Seinäntakana halutaan nukkua

Menkääjoskusmuuallekin

Seinäntakana asuava naapurin nuoripari äheltää ja uikuttaa kaiket illat ja yöt ettei työssäkäyvä perheellinen saa nukutuksi.Ei oikein kehtaa mennä suoraankaan sanomaan mutta jos tunnistatte itsenne-tehkää asialle jotakin,pankaa vaikka suukapula tai pyyheliina suun eteen.

14

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhätkäteeneiksnii

      semmoista se

      tupakoiva miekkonen asui seinän takana ja pysäköi laittomasti, minä asuin samal tiellä lähes 10 vuotta..

      silti tuonki tupakoivan luona kävi tyttö nainen, ihan kävelylenkin ohessa panokäynti naapuriin, pyllisti ja naapuri tupakoiva miekkonen takaa tais tehdä

      aiemmin siinä asui hirvittävän ruma 50 sikareita tupruttava tantta, sekin sai yhden panokäynnin aikaa kun toisen talon spurgupoika kävi päällä, ooh ooh sanoi alla

      jostain syystä pennut ja jotkut tuommoiset tupakki sairaat , ja kauempaan asuvista rikolliset ja muut vastenmieliset, ne on helppoja varmoja nakkeja

      jonkunlaista intiimiä ihmiset saa jos haluaa , näin se on

    • Seksitys

      Missäs moista ähellystä on?

      • Seinäntakaa

        Seinäntakana. Etkö osaa lukea?


      • Nytnussitaan
        Seinäntakaa kirjoitti:

        Seinäntakana. Etkö osaa lukea?

        Missä helevetissä se seinä/asunto/seinäntaus/nuoripari/työssäkäyvät/puutteessaeläjät sijaitsee? Onko oma elämänne vittumaista kyräilyö? Onko menny käsityöasteelle oma seksielämä? Eikö ota eteen&vehe liukastu?

        Kiitän etukäteen vastauksistanne !


      • eisaaemmaa

        Käy Mikalle sanomassa että pistää yöksi melansa piiloon!!!!!!


    • andreJerkoff

      korvatulpat olisi hyvä

    • offjer

      koff on tarjolla , jac tai jer-alamerkillä

    • Terkkujavaan

      Lieneekö entiset naapurit, tutulta kuulostaa. Aikoinaan annoin nimeksi N**sija-Nisk***t kun joka hele**in päivä/ilta kuulu kauhee ulvonta, varmasti koko kerrostalo kuuli, tosin olipa pullero piakkoin paksunakin. Onneksi muuttivat pian kakaran syntymisen jälkeen pois.

      • vinoilua

        Muistiko ottaa kakarankin mukaan?


    • yrägyrä

      Paskapuhetta koko ketju, koska ei kajaanin miehillä seiso eli ei myöskään nussimista ole koko kaupungissa!

      • Apuvakajaanilaisille

        Sepä ollutkin sotkamosta


    • Eetla75vee

      Eeti tuli oulusta kuntoutuksesta ja sanoi, että nykyään on suuressa maailmassa kakkoseen paneminen sitä kuuminta hottia. Minä, että mikä se semmoinen on? Eeti siihen että käypä kontilleesi tuohon kammarin lattialle niin isukki näyttää. Minä että mikäpä se siinä, kun en tiennyt oikein mistä on kyse.

      Eetihän ruopaisi minulta heti nimettömät nilkkaan ja alkoi työntää tummelia peräreikään. Minä siihen, että mitässe nyt, mutta eeti tunkikin kullinsa samaan paikkaan, voi hyvä ihme! Pian se alkoi huutamaan, että kyllä nyt tekee höpöniä tämä tuhkaluukun nuohoaminen. Minä siihen, että ole jo hiljempaa, kun naapurikin hakkaa harjanvarrella lattiiaan.

      Tilanne oli minulle jo sen verran outo, että minulta pääsi aikamoinen pieru samaan aikaan kun eeti jyysti menemään. Eeti karjahti, että nyt meni persielleen koko panhomma, kun culli taipui luokille kesken kaiken. Eeti kiskoi raappapuuvillahousuja jalkaan ja sanoi, että taas kaatui kirnuus perkele.

      Naapuri huuteli postiluukusta, että lopettakaa helevetissä taikka kutun virkavallan paikalle.

    • heppatytöt

      Eetla ja Eeti on parhautta!! :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe