Tosielämässä toinen ei kuitenkaan natsaa?

webdate

Monelle on varmaan käynyt niin ettei toinen ole todellakaan sitä mitä netissä on ollut. Mikä teillä on mennyt päin p**settä näissä? Ulkonäkö ei vastaa kuvia? Toinen on valehdellut jostain? Kokemuksia aiheesta kiinnostaa.

27

830

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • webdate

      Voisin vielä omat muutamat kokemukset laittaa miehen näkökulmasta. Puoli vuotta tätä harrastanut ja muutamat tapaamiset saatu järjestettyä. Naiset "kaunistelee" kaikkea ja varsinkin kuva on valittu rankalla kädellä mikä todellisuudessa ei näytä edes oikeasti itseltä. Photoshopattu yläviistosta otettu. Todellisuudessa suht lihava tyttö sieltä aina on tullut vastaan, hyvä jos tunnistaa kahvilassa. Kerrotaan liikuntaharrastukset, todellisuudessa maataan sohvalla ja juodaan sidukkaa. Treffeille ei panosteta edes siihen ulkonäköön niinkuin kuvassa. Jos pyydät lisää kuvia, niitä ei tule. Kirjoittelun perusteella rauhallinen tyttö onkin todellisuudessa hirveä sähköjänis. Pettymyksiä näistä on vain tullut. Ilman kuvaa pitäisi melkeinpä mennä molemmat, voisi yllättyä positiivisesti. Äkkiä se tapaaminen johonkin kahvilaan tai vastaavaan, ei kauan kirjoitella. Sen jälkeen jos molempia toisen ulkoinen habitus miellyttää, kirjoitellaan ehkä lisää.

    • perussettiä

      Yleensä tinderissä naiset vastailee aika huonosti viesteihin. Sitten jos joku nainen joskus vastailee ihan aktiivisesti ja kysyy kysymyksiä takaisin niin syy selviää viimeistään treffeillä. Lihava kroppa tai huono kasvojen iho ym sellaista.
      Se on huvittavaa miten kaavamaista tinder on. Jos joku nainen joskus suostuu treffeille niin hänessä on jotain vikaa. Aina jos joku nainen alkaa keskustelemaan kuin normaali ihminen niin alan ajatella että mitäköhän hänessäkin on vikaa..
      Ne naiset mistä minä kiinnostuisin niin eivät kiinnostu minusta, ne haluaa vielä parempia miehiä.

    • Treffinainen

      Treffeistä ei paljoa kokemuksia, mutta tässä muutama syy miksi pienoinen pettymys tavattaessa:
      -miehen epäsiisti olemus ja epämiehekäs ääni ( en vaan pidä jos liian 'naismainen' ääni)
      -näyttikin paljon vanhemmalta mitä kuvissa!
      -imelä tyyppi, liiamautui kylkeen...

    • prinssivaisikopaimen

      Menestys on sitä, että saa mitä haluaa, onni on sitä että haluaa mitä saa. Jos itellä ei oo mahkuja niin parhaisiin mimmeihin, ottaa sitten sellaisen kenet saa.

    • kumisaapastreffeillä

      Ei ne hyvän näköiset mitä tavoitellaan tuo useinkaan mukanaan omaa ulkoista olemusta isompaa iloa mutta ymmärrän jos joku haluaisi et nainen miellyttäisi silmää.

      Katseiden kääntäjä joi tukevasti häppää laskuuni
      Jopas jopas, olikin varattu vielä tai ainankin joku mustan kipeä soitti perään.
      Lähetti tämän tapahtuneen jälkeen seuraavana päivänä korjaus viestin, anna mulle anteeksi

      Niitä tavoitellaan ja hyvä niin kun niin pitää vain tapahtua. Pyrkimykset ylös päin tätä maailmaa kai eteenpäin on vienyt tähänkin pisteeseen.

      Lähetettyjä viestejä 5/ 4lle
      Vastaanotettuja 203/159ltä

      • reffimaisteri

        Niin tässähän oli kyse harhaanjohtamisesta heti alkuunsa, p**kele!

        Kaikki kortit pöytään heti kärkeen niin vältytään niiltä pettymyksiltä!


    • Toivostaluopunut

      Se on niiiiiiiin pienestä loppujen lopuksi kiinni: ääni, olemus, jutut, eleet ym. Itse (nainen 50 v) olen käynyt fiksujen ja kivojen miesten kanssa treffeillä, mutta aina on ollut olo kuin olisin ollut veljeni kanssa eli ns. "kipinä" on puuttunut. En usko "jalat alta" -ihastumisen kestävyyteen enää tällä elämänkokemuksella, mutta haluan, että mies tuntuu minusta miehekkäältä ja herättää minussa haluja eikä tunnu veljeltä. Toisaalta minulla on huonoja kokemuksia näiden intohimon heti herättävien suhteiden suhteen, sillä vaikka seksi on tärkeää, niin sen vain varassa suhde ei ajan mittaan toimi. Kunpa löytäisin miehen, jonka kanssa mätsää molemmat eli on luotettava ja uskollinen kumppani ja herättää vipinää molemmissa sekä ala- että yläpäässä.

    • eiväkisinenää

      voi olla et ikä tekee jo tepposet, ei olla enää nuoria ja hormonitoiminta alkaa hiipua....

    • Hämäränhaahuilija

      Aivan samoin netin kautta tutustuminen lopulta menee kuten livenäkin ihmisiin tutustuessa. Netin kautta hyvällä tuurilla tiedät ennalta perusasiat toisesta mutta tuo "kaunistelu" on monen synti.. Mutta sellaisia ihmiset ovat. On onneksi poikkeuksiakin toki.

      Ne kemiat ovat yleensä olleet epäsopivat. Aivan kuin tavatessa tuntemattomia muutenkin. Eli jonkun kanssa voi tuntua että olisi tunnettu jo vuosia ensihetkestä alkaen ja toisen kanssa ei juttu vaan luista millään eikä mitään yhteistä säveltä löydy yrityksestä huolimatta. Vaikka se ulkoinen olemus oliskin kunnossa ja perusasiat ym.
      Naamalla jne ei minulle ole väliä jos jutut menee yksiin ja tulee hyvä tunne. :) (omaan kai oudon miesmaun, jos uskon tuttavia eli helppoahan se näin on tietty heh)

      Itseäni ehkä eniten on häirinnyt sitten epäsiisteys.
      Tai ettei ole yhtään panostettu olemukseen.
      Eräs vallan mukava mies ei ilmeisesti tykännyt pestä hiuksiaan. Eikä kammata.. Likaiset vaatteet. Kun sitä oli tälläytynyt itse niin tuntuuhan se hassulta jos ei toinen edes suihkussa ollut viitsinyt käydä.. Harmitti. Jos olisi esim suoraan töistä tullut niin olisin ymmärtänyt.. Ja viidet treffit katsoin jos asenne muuttuisi mutta ei.
      Sitten on näitä pituutensa valehdelleita, alakanttiin :D lyhyenä naisena en haikaile pitkiä.. Sitä on kai vaikea uskoa ja sitten ovat 10-25cm lyhyemmiksi esittäytyneet. Epärehellisyys haittaa näissä.

      Ja lopuksi.. Ne lapset. Moni tuntuu unohtavan niiden olemassaolon. Kun näin paljastuu niin ei kiitos jatkoa.

      Vinkkinä muuten miehille.. Jos paino tai ruumiinrakenne on jätetty pois tiedoista niin naisella luultavasti on niitä "muotoja" enemmän kuin tarpeeksi tai muuten ongelmia kehonkuvan kanssa. ;) Ite taas kuulun ruipeloihin ja teen sen selväksi, sillä onhan niitä enemmän jotka pitävät paremmin syöneistä. Siksi ihmettelenkin miksi pitää kaunistella kun tällöin ne juuri sopivat tapaukset jäävät ehkä löytymättä..

      • Hyvinhän.se.meni

        Itse treffasin miehen, joka lähetti ennen tapaamista kuvan, josta ei paljon selvää saanut. Naamaa ei oikein näkynyt, mutta liikakiloja näkyi olevan muutama 10 kg. Puhelimessa kehui itseään kovasti ja sain kuvan elämää nähneestä normaalista duunarimiehestä. Ei minulla kummoisia odotuksia ollut, mutta kun sitten tavattiin, paikalle ilmestyi kymmeniä kiloja tuhdimpi mies, joka heti alkuun alkoi haukkua exäänsä. Jonkin aikaa kun juteltiin, minulle tuli selväksi erittäin sovinistinen asenne naisia kohtaan. Hän neuvoi, miten minun pitäisi meikata, ei tietenkään hänen takiaan vaan ihan minun parasta hän vain ajattelee. Ja tuo lause toistui usein, "ihan vaan minun parasta ajatellen" hän opasti pukeutumisessa, käyttäytymisessä ym ym. Elämää hän oli nähnyt vain televisiosta, eikä hän ymmärtänyt ollenkaan, että ihmisillä on erilaisia tapoja toimia ja elää. Homofobia tuli myös esille, eihän kaikesta tarvitse pitää, mutta kyllä minua tökkii turhan jyrkät mielipiteet.

        Itse olin rehellinen deittiprofiileissa ja tätä yhtä pohjanoteerausta lukuunottamatta muut tapaamani miehet olivatkin sitä, mitä sanoivat olevansa. Vaikka ihan hupina kokeilin nettideittejä eron jälkeen, niin löysinkin nykyisen mieheni sitä kautta. Että kyllä se rehellisyys kannattaa!


      • ikisinkkumies

        Minä olen rehellinen ja siksi en koskaan pääse treffelle. Valehtelijat pääsee treffeille kuten itse huomaat. Et tietenkään voi tietää millainen mies lopulta tulee treffelle. Minä kuitenkin olen rehellinen, jos sanon olevani työtönn niin siinä menee jo mahikset eikä naiset koskaan vastaa. Kuvanikin näytän, ihan uuden vielä. Naiset ne vaan on todella pinnallisia vaikka nainen itse ei kummoiselta näytä niin se ulkonäkö on naisille tärkein juttu, ei rehellisyys.


    • Omakokemus

      Ompa hyviä kommentteja olen itsekin samoilla linjoilla. Varmaan ketään ei halua oikeasti sahata linssiin, mutta nettideittailu on mennyt sellaiseksi että sinun pitäisi olla muuta kuin olet. On ehkä liian pelottavaa olla se joka on. Jos huijaat niin se ei vammauta niin paljon kun se oli vaan tekominä joka kärsi. Sitten on myös ihmiset jotka uskoo itsekin olevansa jotain muuta kuin ovat, ja sitten mietitään että mikä menee vikaan kun ei onnistukkaan.
      Odotukset ei saa olla korkealla, mutta niitä pitäisi kuitenkin olla.
      Ei kai intohimo ole iästä kiinni, ei minusta. Kyllä sukat voi pyöriä jalassa jos antaa niiden pyöriä. Kyllä se on enemmän tahtoasia kuin fyysinen juttu. Liiallisella kokemuksella tunteet voi järkiperäistyä, jos antaa sen tapahtua. Kokemusta ei tarvitse unohtaa, mutta ei saisi antaa sen määrätä.
      Olen itse hakannut päätä seinään jo kauan, mutta nettideittailun heikkouksien tunnistaminen voi kääntää itsensä eduksi.
      Ei lähde treffeille niinkuin olisi jo päättänyt kuka siellä tulee vastaan. Vähän tilaa olla erilainen kuin ensin on ymmärtänyt. Eikä kukaan pakota olemaan kenenkään kanssa jos ei kerran miellytä.
      Menee treffeille jos siltä tuntuu ja jättää menemättä jos ei taho.
      Miten sitä voi tietää kenen kanssa natsaa jos ei tapaa useita erilaisia ihmisiä, mutta kohtuudella.
      Jollekkin riittää yksi toiselle 5 ja joku kymmenen, sata minusta on jo yliampuvaa.
      Ainakin jos luulee tapaavansa itseään kiinnostavia ihmisiä ja on parisuhdemielessä.

    • webdate

      Suurimmalla osalla nettideittinaisista on lapsia ja se onkin tullut esille heti alkuun tai viimeistään parissa ensimmäisessä viestissä. Tätä ei ole minulle koskaan valehdeltu ja hyvä niin.

      Mulla on muutama kilo ylimääräistä, tarkoittanee että sitä on todellisuudessa 20kg ja enemmän.
      Tykkään urheilla, baariin kävely ei ole urheilua.
      Luonnossa tulee liikuttua, eli lähimetsä näkyy ikkunasta.

      yms.

      Tuntuu että epätoivoiset naiset mielistelee miestä ja komppaa kaikkea mikä miestä kiinnostaa. Todellisuudessa se ei kuitenkaan ihan näin ollut. Totuus iskee aika pian, mitäpä sitä kaunistelemaan.

      Minulle kelpaa ulkoisesti pyöreä nainen, jos sisällä on kultaa. Karisee se kimallus vaan tuolla valehtelulla tai asioiden kaunistelulla.

    • ikisinkkumies
      • Nössö_

        Näin on aina ollut ja näin se tulee aina olemaankin. Me nössöt jäämme ilman PAITSI sitten, kun naiselle sattuu jotakin ja hän tarvitsee hoitajan, huoltajan, millä nimellä sitä sitten sanottaneekin. Minullakin olisi nyt, terveenä yli 70 v miehenä, kolmekin eri tavoin raihnasta naista, joille melko varmasti kelpaisin, mutta omaishoitajaksi en tahallani ala. Olisivat huolineet silloin tervennä ollessaan, mutta kun en kelvannut. Olin nössö, en jännä.
        Joskus sitä saa, mitä tilaa. Joskus ei.


    • ttrwwqq

      Mikä nyt sitten on totta kullekin. Jos joku sumopainija tms. sanoo treenaavansa päivittäin niin ei välttämättä valehtele mutta tuskinpa vastaa ihmisten käsitystä urheilullisesta. Lähinnähän sitä valitetaan sitä ettei toisen ulkonäkö riitä, muulla niinkään väliä.

      • tätä.mieltä

        Itse voisin sanoa että yhtä tärkeää kuin että näyttää urheilulliselta on myös, että oikeasti harrastaa urheilua.
        Itse miehenä treenaan 5-7 kertaa viikossa joten olisi aika tylsää jos joutuisi aina lähtemään yksin treenaamaan tai jos naista ei kiinnostaisi tippaakaan mun treeniraportit :)


      • Treenimuija78
        tätä.mieltä kirjoitti:

        Itse voisin sanoa että yhtä tärkeää kuin että näyttää urheilulliselta on myös, että oikeasti harrastaa urheilua.
        Itse miehenä treenaan 5-7 kertaa viikossa joten olisi aika tylsää jos joutuisi aina lähtemään yksin treenaamaan tai jos naista ei kiinnostaisi tippaakaan mun treeniraportit :)

        Hei. Tuosta oon ihan samaa mieltä, kun urheilu on iso osa elämää, niin sitä haluais jakaa ihmissuhteissa. Ja jotenkin vierastan isoa mahaa miehellä, kun vietän niin paljon aikaa urheilevien tyyppien kanssa ja mielikuva ihannemiehestä on sportinen. Sitä olis vaikea olla antamatta treeniohjeita ja neuvoa ruokailuissa- se taas tarjoittaa, ettei voi hyväksyä toista sellaisena, kuin on. Enkä niin halua ketään kohtaan tehdä. Harva omanikäinen vapaa mies on kuitenkaan urheilullinen. Hankalaa tää elämä :)


      • nvhhtchhg

        Siis antaisitko "neuvojasi" vaikkapa joillekin mahakkaille ammattiurheilijoille, esimerkiksi jotkut jenkkifutarit ovat aikas isoja ja varmasti treenaavat ja tietävät asioista enemmän kuin salihiiret.


    • semmottistommottis

      Useilla treffeillä käynyt ja asia torpannut seuraaviin.

      -ei vaan juttu luista tavatessa, vaikka muut asiat kohdallaan, ei vetovoimaa
      -mies paljastuukin varatuksi
      -mies liian päällekäyvä ekoilla treffeillä, yrittää uida liiveihin
      -mies mollaa eksät vuolain sanoin, samaan syssyyn moittii siskot ja äidin ja lähes koko naissukupuolen
      -mies etsii laastaria tuoreeseen eroon entisestä, joka on juuri jättänyt hänet tai pahimmassa tapauksessa menehtynyt
      -miehen elämä täyttyy pienistä/pienehköistä lapsista, jotka pyörittävät isää arjessa ja uudelle naiselle ei jää tilaa kuin ehkä kerran kuussa
      -miehellä sitoutumisvaikeuksia ja lisäksi koukussa nettideittailuun

      Ulkonäköön ei ole tyssännyt juurikaan, ei miehen asemaan, työhön tai työttömyyteen. Monet miehistä olleet ns. tavallisia ja melko fiksuja, joukossa puolijulkkis ja muutama liian äveriäskin.

    • sporttimiestä_etsivä

      Mies on ruksinut vartalotyyppi-kohdasta vaihtoehdon "sporttinen". Vastassa on kuitenkin ollut vatsakas mies.

      • ryppynaama

        Niinpä. Ja samoin mies on normaalivartaloinen 20 kilonsa kanssa ja vain pyöreä, kun painoa onkin jo 40->. Lisäksi myös on pyörätuoli ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa vastaa normaali vartaloisia, mutta jättävät tämän profiilistaan kertomatta. Miehille plussaa siitä, että suurin osa kuitenkin antaa kasvojensa näkyä normaalina toisin kuin naiset. Uskomatton siloihoisia ja kapea kasvoisia mimmejä löytyy kaikista ikäpolvista lukematon määrä. Uskon kyllä, että luonnon valoon tullessa silmien eteen voi vaikka saada vaikka sydärin. :DDD


    • kuinoltaiskauantunnettu

      Näin se on. Itselleni ei kelpaa kukaan muu kuin sellainen ihminen jonka kanssa olen joskus jutellut ja josta olen saanut sellaisen lämpimän tunteen itselleni.

    • eikövikaaitsessä

      Onko miehiä olemassa jotka ei syytä naista kun eivät ns. syty?

    • NähtyKoettuJaKaikkee

      No kyllähän tuo pistää silmään, että nainen on luonnossa ihan eri näköinen kuin kuvissa. Ja varsinkin, jos kuva on tuore, siis "tuore".
      En tosin torppaa sen takia sentään, mutta vois sitä laittaa profiiliin ihan oikeasti tuoreen kuvankin. Et mieluummin vaikka just otettu kuva ilman meikkiä kuin 10-15 vuotta sitten täydessä sotamaalissa otettu bilekuva tms.
      Yks mua hieman häiritsevä juttu(eli olen torpannut samantien), on tällaiset yhteydenotot, että "Profiilisi kiinnostaa mua kovin, mutta mä haluan kuvan kanssa, ennen kuin mä suostun sun kanssa edes kirjoittelemaan". niihin en edes vastaa, varsinkaan jos nainen kuitenkin itsestään sanoo, ettei ole mikään missi mutta täytyyhän sitä toisen silti miellyttää silmää.
      Niin juu, olen pitänyt ihan tarkoituksella kuvatonta profiilia, niin sen tietää ainakin, et jos joku sitkeästi vain kirjoittelee mun kanssa, niin häntä kiinnostaa se toisen luonne enempi kuin ulkonäkö.
      Paino on kyllä yksi sellainen, mikä mun mielestä tulisi sanoa rehellisesti. Eli just tuollainen vähintään 30-40kg ylipaino ei mun mielestä ainakaan ole enää "pyöreyttä". Tiedään kyllä, että paino on naiselle arka asia, mutta silti. Kun kyllähän se treffeillä viimeistään kolahtaa omaan nilkkaan tämä jallitus.
      Ja kun itse kuitenkin sanon aina rehellisesti mm senkin, että mulla on 15 kg ylipainoa ja siitä aika iso osa on vyötäröllä. Eli vatsaakin löytyy niiden leveiden hartioiden lisäksi.
      Eikä tuo naisen ylipaino mua haittaa muuten, vaan se että siitä valehtelee. Kun mulle sanoo, että on pyöreä/pulska, niin odotan kyllä korkeintaan 20kg ylipainoa.
      Mut on siinä muitakin pikkujuttuja, mitkä näkee oiekastaan siinä tutustuessa vasta..
      Ne vanhat jutut tietysti täytyy olla lusittu pois alta.
      Toki jos naisella on lapsia aikaisemmasta suhteesta, niin toki se on hyvä asia, että heidän isä on silti erosta huolimatta isänä läsnä muksuilleen. Mut muuten tosiaan..Et esimerkiksi lasten iskän kanssa ei käydä kuksimassa vanhojen aikojen muistoksi tms jne..
      Ja yks aika vastenmielinen asia on ihan tällainen, että nainen saattaa treffailla useampiakin samanaikaisesti, mutta on silti sillä asenteella, että toinen ei saisi ajatellakaan muita kuin häntä.
      Itse en kyllä pyörittele montaa samanaikaisesti, mutta odotan sitä kyllä toiseltakin. Et se olen sit yhtälailla minä pelkästään tälle toiselle ja hän on sitä samaa mulle.
      Tietysti on nämä kello tikittää-tapaukset ja muut hätähousut. Ei sitä nyt ihan viitsi eka treffeiltä eikä todellakaan niiltä kolmansiltakaan vielä viipottaa alttarille tai edes saman katon alle asumaan. Saati sitten laittaa lasta alulle yms.
      Että tällaisia..
      En nyt itse ole vuosisadan saalis enkä ihan tämän viikonkaan, mutta kyllähän sitä silti täytyy nyt vähän jotain rajaa olla asioiden suhteen.

      • Jatähäntäytyyhetisanoa

        että onneksi olen pistänyt profiilin sinne runsaamman puoleiseksi, jotta kukaan ei voi ainakaan väittää sen puoleen tulleensa huijatuksi. Ja vaikka itseään vähän kirpaiseekin lähettää "alaston" kasvokuva, niin kiitoksen ja kehun siitä miehiltä on kuiteskin saanut. Jotta tsemppiä naiset rohkeana ja ylpeänä omana itsenään etsimään sitä itselleen oikeaa. Itsensä rakastaminen sellaineen kuin on, vasta sitten oman kullan hakuun.


    • Hetki_lyö_vierasta_sikaa

      Olen mies.

      Ikävintä kuitenkin se tunne, että välillä jos saisi muutaman päivän aikaa tutustua toisiinsa niin asiasta voisi tullakin jotain mutta se tunti kahvittelua ja elämäntarinan kertominen ja luovuttaminen niin se on siinä.

      Sen takia en enää jaksa nettideittejä, koska ei sovi itseni kaltaisille ei-niin -komeille mutta paperilla mielenkiintoisille sci-fi henkisen ajatusmaailman omaaville introverteille jotka osaavat nauttia yksinolostakin. Sopii paremmin ihmisille, joilla on instant-karismaa, tai sitten tosissaan yksinoloa kaihtaville jotka eivät luovuta helpolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe