Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä löytää naisellinen tyttöystävä?

Nainen.18

Olen pian 18v nuori nainen ja olen naisellinen. Olen etsinyt ja etsinyt, mutten löydä kumppania. Aloitin etsinnät 4 vuotta sitten. Minulla ei ole ollut koskaan seurustelusuhteita tms. Olen ollut aina ikäistäni vanhemman oloinen joten se ehkä yksi syy miksi en löydä ketään. Pidän naisellisista naisista, joten sekin kai hankaloittaa.. Onko teillä ideaa miten löytää naisellisia sinkkuja lesboja?

10

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen.18

      Auttakaas.

    • eesmeesnäin

      Tietysti riippuu vähän siitä missä elelet. Hyviä kohtaamispaikkoja löytyy setan-sivuja seuraamalla. Sitten kaikki nää online-hakufoorumit. Ja kunhan oot täysikäinen niin vaihtoehdot eikun lisääntyy. Naisen näköisiä lesbo on olemassa:)

    • Giirl1501

      onks outoo jos oon 15v (toukokuus 16) ja tarkotan siis voijaan tutustuu kavereiks. Mul on pitkät tummanruskeet hiukset, tykkään meikata, ja pukeudun mieluiten mustiin farkkuihin ja t-paita tai joku addun huppari. Jos sul on kik tai jotain voin laittaa viestii? Ja tuun ainaki ite paremmin toimeen itteäni vanhempien kaa.

      • Nainen.18

        Minulla ei ole kik-tiliä, mutta voin tehdä sellaisen.


    • Nainen.18

      Olen siis Turusta päin. Jos joku ikäiseni haluaa tutustua ja on Turusta päin niin viestiä tulemaan.

      Kik: prinsessa_xxxx

      • Nainen.18

        Olen nyt siis varattu. Kaverimielessä voi kyllä laittaa viestiä jos tahtoo.


      • Nainen.18
        Nainen.18 kirjoitti:

        Olen nyt siis varattu. Kaverimielessä voi kyllä laittaa viestiä jos tahtoo.

        En oo varattu. En tiedä kuka ton kirjotti mut..


    • meeh..-

      mullekin voi laittaa snäppiä tulemaan jos se löytyy: tarullii (17v)

    • Mulle voi kans tulla juttelee oon kyl 14 kesäl 15 et jos ketää kiinnostaa
      Kik: sara_kristiinax

    • Tiskiharjani

      Mulle voi myös tulla juttelee, 18 olen. Kik: ninanaah

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe