Kun hän väitti Paavalin valehdelleen. Niin hän todella teki, ainakin tässä:
1. Kor. 15:50
Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.
Room. 8:9
Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.
On pakko myöntää: Teuvo oli oikeassa!
44
169
Vastaukset
Minun ei ole pakko oikaista näkemystäsi, vaan teen sen ilomielin.
Teuvo ei ollut oikeassa, vaan on sitä edelleenkin, vaikka ette usko:
"Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani.
Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.
Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."
Siksi edelleenkin valo loistaa:
"Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa."- LoistavaaTeuvohyvähyvä
Hienosti harhautit laittamalla varastetulla nimimerkillä itsellesi myönteisen aloituksen johon pääsit vastaamaan omalla nimelläsi. Harhautus meni täydellisesti läpi.
LoistavaaTeuvohyvähyvä kirjoitti:
Hienosti harhautit laittamalla varastetulla nimimerkillä itsellesi myönteisen aloituksen johon pääsit vastaamaan omalla nimelläsi. Harhautus meni täydellisesti läpi.
Miksi halveksit veriveljeäsi Antero Onninpoikaa.
Miksi hän itse ei älähtänyt, jos olisin hänen saatanallista nimeään väärinkäyttänyt?- AnteroOnninpoika
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi halveksit veriveljeäsi Antero Onninpoikaa.
Miksi hän itse ei älähtänyt, jos olisin hänen saatanallista nimeään väärinkäyttänyt?Olen laittanut aloituksen, jonka varmasti olet huomannut, jossa kysyin, miksi teet tuota samaa vääryyttä.
Miksi siis edelleen harjoitat valhetta, vääryyttä ja herjaa?
Tähän valheelliseen ja likaiseen aloitukseen en enempää kirjoita. Voit jatkaa vääryyden harjoittamistasi. Siihen Ilmestyskirjakin antaa sinulle luvan.
"Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen."
Nyt sitten totuus näistä Paavalin sanoista, jotka ovat katkeraa myrkkyä kaikille veren hurmoksessa eläville, koska nämä eivät ole valhetta, vaan TOTTA:
1. Kor. 15:50
Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.
Room. 8:9
Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä.
Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.Tässä on nyt erinomainen tilaisuus kerrata lyhyesti, Saatanan hurmoksellisia valheita ja Kristuksen totuutta.
Ihanaa valhetta:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole
lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Sietämätöntä totuutta:
"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen.
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."Ihanaa valhetta, väärämielisille totta:
"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.
Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en
pääse irti pahasta."
Sietämätöntä totuutta, väärämielisille valhetta:
"Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun."
"Te olette lähtöisin alhaalta, minä ylhäältä. Te kuulutte tähän maailmaan, mutta minä en tähän maailmaan kuulu.
Siksi sanoin teille, että te kuolette synteihinne. Ellette usko, että minä olen se joka olen, te kuolette synteihinne."
"Jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."
"Joka tietää, mitä on tehtävä, mutta ei tee, se luetaan hänelle synniksi."Valhetta, väärämielisille ihanaa totuutta:
"Hän antoi seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat,
sekä paimenet että opettajat, varustaakseen kaikki seurakunnan jäsenet palvelutyöhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen.
Totuutta, väärämielisille sietämätöntä valhetta:
"Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan. Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa ja etsi niitä.
Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimenet eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.
Sen tähden paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenina, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.
Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minäkin huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."Nuo ovat hyviä Raamatun kohtia aloituksessa. Niistä kannattaa oppia.
Sairastaako Mikkokin kaksisuuntaista mielialahäiriötä?
Kun menossa maanis, on Teuvo Saatanan palvelija ja eksyttäjä.
Kun on menossa depressiivisyys, Teuvo onkin Kristuksen Totuuden palvelija.
- Teuvonihailija
En voi kuin ihailla kyvykkyyttäsi Teuvo, olet kuin pohjoiskorean johtaja Kim il Suni, yhtä pätevä. Psykiatrisia diagnooseja kun ei voi antaa kuin psykiatri. Sinä siis olet sitäkin. Lisäksi on mukavaa kun palstan terveydenhoitopuolikin on reilassa.
Teuvonihailija, voisitko antaa oman käsityksesi vaikkapa näiden kahden palstalla totuutta herjaavan sairaudesta:
Ensiksi tämä, joka tuli palstalle totuuden tieltä:
"Devoit
26.12.2009 21:32
Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä."
Amenaamenaamen
Mutta siirtyi takaisin isiensä uskoon, kun veren hurmos alkoi janottaa:
Oulun piispan pakomatka tuskin totta
Devoit
7.2.2012 21:30
Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut."
Tämän Mikon kohdalla sama toistui toisin päin.
Kun hän ensimmäisen kerran elämässään sai tällä palstalla kuulla mitä totuus on, hän rienasi sitä heti eksytyksen hengeksi, ja teki heti oman aloituksensa:
"mikko.ainasoja
26.3.2015 07:56
On häpeällistä tulla tälle pastalle, jossa tämä Teuvovillitys on meneillään.
Lopettakaa tuo lapsellisuus."
Ja nyt sitten tämä:
"Mikko.A
19.11.2016 9:10
Uusi
Nuo ovat hyviä Raamatun kohtia aloituksessa. Niistä kannattaa oppia."- Teuvonihaiija
Ei minun tarvitse antaa diagnooseja kun sankarini Teuvo Il Sung tekee sen puolestani.
- Kinnostaa.tietää
Mitä nuo sähköposti osoitteet ovat?
Valhetta, väärämielisille ihanaa totuutta:
"Hän antaa Hengen ilmetä kussakin erityisellä tavalla, yhteiseksi hyödyksi.
Yhden ja saman Hengen voimasta toinen saa kyvyn jakaa viisautta, toinen kyvyn jakaa tietoa, toiselle sama Henki suo uskon voiman, toiselle parantamisen lahjan, joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa henget toisistaan, joku kielillä puhumisen lahjan, joku taas kyvyn tulkita tällaista puhetta.
Kaiken tämän saa aikaan yksi ja sama Henki, joka jakaa kullekin omat lahjansa niin kuin tahtoo."
Totuutta, väärämielisille sietämätöntä valhetta:
"Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
"Te, lapseni, olette Jumalasta, ja te olette voittaneet nuo väärät profeetat, sillä se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa."
"Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen."Valhetta, väärämielisille totuutta:
"Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa."
Esivallan Raamatun vastainen laki, josta väärämieliset ovat mielissään:
"Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa ja häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, voi oikeus tuomita teosta sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta."
Totuutta, väärämieliselle sietämätöntä valhetta:
"Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."Valhetta, väärämielisille totuutta:
"Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa."
Esivallan Raamatun vastainen laki, josta väärämieliset ovat mielissään:
"Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa ja häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, voi oikeus tuomita teosta sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta."
Totuutta, väärämieliselle sietämätöntä valhetta:
"Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."Tuo oli hyvä toistaa, esivallan rikosilmoitusta odotellessa.
Valhetta, väärämielisille totuutta:
"Veljet, jotta ette olisi oman viisautenne varassa, teidän tulee tuntea tämä salaisuus: paatumus, joka on kohdannut osaa Israelin kansasta, kestää siihen asti kun muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen. Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva."
Totuutta, väärämielisille valhetta:
"Vaikka Israelin kansa olisi lukuisa kuin merenrannan hiekka, siitä pelastuu vain rippeet. Äkkiä ja lopullisesti on Herra toteuttava sanansa maan päällä. Jesaja on myös ennustanut:
Ellei Herra Sebaot olisi säästänyt meistä siementä, meidän olisi käynyt kuin Sodoman, me olisimme Gomoran kaltaiset."
Ja nuo rippeet ovat ne 144 000. Ei yhtään enempää eikä yhtään vähempää.Valhetta, väärämielisille ihanaa totuutta:
"Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?
Totuutta, väärämielisille inhottavaa herjausta:
"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."Valhetta, väärämielisille ihanaa veren hurmosta:
"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."
Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."
Totuutta, väärämielisille heidän herjausta:
"Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
Paavalin ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttti taivaasta käsin porton viiniksi:
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
pahoja tekojaan."Valhetta, väärämielisten suurin toive:
"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Totuus, väärämielisten suuri inhon kohde:
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."Valhetta, väärämielisten suurin rakkauden kohde:
"Tämä Jumalan vanhurskaus tulee uskosta Jeesukseen Kristukseen, ja sen saavat omakseen kaikki, jotka uskovat. Kaikki ovat samassa asemassa, sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat vailla Jumalan kirkkautta, mutta saavat hänen armostaan lahjaksi vanhurskauden, koska Jeesus Kristus on lunastanut heidät vapaaksi."
Tästä Paavalin ja Silaksen Filippin vankilan pelastusopista, aloitti Saatana Jeesuksen ulkoistamisen:
"Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi."
Totuus, väärämielisille kauhistus ja pelon paikka, hänen määräämänsä kilvoittelun, ja Jumalan tahdon noudattamisen kanssa:
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."Valhetta, mutta väärämielisille ihana totuus:
"Te kaikki olette Jumalan lapsia, kun uskotte Kristukseen Jeesukseen."
Totuus, jonka edessä viimeisellä tuomiolla käy melkoinen väärämielisten puheen pärinä, kun puolustelevat tekemisiään:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät."Valhetta, ja juuri siksi hurmahenkien suurta juhlaa:
"Jumala teki ennennäkemättömiä voimatekoja Paavalin kätten kautta.
Jopa pääliinoja ja muita Paavalin käyttämiä vaatekappaleita vietiin sairaiden päälle, ja taudit kaikkosivat ja pahat henget lähtivät pois.
Myös jotkut kiertelevät juutalaiset henkienmanaajat alkoivat loitsiessaan lausua Herran Jeesuksen nimeä. Karkottaessaan sairaista pahoja henkiä he sanoivat:
"Minä vannotan teitä sen Jeesuksen nimessä, jota Paavali julistaa."
Kirottua totuutta"
"Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan."Valhetta, jolla koko ihmiskunta on eksytetty:
"Olen hämmästynyt, kun te näin pian olette luopumassa hänestä, joka on armossaan kutsunut teidät, ja olette siirtymässä toisenlaiseen evankeliumiin.
Mitään toista evankeliumia ei kuitenkaan ole. Jotkut vain hämmentävät teidän ajatuksianne ja koettavat vääristää Kristuksen evankeliumia.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoi meidän julistamaamme - vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli - hän olkoon kirottu.
Toistan se, minkä olen ennenkin sanonut, jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Kirottua totuutta:
Tästäkin Saatanan Paavalille antamasta erinomaisesta ilmestyksestä voidaan sanoa, että se on yksi parhaimmista Saatanan ilosanomista.
Kun se on tässäkin maassa tälle suurelle joukolle ensin antanut kullekin oman evankeliuminsa.
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
alfaTVläiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
Daavidinhuonelaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Jarinhotellilaiset
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
kalamoslaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
liekkiläiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
eli vanhoillislestadiolaiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sadonkorjuulaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
sauluslaiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetinstituuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
teologisetistuuttilaiset
Timoteusyhteisöläiset
totisestiparannetut
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaisetValheella kaikkien suosioon.
Tätä kutsutaan nykyisin ekumeniaksi, eli yhdessä eksyttämiseksi:
"Mikä siis on palkkani? Se, että julistan evankeliumia ilman korvaus, käyttämättä hyväkseni niitä oikeuksia, joita minulla julistajana on.
Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Krisukselle mahdollisimman monia.
Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen ollut näille kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
Voittaakseni ilman lakia eläviä olen ollut näille kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla - onhan minulla Kristuksen laki.
Voittaakseni heikkoja olen ollut näille heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jota pelastaisin edes muutamia."
Kirotuksi tuli hurmahengiltä tämä saman ihmisen julistama totuus:
"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.
Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen. Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, vaan sain sen, kun Kristus ilmestyi minulle."Ihanaa valhetta hurmahengille.
"Mies, joka ei usko, on uskovan vaimonsa pyhittämä, ja vaimo, joka ei usko, on uskovan miehensä pyhittämä. Muutenhan teidän lapsenne olisivat epäpuhtaita; nyt he kuitenkin ovat pyhiä."
Miten nainen voi miehensä pyhittää tuppisuuna:
"Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti."Valhetta, mutta ilosanomaa kaikille itse itsensä pyhittäneille.
"Lopuksi: vahvistukaa Herrassa, ottakaa voimaksenne hänen väkevyytensä.
Pukekaa yllenne Jumalan taisteluvarustus, jotta voisitte pitää puolianne Paholaisen juonia vastaan.
Emmehän me taistele ihmisiä vastaan, vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan."
Tässä ilmestyksessään Saatana sai Paavalin erinomaisella tavalla uskomaan todeksi omat valheensa ja Jumalan totuuden.
Sillä ei yksikään ihminen voi noin vain mennä Jumalan varusvarastoon, ja kaikessa rauhassa pukea siellä yllensä koko Jumalan taisteluvarustuksen.
Koska tuo varusvarasto sijaitsee suljetulla alueella: ensiksi on edessä ahdas portti, ja sen takana vielä ahdas varusvaraston ovi, josta vain harvat sisälle pääsevät.
Sietämätöntä totuutta:
"Me olemme kaiken tämän todistajat, samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."- Teuvonihailija
"Sillä ei yksikään ihminen voi noin vain mennä Jumalan varusvarastoon, ja kaikessa rauhassa pukea siellä yllensä koko Jumalan taisteluvarustuksen.
Koska tuo varusvarasto sijaitsee suljetulla alueella: ensiksi on edessä ahdas portti, ja sen takana vielä ahdas varusvaraston ovi, josta vain harvat sisälle pääsevät."
Tiedän sinut oikeamieiseksi totuudenpuhujksi Teuvo, mutta löytyykö tuo Raamatunkohta Paavalin kirjeistä? Unohdit laittaa Raamatun sitaattisi kohdan mistä se on.
"Me olemme kaiken tämän todistajat, samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
Oikein Teuvo ja myönnät siis samalla ettei Pyhää Henkeä voi saada ilman Jeesuksen verenvuodatusta. Jos toisin väittäisit olisit saatana ja belsepuupi, mutta ethän niin tee idolini Teuvo. . .
Sinun Penuelasi
Kuuluisuuksilla on matkijoita:
Monet ovat tulleet Jeesuksen nimessä.
Joku Teuvo Suninkin nimessä.
Ja nyt joku hurmahenki tulee Penuelan nimessä.- Salliminunnauraa
Sinäkö kuuluisuus Teuvo?
Valhetta, mutta totta tekopyhitetyille:
"Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani."
Paavalin hokemana tästäkin tuli Saatanan tekopyhittämille helppo tie taivaaseen, kun Paavalin tavoin uskovat sinne Jeesuksen tähden täynnä syntiä pääsevänsä. Vaikka tässä Paavalin ilmoituksessa ei Jeesuksen tahto millään tavalla toteudu:
"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
"Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja."- Penuela
Kirkko.. mikä on kirkko. Ehkä katolinen? Pappeina miehet joilta on kielletty aviorakkaus...virkoihin vihkiytyvät pedofiilit. .joiden himona ovat nuoret kuoripojat? Miten olisi jokin lahko? Lestadiolaiset? Vaimo synnyttää lapsia kuin porsas..Mies istuu perseellään ja odottaa palvelua. Jehovat! ? 44 000 pelastuu.. ollakko mukana!? En ole ..veljeni jo miettii miten asuu talossani kun Jeesuksen tuhatvuotinen valtakunta toteutuu. Islam..tapa 100 kristittyä räjäyttämällä itsesi..pääset taivaaseen ja sinulla on 77 neitsyttä morsianta. Hindu..ikuinen elämän kierto.. karma.. synnyt aina uudelleen. Jos synnyit alakastiin. .Olet tehnyt jotain jolla sen ansaitset. Sinua ei auteta. Ev. Luther. Paavali on se joka määrää. Luther sen jo päätti. Usko pelastaa ihmisen..usko ilman tekoja!! Riittääkö kun kuolinvuoteellasi rukoilet. .riippumatta miten olet elänyt.. mitä tehnyt.Minä tyhmä nainen.. etten ymmärrä vaieta seurakunnassa. KERRONKO TOTUUDEN!? KYLLÄ JEESUS PELASTAA.. Mutta ainoastaan kun ihminen aktiivisesti pyrkii tekemään hyvää.Kaikki eivät pääse taivaaseen. (Taas ropisee kiviä).
Jos olet alkuperäinen Penuela, niin miksi et käytä rekisteröityä nimimerkkiäsi?
Minä vastaan vain niihin kirjoituksiisi.
Nyt on sopiva hetki saattaa tämä keskustelu päivänvaloon.
- harvatjavalitut
Jos oikein ymmärsin aloittajan AnteroOnninpojan tarkoituksen viestin kirjoittamiselle, hän yritti tehdä sinusta valehtelijan! ...siinä onnistumatta!
Eivät heidän mitkään aikeensa lopulta onnistu, vaikka nyt näyttää siltä, että heillä pyyhkii hyvin.
Loppu tuli yllättäen hänen erinomaisille esikuvilleen; luterilaiselle ihmeliimakauppiaalle ja Saatanan kasteella helluntailaiseksi kastetulle Semper. Fidelikselle.
Näin tullee käymään myöskin hänen herjoilleen.- harvatjavalitut
Samoin uskon. Herjaajillesi käy lopulta huonosti. Vaikka täällä ihmeliima ja veri roiskuu. Tappioksi heidän uhoamisensa heille koituu.
harvatjavalitut kirjoitti:
Samoin uskon. Herjaajillesi käy lopulta huonosti. Vaikka täällä ihmeliima ja veri roiskuu. Tappioksi heidän uhoamisensa heille koituu.
Veren hurmoksen ihanuus on siinä, että niin kauan kuin verta riittää, ei ole huolta huomisesta.
- 57895
Niinpä
57895 kirjoitti:
Niinpä
Niinpä niin! Näytit olevan paikalla, kun nettikamerasta huomasin, että Kuolimon jäällä oli käynnistynyt 5 kilometrin luisteluradan auraus.
Joten päiväunet jäivät väliin, kun veri veti sinne luistelemaan.
Kolme kertaa tuon lenkin kiersin ja jää oli hyvässä kunnossa.TeuvoSuni kirjoitti:
Niinpä niin! Näytit olevan paikalla, kun nettikamerasta huomasin, että Kuolimon jäällä oli käynnistynyt 5 kilometrin luisteluradan auraus.
Joten päiväunet jäivät väliin, kun veri veti sinne luistelemaan.
Kolme kertaa tuon lenkin kiersin ja jää oli hyvässä kunnossa.Ainakin kolme kertaa tuo Saatanan suuri palvelij näyttää tämänkin piiloon vierittäneen.
TeuvoSuni kirjoitti:
Ainakin kolme kertaa tuo Saatanan suuri palvelij näyttää tämänkin piiloon vierittäneen.
Korjataan:
Ainakin kolme kertaa tuo Saatanan suuri palvelija näyttää tämänkin piiloon vierittäneen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790