Suomalainen kaapattu Kabulissa

kjhkl

nyt konserttia pystyyn.....

88

1176

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skjdskdj

      Onko suomalainen, vai "suomalainen" lomailemassa.

      • Juhani_Käki

        ruotsalaisen Operation Mercyn Suomalainen oikea suomalainen naispuolinen työntekijä.
        Saksalinen kollega ja turvamies tapettiin kaappauksen yhteydessä


      • kxkdldmd

        oli kumpi vaan niin ihan sama. pakkoko se oli sinne mennä itseään tyrkyttämään.


      • Hufjlk

        Kaikki Suomalaiset pois Afganistanista. Oli sitten sotilas tai siviili


      • humanitaari

    • Halpamatkat

      Varmaan partasuomalainen tai nainen joka lähti pakolaisen matkaan.

      • Tuhotulee

        Toivoaiselle hyvä paikka. Kaikki ovat hänen lapsiaa, siis kaikki, mutta ei kantasuomalaiset toisin ajattelevat.
        Täällä alkaa kohta olla samanlaista. Taas on suunnitelmissa ottaa lisää. Olen luullut , että kokoomus on Suomen puolella , mutta Risikko antoi taas lausuntojaan, että näin ole.
        Sauli otti jo kantaa ja eväsisi paperittomien maassa olon.
        Ei taida olla Kokoomuksen suosikki pressaksi .
        http://beta.oikeamedia.com/o1-19413
        On ne nuo äveriäät ahneita. Kansojen tuhoamisen varjolla, haluavat rikastua. Stubelo on samassa veneessä.


      • sauli_pahoitti_kokkareet
        Tuhotulee kirjoitti:

        Toivoaiselle hyvä paikka. Kaikki ovat hänen lapsiaa, siis kaikki, mutta ei kantasuomalaiset toisin ajattelevat.
        Täällä alkaa kohta olla samanlaista. Taas on suunnitelmissa ottaa lisää. Olen luullut , että kokoomus on Suomen puolella , mutta Risikko antoi taas lausuntojaan, että näin ole.
        Sauli otti jo kantaa ja eväsisi paperittomien maassa olon.
        Ei taida olla Kokoomuksen suosikki pressaksi .
        http://beta.oikeamedia.com/o1-19413
        On ne nuo äveriäät ahneita. Kansojen tuhoamisen varjolla, haluavat rikastua. Stubelo on samassa veneessä.

        sauli pahoitti kokkareiden mielet pahoin vaatimalla laillisuutta


      • Hulullujakaikli

        Niinpä. Säikähtivät , että nyt heitä käskyttävät miljardöörit riemastuvat.
        Kohta tänne virtaa taas kymmeniä tuhansia " pakoloisia". Stuppin pussi lihoo.
        On se melkoista touhua. Tapattattavat omanmaalaisensa ja ottavat sotaisaa rikollista sakkia tilalle.
        Onpa rikkaiden mukava elää sitten ,kymmenpäinen turvmiesjoukko sänkyssäänkin , ettei herralle tule pipiä.


    • lonkero5

      varmasti joku maassa ennen elänyt partajeesus joka muuttanut tänne. ei kukaan Suomalainen lähde tuonne vapaaehtoisesti miksi uutiset on aina valheita pitäisi pystyä kertomaan totuus

      • Pattijärvi

        Kyllä lähtee. Tiedän yhden papin ja hänen vaimonsa. Sinne vaan menivät. Ovatko hengissä, sitä en tiedä.


    • Suvakkihuoramedia

      Lienee hyvinkin pitkälti ns. "suomalainen".

      • käsistään_karvoittunut

        "Käsistään voimakkaasti karvoittunut ' suomalainen '`???????"


    • dfgdgdsgsdg

      avustustyöntekijä eli sitä saa mitä tilaa - tilanne. Ikävä juttu silti.

      • KillingGround

        Eli suvakki, ei tule ikävä, toivottavasti listivät sen mahdollisimman pian.


      • ghygtfrdfghj

        Pääsi varmaan jonkun henkilökohtaiseksi avustajaksi.


    • suojaustehtävä

      sotilaan kohtalo oli mies tai nainen

    • Pitäämuistaa

      Nostaa käsi eteen ja sanoa ei. T. Yle

      • enolerasisti

        Avainnippu unohtui.


    • Kylmäpuuro00

      Nyt on hyvä mahdollisuus käännyttää sieppaajia kristinuskoon.

    • Extremafgania

      Suvakki on nyt jossain teillä tietämättömillä.

      Operation Mercy on kansainvälinen helpotus- ja kehitysjärjestö, jonka pääkonttori sijaitsee Ruotsissa. Olemme yhteisö ammattilaisia, jotka palvelevat köyhiä ja syrjäytyneitä Keski-Aasian, Lähi-idässä ja Pohjois-Afrikassa joukko yhteisön kehitys- ja humanitaarisen avun hankkeita .

      On suuri etuoikeus työskennellä köyhien valmiuksien kehittämiseen erikoistuneiden ammattilaisten yhteisössä. Kollegani ovat joitain kaikkein omistautuneimpia ja nöyrämpiä ihmisiä, joita olen koskaan tavannut.

      Tohtori Scott Breslin, Operation Mercy Director

      https://www.google.nl/search?q=Operation Mercy&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=Fk0hWdyWE9Dc8AeUyYfQDQ

    • Maailmanparantajalle

      saattaa käydä tuolleenkin. Tietoisen riskinhän ihminen, joka tuonne lähtee maailmaa pelastamaan, ottaa. Välillä se riski realisoituu huonolla tavalla ja seuraukset ovat mitä sattuu.
      Autettavaa ja pelastettavaa olisi koko Suomen kokoisella alueella, mutta joillain se ei riitä vaan on pelastettava koko maailma. Herää ajatus kannattaisiko keskittyä pelastamaan oma miljöö ja vasta sitten auttaa muita jos resurssit antavat siihen myöten.

      • omakiinnostusratkaisee

        Kaikkia vapaaehtoisia ei kiinnosta tehdä töitä Suomessa ilmapiirissä jossa osa ihmisistä vihaa SPR:ää ja kaikkia muitakin humanitäärisiä järjestöjä. Vastaus tilanteeseen on lähteä töihin ulkomaille. Se on ihan omasta tahdosta kiinni jäädäkö Suomeen avustustöihin vai lähteäkö ulkomaille auttamaan ihmisiä. Osa lähtee arvokysymysten takia ulkomaille, Suomessa auttaminen koetaan hyödyttömäksi tai liian kapeaksi työkentäksi.
        Itsekin olen SPR:n vapaaehtoinen kotimaan avun työntekijä, mutta olen vetänyt hyvin selkeän rajan siihen mitä suostun tekemään. Keskityn pelkästään lääkintä-, ja ensiaputyöhön sekä hengenpelastustehtäviin Vapepassa, mitään muuta en suostu tekemään vapaaehtoisena. Vapaaehtoisen asemassa on se kiva puoli, että tehtäväkenttänsä saa valita vapaasti. Olen oman tonttini avustustyössä valinnut.
        Saatan ryhtyä ulkomaan vapaaehtoiseksikin, mutta vain sellaiseen kriisiin jossa tarvitaan lääkintätehtäviin koulutettua vapaaehtoista tai jos kohteessa on tarjolla etsintä- ja pelastustöitä esimerkiksi maanjäristyksen tai tulivuoren purkauksen jälkeen.
        Hauskana yksityiskohtana voin mainita, että minua on yritetty houkutella useampaan avustusjärjestöön kuten esimerkiksi Pelastusarmeijaan. Olen todennut, että kiitos, mutta ei kiitos!, ei kiinnosta uskonnollinen julistus eikä edes vapaaehtoinen maanpuolustus, eikä varsinkaan mikään päihdetyö narkkarien kanssa.


      • Vapaaehtoistyö
        omakiinnostusratkaisee kirjoitti:

        Kaikkia vapaaehtoisia ei kiinnosta tehdä töitä Suomessa ilmapiirissä jossa osa ihmisistä vihaa SPR:ää ja kaikkia muitakin humanitäärisiä järjestöjä. Vastaus tilanteeseen on lähteä töihin ulkomaille. Se on ihan omasta tahdosta kiinni jäädäkö Suomeen avustustöihin vai lähteäkö ulkomaille auttamaan ihmisiä. Osa lähtee arvokysymysten takia ulkomaille, Suomessa auttaminen koetaan hyödyttömäksi tai liian kapeaksi työkentäksi.
        Itsekin olen SPR:n vapaaehtoinen kotimaan avun työntekijä, mutta olen vetänyt hyvin selkeän rajan siihen mitä suostun tekemään. Keskityn pelkästään lääkintä-, ja ensiaputyöhön sekä hengenpelastustehtäviin Vapepassa, mitään muuta en suostu tekemään vapaaehtoisena. Vapaaehtoisen asemassa on se kiva puoli, että tehtäväkenttänsä saa valita vapaasti. Olen oman tonttini avustustyössä valinnut.
        Saatan ryhtyä ulkomaan vapaaehtoiseksikin, mutta vain sellaiseen kriisiin jossa tarvitaan lääkintätehtäviin koulutettua vapaaehtoista tai jos kohteessa on tarjolla etsintä- ja pelastustöitä esimerkiksi maanjäristyksen tai tulivuoren purkauksen jälkeen.
        Hauskana yksityiskohtana voin mainita, että minua on yritetty houkutella useampaan avustusjärjestöön kuten esimerkiksi Pelastusarmeijaan. Olen todennut, että kiitos, mutta ei kiitos!, ei kiinnosta uskonnollinen julistus eikä edes vapaaehtoinen maanpuolustus, eikä varsinkaan mikään päihdetyö narkkarien kanssa.

        on nimensä mukaan vapaaehtoistyötä. Ei sitä tehdä kenenkään pakottamana ja tekijät ovat mukana kukin millä intressillä ovatkaan. Vapaus valita tehtäväkenttä kuuluu pelin henkeen vapaaehtoistyössä, siitä ei tarvitse tehdä numeroa. Joku valitsee sen Kabulin toinen Kankaanpään. Kun kaikki ei mene toivotusti, kuten avauksen tarinassa, "tappioiden" hintalappu ei enää ole valinnainen. Yhteiskunta joutuu maksajan asemaan tässä tilanteessa kun joku valitsi sen maailmanparantajan roolin.
        Ei kai noita avustusjärjestöjä maailmallakaan kaikkien näkökulmasta ylöspäin katsota. Toisen avuntarve on aina tiennyt toiselle leipää pöytää, niin jatkossakin.


      • omakiinnostusratkaisee
        Vapaaehtoistyö kirjoitti:

        on nimensä mukaan vapaaehtoistyötä. Ei sitä tehdä kenenkään pakottamana ja tekijät ovat mukana kukin millä intressillä ovatkaan. Vapaus valita tehtäväkenttä kuuluu pelin henkeen vapaaehtoistyössä, siitä ei tarvitse tehdä numeroa. Joku valitsee sen Kabulin toinen Kankaanpään. Kun kaikki ei mene toivotusti, kuten avauksen tarinassa, "tappioiden" hintalappu ei enää ole valinnainen. Yhteiskunta joutuu maksajan asemaan tässä tilanteessa kun joku valitsi sen maailmanparantajan roolin.
        Ei kai noita avustusjärjestöjä maailmallakaan kaikkien näkökulmasta ylöspäin katsota. Toisen avuntarve on aina tiennyt toiselle leipää pöytää, niin jatkossakin.

        Se on valitettava tosiasia, että toisinaan vapaaehtoisia auttajia kuolee tai katoaa työtehtävissään. Myös täällä Suomessa on kuollut vapaaehtoisia esimerkiksi liikenneonnettomuuspaikoilla auttamassa ollessaan kun joku on ajanut liivillä suojatun vapaaehtoisen yli jarruttamatta onnettomuuspaikan kohdalla. Lisäksi Suomessakin vapaaehtoisia auttajia on heitelty polttopulloilla, heittelijöinä Leijonariipusta kaulassaan kanniskelevat "Kiitos Suomi"-urvelot jotka eivät kunnioita vapaaehtoisia eivätkä auttajajärjestöjä. Avustustyössä on riskinsä, jotka vapaaehtoisen asemassa on vain pakko hyväksyä. On olemassa autoilijoita jotka tuijottavat vain omaa napaansa eivätkä pysähdy tai edes jarruta tullessaan onnettomuuspaikalle, lisäksi on valitettavasti olemassa vihamielinen ääri-isänmaallisten joukko jolle edes Punaisen Ristin suojamerkki ei merkitse mitään, eli kunnioittavat auttajia yhtä paljon kuin ISIS tai Taleban, jotka teurastavat jatkuvasti vapaaehtoisia auttajia.
        Suomessa vaarallisin mahdollinen vapaaehtoistehtävä on onnettomuuspaikalla liikenteen ohjaustyö vapaaehtoisena. Maantiellä tai motarilla seisominen heijastinliivin ja valkoisten liikentenohjaushanskojen "suojaamana" on todella vaarallista vaikka olisi kuinka Vapepan vapaaehtoinen. Autoilijaa ei välttämättä kiinnosta katsoa eteensä, tai ei kiinnosta jarruttaa kun edessä on linja-auto nurin kaatuneena tai suuri kolari tapahtunut. Painetaan vaan kaasua ja sitten kolahtaa.


      • rahatmennyhukkaan

        kuka maksaa näiden vapaaehtoisten palkan meneekö kehitys avuista. leikkiikö vapaaehtoiset siirtomaaherroja valtion rahoilla. nyt saa kilisyttää avaimia ja kääntää molemmat posket. mihin latoaa satojen miljoonien kehitysrahat. onko tapahtunut mitään kehitystä. kehitys menee ylä alemmas. kehitysapurahat katoaa kankkulan kaivoon.


      • vapaaehtoisetpalkattomia
        rahatmennyhukkaan kirjoitti:

        kuka maksaa näiden vapaaehtoisten palkan meneekö kehitys avuista. leikkiikö vapaaehtoiset siirtomaaherroja valtion rahoilla. nyt saa kilisyttää avaimia ja kääntää molemmat posket. mihin latoaa satojen miljoonien kehitysrahat. onko tapahtunut mitään kehitystä. kehitys menee ylä alemmas. kehitysapurahat katoaa kankkulan kaivoon.

        Vapaaehtoiset eivät saa palkkaa työstään, työ on palkatonta, nimenomaan vapaaehtoista, omaan auttamishaluun perustuvaa työtä. En minäkään saa SPR:n kotimana avun työtehtävistä minkäänlaista palkkaa, vain ruoan ja veden ja kahvitauot jotka kuuluvat myös vapaaehtoisille. Vapaaehtoinen ei koskaan saa rahallista korvausta työstään, eikä kuulukaan saada koska kyse on pyyteettömästä vapaaehtoisesta auttamisesta. En suostuisi ottamaan rahaa vastaan työstä jota teen vapaaehtoisena.


      • ilmaisoleskelua

        itsekö maksavat matkat , ruuan ja asumisen kohdemaassa.


      • Minareettinews
        vapaaehtoisetpalkattomia kirjoitti:

        Vapaaehtoiset eivät saa palkkaa työstään, työ on palkatonta, nimenomaan vapaaehtoista, omaan auttamishaluun perustuvaa työtä. En minäkään saa SPR:n kotimana avun työtehtävistä minkäänlaista palkkaa, vain ruoan ja veden ja kahvitauot jotka kuuluvat myös vapaaehtoisille. Vapaaehtoinen ei koskaan saa rahallista korvausta työstään, eikä kuulukaan saada koska kyse on pyyteettömästä vapaaehtoisesta auttamisesta. En suostuisi ottamaan rahaa vastaan työstä jota teen vapaaehtoisena.

        On se niin soista noiden Matuherrojen vapaaehoisauttaminen tietämättä niistä yhtään mitään.


      • hahhaahhahahhaha
        omakiinnostusratkaisee kirjoitti:

        Kaikkia vapaaehtoisia ei kiinnosta tehdä töitä Suomessa ilmapiirissä jossa osa ihmisistä vihaa SPR:ää ja kaikkia muitakin humanitäärisiä järjestöjä. Vastaus tilanteeseen on lähteä töihin ulkomaille. Se on ihan omasta tahdosta kiinni jäädäkö Suomeen avustustöihin vai lähteäkö ulkomaille auttamaan ihmisiä. Osa lähtee arvokysymysten takia ulkomaille, Suomessa auttaminen koetaan hyödyttömäksi tai liian kapeaksi työkentäksi.
        Itsekin olen SPR:n vapaaehtoinen kotimaan avun työntekijä, mutta olen vetänyt hyvin selkeän rajan siihen mitä suostun tekemään. Keskityn pelkästään lääkintä-, ja ensiaputyöhön sekä hengenpelastustehtäviin Vapepassa, mitään muuta en suostu tekemään vapaaehtoisena. Vapaaehtoisen asemassa on se kiva puoli, että tehtäväkenttänsä saa valita vapaasti. Olen oman tonttini avustustyössä valinnut.
        Saatan ryhtyä ulkomaan vapaaehtoiseksikin, mutta vain sellaiseen kriisiin jossa tarvitaan lääkintätehtäviin koulutettua vapaaehtoista tai jos kohteessa on tarjolla etsintä- ja pelastustöitä esimerkiksi maanjäristyksen tai tulivuoren purkauksen jälkeen.
        Hauskana yksityiskohtana voin mainita, että minua on yritetty houkutella useampaan avustusjärjestöön kuten esimerkiksi Pelastusarmeijaan. Olen todennut, että kiitos, mutta ei kiitos!, ei kiinnosta uskonnollinen julistus eikä edes vapaaehtoinen maanpuolustus, eikä varsinkaan mikään päihdetyö narkkarien kanssa.

        Juu juu. Sinullehan tulee sinne Niunvanniemeen lukuisia työtarjouksia, kun olet niin kova Geneven sopimusten asiantuntijakin, kuten 2015 useaan otteeseen mainostit.

        Kyllä sinut tunnetaan ja muistetaan hyvin. Nyt nukkumaan! Huomenna leikit sit taas Napoleonia vaihteeksi.


      • heehheheurpoooooo
        omakiinnostusratkaisee kirjoitti:

        Kaikkia vapaaehtoisia ei kiinnosta tehdä töitä Suomessa ilmapiirissä jossa osa ihmisistä vihaa SPR:ää ja kaikkia muitakin humanitäärisiä järjestöjä. Vastaus tilanteeseen on lähteä töihin ulkomaille. Se on ihan omasta tahdosta kiinni jäädäkö Suomeen avustustöihin vai lähteäkö ulkomaille auttamaan ihmisiä. Osa lähtee arvokysymysten takia ulkomaille, Suomessa auttaminen koetaan hyödyttömäksi tai liian kapeaksi työkentäksi.
        Itsekin olen SPR:n vapaaehtoinen kotimaan avun työntekijä, mutta olen vetänyt hyvin selkeän rajan siihen mitä suostun tekemään. Keskityn pelkästään lääkintä-, ja ensiaputyöhön sekä hengenpelastustehtäviin Vapepassa, mitään muuta en suostu tekemään vapaaehtoisena. Vapaaehtoisen asemassa on se kiva puoli, että tehtäväkenttänsä saa valita vapaasti. Olen oman tonttini avustustyössä valinnut.
        Saatan ryhtyä ulkomaan vapaaehtoiseksikin, mutta vain sellaiseen kriisiin jossa tarvitaan lääkintätehtäviin koulutettua vapaaehtoista tai jos kohteessa on tarjolla etsintä- ja pelastustöitä esimerkiksi maanjäristyksen tai tulivuoren purkauksen jälkeen.
        Hauskana yksityiskohtana voin mainita, että minua on yritetty houkutella useampaan avustusjärjestöön kuten esimerkiksi Pelastusarmeijaan. Olen todennut, että kiitos, mutta ei kiitos!, ei kiinnosta uskonnollinen julistus eikä edes vapaaehtoinen maanpuolustus, eikä varsinkaan mikään päihdetyö narkkarien kanssa.

        SPR- TROLLI on näköjään palannut kehumaan itseään ja pönkittämään olematonta itsetuntoaan.Kumikoppiin takasin.


      • hahaaahohooo
        heehheheurpoooooo kirjoitti:

        SPR- TROLLI on näköjään palannut kehumaan itseään ja pönkittämään olematonta itsetuntoaan.Kumikoppiin takasin.

        Hahhahhehheheee..päivän paras!!


      • tottakaitunnen
        hahhaahhahahhaha kirjoitti:

        Juu juu. Sinullehan tulee sinne Niunvanniemeen lukuisia työtarjouksia, kun olet niin kova Geneven sopimusten asiantuntijakin, kuten 2015 useaan otteeseen mainostit.

        Kyllä sinut tunnetaan ja muistetaan hyvin. Nyt nukkumaan! Huomenna leikit sit taas Napoleonia vaihteeksi.

        Totta kai tunnen Geneven sopimuksen erityisen hyvin Punaisen Ristin kouluttamana vapaaehtoisena ja olen saanut työtäni varten Geneven sopimuksesta oikein koulutuksen humanitäärisen oikeuden kursseilla. Työni SPR:ssä ON tuntea Geneven sopimus ja tehdä työtä sen mukaisesti kun olen SPR:n tehtävissä. Niuvanniemessä en ole koskaan ollut, toisin kuin te isänmaalliset vajakkirasisti idiootit. Käytän tietojani ja taitojani taisteluun teitä isänmaallisia ja teidän rasismianne vastaan SPR:n Ei rasismille-ohjelman mukaisesti. SPR järjestönäkin vastustaa rasismia ja rasistista ääri-isänmaallisuutta. Teidän kanssanne ei neuvotella vaan teille isketään vaan faktat pöytään ja teidät pakotetaan totuuteen jonka me suvaitsevaiset teille esitämme.


      • Etoleterve
        omakiinnostusratkaisee kirjoitti:

        Se on valitettava tosiasia, että toisinaan vapaaehtoisia auttajia kuolee tai katoaa työtehtävissään. Myös täällä Suomessa on kuollut vapaaehtoisia esimerkiksi liikenneonnettomuuspaikoilla auttamassa ollessaan kun joku on ajanut liivillä suojatun vapaaehtoisen yli jarruttamatta onnettomuuspaikan kohdalla. Lisäksi Suomessakin vapaaehtoisia auttajia on heitelty polttopulloilla, heittelijöinä Leijonariipusta kaulassaan kanniskelevat "Kiitos Suomi"-urvelot jotka eivät kunnioita vapaaehtoisia eivätkä auttajajärjestöjä. Avustustyössä on riskinsä, jotka vapaaehtoisen asemassa on vain pakko hyväksyä. On olemassa autoilijoita jotka tuijottavat vain omaa napaansa eivätkä pysähdy tai edes jarruta tullessaan onnettomuuspaikalle, lisäksi on valitettavasti olemassa vihamielinen ääri-isänmaallisten joukko jolle edes Punaisen Ristin suojamerkki ei merkitse mitään, eli kunnioittavat auttajia yhtä paljon kuin ISIS tai Taleban, jotka teurastavat jatkuvasti vapaaehtoisia auttajia.
        Suomessa vaarallisin mahdollinen vapaaehtoistehtävä on onnettomuuspaikalla liikenteen ohjaustyö vapaaehtoisena. Maantiellä tai motarilla seisominen heijastinliivin ja valkoisten liikentenohjaushanskojen "suojaamana" on todella vaarallista vaikka olisi kuinka Vapepan vapaaehtoinen. Autoilijaa ei välttämättä kiinnosta katsoa eteensä, tai ei kiinnosta jarruttaa kun edessä on linja-auto nurin kaatuneena tai suuri kolari tapahtunut. Painetaan vaan kaasua ja sitten kolahtaa.

        Tuskin nuo suomalaiset on sinua tappamassa. En ole kuullut ainakaan kenen kuolleen isänmaallisten surmaamama. Siis avustustyöntekijöitä. Aikamoista yhdistää isis ja suomalainen. Meinaatko ettet auta jos luulet että potilas on isänmaallinen suomalainen. Tietysti se on oma valintasi, muttaaa


      • hahahahhaahhaah
        tottakaitunnen kirjoitti:

        Totta kai tunnen Geneven sopimuksen erityisen hyvin Punaisen Ristin kouluttamana vapaaehtoisena ja olen saanut työtäni varten Geneven sopimuksesta oikein koulutuksen humanitäärisen oikeuden kursseilla. Työni SPR:ssä ON tuntea Geneven sopimus ja tehdä työtä sen mukaisesti kun olen SPR:n tehtävissä. Niuvanniemessä en ole koskaan ollut, toisin kuin te isänmaalliset vajakkirasisti idiootit. Käytän tietojani ja taitojani taisteluun teitä isänmaallisia ja teidän rasismianne vastaan SPR:n Ei rasismille-ohjelman mukaisesti. SPR järjestönäkin vastustaa rasismia ja rasistista ääri-isänmaallisuutta. Teidän kanssanne ei neuvotella vaan teille isketään vaan faktat pöytään ja teidät pakotetaan totuuteen jonka me suvaitsevaiset teille esitämme.

        Toivon, että SPR-natsi olisi ollut se, joka siepattiin. Mutta eihän tuo nyt mihinkään Afganistaniin pääsisi kuin unissaan, kun on kotimaassa suljetulla lukkojen takana. Lääkitystä pitäisi kyllä parantaa. Ei oikein toimi.


    • jeremiaz

      Ei siinä konsertit auta. Minä ja Päivi lähdemme marssille.

      Jaa että minne? No tietysti aseman kulmille demaritalipaanien telttakylään!

    • megakonserttiäkkiä

      Nyt on unelmaaaaaaaaaa A Kela ja muut poikkeavat konsertoimaan. Pallinaama mukaan kanssa ....

    • ertyhujuhgfddddddfg

      Punatukkaiselle tytölle aukesi taas yksi mahdollinen seuraava työpaikka.

    • kljlkkjk

      Nyt on tärkeetä ettei terroristeille anneta periksi ei rahaa eikä mitään muutakaan muuten sieppaukset vaan lisääntyy..........

    • ygjkhjkg

      Ainoa keino on tehdä vaihtokauppaa voimme vaihtaa vaikka 100 paperitonta terroristia naiseen lentokone jo valmiiksi....

      • JuudasPöpillä

        Vaindetaan afgaanitalebaani Natsima Ratsima siihen suomalaiseen.


      • Tjyk

        Kannatetaan.
        Avustusjärjestöistä puheen ollen, Greek Reporter kertoi muutama päivä sitten, että Eu keskeyttää Ngo avustusjärjestön rahoituksen. Järjestö toimii Kreikan saarilla ja auttaa siellä olevia pakolaisia.Leirillä oli tapahtunut sekä seksuaalista- että muuta väärinkäyttöä.
        Että tällaistäkin tapahtuu.


    • lisäärahaa

      osoitetaan mieltä. lisää kehitysapua terroristeille. saavat ostaa aseita.

    • Avainnippu-AK47

      Eikö ollut avainnippua, mitä helisytellä?

      • bellebeloton

        Avoimien ovien turvatalossa ei avaimia tarvita, eikä dialogia tarvitse käydä.


    • haaremin_huumassa

      Paikallinen sheikki halusi yhden jalkavaimon lisää...

      • åådinit

        Me emme pelkää. Onhan siellä päin Punainen Puolikuu, joka toimii kuten Punainen Risti.
        Punainen Puolikuu osannee paremmin hoitaa pelastustehtäviään omilla alueillaan ja auttaa siellä hädänalaisia. He tuntevat alueittensa ihmisten tarpeet ja elintavat ja kulttuurin paremmin kuin länsimainen Punainen Risti.


      • samaajärjestöä
        åådinit kirjoitti:

        Me emme pelkää. Onhan siellä päin Punainen Puolikuu, joka toimii kuten Punainen Risti.
        Punainen Puolikuu osannee paremmin hoitaa pelastustehtäviään omilla alueillaan ja auttaa siellä hädänalaisia. He tuntevat alueittensa ihmisten tarpeet ja elintavat ja kulttuurin paremmin kuin länsimainen Punainen Risti.

        Punainen puolikuu ON Punainen Risti. Islamilaisissa maissa järjestö käyttää Punaisen Puolikuun tunnusta ja Israelissa Punaista timanttitunnusta.

        https://www.icrc.org/en/who-we-are/movement

        Esimerkiksi jos minut lähetetään islamilaiseen maahan Punaisen Ristin tehtäviin niin käytän kohdemaassa Punaisen Puolikuun suojamerkkiä enkä Punaisen Ristin suojamerkkiä joka on selässäni länsimaisissa maissa töitä tehdessäni ja kotimaan tehtävissä ollessani. Jos menen Israeliin ensiapu-, ja pelastustehtäviin niin käytän punaista timanttitunnusta, koksa Israel ei hyväksy kumpaakaan Punaisen Ristin liikkeen normaalia tunnusta.


    • TuplastiJormaa

      Olikohan blondi?? sotilaat taitaa olla kuumina

      • fdggdfdddsfgd

        Vasta kolme kuukautta ollut toiminnassa mukana eli nykymittapuun mukaan neitsyt.


    • rauhatonuskonto

      Suvakkitarien ei tule sotkeutua vieraan vallan asioihin, ei kyseisissä maissa eikä sotkea täällä Suomea barbaariseen kulttuuriin Suomen lakeja rikkomalla.

    • 4rfs35fgd

      Mutta mitä pidee sanoo lapsille?

      • hihhihhihhhihih

        KAAKATI-KAAAAA :D


      • nostaa_breiviik-kortin
        hihhihhihhhihih kirjoitti:

        KAAKATI-KAAAAA :D

        Luonnollisesti pidee nostaa breiviik-kortin


    • torillekohta
    • horNetticom

      Nyt olisi hyvä tilaisuus pommittaa KABULI maantasalle kampakeraamiselle aikakaudelle

    • paha.maa

      Kyllä sieppaus taas todistaa että Afganistan on turvaton ja vaarallinen maa.
      Vaikka siellä harjoitetaan rauhantahtoista islamin uskontoa niin ei se auta kun maa kerran on turvaton.
      Afganistanin rauhantahtoisen kulttuurin edustajiahan joutuu jatkuvasti pakenemaan runsain joukoin vaarallisesta maastaan mm. Suomeen.
      Suomeen tultua rauhantahtoinen kulttuurillinen rikkaus pääsee kukoistamaan vapaasti.
      Ainoan esteen asettaa suomalaisten rasistisuus ja takapajuisuus.
      Siis, toisin kuin Afganistan, Suomi on turvallinen maa mutta ihmiset ovat ongelmallisia- ahdsmielisiä, väkivaltaisen rasistisia. Afgaaneja uhkaa hirvittävä äärioikeistolainen väkivalta ja syrjintä ja polttopulloiskut.
      Mutta afganistanilaiset taas ovat moniosaavia rauhanuskonnon lähettiläitä jotka rikastavat impivaaralaisen kansamme ankeaa arkea. Heidän kotimaansa vaan on niin vaarallinen että poijes se on lähdettävä.
      Pitäisi vaihtaa kansat, väkivaltaiset suomalaiset Afganistaniin ja ne rauhantahtoiset afgaanit nostamaan Suomen uuteen kukoistukseen.

    • vapaaehtoisestisuomessa

      Suomalaisilla ei pitäisi olla mitään tekemistä tuollaisessa maassa eikä arabeilla Suomessa.

      • TARJAinkeri

        mie lähen lenteleen yksityiskoneella tuonne,suomalaisten veronmaksajan piikkiin!
        Saa Noobelin ja yk viran tai eu kunniamerkin,,mie mie mie ensin


      • kyl_määki---
        TARJAinkeri kirjoitti:

        mie lähen lenteleen yksityiskoneella tuonne,suomalaisten veronmaksajan piikkiin!
        Saa Noobelin ja yk viran tai eu kunniamerkin,,mie mie mie ensin

        mie oon attekaleva ja mut kuuluu pelastaa veronmaksajien rahoilla


    • sOOMILAINEN

      Oli mainostamassa että sOOMESSA kaikki ilimasta ruoka vaatteet asuminen ja veet tulukaa tänne näitä idiotteja riittää...

    • NappiSilmälleMATTOA

      kyllä,kyllä kuule,kyllä kanta-suomalainenkin mies sieppaa naikkosia!

    • lempidemarinne

      täytyy muistaa että väinämöinenkin kaappasi naisia haareemiinsa. Olen nyt täällä Kontulan kirjastossa puhumassa syrjäytymisest' joten ainakaan minua ei ole kaapattu. kysuin vielä vaksiltakin,että olenko täällä vai afganistanissa, se katsoi minua kuin idioottia katsotaan. suomalaiset katsoo minua aina tuolla tavalla rasistisesti.

      • täsmennystääää

        Kaapattu oli persujen kannattaja ja kokoomuksen.


      • rrtttttttterett
        täsmennystääää kirjoitti:

        Kaapattu oli persujen kannattaja ja kokoomuksen.

        Eköhän se ollut vihreä suvakki, joka kävi taas näyttämässä, miten pärjätään täälä meidän kaikien yhteisessä maailmassa, missä rasismille ei ole sijaa. Persujen tyttärillähän olisi ollut taas paljon vaikeampaa.


    • eisympatiaa

      Ja jokainen täyspäinen tajusi ja tajuaa
      että se ei ole ihmisen paikka.

      ANTAA NIIDEN SELVITTÄÄ ITSE OMAT ONGELMANSA
      kaikki avustajat pois ja ulos sieltä.

      Voiko nyt sanoa, "mitä mä sanoin"
      Ei sitä maata voi auttaa....ei nyt eikä koskaan.
      ovat itse valinneet helvetillisen elämäntapansa.
      eu on samalla tiellä, mutta eihän se unionistia kiinnosta

    • ..vihreät puhuvat, että on inhimillistä sallia ihmis-salakuljetus, muslimi ukkojen tulo eurooppaan jne. sitä seuraavat ongelmat.
      Afganistaniin ollaan laitettu monta sataa miljardia, hulluus on muslimien hyysäämisessä lopetettava. Monet haluavat jatkaa huumeiden kasvattamista ja ansaita sitä kautta, Islamin uskonto siihen sopiva väline kiristykseen ja hallintaan. On järjetöntä ,että länsimaat ovat jääneet parantamaan tätä muslimi laumaa heiltä itseltään.
      Afganistanilaiset saaneet niin valtaisan avun, että heidän on itse kyettävä asiansa hoitamaan...

    • zxmfzx

      Megaluokan riski naiselle mennä tuollaiseen maahan.

    • ehkäsyneuvontaa

      parasta kehitys apua olis sterilointi, ehkäsy pillerit, muut liikakansoituksen ehkäisy keinot. muksuja syntyy kuin liukuhihnalla. kehitysmaissa kansa lisääntyy, kuin kanit.

    • Rukoilkaamme

      Kaikille PunaisenHakaristin suvakkivajakeille soisi käyvän samoin.

      • Ruikonperä

        Nimenomaan noin.
        Kaikki suvakit nyt tilaamaan lentolippu afganistaniin, jos ei ole rahaa niin eiköhän me isänmaallist saada joku keräys pystyyn että suvakit pääsee matkalle, ja eihän nuo tartte kun menolipun.


    • Lähinnä_herää_kysymys

      Mitä oikein Kabulissa teki, kun riitaantui noin pahasti paikallisten kanssa. Afganistanilaiset ovat hyvin perinnetietoisia ja kulttuuristaan syystäkin ylpeitä. Paikallista kulttuuria ilmentää harras uskovaisuus ja kunniakäsitys, jossa vieraisiin suhtaudutaan ystävällisesti. Jotta afganistanilaisen saa riitaantumaan ulkomaalaisen kanssa, pitää ulkomaalaisen tehdä jotakin niin törkeää että jo yleinen käyttäytymistaju estäisi sen normaalitapauksessa.

      Valitettavasti suomalaisilla elää edelleenkin sellainen "seiväsmatkafiilis" kun mennään ulkomaille. Estot ja moraali karisevat kun luullaan että suomen ulkopuolella on luvallista tehdä mitä tahansa. Juodaan alkoholia kuin sienet, kurkitaan musliminaisten huntujen alle ja haastetaan kännissä riitaa paikallisten kanssa.

      Toisinaan tällainen käytös johtaa ikävään lopputulemaan.

    • lsdkjfoeihwehiwia

      Nyt ei pidä antaa pelolle valtaa!!!!
      Me lähetäme sinne 1000 suvakkia lisää ja 1000 afgaania turvamiehiksi Suomesta jokaista siepattua kohden.

      Win Win tilanne kaikille

    • 5665675

      Kylläpäs on rikas kulttuuri afgaaneilla, tuota kulttuuria sitten haluavat vihreät ja rkp myös Suomeen!

    • demarienvihollno1

      ..harmittaa, kun kenraali Häglund oli täysin oikeassa Afganistan operaatiosta. Harmittaa siksi, kun länsimaat ja etenkin USA menettänyt siellä jo tuhansia IHMISIÄ!
      Ja juuri sitä hän sanoi; "menetykset tulevat olemaan suuret ja väestöä ei saada kuriin kuin kauhealla komennolla"!...siellä nyt naisparkaa pahoinpidellään ja kurkun leikkuu varmaan edessä! elukoita kun ollaan...

    • tarkkanäköinen

      Tämä VOI olla jatkoa ruotsin suvakkien lue sosiaalidemokraattien o, palmem ja a lindin "murhille ," hyvän aatteen eteen kannattaa uhrata omia silloin tällöin,, sellainen saa puolueen näyttämään viattomalta symppikseltä, nyt saadaan Afganistan näyttämään siltä , miltä sosialistit haluavat, eihän näitä pohjolan matuja missään tapauksessa voi lähettää turvattomaan kotimaahan. Mitä se ruotsalais firmalle merkitsee jos yksi saksalainen uhrataan "hyvän" asian puolesta. Kannattaa kysyä ko. firmalta missä tämä suvakki piileskelee, mielenkiinnolla odotan suvakin selityksiä. On hyvin outoa, ettei mikään taho ole ilmoittautunut tekijäksi ! Suomalais poliisin ja puolustusvoimien kannattaa aloittaa tutkimus ko. puljusta, ei kannata mennä mertä edemmäksi kalaan.

    • enolerasisti

      Me emme suostu pelkäämään.

    • Alkuperäiskansalainen

      Aika taas hyppiä suihkulähteeseen hesassa....

    • TervemenoaVaan

      Allahin punainen papitar voisi "pillerilääkityksineen" lentää Afganistaniin...

    • Vetoomus

      Rautatientorille apua ja tukea.

      • apuajatukea

        Jaa-a,mitähän pastori aikoi kun yritti saada pari kaveriaan rt-torin leiristä pres.Ahtisaaren juhlatilaisuuteen Kansallisteatteriin?Jotain häiriötä varmaan.Onko tälläisen häirinnän järjestäminen laillistakaan?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe