ajattelin kertoa sen hänelle!!!

ihastunutpalavasti

hei! olen kohta 15-vuotias tyttö. olen ollut samalla luokalla yhden pojan kanssa jo kohta tasan kahdeksan vuotta. tänä vuonna huomasin olevani kiinnostunut hänestä. emme ole kertaakaan päässeet viettämään minnekään aikaa vain ja ainoastaan me kahdestaan, koska luokkamme on niin jakutunut omiin porukoihinsa, että olisi outoa jos menisi yhtäkkiä esim. ruokailussa istumaan ihastukseni ja hänen kavereidensa viereen. olen huomannut hänessä kuitenkin sellaisia merkkejä, että hän saattaisi olla kiinnostunut myöskin minusta. kuitenkin kumpikaan ei uskalla tehdä minkäänlaista aloitetta. olemme kuitenkin tunteneet toisemme kohta kahdeksan vuotta. hengaamme (minä ja ystäväni ja hän ja hänen ystävänsä) usein välitunneilla ja olemme oikein hyviä "luokkalavereita" toisillemme. hän kuitenkin on vihjaillut ja näyttänyt kiinnostustaan minua kohtaan pienillä teoilla. esim. viemällä laskimeni matikan tunnilla ettei minun tarvinnut sitä viedä paikalleen. tai yrittimällä saada minut nauramaan. tai muuten vain saan hänet aina kiinni tuijottamisestani. ja kun hän on lähelläni hän haroo hiuksiaan toodella paaaljon XD ja muuttuu ujommaksi. mutta koulu loppuu nyt tasan kahden viikon päästä. en jaksa enää paikallaan pysymistä ja sitä ettei mitään tapahdu. pakahdun kun en saa kerrottua hänelle sitä että minulla on tunteita häntä kohtaan. joten päätin, että sitten kun on todistusten jako loppu ja kaikki alkavat lähteä takaisin koteihinsa, pyydän häntä keskustelemaan kanssani jossain rauhallisessa paikassa ja sitten paljastan hänelle! olisi ihanaa jos hän vastaisi tunteisiini, mutta erityisesti haluan eroon tästä kivestä sydämeni ympäriltä. jos hän ei tunnekaan samoin ja olen tajunnut kaiken väärin, niin ainakin kaikki olisi ohi :) voitteko antaa mielipiteen, onko tämä liian iso harppaus vai pitäisikö vielä odottaa ja yrittää edetä jonnekkin jotenkin? kiitos kun jaksoitte lukea <3 antakaa jooko neuvoja?

5

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3785792

      No ei todellakaan ole liian iso harppaus. Kenelle tahansa pitkään tuntemalleen vapaalle ihmiselle voi sanoa: "Tykkään sinusta. Haluatko olla kanssani?"

      Rohkeutta!

    • Toi on hyvä idea että kerrot sitten kun olette lähdössä koulusta kotiin, mutta suosittelen, että nyt joku päivä ennen kevätjuhlaa menet hänen luokse ja sanot että sinulla olisi asiaa hänelle jonka haluaisit kertoa hänelle sitten kun koulu loppuu kevätjuhlan jälkeen. Ja sano myös että haluisit puhua siitä hänen kanssa kaksistaan, eli ei muita.

      Pyydä häntä kävelemään kanssasi jonkin aikaa ja sitten kun löydät mielestäsi sopivan paikan, niin sitten kerrot hänelle tunteistasi.

      Onnea!

    • Onnea!

    • YmmärränTunteesi

      Oi että ku mullaki olis noin paljon rohkeutta :) oon ollu kiinnostunu mua vuotta vanhemmasta pojasta silloin ku olin 5-luokalla, sit uudelleen 8-luokalla ja nyt ysin lopussa taas. Meijän koulussa on siis peruskoulu ja lukio samassa, niin että oon nähny sitä pitkin vuotta. En oo varma mihin lukioon pääsen, ja sen takia haluisin kertoa sille mun tunteista, mut en oo koskaan sanonu sille mitään muuta ku "kiitos" jos se on pitäny ovee auki tai "anteeks" jos oon pyytäny sitä väistymään.
      Kaiken kruunaa viel se, et en yhtää tiiä miten se tuntee mua kohtaan, vai tunteeko ollenkaan. Oon huomannu monta kertaa sen tuijottavan mun kroppaa tai suoraa silmiin, ja ei oo kääntäny katsettaan kertaakaan pois vaikka oon sen huomannu. Mut en ota selvää tuijottaako tää jätkä hyvällä vai pahalla. Sen takia haluisin, ja samalla en haluis kertoo sille mitä tunnen häntä kohtaan. Mut hei anteeks ku rupesin omia tarinoita selostaa tänne, paljon tsemppiä sulle, kyllä se hyvin menee :)

    • homojasaaatana

      naule sen persettä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe