Muuten palstaa ei saada siistittyä eikä keskusteluja asiallisiksi.
Ainoa tapa saada keskusteluja tahallaan sotkevat "kysymysautomaatit" ja "pakkomielteiset" kommentoijat vaikenemaan on skipata heidät.
Vielä on mahdollista saada edes joku tolkku tälle palstalle.
Kiitos!
Skipatkaa palstan vakijankuttajien kommentit!
54
575
Vastaukset
- PalstalleTolkkua
Aloituksesi oli aiheellinen ja kolahti heti " kohderyhmään" :D
- boikottiinvaan
hyvä että koet että se kolahti sinuun.
- tiedotetta
Joo, kohderyhmä on kuin hyeenat haaskalla.
Mutta jokainen itse päättää kenelle vastaa ja kenet ohiittaa! - boikottiinvaan
tiedotetta kirjoitti:
Joo, kohderyhmä on kuin hyeenat haaskalla.
Mutta jokainen itse päättää kenelle vastaa ja kenet ohiittaa!hyvä että koet että se kolahti sinuun toisellakin nicilläsi.
- kohderyhmään.kolahti
Kiitettävästi tosiaan kohteryhmä tunnisti itsensä.
- boikottiinvaan
kohderyhmään.kolahti kirjoitti:
Kiitettävästi tosiaan kohteryhmä tunnisti itsensä.
kuten sinäkin siis.
- gjllvD
Nämä uskonhuhhulit näillä palstoilla ovat aina raakkumassa ja vääristelemässä ja valehtelemassa.
Katsokaas ketkä tekevät aloituksia ja hyökkäyksiä!!
Ketkä tuomitsevat ja herjaavat
Ketkä panettelevat ja käyvät jopa henk kohtaisiin hyökkäyksiin.
Nämä uskonhihhulit!!- satavarmaa
Sinä olet kuitenkin tuhannen nikin hihhuli.
satavarmaa kirjoitti:
Sinä olet kuitenkin tuhannen nikin hihhuli.
Montaako nikkiä sinä käytät ja mikä hihhuli sinä olet?
- njnhbtvcrcr
Totuus vaikuttaa olevan arka aihe uskovaisille!
uskomalla ei valheet IHMISILLE muutu toduudeksi mutta uskontunnustuksen kaltaisilta se onnituu, kun ei oo järkeä niin mitä muutakaan voi odottaa! - todistusta
Heti ensimmäisessä kommentissa kohderyhmän edustaja tunnisti kolme palstan oikeaa uskovaa
"lettas", "bibeln" ja "artott
Hieno todistus!- boikottiinvaan
heidät on helppo tunnistaa aloituksen kuvauksen perusteella.
- totisesti-
Amen! He eivät ole maailmasta!
Palstakeisari kun saadaan ulos niin hyvä
- STK--
Joko menit?
- e1-e8
KAVAHTAKAA pilkkuviivaviivan hapatusta ja SKIPATKAA hänen palstalle ULOSTAMAT sonnat!!!
- e1-e3
jos PILKKUVIIVAVIIVAN syntihirvitysoksennukset skippaatte ETTE VOI täysin eksyksissä olla!!! edes JONKINLAISTA älyä osoittaa hekumasyntiulosteiden skippaaminen!!!
- siitävaan
Hyvin toimii. Jankka sekoaa kohta :D
- noostoo
Nostetaas vähän.
- tehdäänniin-
tehdään niin
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665555Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932882- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212140Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136