Kysymys miehille

ahns

Miten toimisit jos olisit ihastunut kahvilan kassaneitiin?

Olen kahvilamyyjä (n) ja olen ihastunut erääseen asiakkaaseen (m). Hän käy päivittäin tässä kahvilassa, koska hän on kai töissä jossakin lähellä.

Olen ujo ja tulen kömpelöksi joka kerta kun näen hänet. Usein en jaksa hymyillä hänelle kauan tai katsoa kauan silmiin, vaikka hymyilen muille asiakkaille.

Ostaessa hän aina katsoo silmiin aika kauan, mutta ei ikinä hymyile. Sitten hän juo kahvia ja huomaan, että hän katsoo minua koko ajan, kun olen näköpiirissä.

Voiko olla, että hän on ihastunut minuun? Vai se tekisi aloitteen, jos olisi oikeesti kiinnostunut? Voiko olla, että hän on ujo? Vai mies tekee aina aloitteen, jos on oikeesti kiinnostunut, vaikka on ujo? Ehkä hän on vain utelias tai inhoaa minua jostakin syystä?

Jos olit ihastunut kassaneitiin, teitkö aloitteen ja milloin?

14

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kupponen22

      Sun tarvii tehdä miehelle aloite selkeästi, muuten hän pitää sua ainoastaan hyvänänä asiakaspalvelijana eikä tiedä missä mennään.

      • Miten mä voin tehdä aloitteen?


    • Kaksikerrostaylhäällä

      Jos vielä vatsan pohjassasi kaikesta huolimatta edelleen kutkuttaa tunne siitä ja olo on nyt kuin täyteen puhallettu ilmapallo, joko se räjähtää tai tyhjenee :)

    • neiti_yksipienikahvi
      • Onpa kiva biisi :)


    • Kaffemies

      Voisit kysyä suoraan että lähdetkö mun kanssa treffeille ja sanot myös että älä vastaa nyt vaan mieti pari päivää. Katsos näin annat hieman aikaa miettiä asiaa. Nyt tää mies sit odottaa kysymystä jo huomenna eräältä neidolta.

    • pelisilmämies

      Kyttää sitä vaan silmiin taukoamatta ja huutele sille pöytään jotain, vaikka haukut työttömiä tms.
      Tosimies nappaa heti k innolla kiinni ja tiedä vaikka vies vihille sut.

    • KahvittelijaM

      Aivan pakko kysyä sijaitseeko tämä kahvila Espoossa?

      • Ei se ole Espoossa


    • muttaseujous

      Hyvin tuttuja asioita olet kirjoittanut. Näin on päässyt käymään ainakin kovasti olen ihastunut. En vain tiedä hänestä juuri sen enempää kyllä hänkin aina vilkaisee sillä silmällä että jotakin on ilmassa hänenkin suunnasta.

    • okppowdakawkwaopd

      Jaa, ite oon sen verran ujo jässikkä etten kyllä kassaneidille uskaltas heittää, varsinkaan työ aikana mitää. Muutenkin toi tuntemattomille juttelu tosi jäistä kun en aina kavereidenkaa kanssa tahdo saada suuta auki olleskaan :D Pari kassa ihastusta tullu kyllä mutta ei vaan oo mun juttu toi, varsinki ku tiedän että nekin on töissä, menee vaa tosi vaikeeksi :F

      • 123434f331431r3r2r

        Mutta tsemiä sinnepäin ja toivottavasti saat kyseisen henkilön kanssa asian eteenpäin, ettei jää kaivelemaa


    • Kiitos kaikille kommenteista, mutta hän ei ole kiinnostunut minusta. Hän ei edes käy enää.

    • ddderer

      vai johtuiskohan se käymisen loppuminen koska sai hyvää asiakaspalvelua eikä sitä miksi siellä kävi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe