Kaappijuoppoystävä

KuningasAlkoholi

Minulla on ystävänä nainen. Ollaan oltu ystäviä noin 10 vuotta. Ystäväni on aina juonnut viikonloppuisin vähemmän tai enemmän. Kävin hänen kanssa vielä noin 4-5 vuotta sitten joskus ravintolassa. Minua häiritsi ennen ravintolaan menoa se, kun ystäväni oli ottanut todella hyvät pohjat. Ravintolassa hän kerkesi ottamaan yhden tai kahden juoman. Ystäväni oli kotiinlähtö kunnossa. Ystäväni kävi usein oksentamassa. Jouduin tilamaan taksin ja kuskin kanssa jouduttiin tunkemaan tolkuttomassa humalassa oleva nainen autoon ja kotiovella pahempi rumpa saada melkein sammunut nainen autosta ulos. Nykyään ystäväni juo päivittäin kotona yksin kaljaa tai viiniä. En viitsi enään soitella illalla, kun hänen kieli sammaltaa tai sitten yrittää puhua sujuvaa kirjakieltä. Ystäväni on harrastanut juomista noin 6 vuotta todella reippaasti. Lihonut on 20 kg. Puhuu mitä sattuu. Olen kertonut jonkun asian hänelle, niin hän saattaa seuraavana päivänä kertoa minulle minun kertoman jutun tai asian. Olen kyllä sanonut, että vastahan minä sen sinulle eilen kerroin.Nykyään harkitsen tarkkaan mitä kerron hänelle. Ystävä syö myös vahvoja särkylääkkeitä, verenpaine ja muita lääkkeitä. Miesystäviä on hänellä ollut. Osa on kuollut viinaan ja osa on jättänyt hänet viinan käytön takia. Olen hänelle hienovaraisesti sanonut, että pitäiskö vähän hillitä juomista. No tietysti hänellä menee herne nenään. Hän sanoo,että hänhän juo mitä juo. Minä en uskalla kertoa hänelle mitään omia henkilökohtaisia-asioita. Hänellä on nimittäin tapana sitten soitella muille hänen kavereille. Hän kertoo heille mitä olen puhunut hänelle. Hänen kertomukset on sitten muunneltua totuutta. Harvahan tietää hänestä, että hän on kaappijuoppo. Ystäväni on siisti ja puhdas. Lihomisen kertoo johtuvan hyvästä ruuasta. Lähiympäristöstä ei varmaan tiedä muut, kuin minä kuinka paljon hän juo. Osaa peitellä todella hyvin. Nähtäväksi jää kuinka pitkään fysiikka kestää.

13

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiljuaKoneeseen

      Ystävälläsi on hieno harrastus!

    • ALKKO

      HYVÄHÄN SE ON JOS RAHA RIITTÄÄ . MONI JOUTUU TYYTYMÄÄN PELKKIIN JUOMIIN JA SITTE EI SAA RUOKAA OSTETTUA

    • Tillin.Tallin

      Onks tää se lähäri?

    • eipitkälläkepilläkään

      Taitaa olla sama nainen jonka luona mieheni käy? Nyt on saanut siltä naiselta sukupuoliherpeksen ! Sinä älä ole enää missään tekemisissä sen kiertävän nartun kanssa. Pelasta itsesi.

    • Tunnenjoson

      Onkko naissen nimikirjaimet TT ?.

    • toivottavastiseloppuu

      Tiedetään, se käy paljon risteilyillä sekoilees viinaa hakees. ja tanssimassa missä vaan on jotain. Kiertää kaakkoissuomea miesten perässä. Monen pariskunnan riesana.

    • Ystä.vyydellä

      Jos näin on, niin vaihdapa ystävää. Ei sekään helppo juttu saata olla mutta ainut vaihtoehto.

    • saunantaaksevaan

      Se nainen nuolee nyt haavojaan ja parantelee herpestään ynm. On kuulemma kovasti kipee hehehehehheheee Sitä saa mitä tilaa ja niin maataan kuin petataan.

    • kolmantenapyöränä

      Edesvastuutonta kun tietää ja levittää tautia?

    • Tuutelituuuuuu

      Onko nimikirjaimet S.M !

    • jjsh

      Se S M ei muuten ole juoppo eikä muutenkaan moraaliton. Turha levittää perättömiä. Tunnen henkilön.

    • pysyspoissa

      Ei ole se. Tämä on vanha yli 70 ämmä oikein kassialma. Nyt hoitelee varsin herpestään värkissä.Hyvä niin, mutta pelottava on nainen kun sillä on se reviiri niinkin laaja ja miehet ovat hölmöjä kun antavat sille.

    • uuttamatookoukkuun

      Voi kissus! Soitti miehelleni (helatorstai-iltana) lyhyt puhelu, menee tanssimaan !! Voihan venäjän vittu! mieheni sanoi, siitä vaan ,,,,, On sillä vanhalla vielä kiimaksii? hahahahahhaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      284
      3131
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2734
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1853
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1851
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      115
      1606
    6. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1594
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1370
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1143
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1113
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1063
    Aihe