Kateelliset lässyttää!

Onpa kumma kuinka paljon täällä kirjoittelee kateellisia ihmisiä, jotka tuntuvat olevan kovin katkeria siitä kun ei ole itsellä varaa hankkia kunnon Bimmeriä! Kummaa, että mersu-palstalla ei ole samanlaista jauhantaa?
Ilmianna
Jaa

18 Vastausta

BMW on miesten auto, sananmukaisesti.
Ilmianna
Jaa
- Kateellisia ? - mulla oli kerran naapuri ,joka vaihto mersuja melkeen joka toinen kk , oli siinä kateellisilla naapureilla ihmettelemistä ,miten jollaki varaa - poliisit alko sitte parveilla kaverin pihalla aika useasti ,arvatasaattaa , mies paljastu erittäinen menestyväksi vittu ja viina kauppiaaksi.
Ilmianna
Jaa
Älä lässytä täällä sitten, kateellinen ja katkera BMW:n omistaja.
BMW pajalla ja poikaystävä jätti?
Ilmianna
Jaa
Joo, bemarin takapenkillä poikien on varmaan mukava touhata <3 ja kuuluu vaan, Voi ku on ihqua!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Voi ku on ihqua!
Oon tosi söpö poju,iiikk!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse olen homo ja pelkkä teksti BMW alkaa jo panettaa. Niin kuumia sessoita ollut kyseisen merkin takapenkillä. Kaksi kolmesta levarille tulevasta hinttarista tulee BMW:llä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
...ja tulee BMW:ssä ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Alaksää munkaa?<3
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kaikki vittuilu bemaria kohtaan onkin vaan kateutta,kuinkas muutenkaan. Itse olen myös tosi kade ja katkera kaikille lippisjonneille apsilla joilla todellista premiumia alla 90- luvun bemareineen :)
En omista corollaa enkä mitään tojoa muutenkaan. Keksikää BMW- jonnet jotain muuta sieltä finnien takaa :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ei me BMW kigulit voida keksiä mitään muuta, koska mielikuvituksemme on rajallinen. Ainoastaan tuo "kateuskortti" on mielessämme, ei mikään muu. Onhan BMW maailman paras auto, sillä emme ole millään muulla edes ajaneet......
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
BMWkiguli kirjoitti:
Ei me BMW kigulit voida keksiä mitään muuta, koska mielikuvituksemme on rajallinen. Ainoastaan tuo "kateuskortti" on mielessämme, ei mikään muu. Onhan BMW maailman paras auto, sillä emme ole millään muulla edes ajaneet......
Yhdyn kanssasi! Kaikki negatiivinen BMW:stä on köyhyyden ja kateuden ja katkeruuden aikaansaannosta!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mistä kateellisia? Homoseksuaalisuudestako? Sehän on sairaus!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei ole enää nykyään!!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
On tosiaan kumma, että kateellisia ja katkeria on. Eihän siinä ole mitään järkeä. Miksi joku on kateellinen jostain bimmeristä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Ei kukaan ole kateellinen jostain saksalaisesta peltikasasta. Ihme luulemista...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niin kerroppas se,miksi bemarin omistajilla on luulot aina yhtä korkealla omasta peltilehmästään...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lue nimimerkkini, niin tajuat....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Se varmaan johtuu siitä että kaikilla ei ole onnea eikä varallisuutta hankkia sitä 80- luvun lopun ja 90- luvun alun bemaria,toisin kuin teillä amisjonneilla. Siksi moni on niin katkera ja kateellinen teille siitä... :)
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kateelliset lässyttää!

Onpa kumma kuinka paljon täällä kirjoittelee kateellisia ihmisiä, jotka tuntuvat olevan kovin katkeria siitä kun ei ole itsellä varaa hankkia kunnon Bimmeriä! Kummaa, että mersu-palstalla ei ole samanlaista jauhantaa?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta