Härkistä jäi myymättä! Meni hävikkiin.

asdfgw

Härkistä ei mene. Kysyntä on hiipunut.

22

398

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä_ihme

      Olisitte laittanu tarjoukseen, härski on sillä hintakin.

    • ilmota_tietoja

      Voin kokeilla koirille, tosin luulen että nekään ei syö. Taikka jos laittaa grillimakkaraa reilusti sekaan vois mennä.

    • Heinis_

      Pitäis kokeilla vaihteeksi kaurista ;)

    • molemmatkäy

      Itselleni kelpaa kyllä härkiskin, jos nyhtökaura on lopussa. Mutta täytyy kyllä myöntää, että nyhtökaura on herkullisempaa. Valitettavasti sitä on edelleenkin vaikea saada, joten pakko on tyytyä muihin vaihtoehtoihin välillä. Onneksi nyt on kaksi pakettia nyhtistä jemmassa jääkaapissa.

    • papujauhosellua

      Me saatiin varastoon kokonaisen lavallisen härkistä. Sitä ei saatu myytyä kokonaan. Härkispaketti 3.89 ja erää yritettiin myydä. Sitten alennettuna... 2.99... Ei mennyt. Kate jäi ohueksi.

      • Ei_löydy

        Missä päin sitä pidetään kaupoissa kun en ole nähnyt missään? Kiinnostaisi kyllä maistaa.


      • 4t243

        Kerran ostin itsekin ja maistoin eikä pippurisuus houkuttanut maistamaan toista kertaa.


    • tiskintakana

      Tämä härkislava tuli Jyväskylän Seppälän Prismaan. Päiväys oli 02. 01.. Vähän vaikeaa oli myydä, kun samalla ylijäämä joulukinkut 1.99 kilo ja joululaatikot myytiin 0.5€ kpl.

    • fg24hg
    • papu-ja-selluu

      Viikko on hyllyt ollut täynnä. Menekki on hiljentynyt.

    • karppaajille

      Einesruokaa! Suolaa ja sellua sekä papujauhoa paketissa uusavuttomille.

    • Vaaleanpunainenpinkkeri

      Härkiksellä oli hyvä buumi. Ongelmaksi tuotteelle muodostui vain se, että kukaan ei halunnut ostaa sitä toista kertaa.

    • Tutkaajaryhmässä
    • elonkierto

      Forssassa keitaalla nyhtökauraa jouduttiin myymään miinus 30%, kun se vanheni käsiin.
      Lopussa meni biojätteisiin, kun sitä ei saatu myytyä. Nyt siitä tulee biokaasua.

    • Elonlaskuoppi

      Maataloustuttajat ei osta nyhtökauraa.

    • 7299

      Tuttajat

    • ostaisin_jos

      Kerran olen härkistä ostanut. Ihan hyvää oli. Jos en eläisi opiskelijabudgetilla ostaisin useammin (vaikka kyllä yhdestäkin paketista sain 3-4 annosta).

      Ongelmana kuitenkin, etten oikein tiedä miten sitä kannattaisi käyttää - kaikki on vähän niinkuin "tee kastike ja ripottele härkistä päälle". Markkinointimoka? Esim. Mifusta taas on vaikka kuinka paljon reseptejä

    • Älkääolkohömelöitä

      Juu, en kyllä osta härkistä, nyhtökauraa enkä mifua, sillä pidän paljon luonnonmukaisesta, terveellisestä ruuasta. Kyllä sen suolistosyövän saa vähemmälläkin.

    • ElintarvikeTutkija

      Nyt härkistä tuputetaan- En osta. Kallista moskaa.

      • härikis.on.jees

        Täytyypä tukea firmaa ja ostaa Härkistä viikonlopuksi.


      • ka5vi
        härikis.on.jees kirjoitti:

        Täytyypä tukea firmaa ja ostaa Härkistä viikonlopuksi.

        Itse syön härkistä pari kertaa viikossa, nyhtökauraa ja mifua silloin tällöin. Oikein hyviä tuotteita ja toivottavasti saadaan lisää vastaavia. Sellainen porkkanan ja nyhtökauran sekoitus olisi myös mukava, niin ei tarvitsisi itse aina raastaa porkkanaa.


      • muoti-menee

        Nythän niitä on hyllyssä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe