Mikä on ihastuksesi ulkonäössä parasta?

kerrotaantäällä

Kerro vain kolme asiaa. Mun ihastuksella on ihanat silmät ja hymy ja jäntevä vartalo.

50

2517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taaperok

      mikä on jäntevä?
      mun ihastus on ujo, kujeileva ja kuuntelee

    • Hänonmies

      Sopivan pituinen, kauniit silmät, hyvä takapuoli.

    • Kolmeasiaa

      Vartalo, kasvot ja hiukset

    • Tässä_tärkeimmät

      Tällä miehellä on ihanat pitkät hiukset tykkään siitä väristä, vaalea, mutta ei liian blondi eikä maantie, kaunis kullanvaaleahko. Nätit, vähän erikoisemman väriset silmät. Seksikäs hoikka vartalo, kaunis vaalea iho. Tykkään myös siitä miten hän pukeutuu. Upea paketti.

      • ihanatpitkäthiukset

        Puhutko varmasti miehestä? Kuulostaa kyllä ihan naiselta tuo.


      • Tässä_tärkeimmät
        ihanatpitkäthiukset kirjoitti:

        Puhutko varmasti miehestä? Kuulostaa kyllä ihan naiselta tuo.

        Ei kai pitkät hiukset tee miehestä naista? Vai mikä erityisesti kuulosti naiselliselta? Ehkä kyse kuitenkin on enemmän siitä kuinka MINÄ kirjoitan hänestä.


    • Onkuuma

      Ainoa laatuaan ja se jollain tavalla huokuu. Kujeilevat silmät ja komeat raamit.

    • Vaaleallemiehelle

      Hänellä on kauneimmat suuret silmät jotka olen nähnyt,hyvä takapuoli ja kaiknpuolin vaan niin komee:)

    • ihanparasta

      Hän on miehen näköinen mies.

    • Njoot

      Sopivan pituinen, vartalon muodot ja siniset silmät.
      Vaikea valita vaan kolme

    • onikuisuus

      sinisimmät silmät
      charmikas
      hyväluontoinen

    • Jmiehellä

      Sieluuni porautuvat silmät
      Sydämeeni tatuoitu charmi
      Silmiäni hivelevä kulku

    • jne.jne.jne

      Niska, hymy, kädet

    • hurmaavamies

      Ihan ehdottamsti ihan ykkös juttu on se hymy, todella valloittava. Ja sit sanotaanpa vaikkapa kädet ja tyyli (nykyisin :D ) jne... Niin ja silmiä unohtamatta :)

      • sekoTaTmunpään

        Tuli jo nelijä ;)
        Olen välillä perfektionismiin pyrkivä.

        Ai niin siis joo sen naisen ihanimmat ulkonäös, on niitä paljon mut kolome joo öö,
        Ne pyöreähköt posket (punoittaessa vielä kauniimmat), kauniit silmät, kauniit hiukset (varsinkin silloin kun pitää niitä kiinni, seksikästä ugh ;)).

        Hyvä perse (en koskaan lakkaa ihailemasta, yks parhaista takapuolista ja tämä tulee mieheltä joka katsoo ennemmin takapuolta ku tissejä, vaikka tisseistäkin tykkään ja sulla varmasti just mun mieleen´)
        Oho tuliko jo viis no ku muutki nii määki. :)


    • Naistatöistäkuvailen

      Syvällinen katse
      Empaattisuus ja hyväntahtoisuus
      Seksikkyys

    • miehessä

      Kaikki

    • nonameshere

      Miehellä pidemmät hiukset, sporttinen mutta tyylikäs. Hän on..yli 25 mutta alle 30. Poikamainen olemus.. kiinnostunut minusta mutta ei tee sen eteen mitään. Enkä tee minäkään mutta saahan sitä silti ikävöidä..

      • sorimut

        En mä oo kiinnostunu susta. Luulet vaan että olisin. Hate to break it to you.


    • muodikaskaunotar

      Hänellä on todella kauniit kasvot kaikkinensa, upeat hiukset ja pituutta. Hänen sisimpänsä laittaa kuitenkin vielä paremmaksi.

      • snainenjiille

        voi luoja olisipa tämä minulle häneltä.


      • saahansitätoivoa
        snainenjiille kirjoitti:

        voi luoja olisipa tämä minulle häneltä.

        Voi epätoivosia...


    • kokonaisuusparasta

      Silmät, peffa ja leveät hartiat
      ja mikä ihmeellisintä, kohta koko pakkaus on mun vierellä

    • äidilleterveisiä

      Äänessä kuultava hellyys,silmissä kaunis utelias,hellä,läsnäoleva katse.Kasvoilla
      ihana söpöys joka hymyillessä tai vakavana on äärettömän kaunis.Hyvin paljon
      kaunista,HYVIN paljon.

      • skool

        No johan on suloista :)


    • vitsivitsieipäsole

      Pisin, paksuin ja puhtain :D Kolme kovaa kooooooota :)

    • Syvällinenmies

      Kukkaseppel:

      läski, riipputissi, hienhajuinen pitsanaama, tussu silakan löyhkäinen,

    • Ihanparashän

      Silmät, hiukset, perse ja etupuoli. Ihan suoraan sanottuna.

    • Hän (M-mies)
      1) Hänellä on niin puhuttavat silmät, surulliset-nauravat-terävät-vaaleat ja sec myöhempänä tummat silmät kuin ukkospilvi...IHQ
      2) Hänen tapaa puhua, miten hän kääntele-vääntele suuta puhuessaan...IHQ
      3) Hänen ajatusmaailm, miten hän näke sitä tai toista ja miten hän tulkitse sitä itsellees (ei liity ulkonäköön)... IHQ

      Ai-niin, mun piti unohta koko se mies... (toistelen sitä niin kauan kunnes alan uskma sitä itseki ja pidän sitä todeksi)

    • tkyl

      Leveät hartiat, vahvat käsivarret, paksu toimiva penis

    • ItkenköVaiNauranko

      Parasta erään vuosia vanhemman miehen ulkonäössä on se, kun hänellä on koko ajan sellainen vajaaälyisen kestohymy päällä.

      • Toisinsanoenkyllä

        Toihan vois osua muhun!

        Syy on se että jos en hymyile niin näytän oikeasti jälkeenjääneeltä JA masentuneelta.


    • Diipadaapaduu11

      Silmät ja no, toki ulkonäkö... tapa millä katsoo, harmittaa vähä kun kaupan kassalla töissä ja oon ite prkln ujo sälli, enkä viiti alkaa häröilee kun toinen tekee töitä. Mutta tosi rauhallisen ja mukavan oloinen. Kun kattoo silmiin nii tosi rauhallinen ja kutkuttava olo tulee, en oo muissa tytöissä ennen moista havainnu... :)

      • Diipadaapa11111

        Mukava, rauhallinen ja kaunis eloveenatyttö :). No mut ne kai saa äijien päät pyörälle :D


    • mieheltä

      Hänessä on kaikki ihanaa.

      Söpö suu, tuikkivat silmät ja aivan järkyttävän ihana perse :)

      • naiselta

        Panettaako perseen himoitsija? :)


      • mieheltä

        Kyllä ja pahasti :D


      • naiselta

        Varmasti osaat sen panetuksen ominkin kätösin hoitaa :)


      • mieheltä

        Pakkohan se tässä kohtaa on, kun ei kiinnosta pätkääkään kukaan muu. Piinallista :)


      • naiselta
        mieheltä kirjoitti:

        Pakkohan se tässä kohtaa on, kun ei kiinnosta pätkääkään kukaan muu. Piinallista :)

        Tuohan on hyvä asia ettet pettäisi häntä suhteessakaan :)


      • mieheltä

        En ajatellut, en pystyisi! Sen verran ihmeellinen olento, etten käsistäni päästä jos hänet lopullisesti saan vierelleni. Sellaisia pitää vaalia, ei rikkoa, satuttaa tai heittää pois. Maltan kyllä kunhan asiat hiljalleen etenevät..


      • Himoitsensua

        Saisinko jtn nimikirjaimia? Nähtiin hetki sitten? :)


      • mieheltä
        Himoitsensua kirjoitti:

        Saisinko jtn nimikirjaimia? Nähtiin hetki sitten? :)

        Ei olla nähty viikkoon, koska välimatka :)

        Ohi. Niin kuin aina. Toivottavasti hän kuitenkin ajattelee sinusta samoin, olisit hyvissä käsissä.


      • naiselta
        mieheltä kirjoitti:

        Ei olla nähty viikkoon, koska välimatka :)

        Ohi. Niin kuin aina. Toivottavasti hän kuitenkin ajattelee sinusta samoin, olisit hyvissä käsissä.

        Minulle näkemätön aikaväli eli tuo viikko täsmää :) olisitko hän, voisitko olla? :)


      • mieheltä
        naiselta kirjoitti:

        Minulle näkemätön aikaväli eli tuo viikko täsmää :) olisitko hän, voisitko olla? :)

        Entäs välimatka? Noin viikko tarkemmin ottaen ja jotenkin sun tapa kirjoittaa ei oikein istu häneen. Tosin täällä jokainen voi olla vähän poiketa normistaan...


      • naiselta
        mieheltä kirjoitti:

        Entäs välimatka? Noin viikko tarkemmin ottaen ja jotenkin sun tapa kirjoittaa ei oikein istu häneen. Tosin täällä jokainen voi olla vähän poiketa normistaan...

        Tarpeeksi suuri, että ei törmätä missään. En tarkalleen tiedä kuinka paljon. Noin viikko kyllä tarkemmin. Täällä kirjoitan vähän vapaammin :)


      • mieheltä
        naiselta kirjoitti:

        Tarpeeksi suuri, että ei törmätä missään. En tarkalleen tiedä kuinka paljon. Noin viikko kyllä tarkemmin. Täällä kirjoitan vähän vapaammin :)

        En ole hän. Kyllä me tiedetään välimatka tasan tarkkaan ja sitä on valitettavan paljon...


    • ihastunutt

      Täydelliset kasvot, kauniit silmät ja kauniit hiukset

    • Nimimerkkitähän

      Treenattu kroppa, ihanan siniset silmät, samaan aikaan söpöt ja komeat kasvot :)

    • ehkänää

      sielukkaat silmät aito hymy neljä raajaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe