Konepellin kiinnityshakasta. Ensin ruostuivat pelkät ruuvit ja pian ruoste levisi jalustaan. Seuraavaksi on vuorossa konepellin sisäpuoli?
Ja tässä oli näkyvä ruoste. Montako vastaavaa ruosteista ruuvia tai muuta osaa mahtaa löytyä jos katsotaan tarkemmin? Ohuet ruuvit ruostuvat poikki ja voivat pettää kesken ajon. Takuu loppunut reilu vuosi sitten
http://aijaa.com/szFAQ5
Kolmevuotias Ocu ja ruostuminen alkanut....
116
1553
Vastaukset
- KyjkmaninRynnistystä
Mitäs noi mustat ruuvi on? Kuvia löytyy niin monenlaisia ja todellinen tapaus vietäisiin näytille merkkiliilkeeseen ja tuotevastuu hoitaisi.
- Skodistia.Harmittaa
Skodistin logiikalla ei katsota postattuun ruostekohtaan.Tossahan on melkoset läntit jo ei mene kauaa kun konepelti on puhki. HElkama ei korvaa mitään koska toi on selvästi "kivenisku"
- AikuistenOikeasti
En tiedä mistä tuo kuva on otettu. Jospa aloittaja tietää, epäilen kuitenkin, koska höpöttää kriittistä kauhutarinaa...
Tuttu näkymä kuitenkin itselle Peugeot-merkkisestä autosta n. kolmen vuoden iässä. Kyseistä konepellin alapuolista osaa ei kaikesta päätellen oltu galvanoitu samoin kuin muuta koria. Tuon perusteella ei kuitenkaan tervejärkinen ihminen tee mitään päätelmiä korin ruostumisesta. Skoda tai Pösö. Tuossa kuvassahan ko. "metalliläpyskä" on kiinnitetty konepeltiin, ei osa sitä...- ruostekäsittely_edessä
Sama vika Skodassa, Oliko sinulla mitään annettavaa tähän keskusteluun? Konepellin etupuolen tiivisteet ovat tosi säästeliäästi asetettu varmaan tuon takia suolavesi päässyt läpi
- AikuistenOikeasti
ruostekäsittely_edessä kirjoitti:
Sama vika Skodassa, Oliko sinulla mitään annettavaa tähän keskusteluun? Konepellin etupuolen tiivisteet ovat tosi säästeliäästi asetettu varmaan tuon takia suolavesi päässyt läpi
Sama vika Skodassa? Että konepellin lukituksen peltilevy ruostuu kuten Pösössä, eikä kerro mitään muun korin ruostumisesta. Hyvä näin, mutta kriitikolle paha.
Ilmeisesti kriitikko haluaa antaa SKodalle(?) ruostekäsittelyn, koska kori ei muuten lähde ruostumaan... :D - avtokombinat-ruski
AikuistenOikeasti kirjoitti:
Sama vika Skodassa? Että konepellin lukituksen peltilevy ruostuu kuten Pösössä, eikä kerro mitään muun korin ruostumisesta. Hyvä näin, mutta kriitikolle paha.
Ilmeisesti kriitikko haluaa antaa SKodalle(?) ruostekäsittelyn, koska kori ei muuten lähde ruostumaan... :Dskootassa ei käytetä ruostumattomia ruuveja eli ihan varmasti toikin yksilö alkaa hajoomaan palasiksi
- hyvinvointivaltioHuoltaa
avtokombinat-ruski kirjoitti:
skootassa ei käytetä ruostumattomia ruuveja eli ihan varmasti toikin yksilö alkaa hajoomaan palasiksi
Ihan varmasti, mutta ole huoleti. Sinä et joudu moista vikapesää ostamaan. Taksi-seteleitä saa Kelasta, kuten ennenkin....
- KriittisestiSuhtautuva
Aloittaja, et tule saamaan täältä mitään sellaista vastausta josta on hyötyä.
Nämä trollit derailaavat keskustelun Peugeotiin, Toyotaan tai Mersuun, nimittelevät sinua, pyytävät kenties tappamaan itsesi tai ottamaan lääkkeet.
Itse laittaisin noihin kohtiin ehkä Noveroxia ja seur. katsastuksessa katselisin / katseluttaisin tarkemmin näkyykö alapuolelta ruostetta. Onko Skoda muutenseissyt esim märällä korkealla heinällä pitkiä aikoja? - Vinkuu.vinkuu.molemmat
2005 ja uudemmat skeidat ruostuvat käsiin.itälinttoihin vaihdellaan ovia ja parinvuoden ikäisenä.
Volkswagenien ja samalla muiden VAG -konsernin autojen eli Skodien, Seatien ja Audien ongelmista on riittänyt hurjan paljon paljon keskusteltavaa VAGarena-keskustelupalstalla. Esimerkiksi kaksi vuotta sitten alkanut keskustelu TSI-moottoreiden jakoketjuongelmista jatkuu ja aina vaan uusia jakoketjuongelmaisia liittyy keskusteluun.
Uudempi keskustelu sensijaan on ryöpsähtänyt toisesta ja vähintään yhtä kiusallisesta laatuongelmasta. Uudempien Volkswagenien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle.
Ongelmat näyttävät pesivän erityisesti kromatuilla kylkilistoilla varustetuissa malliversioissa. Ruoste kukkii näiden lisäksi myös esimerkiksi kattokaiteiden kiinnityspaikoissa ja ovien reunoissa.
Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että Volkswagenin 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja. - KQLMEKAKARAAJARAKKI
Nulikalla on noita teemaviikkoja, naurettava radioantenni, peltivanne ja pölykapseliteema, ämpärimuovisyndrooma, rs kauhu, pikkupippelinen nollastaviiteenkymppiinvaihde, kommaripelko jne... Nyt on pinnalla kauhia ruosteongelma 👅
Nulikka, olet nolo 😂 - Muista.öljyt
Laatupuutteita kaikkialla..äläs ny hermoja menetä.myy se laatupuutteinen tylsä ulisko nopeasti pois,ennenkuin joudut ostaa uudet ovet.
- KQLMEKAKARAAJARAKKI
Juu, muistan öljyt ☺ Kolmenkympin välein vaihtoon. Lisätä ei ole tarvinnut, tai no joo, KAASUÖLJYÄ o tankattava tuhannen kilometrin välein se keskimäärin 40l
- Hihiiiröhööö.hävettääkö
Katos katos..taitaa larvanto pikkuhiljaa tajuta että on niellyt koukun kohoineen päivineen..nooh,parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
- edellä.jo.todettu
"Nulikalla on noita teemaviikkoja"
- Oilonjunior
Skodan pitäisi järjestää korjausten suhteen teemaviikkoja.esim öljynkulutus korjausviikko,sitten jakopää ja dsg jne.
Ruosteet ja vesivuodot vaatisivat myös omat teemaviikkonsa.. - Aurisman
Taitaa olla kolmevuotiaan tasolla itse , tuo aloittaja. Ilman selkeää tunnistettavuutta automerkkiin sitä ei tapahtunut.
- ruostekäsittely_edessä
Ja mitä tarkoitat? Jos et osaa auttaa älä kirjoita mitään.
Octavia 2013 pian 3½ v ikäinen. Metalli väri, viistoperä, ajettu 80 t.
Taitaa olla joku niitti (?) mikä on eniten ruosteessa eikä ruuvi kuten sanoin. Onkohan pahan näköinen tuon palan alta - apua.tarjolla.toki
ruostekäsittely_edessä kirjoitti:
Ja mitä tarkoitat? Jos et osaa auttaa älä kirjoita mitään.
Octavia 2013 pian 3½ v ikäinen. Metalli väri, viistoperä, ajettu 80 t.
Taitaa olla joku niitti (?) mikä on eniten ruosteessa eikä ruuvi kuten sanoin. Onkohan pahan näköinen tuon palan altaÄlä nyt hermostu. Sinullahan se auto on, joten katsele ihmeessä miltä näyttää. Ruuvit eivät näytä olevan ruosteessa lainkaan. Rapsuttele ja paikkaile rauhassa, kun ilmat lämpenee. Laita syksyllä kuvia, josko Skoda kukkii jo paremmin... :)
- pop-niittari
Kummallista että pistetään tommonen lätkä kolmella ruuvilla ja niiteillä kiinni?
Jos siellä on oikeasti joku niitti ja kanta on tuossa kunnossa niin eiköhän se ole jo suht rapea siitä kohdasta johon se konepellissä osuu :D
- Ei.anna.laadukasta.kuvaa
Hei toverit.Nyt kuivattamaan skodien ovi ja kynnyskoteloita.sitten öljyä täyteen..muuten lahoavat käsiin.
Konepellin kiinnityshakasta. Ensin ruostuivat pelkät ruuvit ja pian ruoste levisi jalustaan. Seuraavaksi on vuorossa konepellin sisäpuoli?
Ja tässä oli näkyvä ruoste. Montako vastaavaa ruosteista ruuvia tai muuta osaa mahtaa löytyä jos katsotaan tarkemmin? Ohuet ruuvit ruostuvat poikki ja voivat pettää kesken ajon. Takuu loppunut reilu vuosi sitten
http://aijaa.com/szFAQ5- hyundaimies
Jos vähän putsasit sitä ja vähän ruiskauttaisit maalia päälle niin siinä se olisi. jos hyvän tekee niin ruuvaa noi torxit auki ja tekee saman sinne alle . Ja taas mennään.
- Leasing.ja.sulattoon
Naapurilla alkoi ovipilarin sisällä kolisee ja turvavyö lakkasi toimimasta.huollossa selvisi että turvavyön kela oli ruostumisen vuoksi irronnut.auto oli 2014 vuoden ocu..vaihtoi heti pois.
Paalaus kunnossa jo 3v vanhana.- TerollePahaPaikkaKostoa
Höpöpoika. Taidat olla kostoretkellä, koska Toyotapalstalla on ollut kovasti puhetta Toyotan ruostumisesta ja siellä kiistetään kaikki autolehtien ja ruosteenestokäsittelyfirmojen tilastot ja kuvat.
- Corolla_kuski
Älä valehtele! Toyota ei ruostu juuri lainkaan. Miksi pohjois karjalan yleisin auto on 18-vuotias Corolla. Tämä jos mikä kertoo, että Toyota ei ruostu. Toyotat ovat myös kuuluisia viattomuudestaan ja pitkäikäisyydestään.
- Kyykmaster
Kova tarve täällä on selitellä muiden merkkien ruosteista. Niistä selittäminen ei auta aloittajaa yhtään mitään. Taitaa vain lykätä skodisteilla sitä kuuluisaa paniikkia
- KQLMEKAKARAAJARAKKI
Juu ja naapurilla ☺ Sepäs liippas liki 😂
Nulikka, olet oikeesti nolo 😂- nimierkkki
Miksi pilkkaat muita kirjoittajia?Puhutko netin ulkopuolella samalla tavalla?
- AikuistenOikeasti
nimierkkki kirjoitti:
Miksi pilkkaat muita kirjoittajia?Puhutko netin ulkopuolella samalla tavalla?
Hän opettelee kirjoittamaan kuten skodakriitikko? Hymiöt paljastavat, että kyseessä ei ole skodakriitikko. Kriitikot vittuilevat tosissaan... :)
- KQLMEKAKARAAJARAKKI
nimierkkki kirjoitti:
Miksi pilkkaat muita kirjoittajia?Puhutko netin ulkopuolella samalla tavalla?
Jepp. Kyllä puhun. Jos tyyppi on tollo osaan kyllä kertoa sen. Toki vastapuolella saattaa mennä viikko ennenku hoksaa jot hänelle on vittuiltu 😂
- kun_jäät_lähtivät
Selittämisen ja emoticonien määrästä päätellen Three-Limb lähestyy juuri lopullista hermoromahdusta
- Selitykset.loppu
Se häpeää noloa skodaansa.
- kqlmedildoaperseessä
Tämä on skodistien sisällissota, petturi paljasti monivikaisen kajakin ruostepaikat
- Ootavia-Mies
Hakatkaa ilmianna-linkkiä niin saadaan tämä renaultin tai pösön kuva pois täältä
- HOLISTI74.9
näinhän se on. skoda on herkimmin ruostuva automerkki ja vikatilaston viimeinen 2016! olihan zkodallakin octavia ruostunut korjauskelvottomaksi 2 vuodessa. ei mikään muu auto ruostu noin nopeasti kuin skoda!
- KQLMEKAKARAAJARAKKI
Niinkö? Ruostuvin automerkki??
- rispektiä.zkodalle
Muistathan tämän kaverin, jolla LUJUUSLASKELMAT.... :)
- HOLISTI74.9
AINIIN SILLÄ ZKODALLA OLI SE LUJUUSLASKELMA JUTTU JONKA OLI JOUTUNUT ESITTÄMÄÄN JOKAISESSA KORJAAMOSSA SKODAN VIKOJEN KOHDALLA MUTTA EI OLLUT TAKUU KATTANUT MITÄÄN JA MIELENTERVEYTENSÄ OLI MENETTÄNYT JA NYT PISSAA HOUSUUNSAKKIN ÖISIN :D
- Kyykmaster
Vivun, jos tuo nyt edes on vipu, sarana on täysin paksun mönjän peitossa. Ensimmäisenä tuli mieleeni, että ompa hyvässä rasvassa ja sitten pölyyntynyt mut miks ihmeessä jotain saranaa rasvattais noin rajusti, vai tehdäänkö nuo osat kuten Kalashnikovit, ensin tehdään ja sitten sovitellaan mitkä osat sopii keskenään yhteen ja loput hoidetaan tönkkörasvalla?
Pahimmillaan toi paska rävähtää auki kesken ajon ja siinähän aloittaja on pelti pystyssä. Kuuluuko OCtavian huolto-ohjelmaan saranoiden tsekkaukset mahdolliset rasvaukset?- KQLMEKAKARAAJARAKKI
Jos sinulla olisi auto tietäisit huoltoon kuuluvan saranoiden voitelu.
- ajo.määräys
KQLMEKAKARAAJARAKKI kirjoitti:
Jos sinulla olisi auto tietäisit huoltoon kuuluvan saranoiden voitelu.
Kriitikolla on taksi-seteli.
- Kyykmaster
Hehe kylläpä poju jaksaa raivota. Eikö me voitais leikkiä että se on tojo tai "bösöö" niin saat rauhan ainakin yön ajaksi (ehkä)
- Povari_nukkuu_huonosti
Leikitään, että se on Alfa, niin sulta menee yöunet.
- se.on.fakta
Povari_nukkuu_huonosti kirjoitti:
Leikitään, että se on Alfa, niin sulta menee yöunet.
Lapsellista syyttää muita autoja. Ei siis TODELLAKAAN tarvitse leikkiä, koska sulla meni jo yöunet; tosta kuvasta näkee suoraan että kyse on uudehkon octavian konepellistä. Turha syyttää ranskalaisia tai ketään muuta. SKODAN VIKA.
Octavia vain ruostuu. Fakta.
- syrjikki
Škoda ei valmista ruuveja
- hehehehehehhshshshahs
Pari maalikerrosta jätetty pois. Siitä johtuu pikainen ruostuminen.
- KotivaloHomelight
Toista ne on muut autofoorumit. Siellä kaveria autetaan. Täällä vioista kyselijät ovat neuvostotyyliin kansanvihollisia joita pitää solvata ja haukkua. Myös käytetyt haukkumasanat "eläkeläinen", "poju", "kelan elätti" kertovat ehkä näistä skodan fanipojista itsestään enemmän kuin haukkumistaan kanssaihmisistä....
- Jorma.raivoaa
Mitäs anonyymi narsisitinen trolli-pelle? Teetkö ilmiannon? Onko kärsä kipeä vai maa jäässä siellä Neuvosto-Karjalassa?
- PaljonMelua
Jorma.raivoaa kirjoitti:
Mitäs anonyymi narsisitinen trolli-pelle? Teetkö ilmiannon? Onko kärsä kipeä vai maa jäässä siellä Neuvosto-Karjalassa?
Osui ja upposi!
- JOrma.kiihkeänä
PaljonMelua kirjoitti:
Osui ja upposi!
Jäi sitten ilmianto tekemättä? Vai eikö ylläpito enää reagoi Jorman solvauksiin?
PS. hauska tuo "osui ja upposi"- aforismi. Niin Suomi24-tyyliä, että normaalista elämästä saa etsiä... - Näin_Valon
JOrma.kiihkeänä kirjoitti:
Jäi sitten ilmianto tekemättä? Vai eikö ylläpito enää reagoi Jorman solvauksiin?
PS. hauska tuo "osui ja upposi"- aforismi. Niin Suomi24-tyyliä, että normaalista elämästä saa etsiä...Olen ilmiantanut ainoastaan skodatrollien asiattomuudet. Lukuisat viestit aiheista mm. mielenterveys, ulostaminen, syrjäytyminen, muiden merkkien keksityt viat, ne eivät vain kuulu tänne.
Olen erittäin tyytyväinen että skodistien joukosta löytyi rehellinen henkilö joka laittoi avoimesti jakoon informaatiota siitä miten uusi ocu ruostuu. Toivottavasti saadaan lisää näitä raportteja.
- Sisäistäkää.kusetus
Konepellin kiinnityshakasta. Ensin ruostuivat pelkät ruuvit ja pian ruoste levisi jalustaan. Seuraavaksi on vuorossa konepellin sisäpuoli?
Ja tässä oli näkyvä ruoste. Montako vastaavaa ruosteista ruuvia tai muuta osaa mahtaa löytyä jos katsotaan tarkemmin? Ohuet ruuvit ruostuvat poikki ja voivat pettää kesken ajon. Takuu loppunut reilu vuosi sitten
http://aijaa.com/szFAQ5
Eipä ihme jos jullia hävettää tollane tylsä seksitön meluava laaduton halppispirkka - IhmeEttäOletteElossa
Herran jumala sentään! Kuinka tuollaisella ruosteisella paskalla uskaltaa edes ajaa? Ja vielä Skoda? Ei jumalauta mitä paskoja.
- Ei_pala_totuus
Skodarölli vaikenee mieluusti tämänkin aitoon kokemukseen perustuvan aloituksen. Sen sijaan spämmää omia älyttömyyksiään.
Ei kestä totuutta. - FAKTA_ON_TÄÄÄLLÄ
Aloittaja on hieno mies. Tai jos ei mies niin hieno nainen.
Tämä kommunismin pers-avohoitola kaipasikin todellisia faktoja Skodien ruostumisesta.
RS-pojujen paniikin näkee mm. nimimerkin "KQLMERAAJAAJARAKKI" hysteerisestä spämmäämisestä hermoromahduksesta kielivine smileineen. - ruostekuurankukkaset
Ainahan itäautot on herkästi ruostunu. Kuten skoota kippa. Vaikka vasemmistolaiset skootistit koittaa muuta väittää.
- mechanick
Moikka tuo on alun perin Audin 1,8 kone onnittelut hyvän koneen valinnasta varmaan paras mitään Skodaan saa. Toivottavasti ei kuluta öljyä paljon muuten on todellakin paras pannu Skodaan. Valitettavasti Skodassa on säästetty ja pultit eli koneruuvit ovat pian aika pahassa ruosteessa.Neuvon että seuraa tilannetta ja teetä täysi ruostesuojaus kone tilaan jos katsastuksessa näyttää pahalta. Ota katsastuksessa valokuvat kaikkialta ja katso mihin pitää suojata lisää
- VittuMitäPskaa
Ootte te trollit huvittavia.
- FysiikanFaktaa
VittuMitäPskaa kirjoitti:
Ootte te trollit huvittavia.
RS-pojun kannattais selvillää perusteet ennenkö laukoo tuollaisia. Kaikki se rauta todellakin ruostuu sitä voi korkeintaan hidastaa. Miksei pohjaa saisi katsoa, luuletko että vaikkapa pakoputkisto kiiltää ton ikäisessä autossa samalla tavalla kuin RS-pojujen bling bling -kromimuovituninkivarusteissa?
- SkeidaaNiskaan
"EI ANNA LAADUKASTA KUVAA". no ei helvetissä anna kun lahoo käsiin 3-4 v iässä. Skodan ruostealttius on järkyttävää skeidaa höynäytettyjen skeida-ostajien niskaan
Tuon ikäinen skooda on jo tekniikan puolesta finaalissa eli paaliin vaan.
- Keidke
Oooo. Skoda. Spruits spruits. Ahhhhh.
- öögy
Kolmosoctavian keula ottaa suolavettä sisään tosi herkästi
Katsokaa kuvassa näkyvää konepellin puoleista tiivistystä on melkoiset aukot keskellä.
Pitää katsastaa omasta onko tuo tosiaan noin huono myös allapuolelta - pientärajaasentään
MItes kun ei noissa ruuveissa näy mitään vikaa!!! mustan maalin peittämät, täysin ruosteettomat ruuvit!
Kaikkihan toki tietävät, että konepellin kiinnitys on Kaikkein Tärkein Asia autossa, jos siinä on yksikin ruostepilkku, auto on tootaalisesti ajokelvoton.- RS-pojut-ei-usko
jos ekat ruosteet näkyy noin selvästi niin missä kunnossa mahtaa olla ne heikommin näkyvät paikat
- SkodatRuostuu
Tämä palsta on kummallinen. Aloittaja esittää aivan selvän kysymyksen ja kaikki tarjoavat vain paniikissa selityksiä "mutku tojota", "mutku renault". Jos teillä on niin valtavasti tietoa kuten muissa ketjuissa suunsoitto vihjaa, niin miksette jaa sitä? Itse auttaisin jos tuntisin paremmin skodan ruostumista.
- Pötkylä.kriitikon.se.on
Kerroin ketjun alussa oman kokemukseni Peugeotista. Skodasta vastaavasti en,koska se ei ole ruostunut, eikä Pösököön muuten ruostunut vaikka konepellin alla ruostetta oli. Mistä autosta tuo kuva aloituksessa on otettu ei ole tiedossa ja väite, että " kaikki ruuvit ovat ruosteessa, joten myös konepelti", on täysin skodakriittistä faktaa. Siis totuuden muuntelua.
Kriitikko voi jatkaa valitsemallaan tiellä. - FaktanTarkistaja
Pötkylä.kriitikon.se.on kirjoitti:
Kerroin ketjun alussa oman kokemukseni Peugeotista. Skodasta vastaavasti en,koska se ei ole ruostunut, eikä Pösököön muuten ruostunut vaikka konepellin alla ruostetta oli. Mistä autosta tuo kuva aloituksessa on otettu ei ole tiedossa ja väite, että " kaikki ruuvit ovat ruosteessa, joten myös konepelti", on täysin skodakriittistä faktaa. Siis totuuden muuntelua.
Kriitikko voi jatkaa valitsemallaan tiellä.Laita kuva samasta kohdasta ilman ruostetta?
- Kriitikko.on.kriitikko
FaktanTarkistaja kirjoitti:
Laita kuva samasta kohdasta ilman ruostetta?
Samasta kohdasta? Kerro ensin mistä autosta tuo kuva on. Tai mistä plokkasit tuon linkin...
- Ei.ruostetta.skodassa
Koko ketju on feikkiä. Skoda ei ruostu.
- alihankkijanveli
Tehdäänkö ne ruostumattomasta teräksestä?
- ValeUutinen
Aivan. En minä ainakaan tiedä, että onko kyseinen kuva Skodasta saatikka ocusta.
- FaktanTarkistaja
RS-pojujen turha selitellä, tuo kuva on selvästi Octavia kolmosen konepeltilukitus
AP:n kuva:
http://aijaa.com/szFAQ5
AP:n kuva ja Ebayn vastaava varaosa:
http://aijaa.com/gGh8JV
Linkki eBayn sivulle jossa tuota kaupitellaan: http://tinyurl.com/m8ofzeq
ON MUUTEN RUOSTEESSA TUO VARAOSAKIN, KATSOKAA ALAREUNAA
Oikeat faktat jyrää valheet!- hoboro_stalina
Jormat tulevat kieltämään ja kiistämään tuon koska Moskovasta niin on käsketty
- NaurattaaRyssäKritiikki
Nyt vielä sieltä Moskovasta voisi kriitikko lähettää kuvan siitä ruostuneesta konepellistä tai mikä parhainta, linkin alkuperäiseen lähteeseen. Kritiikki on kovin ontuvaa, kun teillä ei ole sitä kokemusta.
- skodajokke
Kuvankäsittelyohjelmalla tuon varaosan olisi voinut värittää vaikka vihreäksi..haha..
- big-000
Kestää vielä sen 17 vuotta että mitään tapahtuisi tuosta eteenpäin, omassa maillin 1997 on ehjät pellit vieläkin, eikä paaliin asiaa vieläkään.
- little-000
Kyllä tuo on niin harmittomassa paikassa, ja helppo korjata, että en kehtaisi hirveästi valittaa.
- EiOoVäliäJoo
Ei tässä ole kyse mistään tuollaisesta. Joka autossa on jotain vastaavaa, mutta nyt onkin kyseessä totaalinen provoaminen ja paskanjauhanta.
- Hahhahhaaaa
EiOoVäliäJoo kirjoitti:
Ei tässä ole kyse mistään tuollaisesta. Joka autossa on jotain vastaavaa, mutta nyt onkin kyseessä totaalinen provoaminen ja paskanjauhanta.
Ai taas tyypillinen tojota-defenssi "joka autossa on jotain"
- Lahoavat.käsiin
Jormat.nyt skeidaa voitelee terval.
- Skodaaaa.vain
https://m.naurunappula.com/606667
Itälintta haprakassa kuosissa.
2005 ja uudemmat skeidat ruostuvat käsiin.itälinttoihin vaihdellaan ovia ja parinvuoden ikäisenä.
Volkswagenien ja samalla muiden VAG -konsernin autojen eli Skodien, Seatien ja Audien ongelmista on riittänyt hurjan paljon paljon keskusteltavaa VAGarena-keskustelupalstalla. Esimerkiksi kaksi vuotta sitten alkanut keskustelu TSI-moottoreiden jakoketjuongelmista jatkuu ja aina vaan uusia jakoketjuongelmaisia liittyy keskusteluun.
Uudempi keskustelu sensijaan on ryöpsähtänyt toisesta ja vähintään yhtä kiusallisesta laatuongelmasta. Uudempien Volkswagenien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle.
Ongelmat näyttävät pesivän erityisesti kromatuilla kylkilistoilla varustetuissa malliversioissa. Ruoste kukkii näiden lisäksi myös esimerkiksi kattokaiteiden kiinnityspaikoissa ja ovien reunoissa.
Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että Volkswagenin 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja. - LOL-skoota-lootalle
voi mitä haperoa! huvittavaa kun skodatrollit puolustavat täällä ruostuvaa itälinttaa.
uskomattomia itäkippoja "EI ANNA LAADUKASTA KUVAA" sanoi nuori nainen... skodasta XD - ruostuva.kakkaläjä
Kannattaa käydä konetila läpi jos jo pelkkä kiinnityshaka on ehtinyt tuohon kuntoon
- Tsikuliii
Skoda.ruosteen kemiallinen merkki.
- Näinhänseon
2005 ja uudemmat skeidat ruostuvat käsiin.itälinttoihin vaihdellaan ovia ja parinvuoden ikäisenä.
Volkswagenien ja samalla muiden VAG -konsernin autojen eli Skodien, Seatien ja Audien ongelmista on riittänyt hurjan paljon paljon keskusteltavaa VAGarena-keskustelupalstalla. Esimerkiksi kaksi vuotta sitten alkanut keskustelu TSI-moottoreiden jakoketjuongelmista jatkuu ja aina vaan uusia jakoketjuongelmaisia liittyy keskusteluun.
Uudempi keskustelu sensijaan on ryöpsähtänyt toisesta ja vähintään yhtä kiusallisesta laatuongelmasta. Uudempien Volkswagenien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle.
Ongelmat näyttävät pesivän erityisesti kromatuilla kylkilistoilla varustetuissa malliversioissa. Ruoste kukkii näiden lisäksi myös esimerkiksi kattokaiteiden kiinnityspaikoissa ja ovien reunoissa.
Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että Volkswagenin 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja. - Please.help.mee
Saako venäjältä skodan oviaomistajille edullisemmin..mulla ocussa ovet läpimädät.
- Harassoo
Saa.mustanmäentorilta
- Konkretisoituu.kalliisti
Terva auttaa.
- Kyykmaster
Onko tästä casesta mitään uutta?
- Ai.jaa
Ei aloittajan linkittämässä kuvassa mitään ruostuneita ruuveja näy. Onko siinä nyt Nissanin vai Sitikan tuulihaka?
- AiNäitäTaas
Fishing_H00k kirjoitti:
Hei kolmeraaja, tuossahan ne todisteet oli yllä eli http://aijaa.com/gGh8JV
Hei silmäpuoli, missäs ne ruostuneet ruuvit on, minustakin näyttävät täysin virheettömiltä!
- ruosteläjäinkyykyttäjä
AiNäitäTaas kirjoitti:
Hei silmäpuoli, missäs ne ruostuneet ruuvit on, minustakin näyttävät täysin virheettömiltä!
Hei silmäpuoli, missäs ne Sitikan ja Nissanin tuulihaat on, minustakin näyttää Skodalta!
- HolaBuenasTardes
Seatistahan tuo näkyy olevan, itsellä samaa ongelmaa ja samanikäisessä.
- kehitysmaa-auto
Näyttävät käyttävän samoja osia kun Skoda ei osaa tehdä mitään itse
- karseat_kippanat
huonoin laatu koko pelle konserni vw :ssä : skeida seatkin laadukkaampi
- Kyykmaster
Näköjään osui ja upposi kun RS-pojut eivät kommentoi........
- Taatusti.homehtuvatKin
Sikakiikut ruostuu käsiinkäsiin.
- Kestääkö.mikään
jos omistat lue tämä tarkkaan.Saatat joutua vaihtamaan skodaasi uudet ovet ruostumisen vuoksi.Vettähän ne ovat aina täynnä
): ruoste kukkii ja asiakas maksaa...
Volkswagenien ja samalla muiden VAG -konsernin autojen eli Skodien, Seatien ja Audien ongelmista on riittänyt hurjan paljon paljon keskusteltavaa VAGarena-keskustelupalstalla. Esimerkiksi kaksi vuotta sitten alkanut keskustelu TSI-moottoreiden jakoketjuongelmista jatkuu ja aina vaan uusia jakoketjuongelmaisia liittyy keskusteluun.
Uudempi keskustelu sensijaan on ryöpsähtänyt toisesta ja vähintään yhtä kiusallisesta laatuongelmasta. Uudempien Volkswagenien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle.
Ongelmat näyttävät pesivän erityisesti kromatuilla kylkilistoilla varustetuissa malliversioissa. Ruoste kukkii näiden lisäksi myös esimerkiksi kattokaiteiden kiinnityspaikoissa ja ovien reunoissa.
Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että Volkswagenin 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja. - Skoota
Katsoin Youtubesta kun BMW valmistettiin, niin korin kasaamisen jälkeen se uitettin pohjamaali altaassa, kun Skodaan vain ruiskutettiin maali varsin pintapuolisesti. Joten ei ole mikään yllätys jos Skodassa on ruostumis ongelmia.
- TSI2012
Helppo homma: laita kaksi linkkiä, missä ko. asiat tapahtuvat. Kiitos jo etukäteen!
"Pics, or it didn't happen!" :)
- ruosteinen_Toyota
Pistän paremmaksi:
Nelikuinen Avensis ja ruostuminen alkanut....
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/uusien-autojen-ruosteenesto-retuperalla-0- ruoste_syö_Toyotan
Toyotan itsetuhomekanismi on toteutettu niin ovelasti, että ruoste nakerkaa auton sisältäpäin. Sitten kun vauriot ovat päällepäin näkyvissä on jo kaikki myöhäistä.
Ne jotka eivät usko Toyotan mainoshömppään ja suojauttavat uuden autonsa heti liikkeestä ulos ajettuaan, saavat pitkäikäisen auton. Toyotan ostajista he ovat kuitenkin marginaalinen ryhmä.
- Vertaushuonollelaadulle
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=19504.msg480900;topicseen#new
Skodissa noi ovetkin lahoo sen vuoksi kun ne ovat aina vettä täynnä..- faktaONfaktaa
"Myös ovissa on suojavahaa, ja vedenvaluntareiät ovat tarpeeksi isot."
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/uusien-autojen-ruosteenesto-retuperalla-0
- Halvalla.tehtyjä
Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että skodan 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja.
Helmat ovet ja takaluukut ruosteessa jo parin vuoden ikäisenä. - Ei.anna.laadukasta.kuvaa
Idän pelti ruostuu.
- No.Problem
Aloittaja voisi joskus katsoa itse sitä kuvaa ja kertoa miksi ruuvit ovat moitteettomat vaikka hän väittää niiden olevan ruosteessa.
- skodajulli
Tarkasta oma tappisi.
- Kyykkäne
Halvat yksityiskohdat ja kömpelö kolho muotoilu.....skeidahan se siinä!
- hessumopo
Postaus yöllä kello 00:28. Aikavyöhyke Indonesia vai Bangladesh?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175