Minulla on aprilia sx vuosimallia 2013. Siinä on se vakio dellorto phva 17.5mm kaasutin. Vireinä toimiii tecnigaksen enox koko putkisto ja muut osat onkin sitten vakio osia. Tällähetkellä kaasarissa on kiinni vakioneula, jossa sokka toiseksi ylimmässä lovessa. 98 suutin. Eli mopo toimii täyskaasulla ja korkeilla kierroksilla hyvin mutta mopo ei käynnisty kunnolla eikä pysy alakierroksilla käynnissä oikeen, tulppa on musta eli seos vaikuttaisi olevan rikas, putken alkukäyrästä valuu pikkusen bensaa ulos kun on ajanut pitkään. Onko täällä muita joilla on derbi, gilera tai aprilia jossa on enoxi jos on niin minkä kokosia suuttimia teillä on?
Kiitos jo etukäteen asiallista keskustelua!
Aprilia sx kaasutin säätö
Janne125
1
5106
Vastaukset
- Neulaaalemmas
Pääsuuttimen koko vaikuttaa seossuhteeseen lähinnä täyskaasulla, jolloin neula on avannut koko suutinputken.
Sulla on liian rikas seos alakierroksilla, joten laske neulaa. Pykälä kerrallaan kokeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743330
- 2012872
- 252720
- 492648
- 212534
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412365Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2101833Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241767- 371640
- 181496