traktorit verolle

zetormiäs

Tuleekin sitten vene ja moottoripyörä veron lisäksi myös traktorit verolle. Onpa kauhiaa :D

9

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipiläpelastaa

      Ei tuu niin kauan kun oma miääs on hallitukses. Mtk-kepu pettää aina mut omille ei tuu mitään maksuja. Voi rauhassa ostella nelivetopeleja taas vuoden vaihteessa. Nostetaan vaan sotaveteraanien ja vanhojen eläkeläisten ja köyhien sairasmaksuja. Ne ei valita riittävän äänekkäästi. Rattorit ovat tuotantovälineitä, ei niitä voi verottaa kuin hupilaitteita , veneitä ja moottoripyöriä

    • äläuntanää

      Sitten menee verolle rälläkät ja sorvitkin, pyöräkuormaajat ja tukkiautot. Ei mene traktorit, ellei sitten VAIN harrastetraktoreita aleta verottamaan. Vai meneekö ammattikalastusveneetkin ja troolarit verolle?
      Harrastetraktorit voisikin laittaa verolle, kun niistä on varaa maksaa niin älyttömiä hintojakin, 150€ vero vaan mökkikoneille!

    • kuumemittari-vero

      Jos harrastetraktorit menee verolle niin sitten menee partakoneetkin, sähköhammasharjat ja kuumemittarit. Öky-traktoreille sais mätkäistä kunnon öky-verot, 10euroa/hevosvoima.

      • tuskintulee

        Ei mene tuollaiset sähköhilavitkuttimet verolle, koska niiden rekisteröinti on hankalaa. Harrastetraktorit on helppo pistää verolle, kun laitetaan vaan maksulaput ilman y-tunnusta oleville rekisteröinneille.


    • valtiolle.tuloja

      Vero lätkäistään kahvinkeittimille ja taskulampuille jos kerran tulee traktoreillekin.

    • Ei voi muutakuin ihmetellä tietämättömien kateuden määrää.

      • Näin_meillä

        Minäkin olen sitä mieltä, että jokaiselle, jonka tulot ovat suuremmat kuin minun pitäisi mätkäistä mahtavat verot. Lisäksi joka ainoa värkki, jota minulla ei ole tai jota minä en tarvitse, pitäisi määrätä vuosittainen erityisvero.


    • jerkemeperkelele

      Jo on perkele! Laittakee kuu taivaalta auringon valo henkitys ilma ja lämpö ja pakkanennii hyvät järjen jätit verolle mutta elkee vaan mitään semmosta mitä rikas herra "tarvii". Ja paskan höpöttämis vero ois kanssa hyvä kun ei nykymaailmassa muuta osata tehä. Kyllä rutiköyhä kansa maksaa....

    • 100e

      Vero tulee vaan tänne palstalle kirjoittamisesta. Sellainen tekstinsuoltamisen ja p.askan puhumisen haittamaksu. Satanen per julkaistu viesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe