.

Mitä Ahvenanmaan valtaamiseen Venäjän toimesta tulee, niin sekin on vain ajan kysymys, että niin tulee tapahtumaan. Venäjällä on nimittäin jo hyvin tarkat suunnitelmat Ahvenanmaan haltuun ottoon. Se tulisi käymään kivuttomammin, mitä Krimin valtaus oli.

• kerettiläinen-

>> Palstan Jahve-TaivaastaJT on nyt meidän Jumalamme. Hän ennusti täysin oikein tuon ensimmäisen kohdan. <<

Sinä olet aivan ilmiselvä evoluution kruunu (huomaa pieni alkukirjain)...

• kerettiläinen-

>> Mitä Ahvenanmaan valtaamiseen Venäjän toimesta tulee, niin sekin on vain ajan kysymys, että niin tulee tapahtumaan. Venäjällä on nimittäin jo hyvin tarkat suunnitelmat Ahvenanmaan haltuun ottoon. Se tulisi käymään kivuttomammin, mitä Krimin valtaus oli. <<

Nyt kannattaisi jonkun mitä pikimmin tehdä aloite siitä, että vaikkapa YLE alkaisi pitää Venäjän kielen kursseja meille suomalaisille Ville Haapasalon johdolla, sillä kohta ei enää seurata Ameriikan propagandaa Tv:stä hampurilaisia ja ranskalaisia mussuttaen, vaan seurataan Venäjän propagandaa hapankaalia narskuttaen...

• Venäjän-intressi
        kerettiläinen- kirjoitti:

>> Palstan Jahve-TaivaastaJT on nyt meidän Jumalamme. Hän ennusti täysin oikein tuon ensimmäisen kohdan. <<

Sinä olet aivan ilmiselvä evoluution kruunu (huomaa pieni alkukirjain)...

Ahvenanmaa olisi Venäjälle erittäin tärkeä kohde saada haltuun. Kun Venäjä saa itselleen Ahvenanmaan, niin Pietarin ja Kalingradin ohella se merkitsisi sitä, että Venäjä hallitsisi suvereenisesti Itämerta. Ei tarvitse kuin vilakaista karttaa.

https://www.google.fi/maps/place/Itämeri/@58.8648929,17.4860303,5.4z/data=!4m5!3m4!1s0x46f4d7d988201b2b:0xb43097ae8474cb3!8m2!3d58.487952!4d19.863281

• Putinin.kolmio

Putinin kolmio:
        https://www.google.fi/maps/dir/60.2462377,19.9695975/''/59.9388425,20.0032467/60.0019446,30.2240345/54.8957317,20.4641517/Stockholm/@58.0745875,18.6534535,5.42z/data=!4m16!4m15!1m0!1m3!2m2!1d19.9401855!2d60.1155136!1m0!1m0!1m0!1m5!1m1!1s0x465f763119640bcb:0xa80d27d3679d7766!2m2!1d18.0685808!2d59.3293235!3e0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      546
      2076
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      385
      1672
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1499
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1398
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1076
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1072
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1067
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      838
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      824
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      813
    Aihe