Oudoimmat paikat missä olette harrastaneet seksiä?

Kertokaakokemuksianne

Itsellä on ravintolan vessa ja sakasti. Molemmat oli yhden illanjuttuja. Hetken mielijohteesta harrastin seksiä parhaan kaverin kanssa vessassa ja papin kanssa sakastissa.. Onneksi kukaan ei tullut yllättämään.

9

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3894322

      No kertoo sinusta paljon...

    • 87087956

      Sängyssä. Naurattaa vieläkin

    • möhönen

      Panna puksuttelin kerran erään nuoren naisen kanssa paloautossa. Mukavasti nainen ujelsi, kun lasketin pohjaan asti... kivaa oli!

    • kaikenlaistatapahtuu

      me taas tyttiksen kanssa pantiin menemään sairaalanvessassa, möhönen jäi junasta jo. Minä siellä potilaana ja tyttis tuli kattomaan.

    • Ravintolan wc on kai klassikko.

    • TarkaBi

      Tykkäisitkö tehdä sen autossa?

    • Höpsööntynyt

      Mun haluja kyllä laskee kaikki wc-tilat kuten myös roskisten läheisyys. Mutta olen kyllä Helsingissä keskellä päivää eräässä metsikössä (ulkoilualue) rakastellut silloisen miesystävän kanssa. Myös kesäteatterin katsomossa kesäyönä on tullut rakasteltua yhden lyhytromanssimiehen kanssa. Paras paikka on kyllä varmaan korkeushyppypatja liikuntavälinevarastossa keskellä kesäpäivää. Löylyhuoneessa on paneskelu aloitettu, mutta siellä oli liian kuumaa viedä hommaa loppuun. Myös kyläpaikoissa on sekstattu. Nämä kaikki olivat siis heterorakasteluita. Olen kiinnostunut myös jatkossa erikoisista paikoista. Esimerkiksi teltta, heinälato, laituri, kaunis metsämaisemapaikka... Naisen kanssa naisena voisi olla jännää myös esimerkiksi bussin takimmaisessa penkissä hyväileminen :-D

      • VainLesbojuttuja

        Me lesbot emme halua kuulla miten ja missä joku nainen on harrastanut seksiä miehen kanssa. Sen sijaan jos edes haluamme lukea tai kuulla tarinoita ylipäätänsä niin kahden naisen välisestä rakkaudesta ja seksistä kiitos. Eli vain lesbotarinoita lesbopalstalle, kiitos! Teille heteroille on ihan jo tarpeeksi palstoja, jossa voitte tarinoida heteroseksistä keskenänne.


    • Kerrankesässä

      Himo vei ihan yhtäkkiä ja aloitettiin jo parvekkeella.. isot lasit eikä verhoja tms. Silloinen naisystävä veti vaan housuni alas ja...

      Tähän asti paras on ollut luentosali. Mitään niin spesiaalia ja jännää ei tule varmaan ikinä enäö tapahtumaan :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3756
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3012
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2930
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2788
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2724
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2475
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      2263
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      215
      1956
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1887
    Aihe