Auta uhreja

ystävällisyyttä

Uskontojen uhrien tuki Ry kykenee ehkä auttamaan joitakin ihmisiä jossain määrin rajallisesti.

Auttamisteeman varjollakin, kun toiminta perustuu jonkun asian/yhteisön/ihmisen/ihmisten mustamaalaamiseen, kuinka se voi koskaan lähestyä asiaa objektiivisesti? Sen rehellinen tutkiminen miten onnellisia monet ihmiset ovat tietyissä yhteisöissä veisi pohjan pois yhdistyksen toiminnalta. Siksi se ei voi tuoda rehellisesti/tasapuolisesti esiin kaikkea hyvää mitä yhteisö, jonka kimppuun se käy, tuottaa yhteiskunnalle, perheille, lapsille. UUT on näin ollen pakotettu epärehellisesti uutisoimaan pelkästään negatiivista informaatiota ja korostamaan sitä kaikin keinoin.

Se ei ole terveellistä kenellekään, ei edes UUT'n jäsenille tai työntekijöille. Ajatusten keskittäminen toisten parjaamiseen vaikuttaa hyvin negatiivisesti kenen tahansa psyykeen.

Sitten ovat ne lukemattomat ihmiset jotka sokeasti uskovat kaiken mitä heille syötetään. He myös kärsivät. Heistä tulee UUT'n viattomia uhreja. Kuinka UUT auttaa heitä?

On myös itsekseen ajattelevia fiksuja ihmisiä, jotka ottavat itse selvää asioista uskomatta sokeasti kaikkea mitä mediasta kuulee täi näkee. He onnistuvat väärästä propagandasta huolimatta hankkimaan luotettavaa tietoa ja säilyttämään tasapainon.

Millä UUT elää? Yleisen tiedon perusteella pääasiassa RAY'n tuella, joka nykyään on Veikkaus Oy'n STEA. Toiminnanjohtajan melko roima palkkakin tulee sieltä.

Googlatkaa "peliriippuvuus" otsikolla aihetta. Pian tajuatte, että laillistettu rahapeli aiheuttaa valtavia kärsimyksiä kautta maan yksilöille, perheille ja heidän lapsilleen. UUT usein vetoaa väitteeseen, että se on kärsivien lasten puolella. Miten UUT, sen toiminnanjohtaja, hallituksen pj. ja jäsenet aiotte auttaa niitä lukemattomia perheitä ja lapsia, jotka kärsivät peliriippuvaisuudesta? Ottamalla vastaan rahaa STEA'sta olette välillisesti mukana aiheuttamassa peliriippuvuuskärsimystä.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Minua odottaa

        Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
        Sinkut
        219
        4157
      2. Miten toivoisit

        Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
        Ikävä
        121
        4006
      3. Keksitkö keinon

        Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
        Ikävä
        48
        3622
      4. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        63
        2958
      5. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        200
        2741
      6. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        49
        2508
      7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        22
        2508
      8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        20
        2396
      9. T- miehelle....

        Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
        Suhteet
        41
        2289
      10. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        41
        2235
      Aihe