Hakkarainen laukoo totuuksia sananvapudesta

Teukka.on.äijä

Hakkarainen huomioi, kuinka islaminuskoa ja kristinuskoa koskevaa kirjoittelua punnitaan julkisuudessa erilaisella vaa’alla. Hän tuki myös näkemyksiä, joiden mukaan lain määräykset kahlitsevat sananvapautta ja niitä olisi syytä höllentää.

– Ei tuo mitään rasistista puhetta ollut. Jos olisin samassa tilanteessa arvostellut kristittyjä tai haukkunut Jeesusta, ei kukaan olisi syytettä nostanut. Mutta jos muslimeja arvostelen heidän pahoista töistään niin minua syytetään varmasti ja tuomio tulee ja lappu käteen, Hakkarainen moitti ja toivoi lakeihin asiaan sopivia muutoksia.

– Jos minä laitan tuohon Raamatun lattialle. Ja Koraanin. Ja seison niiden päällä. Niin kukaan ei puhu siitä Raamatun päällä seisomisesta. Mutta Koraanin päällä seisomisesta tulisi varmasti seuraava uskonrahan loukkaamissyyte. Enhän minä sitä tee, mutta annan esimerkin, Hakkarainen kuvasi tilanteen epätasapainoisuutta.

– Näillä mennään, täytyy vähän tarkentaa sanamuotoja. Jos olisin kirjoittanut siihen, että ”melkein” muslimi, ei olisi tullut mitään. Täytyy vähän tarkentaa – mutta mielipiteet eivät ole muuttuneet, Hakkarainen totesi.

Erikoisessa Suomessa siis eletään nykyään.

37

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotkoontyöntämässä

      Muslimiumit näin käyttävät jo valtaansa ja ovat näin määräysasemassa toimetomina muuten mitään tekemätöminä pasatavia, kylää nämä osaa viiä mailmaa ja suomea rotkon partaalle.

      • tömisevä

        Ihan uskomatonta soopaa. Yrittäkkee parempoo.


      • allahin.nimeen
        tömisevä kirjoitti:

        Ihan uskomatonta soopaa. Yrittäkkee parempoo.

        Sharian komennossa olet kohta sinäkin.


    • poispersuista

      Tampio ukko Hakkarainen, yrittää vain ärsyttää.

      • hakkaraista-kehiin

        Hakkaraisesta suomen ressa ja heti, siinä on miestä, jokas musukat laittaisi ruotuun ja töehin ja työtävieroksuvat passitas kotiosa maihin jolokotelemaan mitäs nämä täälä jolokoteloo ja vuosikaupala jo piikiimme kylen venyttäjät.


      • tääähhhh

        Oletko niin tyhmä, että et tajua Hakkaraisen olevan oikeassa?

        Erot ovat selvät.


    • säälinteitä

      Suvakit ei voi myöntää totuutta, vaan haluavat alistua muslimien tahtoon,,,säälittävää!

      • AlberdGRBönden

        zinägingö ?
        böjlnberän böndeukko laukoo dyhmyygsiä ja rasse saa kiksejä
        voi bönde ?


    • nvbngnb

      Teukalta ihan täyttää asiaa, noinhan se on.

    • Pelottaa

      Yksi syy siihen miksi on alettu rankaisemaan ihmisiä nimen omaan vain islamin uskontoon liityvistä lausunnoista on se, että islamin uskoisia alkaa olla maassa jo varsin paljon ja joukossa on islamin uskoisia jotka kihisevät kiukusta jos heitä tai heidän uskontoaan arvostelee. Tämä on tikittävä aika pommi. Päättäjät ovat nyt kusisukassa tämän asian kanssa ja kun eivät muuhun pysty niin tukkivat ihmisten suut laatimalla rasistipuhe lakeja. On vain ajan kysymys kun jokin islamisti taho vetää näistä puheista herneen sieraimeensa ja sitten alkaa paukkumaan myös täällä Suomessa kun on niin pahoin loukattu ja loukkaannuttu. Pelko islamin edessä ja siitä mitä tapahtuu jos ihmiset saisivat ilmaista itseään vapaasti kuten tässä yhteiskunnassa kuuluisi saada on saanut aikaan tämän uskomattoman kumartelun islamin uskoisten edessä.

      • tähänonpuututtavajapian

        On käsittämätöntä mitenkä tätä aikapommia ei tajuta, kuinkas pitkälle tämän annetaan kehityä ja mitenkäs sitten se laimennetaan, pitääkös jo tuimia otteita käyttää ...


      • jiiihuuuu

        Homman näkee varsin hyvin ruotsissa, jossa ennen asuin. Muslimit ovat kasvattaneet jatkuvasti valtaansa siellä, ja juuri median sekä vihervasemmiston hyvällä avustuksella.

        Touhu ei vaan enää pysy käsissä, monet monet mamulähiöt ovat todella näitä aikapommeja. Joissa toki palaa nykyään jo ihan kunnolla, eikä yksittäinen poliisipartio uskalla niihin mennä.

        Ja pelko on tosiaan yksi asia, että islamia ei paljon arvostella. Kyllä päättäjätkin tietävät että musujen joukossa on paljon uskonnollisia hulluja, jotka voivat tehdä mitä hyvänsä. Kun on yli 1000v. menty serkkujen kanssa naimisiin, niin se jättää jälkensä esim. älykkyyteen. Myös skitsofrenia on erittäin yleistä muslimimaissa.


      • harmittaako

        Ei pidä tuimia otteita kenenkään käyttää, vaikka niiden käytöstä saamme vielä nähdä näytteen. Mikä on muuten tämä maahanmuuttajien perusta MC Saturdah jengi, jonka annettiin levittäytyä ja pesiytyä myös tänne Suomeen? ja mitään ei näköjään mahdettu. Ihan niin kuin jo olemassa olevat jengit eivät olisi riittäneet ja niitäkään ei ole osattu kitkeä pois. MC Saturdah jengi ei onneksi ole rasistinen, koska siihen voi liittyä uskonnosta riippumatta, erittäin väkivaltainen se kylläkin on. Jengi rikastuttaa nyt kulttuuriamme ja on vielä kansainvälinenkin. Maahanmuuttajat saavat jälleen kerran sulan hattuunsa. Siinäpä sopivaa kerhotoimintaa pettyneille. Saakohan tällaista maahanmuuttajista koostuvaa jengiä arvostella? vai joutuuko siitäkin kuulusteltavaksi? ei varmaan saisi yleistää, että jengin kaikki jäsenet ovat maahanmuuttajia ja väkivaltaisia, sekä rikollisia, joten jätän sen tässä tekemättä. Jotta jengin jäsenet eivät nyt suuttuisi ja provosoituisi ihmisten puheista ja kostaisi sitä jotenkin, niin eduskunnassa tulee nyt nopeasti säätää laki, ettei tätä kyseistä jengiä saa arvostella negatiiviseen sävyyn rangaistuksen uhalla, koska sen jäsenistökin on maahanmuuttajista koostuva.


      • eeeeeiiiiiii
        harmittaako kirjoitti:

        Ei pidä tuimia otteita kenenkään käyttää, vaikka niiden käytöstä saamme vielä nähdä näytteen. Mikä on muuten tämä maahanmuuttajien perusta MC Saturdah jengi, jonka annettiin levittäytyä ja pesiytyä myös tänne Suomeen? ja mitään ei näköjään mahdettu. Ihan niin kuin jo olemassa olevat jengit eivät olisi riittäneet ja niitäkään ei ole osattu kitkeä pois. MC Saturdah jengi ei onneksi ole rasistinen, koska siihen voi liittyä uskonnosta riippumatta, erittäin väkivaltainen se kylläkin on. Jengi rikastuttaa nyt kulttuuriamme ja on vielä kansainvälinenkin. Maahanmuuttajat saavat jälleen kerran sulan hattuunsa. Siinäpä sopivaa kerhotoimintaa pettyneille. Saakohan tällaista maahanmuuttajista koostuvaa jengiä arvostella? vai joutuuko siitäkin kuulusteltavaksi? ei varmaan saisi yleistää, että jengin kaikki jäsenet ovat maahanmuuttajia ja väkivaltaisia, sekä rikollisia, joten jätän sen tässä tekemättä. Jotta jengin jäsenet eivät nyt suuttuisi ja provosoituisi ihmisten puheista ja kostaisi sitä jotenkin, niin eduskunnassa tulee nyt nopeasti säätää laki, ettei tätä kyseistä jengiä saa arvostella negatiiviseen sävyyn rangaistuksen uhalla, koska sen jäsenistökin on maahanmuuttajista koostuva.

        Eihän mamujengiä arvostella saa.


      • Ilopuhe

        Hakkarainen on oikeassa. Kristittyjä saa pilkata täällä vaikka kuinka mutta muslimeista ei saisi sanoa totuutta. Jos niin tekee, se on heti muka vihapuhetta. Tympii jon tuo sana "vihapuhe". Miksikähän sitä Sanaa käytetään joka päivä. Ovatko ihmiset vihaisempia kuin ennen. Trumpia ja Putinia haukutaan tämän tästä mediassa. Se on kai sitä vihapuhetta.


    • MCtuleevielä

      Mitenkä jos tulee se alajaosto MC Satusetä kerho, onko se rasisitista jos siinä on vain valkoihoisia?

    • TeukkaAsialla

      Teukka pääsi eduskuntaan äitinsä rahoilla. Äiti sanoo haastattelussa, että Teuvolla on huono luonne ja oli kauhuissaan kun Teuvolla oli känniputki päällä ja mölisi rasistisia juttuja julkisuudessa.

    • Ikävä kyllä on tunnustettava, että Teuvo puhuu totta.
      Kaikkien arvostelu pitäisi olla samalla viivalla.

      • Kuspiä

        Sanoppa muuta.


      • jeeeesss

        Hyvä että sinäkin olet samaa mieltä.


    • Perisavvaaja

      Teukka puhuu niinkuin tolokunihmiset asiasta ajattelevat.

      • Harmi kun ei sallita tolkun puhetta, koska se aiheuttaa sitten vihapuhetta.


      • Sanavapaa
        kamuttaja kirjoitti:

        Harmi kun ei sallita tolkun puhetta, koska se aiheuttaa sitten vihapuhetta.

        Kamuttajan kanssa samaa mieltä.


      • rgrgrgf
        kamuttaja kirjoitti:

        Harmi kun ei sallita tolkun puhetta, koska se aiheuttaa sitten vihapuhetta.

        Sanoppa muuta.


    • pinohiirinen

      Tedukka linnaan se on radisti

    • ton3r3r3r

      Ennen otan Suomalaisen Hakkaraisen naapuriin kuin mamun.

      • jolokotelijoitaeinurkile

        mitäs mamu sitähän syötetään ja niinedelleen ite jolokoteloo päivät pitkät


      • vakesdrii

        matu on nauttineet jo yli25v.suomen sosiaali turvasta,mitenkä on mahdollista että kotimainen yli 40v. työelämmässä ei mitään sossu/turvaa.narun jatko/vai nälkä kuolema/52km leipäjono


      • ruakittavia-rajanylit

        musukoita paijataan kaikin konstein ja omia haukutaan vähäosaisia

        näin tätälinjaa ajaa vajakki hallituksemme suvakeineen ja liekas tämä on pahassa mallissa vielä


    • sooppo

      Älkää leikkikö tulella islam on kaiken arvostelun yläpuolella

      • järenlähteetavattava

        joo niinkauan kun ei enää ole

        tajunnan helvete on herättävä näitä vastaan


      • kyllä.voi

        Kyllä islamia saa arvostella siinä kuin kristillisyyttäkin.


      • nbmgmbm
        kyllä.voi kirjoitti:

        Kyllä islamia saa arvostella siinä kuin kristillisyyttäkin.

        Muslimi saa kyllä, mutta ei valkoinen kristitty.


    • Tämä-ei-ole-vihapuhetta

      lkkjhfk Kirjoitti: Juutalaiset ja palestiinalaiset ovat ihmisiä,siinä ei liene epäselvyyttä.
      Ongelmat korostuneet kahden sodan,1967 kuuden päivän sodan ja 1973 jom kippur sodan takia.
      Arabit syypäitä kumpaankin sotaan.1967 Israelin tiedustelu ehti edelle ja Israel ehti ensimmäisenä ja tuhosi Egyptin ilmavoimat meren yli hyökäten suoraan kentille.
      Lisäksi valmiit jalkaväkiryhmitykset juuri ennen näiden hyökkäyskäskyä.
      1973 jom kippursota tuli Israelille täytenä yllätyksenä.
      Israel oli tuhoutumaisillaan,mietittiin jopa kolmen atomipommin käyttöä.
      Divisioonan komentaja kenraaliluutnantti Ariel Sharon käskyistä piittaamatta vei divisionansa pääosat egyptiläisten selän taakse ja alkoi tuhota komentojärjestelmiä ja muita strategisia kohteita pelastaen Israelin varmalta tuholta.
      Muslimit syypäitä palestiinalaisten tilanteesen .
      Jordanian kuningas Hussein yksi pääsyyllisistä siihen että palestiinalaiset asuvat pakolaisleireillä.
      Tulee myös muistaa ,että Hitler ei suinkaaan ollut toisen maailmansodan aikaan ainoa juutalaisten vihaaja.
      Hitler sai palestiinalaisten uskonnollisilta johtajilta hyviä neuvoja miten juutalaisia tuhotaan.
      Saksan tarkoitus oli alkuperäisesti viedä saksan juutalaiset Palestiinaan,muutta sikäläiset eivät tietenkään hyväksyneet-niinpä saksalaiset uskoivat neuvoa ja rupesivat joukkotuhoamaan juutalaisia Euroopassa.
      Tässä yhteydessä tulee muistaa,että Balkanin muslimit tekivät valtavia serbien joukkomurhia.
      Nämä murhat olivat pääsyitä Bosnian sodalle ja Kosovon sodalle.
      Serbit hakivat oikeutta -tosin kyseenalaisin keinoin.
      Meilläpäin sanottiin 1990-luvulla että,jos otetaan Balkanilta muslimipakolaisia,niin otetaan saman verran myös serbejä niin pysyy järjestys.
      Mitä tulee siirtokuntien rakentamiseen ei liene fiksua Israelilta tällaisena aikana.
      Jeesukseen uskovana sanon,että Jumalan silmäterää Israelia ei pidä mennä jakamaan-jakajille käy huonosti.
      Niin kuin olemme huomanneet, että muslimit eivät tarvitse kristittyjä tai juutalaisia saadakseen sodan pystyyn -muiden puuttuessa muslinit sotivat keskenään.
      Niin kuin on sanottu että lopun aikoina Jumala kokoaa viholliset hyökkäämään Israeliin.Israelin sotilas vastaa 85 hykääjää.
      Ei liene kovin vaikea päätellä,että silloin käytetään joukkotuhoaseita.Se on ainakin varma että Israelin jakajille-tai sen yrittäjille käy huonosti.
      Konkurssi taitaa tulla niille jotka nousevat Israelia vastaan .
      Neuvonkin kohteliaasti Sinua siunaamaan Israelia.

    • onko-näin-

      Rakkaat ystävät,

      Rosh hashanan, heprealaisen uudenvuoden aattona (pari viikkoa sitten, su 2.10.) puolenyön aikaan minulle tuli Herran sana:

      ”Varoita Amerikkaa ja kansakuntia! Varoita luopunutta, kompromisseja tekevää seurakuntaa siitä, että tuomiot tulevat pian!

      Seurakuntaa tulevat kohtaamaan suuret vainot. Antikristuksen henki ja sen ote kansoista vahvistuu päivä päivältä ja kohta koittaa Saatanan hetki pettää kansakunnat. Antikristuksen henki vastustaa ankarasti Minun voiteluani, joka virtaa Minun ruumiissani, morsiamessani, uskollisissa pojissani ja tyttärissäni, jotka vielä saavat täyden voiton.

      Todelliset uskovat erotellaan vääristä, kuten akanat erotellaan jyvistä puimatantereella.

      Valtavat joukot pelastuvat vielä ratkaisunlaaksossa. Teiltä riistetään yhtäkkiä oikeudet ja vapaudet, joita nyt itsekkäästi pidätte itsestäänselvyyksinä. Nyt todellinen valinnanmahdollisuus on vain herätyksen tai tuomion välillä. Ohi on sellaisen armon aika, joka sallii synnissä elämisen ja kompromissit ilman seurauksia. Tuomio alkaa Herran huoneesta kuten on kirjoitettu. Sen jälkeen asetan Israelin ennalleen koko maailman nähden ja tuomitsen kansat pyhässä vihassani kuten profeettani ovat selvästi ennustaneet Raamatussa.

      Henkinen ja uskonnollinen epäjumalanpalvonta vyöryy moninkertaiseksi ja pettää monet, kun tuomioni päivä lähenee. Elätte profeetallista keskiyön hetkeä. Juoskaa Jumalan luo, ja tehkää parannus pahuudestanne armoistuimeni luona, kun vielä on aikaa. Kun ovet suljetaan ja vaivanaika alkaa, mitä aiotte silloin tehdä? Oi kansani, pyytäkää minulta kaksinkertaista öljyannosta lamppuihinne. Tulen hyvin pian hakemaan voittoisan morsiameni tästä pahasta maailmasta, ja noudan teidät kotiin olemaan luonani ikuisesti, aivan kuten olen luvannut! Pysykää erottautuneina minulle. Pysykää uskollisina loppuun asti, ja saatte kunnian kruunun, joka ei himmene.”

      ”Nykyisen taloudellisen järjestelmän juuret ovat babylonialaiset ja järjestelmä kaatuu pian, koska se ei kestä hallitsematonta massiivista maailmanlaajuista velkataakkaa. Siten valmistuu tie niin kutsutulle ”Uudelle maailmanjärjestykselle”. Tämä hengellinen, poliittinen ja taloudellinen järjestelmä ei nimestään huolimatta ole uusi – se vie ihmiskunnan antikristuksen orjuuteen, ja jokaisen on palvottava antikristusta säilyttääkseen henkensä.

      ”Oi kansani, kuulkaa varoituksiani! Aika on tullut!”

      ”Olkoon aarteenne ikuisissa asioissa. Silloin sydämenne on turvassa ja voitte paeta tulevaa vihaa. Älkää rakastako nykyistä maailmaa ja sen asioita. Kiinnittäkää mielenne taivaallisiin, jotka kestävät ikuisesti. Niitä ei voi kukaan teiltä viedä.”

      ”Avoin sota Israelia vastaan puhkeaa pian, ja valtava määrä ihmisiä kuolee ympäröivissä arabivaltioissa. Damasko tuhoutuu täysin, eikä sitä koskaan enää rakenneta, kuten olen ilmoittanut Jesajan kirjan 17. luvussa.”

      ” Tein liiton toisessa maailmansodassa taistelleiden kanssa, ja lupasin antaa Euroopan ja Amerikan kansoille 70 vuoden rauhan ja menestyksen ajan NATON suojassa, koska nämä kansat pysäyttivät Natsi-Saksan ja edesauttoivat Israelin valtion syntymää.

      70 vuoden aika on ohi.

      ”Tämä paha sukupolvi on unohtanut Minut. Palvotte demoneja ja paholaisia ettekä Minua. Olette kääntäneet uhmaten selkänne Minulle. Rauhan siunaus väistyy pian! Psalmi 83 ja Obadjan kirja toteutuvat kirjaimellisesti. Samoin sen jälkeen Hesekielin luvut 38 ja 39. Minä nöyryytän myös Iranin, Venäjän ja niiden liittolaiset, kun ne jälleen yrittävät tuhota Minun kansani.”

      ”Tuhoan varmasti sotaisat islamistihallitukset, jotka terrorisoivat Lähi-itää ja monia kansoja. Israel on houkutuslintuni, jolla vedän kansat ansaan. Nousen ja taistelen kuten soturi puolustaakseni liittoani, jonka tein Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin kanssa. Kuten te olette tehneet Israelille, niin Minä varmasti teen teille”.

      Te Israelin ikuiset viholliset – kuulkaa Herran sana! Teidät lyödään! Te kaadutte ja tuhoudutte koko maailman silmien edessä ettekä enää koskaan nouse! Silloin kaikki tietävät että minä olen Korkein Jumala, Minä Olen Pyhä Jumala – Israelin Pyhä, kuten sanassani on selvästi kirjoitettu. Jo alusta alkaen olen ilmoittanut, mitä lopussa tapahtuu. Kaikki käy toteen juuri niin kuin on kirjoitettu!”

      ”Kokoan kansakunnat Jisreelin laaksoon, jota myös Harmageddoniksi kutsutaan, ja tuomitsen teidät siellä”.

      Tuhoan suuni miekalla kaikki, jotka vihaavat Minua, Minun kansaani tai Minun maatani, kun palaan perustamaan kuningaskuntani maan päälle. Se ei ole satua tai uskonnollinen myytti. Kaikki tapahtuu kirjaimellisesti teidän silmienne nähden. Mikään ei voi estää näitä tapahtumasta hyvin pian!”

      ”OI MAA, MAA, MAA – KUULE HERRAN SANA!”

      Jeshua Messias

      Maurice Sklar
      Maurice Sklar Ministries
      www.mauricesklar.com

      • vakava.sanoma

        Jos tuo pitää paikkansa niin ei hyvältä näytä tulevaisuus.


    • MnuaEpäilyttää

      Liekkö ollut hiki kun heräsi!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe