"Kristofasistit" ja idiootit, aikamme uusi ilmiö!

Ensimmäinen versio tästä katosi bittiavaruuteen joten tässä on versio n:o 2.
(huom. tämä ei edes muistuta ensimmäistä ;-)

Politiikan, uskonnon ja propagandistisen populismin yhteen keittäneet "kristofasistit" ovat onnistuneet tavoitteissaan. He ovat onnistuneet samaan yksinkertaisen kansan ampumaan toistuvasti itseään päähän, kuten persujen "Jytky", brittien Brexit ja jenkkien Trump todistavat.

Kun naapurimaassa nousee vielä ruotsidemokraatit suurimpana puolueena valtaan ja Ranskassa Madame Le Pen on presidentti, niin olemme taas askeleen lähempänä Apinoiden Valtakuntaa.

Mutta mitä väliä, demokratia vain näyttää mihin se pystyy, kiitos ihmisen älykkyyden.

ps seuraavaksi pitää käyttää koiraa lenkillä

30

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai.sitten.niin

No tuo on sinun näkemyksesi asioista. Todellisuus voi olla ihan jotain muuta kuten onkin. Mitäpä tuota jankkaamaan. Vaikka uskon että tähän rientää lössisi kilvan peesaamaan ja uskovia haukkumaan.

Antaako tuollainen rumuus jotain hyvää ja henkistä ylevyyttä elämään?

Ei mitään uutta palstan alla.

PS. Kertokaa millä keinoin/sanoilla saa poistot tapahtumaan.

• LÄHETÄ

Klikkaa oikealla harmaassa alapalkissa olevaa "Ilmianna" paniketta ja täytä avautuvan ikkunan tiedot ja lähetä.

"Viesti rikkoo tai kehottaa rikkomaan Suomen lakia, tai sisältää loukkaavaa sisältöä
        Viesti sisältää lapsilta kiellettyä materiaalia
        Sisältää yhteystietoja. Ei koske tutkimuskutsuja sekä osto- ja myynti-ilmoituksia
        Viesti on mainos tai massapostitus
        Viesti ei liity aiheeseen, tai ei ole suomea tai ruotsia
        Lisätietoja

Sähköpostiosoitteesi

LÄHETÄ"

Tämä Räyhis on pelkkä pipipää jolla ei koskaan ole muuta asiaa kuin solvata ja haastaa riitaa.

• >> No tuo on sinun näkemyksesi asioista. <<
        Nimenomaan ja vain minun.

>> Todellisuus voi olla ihan jotain muuta kuten onkin. <<
        Sanot sinä, olen eri mieltä.

>> uskon että tähän rientää lössisi kilvan peesaamaan ja uskovia haukkumaan. <<

Perkule, kyse ei todellakaan ole uskovista eikä edes jumaluskosta vaan huiputuksesta. Siis sitä, että vedotaan ihmisen tunteisiin, pelotellaan heidät henkihieveriin ja uskotellaan, että meillä eli "kristofasisteilla" on muka yksinkertainen ratkaisu noihin monimutkaisiin ongelmiin, jotka nuo samat "kristofasistit" ovat ensin meille esittäneet.

Ensin "kristofasistit" keksii ongelman ja sitten he esittää siihen oman ratkaisunsa ja koko operaatio on pelkkä huiputus.

>> Antaako tuollainen rumuus jotain hyvää ja henkistä ylevyyttä elämään?<<

Minua ei kuule naurata tämä mikä paraikaa maailmalla tapahtuu, ei vähääkään.

Naurattaako se Sinua?

• ps nimimerkki kai.sitten.niin

Jos nuorenmaan kreationistinen ja varmasti Aito kristitty varapresidentti Mike Pence hyppäisi puikkoihin nykyisen ateistisen, narsistisen ja psykopaattisen Trumpin sijaan, niin nukkuisin yöni levollisemmin. Kuten moni muukin. Että näin.

• kai.sitten.niin
        LÄHETÄ kirjoitti:

Klikkaa oikealla harmaassa alapalkissa olevaa "Ilmianna" paniketta ja täytä avautuvan ikkunan tiedot ja lähetä.

"Viesti rikkoo tai kehottaa rikkomaan Suomen lakia, tai sisältää loukkaavaa sisältöä
        Viesti sisältää lapsilta kiellettyä materiaalia
        Sisältää yhteystietoja. Ei koske tutkimuskutsuja sekä osto- ja myynti-ilmoituksia
        Viesti on mainos tai massapostitus
        Viesti ei liity aiheeseen, tai ei ole suomea tai ruotsia
        Lisätietoja

Sähköpostiosoitteesi

LÄHETÄ"

Tämä Räyhis on pelkkä pipipää jolla ei koskaan ole muuta asiaa kuin solvata ja haastaa riitaa.

Juu tiedän kyllä miten ilmiannetaan. Tarkoitin, millä sanoilla viesti varmasti lähtee. Sähköpostiosoitettani en anna, viesti lähtee kyllä ilman sitäkin kunhan on tietyt varmat sanat.

• LÄHETÄ
        kai.sitten.niin kirjoitti:

Juu tiedän kyllä miten ilmiannetaan. Tarkoitin, millä sanoilla viesti varmasti lähtee. Sähköpostiosoitettani en anna, viesti lähtee kyllä ilman sitäkin kunhan on tietyt varmat sanat.

Pelkkä "poistoon" riittää ja säpo voi olla vaikka [email protected]

• kai.sitten.niin kirjoitti:

Nimimerkki kai.sitten.niin

Kun kerroin, että näkisin YEC-uskovan Mike Pencen USA:n presidenttinä mielummin, kuin ateistin ja narsistisen psykopaatti Donald Trumpín, niin Sinua se ei tunnu kiinnostavan.

Vai kiinnostaako?

Jos se ei kiinnosta, niin minulle syntyy mielikuva, että ateistinen Donald Trump on Sinulle mieluisampi USA:n presidentti kuin kristitty Mike Pence.

Miten on?

• LÄHETÄ kirjoitti:

Pelkkä "poistoon" riittää ja säpo voi olla vaikka [email protected]

Ylläpito ei halua poistaa tätä aloitusta.

• kai.sitten.niin
        qwertyilija kirjoitti:

Nimimerkki kai.sitten.niin

Kun kerroin, että näkisin YEC-uskovan Mike Pencen USA:n presidenttinä mielummin, kuin ateistin ja narsistisen psykopaatti Donald Trumpín, niin Sinua se ei tunnu kiinnostavan.

Vai kiinnostaako?

Jos se ei kiinnosta, niin minulle syntyy mielikuva, että ateistinen Donald Trump on Sinulle mieluisampi USA:n presidentti kuin kristitty Mike Pence.

Miten on?

Miksi minun joka viestiisi pitäisi kantaa ottaa? Ohitan olankohautuksella kristofasistiset päättömät juttusi.

Pence vaikuttaa hienolta ja rauhalliselta mieheltä, ihan paras varmasti varapressana pressaksi valitulle Trumpille.
        http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/trump-kiukustui-ai-paavin-mielesta-en-ole-kunnon-kristitty/5748012

Onhan näitä narsisteja meilläkin politiikassa. Oletko vauhkonnut heistä? Jumala voi ohjailla narsistejakin.

Pastori Jeremiah Johnson sai heinäkuussa 2015 profetian: ”Jumala puhui minulle Donald Trumpin kohtalosta Amerikassa. Pyhä Henki sanoi minulle: ”Trumpista tulee minun trumpettini Amerikan kansalle, koska hänellä on ominaisuuksia, joita on vaikea löytää edes uskovissa näinä päivinä. Trump ei pelkää ihmisiä. Hän puuttuu petoksiin ja valheisiin. Minä tulen käyttämään häntä paljastamaan pimeyden ja perversion Amerikassa ennen näkemättömällä tavalla, mutta sinun on ymmärrettävä, että hän on kuin norsu lasikaupassa. Aivan kuten nostatin Kyyroksen asemaansa, jotta hän täyttäisi minun suunnitelmiani, olen nyt nostanut Trumpin toteuttamaan minun tarkoituksiani.”

Kaikilla meillä on jumalaton menneisyytemme. Jumala käyttää typeriä asioita hämmentääkseen viisasten viisauden ja osoittaakseen, ettei hän jaa kunniaansa ihmisille, ei edes Trumpille. Hauska yhteensattuma: Trump Pence=Trumpet

Joten lopeta vauhkoaminen ja pelkääminen ja odota, käyvätkö profetiat toteen vai onnistuuko pahan puoli tuhoamaan Trumpin. Massiivinen yritys on käynnissä hänen tuhoamisekseen, koska globalisiti pelkäävät Trumpin paljastuksia hallinnon väärinkäytöksistä. Media on avainasemassa syytämässä uhkakuvia ja feikkiuutisia, joiden uhrina sinäkin sätkit. Julkisuuteen on vuotanut muistio, joka käsittelee globalistien nelivuotissuunitelmaa Trumpin tuhoamiseksi. Linkin videossa on muistiosta otteita:
        http://mvlehti.net/2017/02/02/taikaluukku-trumpin-vastainen-salaliitto-video/

Täältä löytyy tuo Brock-memo englanniksi:
        http://freebeacon.com/politics/david-brock-memo-attack-trump/

• ArtoTTT

Qwertyn jutut menee minusta kyllä päivä päivältä heikompaan suuntaan, mitä kaikkea nytkin omassa mielikuvituksessaan kehittelee....

• säälittävä.on

Minusta ne jauhavat maanisesti paikallaan. Ei kukaan terve ihminen jankuta noita samoja asioita jatkuvasti. Kertoo hänen katkeruudestaa ja vihastaan.

• muka.ateisti

No kait sekin jotain etsii ei kait se muuten tänne postaisi näitä keppihevosia

• säälittävä.on
        muka.ateisti kirjoitti:

No kait sekin jotain etsii ei kait se muuten tänne postaisi näitä keppihevosia

Etsii kohdetta solvauksilleen.

• Artolle
        En nähnyt viestiäsi, kun olen hidas näissä kommenteissa eli tein vasta tuota edellistä kun Sinä jo kommentoit, mutta tässä se sama sinullekin:

"Jos nuorenmaan kreationistinen ja varmasti Aito kristitty varapresidentti Mike Pence hyppäisi puikkoihin nykyisen ateistisen, narsistisen ja psykopaattisen Trumpin sijaan, niin nukkuisin yöni levollisemmin. Kuten moni muukin. Että näin."

Tulkitse miten parhaaksi näet.

ps muista että olen perfektionistisen rehellinen

(aiemmin määrittelin, että olen neuroottisen rehellinen, mutta se ei uskoakseni taida onneksi ihan pitää paikkaansa)

• kiiskivastarannalta
        qwertyilija kirjoitti:

Artolle
        En nähnyt viestiäsi, kun olen hidas näissä kommenteissa eli tein vasta tuota edellistä kun Sinä jo kommentoit, mutta tässä se sama sinullekin:

"Jos nuorenmaan kreationistinen ja varmasti Aito kristitty varapresidentti Mike Pence hyppäisi puikkoihin nykyisen ateistisen, narsistisen ja psykopaattisen Trumpin sijaan, niin nukkuisin yöni levollisemmin. Kuten moni muukin. Että näin."

Tulkitse miten parhaaksi näet.

ps muista että olen perfektionistisen rehellinen

(aiemmin määrittelin, että olen neuroottisen rehellinen, mutta se ei uskoakseni taida onneksi ihan pitää paikkaansa)

Varmaankin olet rehellinen, kun kerrot mitä kenestäkin ajattelet, mutta kuinka on rehellisyyden laita lukuisissa kirjoituksissa, jotka koskevat Aito-avioliittoyhdistystä, Patmosta, Puolimatkaa, Turusta ja Ahviota? Ovatko ne kirjoituksia, joissa toteutuu: älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi?

• kiiskivastarannalta kirjoitti:

Varmaankin olet rehellinen, kun kerrot mitä kenestäkin ajattelet, mutta kuinka on rehellisyyden laita lukuisissa kirjoituksissa, jotka koskevat Aito-avioliittoyhdistystä, Patmosta, Puolimatkaa, Turusta ja Ahviota? Ovatko ne kirjoituksia, joissa toteutuu: älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi?

Kyllä.

Kerro miten muka ollaan rehellisiä, mutta silti ei olla rehellisiä?

• Donald Trump on mielestäni ateisti (ja narsistinen psykopaatti) ja kun minä toivon, että hänen tilalleen tulisi nuorenmaan kreationistinen (YEC) kristitty Mike Pence, niin kenen asiaa minä aitouskovien mielestä ajan?

Ateistien vai kristittyjen?

Minusta meidän kaikkien, kun en halua psykopaattia USA:n presidentiksi.

• ArtoTTT

Olet taas tainnut lukea vasemmistoaktivistien lehtijuttuja ja ottanut ne 100% todesta. Nuku nyt pari yötä ihan kunnolla ja ota rauhallisesti, ehkä tuokin vielä tapahtuu.

• ArtoTTT kirjoitti:

Olet taas tainnut lukea vasemmistoaktivistien lehtijuttuja ja ottanut ne 100% todesta. Nuku nyt pari yötä ihan kunnolla ja ota rauhallisesti, ehkä tuokin vielä tapahtuu.

Niin ja tiedä vaikka olisin Setan palkkalistoilla?
        Ajattele, Setan palkkalistoilla?

Vitsi oli, mutta menetitkö Arto yöunesi, sinä narsistinen vinoilija? Et kai?

• kiiskivastarannalta

Millä perusteella arvioit, että Trump olisi ateisti.

Millä perusteella arvioit, että Trump olisi ateisti.

Kerro Arto kun kerran tulit palstalle, että olisiko YEC Mike Pence parempi pressa USA:lle kuin ateistinen Trump.

• >> Yhdysvaltain viranomaiset ovat vahvistaneet, että presidentti Donald Trumpin määräämä väliaikainen maahantulokielto on jäädytetty. <<

Eli Trump on ohitettu.

• No, vaikka en ihan tuosta otsikosta tykkää, niin ydin taisi olla tämä?

"Politiikan, uskonnon ja propagandistisen populismin yhteen keittäneet "kristofasistit" ovat onnistuneet tavoitteissaan. "

Kyllä, he ovat amerikassa nyt vallanneet ylimmän vallankäytön pesäkkeen.

• Otsikko on tarkoituksellisen loukkaava, myönnän.

Joku fiksu se kertoi tuttunsa kuulleen kaimaltaan, että kristofasisteilta vei 140 vuottaa voittaa sisällissota. Ja siltähän tuo alkaa näyttää.

Voihan se olla, kuten Soinikin toivoi, että nuo muurinmurtajaiset ja muu pelleily oli pelkkää massoille tuotettua teatteria, kun varsinaiset trumpistien tavoitteet voisi liittyä kauppasopimuksiin.

Saksankin kauppaylijäämä oli luokkaa 55 miljardia ja käytännössä kaikki jo Obaman alekirjoittamat sanktiot voidaan ottaa pöytälaatikosta vaikka heti ja Trump voi halutessaan naulata Merkelin korvistaan seinään kiinni.

• qwertyilija kirjoitti:

Otsikko on tarkoituksellisen loukkaava, myönnän.

Joku fiksu se kertoi tuttunsa kuulleen kaimaltaan, että kristofasisteilta vei 140 vuottaa voittaa sisällissota. Ja siltähän tuo alkaa näyttää.

Voihan se olla, kuten Soinikin toivoi, että nuo muurinmurtajaiset ja muu pelleily oli pelkkää massoille tuotettua teatteria, kun varsinaiset trumpistien tavoitteet voisi liittyä kauppasopimuksiin.

Saksankin kauppaylijäämä oli luokkaa 55 miljardia ja käytännössä kaikki jo Obaman alekirjoittamat sanktiot voidaan ottaa pöytälaatikosta vaikka heti ja Trump voi halutessaan naulata Merkelin korvistaan seinään kiinni.

"Soinikin toivoi, että nuo muurinmurtajaiset ja muu pelleily oli pelkkää massoille tuotettua teatteria..."

Juu, tämä on sitä nykyaikaa nämä klikki jutut. Soinikaan ei näemmä halua uskoa että Trump tekee niin kuin puhuu. Moni muukin toivoo samaa.

• mummomuori kirjoitti:

"Soinikin toivoi, että nuo muurinmurtajaiset ja muu pelleily oli pelkkää massoille tuotettua teatteria..."

Juu, tämä on sitä nykyaikaa nämä klikki jutut. Soinikaan ei näemmä halua uskoa että Trump tekee niin kuin puhuu. Moni muukin toivoo samaa.

Toivossa on toki hyvä elää, mutta onko Toivolle perustetta?
        Jotenkin tuntuu että se muuri ja Meksikon sättiminen vielä meni, mutta se Australian pääministerin tylytys ja puhelun lopettaminen puoleen väliin oli jo idioottimainen temppu, jopa trumpin tekemäksi.
        Kuten moni muukin juttu. Olisihan trumpilla huomattavasti vaarattomampiakin juttuja sille kotiteatterille kuin oli esim Kiinan ärsyttäminen oli sillä Taiwanin puhelulla.

• qwertyilija kirjoitti:

Toivossa on toki hyvä elää, mutta onko Toivolle perustetta?
        Jotenkin tuntuu että se muuri ja Meksikon sättiminen vielä meni, mutta se Australian pääministerin tylytys ja puhelun lopettaminen puoleen väliin oli jo idioottimainen temppu, jopa trumpin tekemäksi.
        Kuten moni muukin juttu. Olisihan trumpilla huomattavasti vaarattomampiakin juttuja sille kotiteatterille kuin oli esim Kiinan ärsyttäminen oli sillä Taiwanin puhelulla.

Niin, paitsi että Trump on ärsyttänyt yrityksiä sekä nyt jo oikeuslaitoksenkin.

• mummomuori kirjoitti:

Niin, paitsi että Trump on ärsyttänyt yrityksiä sekä nyt jo oikeuslaitoksenkin.

Totta eli olisiko tuollaisia typeryyksiä tarvittu, jos Trumpin tarkoitus olisi ollut vain tarjota yksikertaisimmille faneilleen sielunruokaa eli sirkushuveja.

Eli minusta Soini joko leikkii hyväuskoista hölmöä tai sitten hän on sellainen.
        Kun Soini on itse mestari syöttämään nälkäisille puppua, niin kaipa hän trumpin touhuista on jo tajunnut, että Donaldin kohdalla kyse ei olekaan Timon tapaisesta haaveita kauppaavasta populistisesta helppoheikistä, vaan ihan ehdasta psykopaatista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2568
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      201
      1632
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1570
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1441
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1192
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      75
      985
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      959
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45