Missäpäin ne pakolaisimmeiset on majotettu,. kun on niin hiljasta sillä rintamalla,. jonnekin wartalo koteihin ,.luksusta on varmaan kaikki, siellä ne elävät meijän piikkiin,.
Pakolaisasiaa,.
46
518
Vastaukset
- SieläSieläSeVäinöOn
Ei saa kuulemma sanoa...
- kikkara.tukka
Höpö höpö, Tsupari kertoi läpyskän kolumnissa, että kaupunki kertoo avoimesti asiat.
- terwetuloa
Lemmensillantiellä ja Käärmeniementiellä on perheitä. Onpa päänvaiva taas jollain. Elävät he ,vaikka kuinka mieltäsi vaivaisit.
- MeeTöihin
...siellä ne elävät meijän piikkiin...
No niinhän elät sinäkin. Vi.uttaa maksaa tuommoisia.- etteinytsattuisjotai
Anteeksi vaan. Mulla on jo työpaikka. Keneksi sinä saatanan lutka minua luulet. Itse sait suojatyöpaikan. Minä teen fyysisesti rankkaa työtä. Sinä istut leveällä oerseellä tuolilla päivät. Että se siitä. Minä teen vuorotyötä ja maksan ihan tarpeeksi vetoa osalta. Joten tuki se turpasi hyvään sään aikaan.
- saatanallaonlutkia
Mistä olet lyönyt vetoa,ilmeisesti hävisit koska joudut maksamaan. Mikä muuten on " oerse " ?
- hyuhyui
etteinytsattuisjotai kirjoitti:
Anteeksi vaan. Mulla on jo työpaikka. Keneksi sinä saatanan lutka minua luulet. Itse sait suojatyöpaikan. Minä teen fyysisesti rankkaa työtä. Sinä istut leveällä oerseellä tuolilla päivät. Että se siitä. Minä teen vuorotyötä ja maksan ihan tarpeeksi vetoa osalta. Joten tuki se turpasi hyvään sään aikaan.
Saatanan mätisäkki elää meidän kustanuksella, noi tyhmät poliitiikot taitavat häipyä jonnekkin muihin maihin, niin me keskustellään meidän perhessä esim. muutakaa islantiin kun olette saaneet hyvän koulutuksen tai unkariin varmaan tulee rikas maa kun kaikki hyvin kouluutuunet muuttavat sinne.
tänne jäävät muslimit jotka hoitavat maan, niin kuin he haluavat , siis täyttä paskaa
, - Sipsirelkajwjwjw
etteinytsattuisjotai kirjoitti:
Et tiiä työnteosta mitään äpärä
- jokotajusit
saatanallaonlutkia kirjoitti:
Mistä olet lyönyt vetoa,ilmeisesti hävisit koska joudut maksamaan. Mikä muuten on " oerse " ?
Minulla katsos liian älypuhelin. Osui väärin kirjain. Operse on perse! Ja sinä lutka. Verot piti kirjoittaa. Lisät napsuu tästäkin yövuorosta tilille. Kotiin matkalla olen. Klo 7 loppui yöhuki. Väsyneenä voi tulla kirjoitusvirheitä. Teen töitä paljon ja univelkaa kertyy.
- yrittäjä321
Viimeinen paperimies huuteloo,luulopi tienoovasa oikein rahhoo,vai liekkö oot siellä viiluun liimuu hommissa,tyhymä köyhä.
- Prsvrk
Mitä idea oli aloittajalla.mä tunnen kaikki kirpputorilta ostavat lapsille vaattet ja koulu on 3.5 km jota niiten lapset kulke peruna ja makaroni niiten luksus.Yhdistyneet Kansakunnat maksavat suomella sitä ihan riittavasti.kuinka hän vero sinä maksat ?
- Kaikkimaksammeveroja
Kouluruoka on muutakin kuin perunaa ja makaroonia. Perunan ja läskisoosin voimalla hyvinvointimaamme on rakennettu, hyvä kun on ollut aina sitäkään kaikilla. Isät ja isoisät rintamalla näkivät nälkää pakkasessa ja metsäkaartilaiset ammuttiin. Hyvinvoinnin on ajateltu rakentuvan ja ylläpidettävän kansalaisilta kerättävien verojen avulla, koska öljyrikkauksia ei ole. Ihmiset on kovilla hyvinvointivaltion ylläpitämiseksi.
- Prsvrk
Joo miten olet ymmärtänyt minun kirjoitukseen.en torkoittanut mitenkään suomeen toiminta pahaksi.aloittaja ymmärsi asian että makaroni ja peruna ei ole luksus.yhen kerren syövät koulussa joo entäs kotona olevat vauvat ja muut .se on todella hieno asia että niitä pelastettu ja tuodu tänne .pitää olla tukena eikä meijään piikille eläävät ajatauksella.....................
- SinneMahtuu
Jos järkeä löytyy, niin sinne saunan taakse ne majotetaan.
- Hwang
Hävettää lukea näitä kirjoituksia:(Missä inhimillisyys?Nämä ihmiset ovat paenneet helvetistä.Näinhän voisi tapahtua meillekin.Maailmalla kuohuu.Huomista päivää ei tiedä.Lukekaa Suomen historiaa.Meitäkin on autettu.
- veivaakullia
voi, kuule täälä on suomessakin aivan tarpeeksi, helvetin kokeneita, miks ne on tuolla leipäjonoissa, tai oottaen jotain hoitopaikkaa, vanhukset makaa omissa paskoissaan hoitoloissa, kukaan ei tuu kattomaan vuoskausiin,. saatana siinä sulle inhimillisyyttä.
- tapahtukoon
Toivon melkein,että kuolisi nopeaan sydäriin tämäkin yksi 50 ämmä,joka kuvittelee olevansa maailman napa. Oikea veronmaksaja. Kyllä. Joo. Naurattaa. No ehkä se käy kalpaten. Joisi joskus niin,että vanha homeinen kroppa sanoisi sopimuksen irti. Kyllä. Näin toivon hänelle.
- saavat.kerrankin
ne on naimassa teidän naisia ,tutkikaa makuuhuoneenne matu anttaa jormaa
- naiomanpuolisonkanssa
Pitää olla sairas ihminen,joka seksualisoi kaiken. Joko on itse puutteessa tai joku muu vika elämänkatsomuksessa. Elämässä on muutakin kuin naiminen.
- ihmiskuonaa
Ei noilla reppanoilla ole muuta elämässä kuin syöminen, juominen ja naiminen. Samalla siitetään/haudotaan lapsia sinne ja tänne. Erotaan ja mennään viikonloppututtavan kanssa kihloihin. Niillä pennuilla tehtaillaan itselle tietty tulotaso ja suojamuuri velkojia vastaan. Tuo on Suomessa laajeneva sosiaaliluokka. Elätit jo kolmannessa tai neljännessä polvessa. Köyhyys ja heikko henkinen pääoma perityy.
- meneitseesiluuska
Kyllä minulle on liikaa,että mustalaisen kansaa tehnyt eräs pentuja ja kaupungin huijausta,että sisko kävi kotipiikana. Sisko sai palkan juoruamalla siskon luona. Ja tällä siskolla ainakin 8 pentua. Sitten haukkuvat muita. Yhtälailla he saaneet lapsilisät ja tämä oli yksinhuoltaja tämä mustalaisen naija. No niin. Katsotaan niin poistavat tämän. Nimiäpä en mainitse. Miksi teidän roskasuku saisi käyttää yhteiskunnan varoja ja muut ei ?
- vieläkötarvitseekertoa
Ja tämä,että pentu yli 30v käyttäytyy kuin apuna. Kuluttaa korvaushoidossa yhteiskunnan varoja. Vanhemmat hoitaa lapsensa lapsia kuin sijoituslapsia ,saaden isot tukirahat. Tuo suku on White thrashia,vaikka muuta esittävät. Vuokralla asuuvat ja tekevät mitä sattuu. Kyllä muita ollaan irvistelemässä,mutta ei nähdä sitä malkaa omassa"silmässä".
- melaamekkoon
unohdit yh-äidit.
- nytlaivalinnahuora
Sitähän tämä mustalaisen nussijakin oli. Ei taida muistaa?
- mitvittua
Miks varkaudessa on nuoria yh äippiä,joilla lapsia kolmenkin eri äijän kanssa. Sossu maksaa. Vanhemmiten viisikin eri isää lapsilla on normia.Eikö miehet osaa käyttää kortonkia,vai onko varkauslaisilla naisilla löyhät polvet ja korkea hedelmällisyys? Luulisi että näihin korkean riskin naisiin ei haluaisi koskea kukaan,mut hyvin on vientiä.
- mänussinrantapoika
Mä en usko,ett sun ongelmaa on. Minä elän nenä pystyssä tuilla. Mitäs siitä sanot ja sano mitä sanot elän tulevaisuudessakin näin. Hähähö. Joillain on mustalaisen ja valkolaisen kanssa lapsia;)
- elätäpentus
On kuule ongelma sellaselle joka käy töissä. Oletko ajatellut sterilisaatiota? Johtimet poikki ja voit vapaasti jakaa rasiaa. Saada asiasta jopa palkkaa?
- paraskinootsanomaan
Pidä sinä turpasi ummessa etolehmä :D Sinä et sitä määrää saamarin huora. Teettäkää Susannalle sterilisaatio.
- juoksuaika
Tuolla tavalla puhut myös lapsillesi? Joko niistä on vanhin tiineenä?
- Leppävirta
Kuule pidä jo huora suusi kiinni.
- huseeeraa
juoksuaika kirjoitti:
Tuolla tavalla puhut myös lapsillesi? Joko niistä on vanhin tiineenä?
Mikä täällä liikenteessä? Joku kyrvänkippee katkera ? Tuu niin nussin. Iällä ei väliä. Vanhakin liha keleppoo.
- köpksestä
Ei sinusta ole siitosoriksi luuseri.
- köpenpöperöt
Kuulostaa,että skitso on. Miettii vaan toisten elämiä ja väittää tekevän töitä. Viistöistä. Meillä on koira nimeltä Susaanna ja se on steriloitu.
- kannavastuu
Sinä olet siis se köpen yh jonka pennut juoksee ulkona öisin?
- olenkukaoleneikuulusulle
Sinä et ole ihminen vaan ihmisen irvikuva.
- elätäittes
Kato kuka puhuu.
- lälöäsbyybyt
elätäittes kirjoitti:
Kato kuka puhuu.
Saatana mikä turvokasrasvaleuka. Hyi ootko katsonut peiliin kunnolla? Oletko narsisti? Paikkailet vitun juonoo itsetuntoo? Yrität kerätä tuttavia? Onnistumatta. Kyllä teen kaikkeni,että tieto kiirii. Mikä paska oot. Tiedät itse sen . Et kelpaa kenellekään.
- hommaansullehakkaajan
elätäittes kirjoitti:
Kato kuka puhuu.
B"kato kuka puhuu" nauraaaaaa... Puhuu puhua!!!
- eikölöyvyukkoo
Elätä sinäkin tai eikun kuole mieluummin. Päästäisiin tommosesta paskakasasta. Saasta oot.
- nauraaaaaaaaaaaaaa
Mielisairas tuo ollut aina. Minkäs teet. Kiertää kaukaa,jotta ei hulluustauti tartu.
- oksettaaaaa
Onneksi en oo ton näkönen . En kehtaisi liikkuu ihmisten ilmoilla!!! Hyi helvetti miten ruma !!!!!
- karjakoilta-kuultua
Varkauslaisten äitien tasoa tuossa. Säälittää noiden lapset. Mutta mitä muuta voi odottaa navettapiian työttömiltä jälkeläisiltä.
- wakeupinthwmorning
Oletko navettapiian jälkeläisiä? Itsellä nuo vanhemmat kyllä aivan muuta ammattia ... Ei siinä. Navetatkin on tarpeen. Paitsi automatisoitua sekin hyvin pitkälti. Sen kummemmin navettoja en ole nähnyt,mutta koneellinen lypsy on nähty. En puhu nyt naisten lypsylaitteesta. Niitäkin on. Maksavat hyvin rintamaidosta.
- Anonyymi
supikoira
- Anonyymi
jen s
- Anonyymi
Ei hyvät hyssykät ketään ihmisiä vartalolle, kun wartalolaisetasukit ovat häiriköitä.
Huhhhuhh.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2316177
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263964- 922766
- 412207
- 331982
- 471936
- 1091820
- 211686
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2291436