Mihin kannattaisi reklamoida näistä asioista, jotain kehitystä pitäisi saada aikaan.
Voisin maksaa vaikka lisää siitä että ulkomaanpostinjakelu vie sen postin sitten suoraan meidän omaan postiin ja ne sitten toimittaa sen eteenpäin, tarviiko siinä sitten enää ollakkaan välissä mitään ulkomaanpostinjakelua.
Täällähän on paljonkin kokemuksia, varsin ikäviä näistä että ulkomaanpostinjakelu on mitä sattuu.
Kun eihän ihmiset voi olla monta päivää oven takana kyttäämässä että koska ovikello soi ja ulkomaanpostinjakelu on oven takana. Silloin ei kannata olla nukkumassa, suihkussa ja puhumattakaan että kävisit työssä, koulussa, poistuisit kotoa ylipäätään.
Tässä tuskin yhden itku paljoa paina, pitäisi saada porukkaa ja valituksia.
Hyviäkin kokemuksia on, jotkut ulkomaanpostinjakelut menee niin että jos ei ole kotona niin
siitä jätetään lappu ja paketin voi noutaa postista! Tämä toimii erittäin hienosti ja olisikin näin.
Ulkomaanpostin jakelu kanne
3
274
Vastaukset
- ewsrthgybeeee
Tänä vuonna ollu likimain 10 ulkomaan tilausta ja kaikki on onnistuneet.
Palvelu on parantunut selkeästi. Luultavasti postinjakelun organisoinnissa on saatu
jotain myönteistä aikaan, postiluukusta tulee lappu että paketin voi noutaa ja näin
se toimii oikein hyvin. - lähetys.palautettu
Edelleen tuntuu olevan ihmisillä ongelmia näissä toimituksissa.
Aihe up - HyvinToimii
Olen tilannut ulkomailta yli 10 vuoden ajan (mm. Amerikasta, Euroopasta ja Kiinasta) ja aina on tullut lähetykset perille joko suoraan kotiin tai lähipostiin. Kerran oli Postin sijaan joku kuljetusfirma hoitamassa toimitusta eikä ollut saanut yhteyttä minuun, mutta oli sopinut lähimmän asiamiespostin kanssa että luovuttavat lähetyksen sieltä minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2987347Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne715610Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463397Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1433339Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831756Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311620- 421354
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611319- 221291
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja121134