3 toukokuuta 2016 olit kävelyllä kaverisi kanssa, emme ole puhuneet , mutta uskoisin tunteiden olevan molemminpuoleisia. Jäi pitkä kaipaus. Haluan nähdä ja tutustua.
Jos ilmiannat itseään, niin saat 500 euroa. (Yhtä konkreettista etsin)
Helsinki, vaalea hiuksinen nainen (palkkio 500 e)
9
504
Vastaukset
Löyttöpalkkio on nyt 750 euroa eli pelkkä tutustuminen ja yhteystiedot.
- kukakohanhän
Minä korotan tonniin, jos löydätte minulle vaaleahiuksisen miehen.
- Palstankäki
Ennakkotarjous 1002 e
- adsfasdf
Tonnilla joka reikään ilman kumia?
Kauhea kauppa tässä käynnissä. Korotin palkkion arvoa, koska kaipaus ei vaan lähde, jotta hänelle olisi motivaatio olla yhteydessä. En ole ostamassa ketään vaan hakemassa apua tähän ongelmaan eli suhtaudun tähän vakavasti. Sen takia annan kunnon palkinto, jos pystyisi edes hetken ratkaista tämä tilanne.
- ölkjölkjö
Hullu se on joka ei puolta maksa.
- järjen.ääni
Eli TUNTEET SUA VIE,,
OOT RAUKKA - bwanamwana
Etsity naine on taala minun alla. Voin kertoa terveinen aktin jalkeen. Laittaa raha minu tili.
- lapsethöh
rahalla et saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33662
- 60659
- 52627
- 50615