Kolmevuotias Ocu ja ruostuminen alkanut....

ruostekäsittely_edessä

Konepellin kiinnityshakasta. Ensin ruostuivat pelkät ruuvit ja pian ruoste levisi jalustaan. Seuraavaksi on vuorossa konepellin sisäpuoli?

Ja tässä oli näkyvä ruoste. Montako vastaavaa ruosteista ruuvia tai muuta osaa mahtaa löytyä jos katsotaan tarkemmin? Ohuet ruuvit ruostuvat poikki ja voivat pettää kesken ajon. Takuu loppunut reilu vuosi sitten

http://aijaa.com/szFAQ5

116

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyjkmaninRynnistystä

      Mitäs noi mustat ruuvi on? Kuvia löytyy niin monenlaisia ja todellinen tapaus vietäisiin näytille merkkiliilkeeseen ja tuotevastuu hoitaisi.

      • Skodistia.Harmittaa

        Skodistin logiikalla ei katsota postattuun ruostekohtaan.Tossahan on melkoset läntit jo ei mene kauaa kun konepelti on puhki. HElkama ei korvaa mitään koska toi on selvästi "kivenisku"


    • AikuistenOikeasti

      En tiedä mistä tuo kuva on otettu. Jospa aloittaja tietää, epäilen kuitenkin, koska höpöttää kriittistä kauhutarinaa...

      Tuttu näkymä kuitenkin itselle Peugeot-merkkisestä autosta n. kolmen vuoden iässä. Kyseistä konepellin alapuolista osaa ei kaikesta päätellen oltu galvanoitu samoin kuin muuta koria. Tuon perusteella ei kuitenkaan tervejärkinen ihminen tee mitään päätelmiä korin ruostumisesta. Skoda tai Pösö. Tuossa kuvassahan ko. "metalliläpyskä" on kiinnitetty konepeltiin, ei osa sitä...

      • ruostekäsittely_edessä

        Sama vika Skodassa, Oliko sinulla mitään annettavaa tähän keskusteluun? Konepellin etupuolen tiivisteet ovat tosi säästeliäästi asetettu varmaan tuon takia suolavesi päässyt läpi


      • AikuistenOikeasti
        ruostekäsittely_edessä kirjoitti:

        Sama vika Skodassa, Oliko sinulla mitään annettavaa tähän keskusteluun? Konepellin etupuolen tiivisteet ovat tosi säästeliäästi asetettu varmaan tuon takia suolavesi päässyt läpi

        Sama vika Skodassa? Että konepellin lukituksen peltilevy ruostuu kuten Pösössä, eikä kerro mitään muun korin ruostumisesta. Hyvä näin, mutta kriitikolle paha.

        Ilmeisesti kriitikko haluaa antaa SKodalle(?) ruostekäsittelyn, koska kori ei muuten lähde ruostumaan... :D


      • avtokombinat-ruski
        AikuistenOikeasti kirjoitti:

        Sama vika Skodassa? Että konepellin lukituksen peltilevy ruostuu kuten Pösössä, eikä kerro mitään muun korin ruostumisesta. Hyvä näin, mutta kriitikolle paha.

        Ilmeisesti kriitikko haluaa antaa SKodalle(?) ruostekäsittelyn, koska kori ei muuten lähde ruostumaan... :D

        skootassa ei käytetä ruostumattomia ruuveja eli ihan varmasti toikin yksilö alkaa hajoomaan palasiksi


      • hyvinvointivaltioHuoltaa
        avtokombinat-ruski kirjoitti:

        skootassa ei käytetä ruostumattomia ruuveja eli ihan varmasti toikin yksilö alkaa hajoomaan palasiksi

        Ihan varmasti, mutta ole huoleti. Sinä et joudu moista vikapesää ostamaan. Taksi-seteleitä saa Kelasta, kuten ennenkin....


    • KriittisestiSuhtautuva

      Aloittaja, et tule saamaan täältä mitään sellaista vastausta josta on hyötyä.
      Nämä trollit derailaavat keskustelun Peugeotiin, Toyotaan tai Mersuun, nimittelevät sinua, pyytävät kenties tappamaan itsesi tai ottamaan lääkkeet.
      Itse laittaisin noihin kohtiin ehkä Noveroxia ja seur. katsastuksessa katselisin / katseluttaisin tarkemmin näkyykö alapuolelta ruostetta. Onko Skoda muutenseissyt esim märällä korkealla heinällä pitkiä aikoja?

    • Vinkuu.vinkuu.molemmat

      2005 ja uudemmat skeidat ruostuvat käsiin.itälinttoihin vaihdellaan ovia ja parinvuoden ikäisenä.

      Volkswagenien ja samalla muiden VAG -konsernin autojen eli Skodien, Seatien ja Audien ongelmista on riittänyt hurjan paljon paljon keskusteltavaa VAGarena-keskustelupalstalla. Esimerkiksi kaksi vuotta sitten alkanut keskustelu TSI-moottoreiden jakoketjuongelmista jatkuu ja aina vaan uusia jakoketjuongelmaisia liittyy keskusteluun.

      Uudempi keskustelu sensijaan on ryöpsähtänyt toisesta ja vähintään yhtä kiusallisesta laatuongelmasta. Uudempien Volkswagenien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle.

      Ongelmat näyttävät pesivän erityisesti kromatuilla kylkilistoilla varustetuissa malliversioissa. Ruoste kukkii näiden lisäksi myös esimerkiksi kattokaiteiden kiinnityspaikoissa ja ovien reunoissa.


      Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että Volkswagenin 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja.

    • KQLMEKAKARAAJARAKKI

      Nulikalla on noita teemaviikkoja, naurettava radioantenni, peltivanne ja pölykapseliteema, ämpärimuovisyndrooma, rs kauhu, pikkupippelinen nollastaviiteenkymppiinvaihde, kommaripelko jne... Nyt on pinnalla kauhia ruosteongelma 👅
      Nulikka, olet nolo 😂

    • Muista.öljyt

      Laatupuutteita kaikkialla..äläs ny hermoja menetä.myy se laatupuutteinen tylsä ulisko nopeasti pois,ennenkuin joudut ostaa uudet ovet.

      • KQLMEKAKARAAJARAKKI

        Juu, muistan öljyt ☺ Kolmenkympin välein vaihtoon. Lisätä ei ole tarvinnut, tai no joo, KAASUÖLJYÄ o tankattava tuhannen kilometrin välein se keskimäärin 40l


    • Hihiiiröhööö.hävettääkö

      Katos katos..taitaa larvanto pikkuhiljaa tajuta että on niellyt koukun kohoineen päivineen..nooh,parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

      • edellä.jo.todettu

        "Nulikalla on noita teemaviikkoja"


    • Oilonjunior

      Skodan pitäisi järjestää korjausten suhteen teemaviikkoja.esim öljynkulutus korjausviikko,sitten jakopää ja dsg jne.
      Ruosteet ja vesivuodot vaatisivat myös omat teemaviikkonsa..

    • Aurisman

      Taitaa olla kolmevuotiaan tasolla itse , tuo aloittaja. Ilman selkeää tunnistettavuutta automerkkiin sitä ei tapahtunut.

      • ruostekäsittely_edessä

        Ja mitä tarkoitat? Jos et osaa auttaa älä kirjoita mitään.

        Octavia 2013 pian 3½ v ikäinen. Metalli väri, viistoperä, ajettu 80 t.
        Taitaa olla joku niitti (?) mikä on eniten ruosteessa eikä ruuvi kuten sanoin. Onkohan pahan näköinen tuon palan alta


      • apua.tarjolla.toki
        ruostekäsittely_edessä kirjoitti:

        Ja mitä tarkoitat? Jos et osaa auttaa älä kirjoita mitään.

        Octavia 2013 pian 3½ v ikäinen. Metalli väri, viistoperä, ajettu 80 t.
        Taitaa olla joku niitti (?) mikä on eniten ruosteessa eikä ruuvi kuten sanoin. Onkohan pahan näköinen tuon palan alta

        Älä nyt hermostu. Sinullahan se auto on, joten katsele ihmeessä miltä näyttää. Ruuvit eivät näytä olevan ruosteessa lainkaan. Rapsuttele ja paikkaile rauhassa, kun ilmat lämpenee. Laita syksyllä kuvia, josko Skoda kukkii jo paremmin... :)


      • pop-niittari

        Kummallista että pistetään tommonen lätkä kolmella ruuvilla ja niiteillä kiinni?

        Jos siellä on oikeasti joku niitti ja kanta on tuossa kunnossa niin eiköhän se ole jo suht rapea siitä kohdasta johon se konepellissä osuu :D


    • Ei.anna.laadukasta.kuvaa

      Hei toverit.Nyt kuivattamaan skodien ovi ja kynnyskoteloita.sitten öljyä täyteen..muuten lahoavat käsiin.

      Konepellin kiinnityshakasta. Ensin ruostuivat pelkät ruuvit ja pian ruoste levisi jalustaan. Seuraavaksi on vuorossa konepellin sisäpuoli?

      Ja tässä oli näkyvä ruoste. Montako vastaavaa ruosteista ruuvia tai muuta osaa mahtaa löytyä jos katsotaan tarkemmin? Ohuet ruuvit ruostuvat poikki ja voivat pettää kesken ajon. Takuu loppunut reilu vuosi sitten

      http://aijaa.com/szFAQ5

      • hyundaimies

        Jos vähän putsasit sitä ja vähän ruiskauttaisit maalia päälle niin siinä se olisi. jos hyvän tekee niin ruuvaa noi torxit auki ja tekee saman sinne alle . Ja taas mennään.


    • Leasing.ja.sulattoon

      Naapurilla alkoi ovipilarin sisällä kolisee ja turvavyö lakkasi toimimasta.huollossa selvisi että turvavyön kela oli ruostumisen vuoksi irronnut.auto oli 2014 vuoden ocu..vaihtoi heti pois.
      Paalaus kunnossa jo 3v vanhana.

      • TerollePahaPaikkaKostoa

        Höpöpoika. Taidat olla kostoretkellä, koska Toyotapalstalla on ollut kovasti puhetta Toyotan ruostumisesta ja siellä kiistetään kaikki autolehtien ja ruosteenestokäsittelyfirmojen tilastot ja kuvat.


      • Corolla_kuski

        Älä valehtele! Toyota ei ruostu juuri lainkaan. Miksi pohjois karjalan yleisin auto on 18-vuotias Corolla. Tämä jos mikä kertoo, että Toyota ei ruostu. Toyotat ovat myös kuuluisia viattomuudestaan ja pitkäikäisyydestään.


      • Kyykmaster

        Kova tarve täällä on selitellä muiden merkkien ruosteista. Niistä selittäminen ei auta aloittajaa yhtään mitään. Taitaa vain lykätä skodisteilla sitä kuuluisaa paniikkia


    • KQLMEKAKARAAJARAKKI

      Juu ja naapurilla ☺ Sepäs liippas liki 😂
      Nulikka, olet oikeesti nolo 😂

      • nimierkkki

        Miksi pilkkaat muita kirjoittajia?Puhutko netin ulkopuolella samalla tavalla?


      • AikuistenOikeasti
        nimierkkki kirjoitti:

        Miksi pilkkaat muita kirjoittajia?Puhutko netin ulkopuolella samalla tavalla?

        Hän opettelee kirjoittamaan kuten skodakriitikko? Hymiöt paljastavat, että kyseessä ei ole skodakriitikko. Kriitikot vittuilevat tosissaan... :)


      • KQLMEKAKARAAJARAKKI
        nimierkkki kirjoitti:

        Miksi pilkkaat muita kirjoittajia?Puhutko netin ulkopuolella samalla tavalla?

        Jepp. Kyllä puhun. Jos tyyppi on tollo osaan kyllä kertoa sen. Toki vastapuolella saattaa mennä viikko ennenku hoksaa jot hänelle on vittuiltu 😂


      • kun_jäät_lähtivät

        Selittämisen ja emoticonien määrästä päätellen Three-Limb lähestyy juuri lopullista hermoromahdusta


    • Selitykset.loppu

      Se häpeää noloa skodaansa.

    • kqlmedildoaperseessä

      Tämä on skodistien sisällissota, petturi paljasti monivikaisen kajakin ruostepaikat

    • Ootavia-Mies

      Hakatkaa ilmianna-linkkiä niin saadaan tämä renaultin tai pösön kuva pois täältä

    • HOLISTI74.9

      näinhän se on. skoda on herkimmin ruostuva automerkki ja vikatilaston viimeinen 2016! olihan zkodallakin octavia ruostunut korjauskelvottomaksi 2 vuodessa. ei mikään muu auto ruostu noin nopeasti kuin skoda!

    • KQLMEKAKARAAJARAKKI

      Niinkö? Ruostuvin automerkki??

      • rispektiä.zkodalle

        Muistathan tämän kaverin, jolla LUJUUSLASKELMAT.... :)


      • HOLISTI74.9

        AINIIN SILLÄ ZKODALLA OLI SE LUJUUSLASKELMA JUTTU JONKA OLI JOUTUNUT ESITTÄMÄÄN JOKAISESSA KORJAAMOSSA SKODAN VIKOJEN KOHDALLA MUTTA EI OLLUT TAKUU KATTANUT MITÄÄN JA MIELENTERVEYTENSÄ OLI MENETTÄNYT JA NYT PISSAA HOUSUUNSAKKIN ÖISIN :D


    • Kyykmaster

      Vivun, jos tuo nyt edes on vipu, sarana on täysin paksun mönjän peitossa. Ensimmäisenä tuli mieleeni, että ompa hyvässä rasvassa ja sitten pölyyntynyt mut miks ihmeessä jotain saranaa rasvattais noin rajusti, vai tehdäänkö nuo osat kuten Kalashnikovit, ensin tehdään ja sitten sovitellaan mitkä osat sopii keskenään yhteen ja loput hoidetaan tönkkörasvalla?

      Pahimmillaan toi paska rävähtää auki kesken ajon ja siinähän aloittaja on pelti pystyssä. Kuuluuko OCtavian huolto-ohjelmaan saranoiden tsekkaukset mahdolliset rasvaukset?

      • KQLMEKAKARAAJARAKKI

        Jos sinulla olisi auto tietäisit huoltoon kuuluvan saranoiden voitelu.


      • ajo.määräys
        KQLMEKAKARAAJARAKKI kirjoitti:

        Jos sinulla olisi auto tietäisit huoltoon kuuluvan saranoiden voitelu.

        Kriitikolla on taksi-seteli.


      • Kyykmaster

        Hehe kylläpä poju jaksaa raivota. Eikö me voitais leikkiä että se on tojo tai "bösöö" niin saat rauhan ainakin yön ajaksi (ehkä)


      • Povari_nukkuu_huonosti

        Leikitään, että se on Alfa, niin sulta menee yöunet.


      • se.on.fakta
        Povari_nukkuu_huonosti kirjoitti:

        Leikitään, että se on Alfa, niin sulta menee yöunet.

        Lapsellista syyttää muita autoja. Ei siis TODELLAKAAN tarvitse leikkiä, koska sulla meni jo yöunet; tosta kuvasta näkee suoraan että kyse on uudehkon octavian konepellistä. Turha syyttää ranskalaisia tai ketään muuta. SKODAN VIKA.

        Octavia vain ruostuu. Fakta.


    • syrjikki

      Škoda ei valmista ruuveja

    • hehehehehehhshshshahs

      Pari maalikerrosta jätetty pois. Siitä johtuu pikainen ruostuminen.

    • KotivaloHomelight

      Toista ne on muut autofoorumit. Siellä kaveria autetaan. Täällä vioista kyselijät ovat neuvostotyyliin kansanvihollisia joita pitää solvata ja haukkua. Myös käytetyt haukkumasanat "eläkeläinen", "poju", "kelan elätti" kertovat ehkä näistä skodan fanipojista itsestään enemmän kuin haukkumistaan kanssaihmisistä....

      • Jorma.raivoaa

        Mitäs anonyymi narsisitinen trolli-pelle? Teetkö ilmiannon? Onko kärsä kipeä vai maa jäässä siellä Neuvosto-Karjalassa?


      • PaljonMelua
        Jorma.raivoaa kirjoitti:

        Mitäs anonyymi narsisitinen trolli-pelle? Teetkö ilmiannon? Onko kärsä kipeä vai maa jäässä siellä Neuvosto-Karjalassa?

        Osui ja upposi!


      • JOrma.kiihkeänä
        PaljonMelua kirjoitti:

        Osui ja upposi!

        Jäi sitten ilmianto tekemättä? Vai eikö ylläpito enää reagoi Jorman solvauksiin?

        PS. hauska tuo "osui ja upposi"- aforismi. Niin Suomi24-tyyliä, että normaalista elämästä saa etsiä...


      • Näin_Valon
        JOrma.kiihkeänä kirjoitti:

        Jäi sitten ilmianto tekemättä? Vai eikö ylläpito enää reagoi Jorman solvauksiin?

        PS. hauska tuo "osui ja upposi"- aforismi. Niin Suomi24-tyyliä, että normaalista elämästä saa etsiä...

        Olen ilmiantanut ainoastaan skodatrollien asiattomuudet. Lukuisat viestit aiheista mm. mielenterveys, ulostaminen, syrjäytyminen, muiden merkkien keksityt viat, ne eivät vain kuulu tänne.

        Olen erittäin tyytyväinen että skodistien joukosta löytyi rehellinen henkilö joka laittoi avoimesti jakoon informaatiota siitä miten uusi ocu ruostuu. Toivottavasti saadaan lisää näitä raportteja.


    • Sisäistäkää.kusetus

      Konepellin kiinnityshakasta. Ensin ruostuivat pelkät ruuvit ja pian ruoste levisi jalustaan. Seuraavaksi on vuorossa konepellin sisäpuoli?

      Ja tässä oli näkyvä ruoste. Montako vastaavaa ruosteista ruuvia tai muuta osaa mahtaa löytyä jos katsotaan tarkemmin? Ohuet ruuvit ruostuvat poikki ja voivat pettää kesken ajon. Takuu loppunut reilu vuosi sitten

      http://aijaa.com/szFAQ5

      Eipä ihme jos jullia hävettää tollane tylsä seksitön meluava laaduton halppispirkka

    • IhmeEttäOletteElossa

      Herran jumala sentään! Kuinka tuollaisella ruosteisella paskalla uskaltaa edes ajaa? Ja vielä Skoda? Ei jumalauta mitä paskoja.

    • Ei_pala_totuus

      Skodarölli vaikenee mieluusti tämänkin aitoon kokemukseen perustuvan aloituksen. Sen sijaan spämmää omia älyttömyyksiään.
      Ei kestä totuutta.

    • FAKTA_ON_TÄÄÄLLÄ

      Aloittaja on hieno mies. Tai jos ei mies niin hieno nainen.

      Tämä kommunismin pers-avohoitola kaipasikin todellisia faktoja Skodien ruostumisesta.

      RS-pojujen paniikin näkee mm. nimimerkin "KQLMERAAJAAJARAKKI" hysteerisestä spämmäämisestä hermoromahduksesta kielivine smileineen.

    • ruostekuurankukkaset

      Ainahan itäautot on herkästi ruostunu. Kuten skoota kippa. Vaikka vasemmistolaiset skootistit koittaa muuta väittää.

    • mechanick

      Moikka tuo on alun perin Audin 1,8 kone onnittelut hyvän koneen valinnasta varmaan paras mitään Skodaan saa. Toivottavasti ei kuluta öljyä paljon muuten on todellakin paras pannu Skodaan. Valitettavasti Skodassa on säästetty ja pultit eli koneruuvit ovat pian aika pahassa ruosteessa.Neuvon että seuraa tilannetta ja teetä täysi ruostesuojaus kone tilaan jos katsastuksessa näyttää pahalta. Ota katsastuksessa valokuvat kaikkialta ja katso mihin pitää suojata lisää

      • VittuMitäPskaa

        Ootte te trollit huvittavia.


      • FysiikanFaktaa
        VittuMitäPskaa kirjoitti:

        Ootte te trollit huvittavia.

        RS-pojun kannattais selvillää perusteet ennenkö laukoo tuollaisia. Kaikki se rauta todellakin ruostuu sitä voi korkeintaan hidastaa. Miksei pohjaa saisi katsoa, luuletko että vaikkapa pakoputkisto kiiltää ton ikäisessä autossa samalla tavalla kuin RS-pojujen bling bling -kromimuovituninkivarusteissa?


    • SkeidaaNiskaan

      "EI ANNA LAADUKASTA KUVAA". no ei helvetissä anna kun lahoo käsiin 3-4 v iässä. Skodan ruostealttius on järkyttävää skeidaa höynäytettyjen skeida-ostajien niskaan

    • Tuon ikäinen skooda on jo tekniikan puolesta finaalissa eli paaliin vaan.

    • Keidke

      Oooo. Skoda. Spruits spruits. Ahhhhh.

    • öögy

      Kolmosoctavian keula ottaa suolavettä sisään tosi herkästi

      Katsokaa kuvassa näkyvää konepellin puoleista tiivistystä on melkoiset aukot keskellä.
      Pitää katsastaa omasta onko tuo tosiaan noin huono myös allapuolelta

    • pientärajaasentään

      MItes kun ei noissa ruuveissa näy mitään vikaa!!! mustan maalin peittämät, täysin ruosteettomat ruuvit!
      Kaikkihan toki tietävät, että konepellin kiinnitys on Kaikkein Tärkein Asia autossa, jos siinä on yksikin ruostepilkku, auto on tootaalisesti ajokelvoton.

      • RS-pojut-ei-usko

        jos ekat ruosteet näkyy noin selvästi niin missä kunnossa mahtaa olla ne heikommin näkyvät paikat


    • SkodatRuostuu

      Tämä palsta on kummallinen. Aloittaja esittää aivan selvän kysymyksen ja kaikki tarjoavat vain paniikissa selityksiä "mutku tojota", "mutku renault". Jos teillä on niin valtavasti tietoa kuten muissa ketjuissa suunsoitto vihjaa, niin miksette jaa sitä? Itse auttaisin jos tuntisin paremmin skodan ruostumista.

      • Pötkylä.kriitikon.se.on

        Kerroin ketjun alussa oman kokemukseni Peugeotista. Skodasta vastaavasti en,koska se ei ole ruostunut, eikä Pösököön muuten ruostunut vaikka konepellin alla ruostetta oli. Mistä autosta tuo kuva aloituksessa on otettu ei ole tiedossa ja väite, että " kaikki ruuvit ovat ruosteessa, joten myös konepelti", on täysin skodakriittistä faktaa. Siis totuuden muuntelua.

        Kriitikko voi jatkaa valitsemallaan tiellä.


      • FaktanTarkistaja
        Pötkylä.kriitikon.se.on kirjoitti:

        Kerroin ketjun alussa oman kokemukseni Peugeotista. Skodasta vastaavasti en,koska se ei ole ruostunut, eikä Pösököön muuten ruostunut vaikka konepellin alla ruostetta oli. Mistä autosta tuo kuva aloituksessa on otettu ei ole tiedossa ja väite, että " kaikki ruuvit ovat ruosteessa, joten myös konepelti", on täysin skodakriittistä faktaa. Siis totuuden muuntelua.

        Kriitikko voi jatkaa valitsemallaan tiellä.

        Laita kuva samasta kohdasta ilman ruostetta?


      • Kriitikko.on.kriitikko
        FaktanTarkistaja kirjoitti:

        Laita kuva samasta kohdasta ilman ruostetta?

        Samasta kohdasta? Kerro ensin mistä autosta tuo kuva on. Tai mistä plokkasit tuon linkin...


    • Ei.ruostetta.skodassa

      Koko ketju on feikkiä. Skoda ei ruostu.

      • alihankkijanveli

        Tehdäänkö ne ruostumattomasta teräksestä?


      • ValeUutinen

        Aivan. En minä ainakaan tiedä, että onko kyseinen kuva Skodasta saatikka ocusta.


    • FaktanTarkistaja
      • hoboro_stalina

        Jormat tulevat kieltämään ja kiistämään tuon koska Moskovasta niin on käsketty


      • NaurattaaRyssäKritiikki

        Nyt vielä sieltä Moskovasta voisi kriitikko lähettää kuvan siitä ruostuneesta konepellistä tai mikä parhainta, linkin alkuperäiseen lähteeseen. Kritiikki on kovin ontuvaa, kun teillä ei ole sitä kokemusta.


      • skodajokke

        Kuvankäsittelyohjelmalla tuon varaosan olisi voinut värittää vaikka vihreäksi..haha..


    • big-000

      Kestää vielä sen 17 vuotta että mitään tapahtuisi tuosta eteenpäin, omassa maillin 1997 on ehjät pellit vieläkin, eikä paaliin asiaa vieläkään.

    • little-000

      Kyllä tuo on niin harmittomassa paikassa, ja helppo korjata, että en kehtaisi hirveästi valittaa.

      • EiOoVäliäJoo

        Ei tässä ole kyse mistään tuollaisesta. Joka autossa on jotain vastaavaa, mutta nyt onkin kyseessä totaalinen provoaminen ja paskanjauhanta.


      • Hahhahhaaaa
        EiOoVäliäJoo kirjoitti:

        Ei tässä ole kyse mistään tuollaisesta. Joka autossa on jotain vastaavaa, mutta nyt onkin kyseessä totaalinen provoaminen ja paskanjauhanta.

        Ai taas tyypillinen tojota-defenssi "joka autossa on jotain"


    • Lahoavat.käsiin

      Jormat.nyt skeidaa voitelee terval.

    • Skodaaaa.vain

      https://m.naurunappula.com/606667

      Itälintta haprakassa kuosissa.


      2005 ja uudemmat skeidat ruostuvat käsiin.itälinttoihin vaihdellaan ovia ja parinvuoden ikäisenä.

      Volkswagenien ja samalla muiden VAG -konsernin autojen eli Skodien, Seatien ja Audien ongelmista on riittänyt hurjan paljon paljon keskusteltavaa VAGarena-keskustelupalstalla. Esimerkiksi kaksi vuotta sitten alkanut keskustelu TSI-moottoreiden jakoketjuongelmista jatkuu ja aina vaan uusia jakoketjuongelmaisia liittyy keskusteluun.

      Uudempi keskustelu sensijaan on ryöpsähtänyt toisesta ja vähintään yhtä kiusallisesta laatuongelmasta. Uudempien Volkswagenien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle.

      Ongelmat näyttävät pesivän erityisesti kromatuilla kylkilistoilla varustetuissa malliversioissa. Ruoste kukkii näiden lisäksi myös esimerkiksi kattokaiteiden kiinnityspaikoissa ja ovien reunoissa.

      Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että Volkswagenin 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja.

    • LOL-skoota-lootalle

      voi mitä haperoa! huvittavaa kun skodatrollit puolustavat täällä ruostuvaa itälinttaa.
      uskomattomia itäkippoja "EI ANNA LAADUKASTA KUVAA" sanoi nuori nainen... skodasta XD

    • ruostuva.kakkaläjä

      Kannattaa käydä konetila läpi jos jo pelkkä kiinnityshaka on ehtinyt tuohon kuntoon

    • Tsikuliii

      Skoda.ruosteen kemiallinen merkki.

    • Näinhänseon

      2005 ja uudemmat skeidat ruostuvat käsiin.itälinttoihin vaihdellaan ovia ja parinvuoden ikäisenä.

      Volkswagenien ja samalla muiden VAG -konsernin autojen eli Skodien, Seatien ja Audien ongelmista on riittänyt hurjan paljon paljon keskusteltavaa VAGarena-keskustelupalstalla. Esimerkiksi kaksi vuotta sitten alkanut keskustelu TSI-moottoreiden jakoketjuongelmista jatkuu ja aina vaan uusia jakoketjuongelmaisia liittyy keskusteluun.

      Uudempi keskustelu sensijaan on ryöpsähtänyt toisesta ja vähintään yhtä kiusallisesta laatuongelmasta. Uudempien Volkswagenien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle.

      Ongelmat näyttävät pesivän erityisesti kromatuilla kylkilistoilla varustetuissa malliversioissa. Ruoste kukkii näiden lisäksi myös esimerkiksi kattokaiteiden kiinnityspaikoissa ja ovien reunoissa.

      Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että Volkswagenin 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja.

    • Please.help.mee

      Saako venäjältä skodan oviaomistajille edullisemmin..mulla ocussa ovet läpimädät.

    • Harassoo

      Saa.mustanmäentorilta

    • Konkretisoituu.kalliisti

      Terva auttaa.

    • Kyykmaster

      Onko tästä casesta mitään uutta?

    • Ai.jaa

      Ei aloittajan linkittämässä kuvassa mitään ruostuneita ruuveja näy. Onko siinä nyt Nissanin vai Sitikan tuulihaka?

      • Fishing_H00k

      • AiNäitäTaas
        Fishing_H00k kirjoitti:

        Hei kolmeraaja, tuossahan ne todisteet oli yllä eli http://aijaa.com/gGh8JV

        Hei silmäpuoli, missäs ne ruostuneet ruuvit on, minustakin näyttävät täysin virheettömiltä!


      • ruosteläjäinkyykyttäjä
        AiNäitäTaas kirjoitti:

        Hei silmäpuoli, missäs ne ruostuneet ruuvit on, minustakin näyttävät täysin virheettömiltä!

        Hei silmäpuoli, missäs ne Sitikan ja Nissanin tuulihaat on, minustakin näyttää Skodalta!


    • HolaBuenasTardes

      Seatistahan tuo näkyy olevan, itsellä samaa ongelmaa ja samanikäisessä.

      • kehitysmaa-auto

        Näyttävät käyttävän samoja osia kun Skoda ei osaa tehdä mitään itse


    • karseat_kippanat

      huonoin laatu koko pelle konserni vw :ssä : skeida seatkin laadukkaampi

    • Kyykmaster

      Näköjään osui ja upposi kun RS-pojut eivät kommentoi........

    • Taatusti.homehtuvatKin

      Sikakiikut ruostuu käsiinkäsiin.

    • Kestääkö.mikään

      jos omistat lue tämä tarkkaan.Saatat joutua vaihtamaan skodaasi uudet ovet ruostumisen vuoksi.Vettähän ne ovat aina täynnä

      ): ruoste kukkii ja asiakas maksaa...

      Volkswagenien ja samalla muiden VAG -konsernin autojen eli Skodien, Seatien ja Audien ongelmista on riittänyt hurjan paljon paljon keskusteltavaa VAGarena-keskustelupalstalla. Esimerkiksi kaksi vuotta sitten alkanut keskustelu TSI-moottoreiden jakoketjuongelmista jatkuu ja aina vaan uusia jakoketjuongelmaisia liittyy keskusteluun.

      Uudempi keskustelu sensijaan on ryöpsähtänyt toisesta ja vähintään yhtä kiusallisesta laatuongelmasta. Uudempien Volkswagenien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle.

      Ongelmat näyttävät pesivän erityisesti kromatuilla kylkilistoilla varustetuissa malliversioissa. Ruoste kukkii näiden lisäksi myös esimerkiksi kattokaiteiden kiinnityspaikoissa ja ovien reunoissa.

      Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että Volkswagenin 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja.

    • Skoota

      Katsoin Youtubesta kun BMW valmistettiin, niin korin kasaamisen jälkeen se uitettin pohjamaali altaassa, kun Skodaan vain ruiskutettiin maali varsin pintapuolisesti. Joten ei ole mikään yllätys jos Skodassa on ruostumis ongelmia.

      • TSI2012

        Helppo homma: laita kaksi linkkiä, missä ko. asiat tapahtuvat. Kiitos jo etukäteen!

        "Pics, or it didn't happen!" :)


    • ruosteinen_Toyota
      • ruoste_syö_Toyotan

        Toyotan itsetuhomekanismi on toteutettu niin ovelasti, että ruoste nakerkaa auton sisältäpäin. Sitten kun vauriot ovat päällepäin näkyvissä on jo kaikki myöhäistä.
        Ne jotka eivät usko Toyotan mainoshömppään ja suojauttavat uuden autonsa heti liikkeestä ulos ajettuaan, saavat pitkäikäisen auton. Toyotan ostajista he ovat kuitenkin marginaalinen ryhmä.


    • Vertaushuonollelaadulle
    • Halvalla.tehtyjä

      Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että skodan 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja.

      Helmat ovet ja takaluukut ruosteessa jo parin vuoden ikäisenä.

    • Ei.anna.laadukasta.kuvaa

      Idän pelti ruostuu.

    • No.Problem

      Aloittaja voisi joskus katsoa itse sitä kuvaa ja kertoa miksi ruuvit ovat moitteettomat vaikka hän väittää niiden olevan ruosteessa.

      • skodajulli

        Tarkasta oma tappisi.


    • Kyykkäne

      Halvat yksityiskohdat ja kömpelö kolho muotoilu.....skeidahan se siinä!

      • hessumopo

        Postaus yöllä kello 00:28. Aikavyöhyke Indonesia vai Bangladesh?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      893
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe