Martinan ja Stefanin rakkaus roihuaa edelleen

Jamesman

Peräkammarin pojat joutuvat taas pettymään kun Stefan haluaa pitää kynsin hampain kiinni kauniista vaimostaan.

8

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakkajakansijeee

      Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain.....rakkaus avoliitossa jatkuu ja se siitä.

      • VOIITKUJENITKU

        Voi hitto mikä pettymys palstalaisille. Hukkaan meni kaikki fiksut kommentit ja suunnitelmat Martinan ja lastensa tulevaisuudesta.


    • Fuuejd

      Vai oliko toisinpäin

    • Kantti.ei.kestä

      Sitä saa, mitä tilaa, kun viihtyy niin kovin julkisuudessa. Kaikki aina raportoidaan Seiskaan, Iltikseen, blogiin jne. Martinanhan piti niin vetäytyä julkisuudesta muutama vuosi sitten. - Onko esim. muita Gladiaattoreita ehditty haastatella tulevasta ohjelmasta ja siitä, miten aikovat homman hoitaa? Eipä ole näkynyt.

      • linssiluteena

        Ja sekö on Martinan vika, kun muista osallistujista ei media ole kirjoitellut mitään?


      • kakki.haluu.myllyt

      • Tyrkky.mikä.tyrkky
        linssiluteena kirjoitti:

        Ja sekö on Martinan vika, kun muista osallistujista ei media ole kirjoitellut mitään?

        Aika lapsellista, linssiluteena. Martina on itse tarjoutunut antamaan julkisuuteen haastista, koska jutussa ei esiinny muita Gladiaattoreita, eikä erikseenkään ole julkaistu yhtäkään muuta tarinaa heistä.


    • Raakakku

      Onhan Martti oksentanut kaiken julkisuuteen ennenkin, miten tämä ei kelvannut. Oliko temppu millä sai klikkauksia ja tilille rahaa vai kävikö uhkailemassa pupun hiljaiseksi. Veikkaan uhkailun puolesta.=-O

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe