Vuokra poni 2017

Vuokraponi

Olisiko Hämeenlinnassa vuokralla viikoksi 2017 vuokra ponia?:3 olen ratsastanut 3 ja puoli vuotta ja olen 12v tyttö Janakkalassa.osaan kaikki perusasiat.

1

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • z--

      Miksi haluat vain viikoksi vuokraponin? Ei siinä oikein ole ideaa. Kannattaa mieluummin mennä ratsastusleirille :) On olemassa myös ns. vuokrausleirejä, joissa saat ratsastaa samalla hevosella koko viikon. Eli vähän kuin vuokraponi.
      Itse olin joskus vuosia sitten Parkanon ponitallilla tällaisella leirillä.

      Jos itsenäisesti vuokraat hevosta viikon, tuskin saat siitä mitään irti ainakaan jos vaan yksinään ratsastat.
      Jos et tottunut ratsastamaan yksinään, jo siinä menee aikaa että opettelet toimimaan itse. Maastoon ei vieraalla ponilla voi oikein lähteä eikä hyppääminenkään ole fiksua yksin. Maastakäsin puuhailukin jää aika vähäiseksi, kosak et ehdi poniin viikossa kunnolla edes tutustua.

      Leirilläkään et ehdi poniin niin tutustua, mutta koska toiminta on ohjattua, saat kuitenkni enemmän opastusta ja sitä kautta pystyt paremmin tkeemään eri asioita tallilla.

      Lisäksi en usko, että kukaan vuokraa yksityistä ponia vain viikoksi, sillä siinä on omistajallekin iso vaiva opettaa kaikki tallin tavat. Ei sitä kannata viikon takia tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe