Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kenellä rekkarina pe-1

Mullekaikkiheti1

Kyllä oli taas ilo katsella cls-kuskin tunarointia tänään tuusulantiellä. Vilkuista ei tietoakaan kun herra vaihtoi useasti kaistaa n.kilometrin matkalla. Muut väistelivät ja jarruttelivat minkä kerkesivät. Ei ihme että jatkuvasti kolisee ja vakuutusmaksut vain nousee, kun liikenteessä on yhä enemmän näitä, minä minä minä, muilla ei niin väliä herroja.

10

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mullekaikkiheti1

      Korjaus. Rekkari oli pn-1 kuuluu Pertti Nordenstedille Ykköskuljetuksen heebolle. Ihmetellä täytyy, että kuljetusalan heppu ei osaa käyttäytyä liikenteessä.

    • etOikeinMiettinyt

      Saitko potkun pakettiraketin hommista vai miksi mustaat kyseisen henkilön mainetta. Voi tulla seuraamuksia...

    • qkqkqkqkqkq3k

      Itse kiinnitän enemmän huomita siihen että miten vilkkua käytetään, hyvinsa kullakin mutta kun tuota nyt on niin helppo tarkkailla. Jos ei vilkun käytöstä ymmärrä mitään niin oikeasti voi olla fiksumpaa antaa olla koko vilkun käytön! KESKITY ajamiseen ja jätä koko vilkku poista, se voi olla aivosi kapasiteetille parempi näin, kun ei pää riitä vilkun käyttöön niin se vaativa asia kannattaa jättää pois.

      Suurin osa laittaa vilkun päälle vasta kun jo kääntää rattia, liian myöhään siis.
      Sitten vilkutellään turhaan, esimerkiksi nyt kehä I kun vaihdetaan kaistaa alkavalle kaistalla kuten erkanemisliittymä, mistään ei voi tulla ketään kelle vilkkua pitäisi näyttää, ei tarvitse hiljentää vauhtia yms, aivan turhaa tuollaisessa paikassa vilkuttaa ja nekin vilkut taas sitten vasta kun ollaan jo 0,2s päässä kaistanvaihdosta, tätä on suurimman osan vilkun käyttä, turhaa vilkuttamista koska toimitaan väärin tavalla tai toisella.

      Tuo on sellaista idiotismiä, ei yhtään ajatusta että jos autokoulussa opetettaisiin että kaiva nenää aina kun pitää vaihtaa kaistaa, kääntyä risteyksessä niin kai nämä olisi niin tyhmiä että kun eivät ajattele onko siinä mitään järkeä niin ne tekisi niin. Autokoulussa opetettaisiin että pitää 10s kaivaa nenää ennen kaistanvaihtoa ja ajoissa ennen kääntymistä sormia nenään. No oikeastihan se menisi niin että sormi laitettaisiin nenään keskellä risteystä, kahden kaistan puolivälissä jne...

      • JuurikinNäin

        Niin minä mieleni pahoitin...

        Ihmisen elämä menee mielenkiintoiseksi kun pienet, merkitykseltään olemattomat asiat, alkaa ärsyttämään ja niihin alkaa kohdistamaan suuren määrän energiaa, jonka voisi käyttää paljon mukaviimpikin asioihin.


    • juurikinnäin

      noin vanhassa -2014 350 cls mesessä on vilkku viiksi väsähtänyt lattialle jo kun sellainen paksu patukka on, jäykkää ei ole kun kuskin käytös ja muu ei seiso kun järki.

    • Poliisilleilmoitettu

      Tästä viestiketjusta tehty rikosilmoitus.

      • Heimullaonmesekattokaa

        No jos rekisterinumero on tarkoituksella valittu huomiota herättäväksi, niin luulisi silloin kyseisen sankarin tietävän, että huimiota silloin saa ja omalla käytöksellä voi valita, onko se negatiivista vai positiivista.


      • Olisikannattanutmiettiä

        Sillä ei ole mitään merkitystä. Rikosilmoitus asiasta tehty ja poliisi varmasti tulee selvittämään asian.


      • jupaheijaa
        Olisikannattanutmiettiä kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään merkitystä. Rikosilmoitus asiasta tehty ja poliisi varmasti tulee selvittämään asian.

        Ja mikä mahtoi olla se rikos ?

        :D


      • osuu.omaan.nilkkaan
        jupaheijaa kirjoitti:

        Ja mikä mahtoi olla se rikos ?

        :D

        Varmaan mersukuskin liikenteen vaarantaminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe