Miehelle töihin

Sydän_hellänä

En tiedä kuinka kauan jaksan näiden tunteiden kanssa. Pakko yrittää unohtaa sut ja siirtää ajatukset muualle. Aikaa on kulunut sen verran kauan, että olisit varmasti tehnyt jo jotain konkreettista, jos haluaisit. Tästä olisi voinut tulla jotain kaunista.

t

18

658

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalavaaEdelleen

      Samaa mietin tänään kun olin ihan lähelläsi, todella kaunista voisi olla.

      Vaikea siirtyä konkreettiseen kun emme ole voineet avoimesti puhua tunteistamme.

      • Lähemmäsvielätahtoisin

        Miten lähellä? 🤔 Mä olin tänään lähellä, eilen koskettikin minua työpaikkani komea, älykäs, luottamusta herättävä, hauska, ajatteleva ja niin syötävän perseen omistava mies. Kosketus toisenlaisessa tilanteessa saisi minut värähtämään... nautinnosta. Toivon, että mies ottaisi asiat puheeksi..olisi rohkea ja tekisi sen ratkaisevan siirron. Itse en uskalla.


      • Lähemmäsvielätahtoisin

        Taidan olla itse ihan pöhinöissä tunteistani. Hän kosketti minua perjantaina. Ei siis eilen.


    • vaikkamielitekiskin

      En varmaan teidä mitä haaveilet, enkä töissä uskalla vakavammin konkretisoida.

      • Sydän_hellänä

        Ymmärrän yskän.


      • Einäin1111111

        Kannattaa unohtaa noi työpaikkaihastumiset ja säätämiset, tää on Suomi ja vissiin joka paikassa pätee se "kuormasta ei syödä" työpaikalla, oli työntekijä tai asiakas-hiljainen sääntö. Noita tulee jokaselle, asiakas,kassa,kollega,ym ihastumisia mutta ne ei vaan prkl johda mihinkään ellet tunne ihmistä etukäteen hyvin. Keskity vaan tekemään työs kunnolla ja jätä tunteilut vapaa-ajalle ihmisiin joita voit vapaasti lähestyä. Menee työpaikalla vaan erittäin kiusalliseks eikä oo loppupeleissä kummallekkaan kivaa. Nimimerkillä kokemusta on


      • katso.palstan.nimi

        työpaikkaromanssit!!! tähän nimenomaan kirjoitetaan työpaikalla tapahtuvasta, tapahtuneista ym. rakkautta käsittelevistä asioista. nim. vaikka kokemusta olisikin!

        Työpaikalla vietetään suuri määrä elämästä aikaa ja toisille on vaan se koti ja työpaikka ne tärkeimmät.


    • mustassaN

      Päivä päivältä varmemmin tiedän,ettemme tule ehkä koskaan kohtaamaan ja puhumaan tätä yhdessä.Olisin kertonut ajatukseni ja tilanteeni.Olen pahoillani puolestamme.Olit sinä tärkeä minulle.Yksin en pystynyt kohtaamaan enkä ottamaan vastuuta.
      Vastasin kuin hänelle.

    • Vartalotonkieli

      Yritin,mutta olet niin juro Naiseksi että jätin rauhaan,luulis minnun eleiden olevan selvää
      Suukko otsallesi

    • muistotjää

      Jaksaminen on kyllä vaikeaa. Ei tästä taida tulla mitään,koska itse en voi tehdä asian hyväksi mitään.

      • Oletkositten

        varattu jos et voi itse tehdä asian hyväksi mitään?


    • tuletöihin

      Onko hän ottanut sinuun yhteyttä, laittanut tekstiviestejä?

      • Otalähellesipeitonalle

        On laittanut. On ottanut yhteyttä, tänään. En ole aloittaja, mutta tunteet samat erästä miestä kohtaan.


      • Eioleottanut

        Yhteyttä... Ei olla vaihdettu numeroita.


    • Mihinpäin

      Kirjoitat ?

      • Sydän_hellänä

        Erääseen kuntaan Länsi-Suomessa.


    • Tmiesarghh

      Mitä jos pidetään työt työnä ja tunteet tunteena. Haluttais kyllä tehä jotain aloitetta.. mutta sanotaan nyt sen verran että kun kävelet vastaan tai tulet supsula vastaan niin ujostelen karkuun ja se hajottaa.. :(

    • EhustunutMies

      Ihanaa M naista haluaisin suukotella ja rakastella salaisesti.
      Tule käymään huoneessani ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. 201
      2866
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2454
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      218
      1929
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1202
    Aihe